Ugradnja Plina - gdje i kako? Preporuke i savjeti

Automatic

Well-known member
Toliko će me izaći montaža na V6, direktni? :thinking:

Ako stavim na flanđu, od detonacija bi mi mogla otići u klinac varijabilna usisna :meh:
Pozdrav!Da ne se..... previše nemoj stavit na flanđu u V6 jer plin na flanđu ima stalni protok i radi kak se naštela,te ako ne stavite sistem protiv vraćanja detonacije hoće rastepsti kučište usisnog filtera.Navodno je najbolji BRC jer za njega ima dijelova različitih vrsta kvalitete i može se jako dobro podesit,ja sam ga imao na fiesti i nisam primetio razliku plin-benzin ,auto je išao fenomenalno.Sve ostale marke plina koje sam imao nisu se baš pokazale.Zadnji mi bio O.M.V.L isto direktni ali samo je jedan serviser u karlovcu koji ga ugrađiva jer je toliko kompliciran i skup program da su ostali serviseri odustali od ugrađivanja te marke.
 

Dujo

New member
Toliko će me izaći montaža na V6, direktni? :thinking:

Ako stavim na flanđu, od detonacija bi mi mogla otići u klinac varijabilna usisna :meh:
Nece!! Jos vise, jer je to cijena za 4 cilindra, ti se nemoj nadati da ces proci ispod 1000€ ako mislis direktni, zapamti da brc stavi samo svoj komjuter, sve ostalo ti je tomaseto ili dr.poljski proivodjaci.. Aha, pitaj sve onfo kada te nesto zanima, nemoj samo doci kao u trgovinu evo ga to trazim a ne njemu deklaracija made in kina.. :)
 

Taz86

Sanjar
Nece!! Jos vise, jer je to cijena za 4 cilindra, ti se nemoj nadati da ces proci ispod 1000€ ako mislis direktni, zapamti da brc stavi samo svoj komjuter, sve ostalo ti je tomaseto ili dr.poljski proivodjaci.. Aha, pitaj sve onfo kada te nesto zanima, nemoj samo doci kao u trgovinu evo ga to trazim a ne njemu deklaracija made in kina.. :)
Da, pretpostavljam da će me herc strefit kad mi kažu cifru ugradnje :eek:

I, što je zanimljivo, ni ovi ne odgovaraju na upit koji sam poslao. Èudni su ti monteri plina...:confused:
 

Dujo

New member
Ti se "smisli" koliko ces preci i koliko ce moci preci to auto km. t.j. u kakvom je stanju (bez ljutnje jer neznam auto, niti cuo komentare od tebe ili drugih o istom) i dali ti se isplati tako skupa investicija jer ces mozda potrositi samo toliko ili manje goriva sa njim a neces se zamarati sa ugradnjom/instalacijom..
Hoces li potrositi 9000kn. benza sa tim autom (toliko kosta ugradnja+atest) ili ne, a moza mislis/planiras i 5x vise.. To sam "izracunaj" i odluci..
 

Taz86

Sanjar
Ti se "smisli" koliko ces preci i koliko ce moci preci to auto km. t.j. u kakvom je stanju (bez ljutnje jer neznam auto, niti cuo komentare od tebe ili drugih o istom) i dali ti se isplati tako skupa investicija jer ces mozda potrositi samo toliko ili manje goriva sa njim a neces se zamarati sa ugradnjom/instalacijom..
Hoces li potrositi 9000kn. benza sa tim autom (toliko kosta ugradnja+atest) ili ne, a moza mislis/planiras i 5x vise.. To sam "izracunaj" i odluci..
Auto je u super stanju što se tiče očuvanosti svega...limarija, mehanika, unutrašnjost.

Godišnje radim preko 20.000km pa vjerujem da ću brzo isplatiti plin.
9000kn benza bi mi s njim trajalo 3 mjeseca...brzo bi bankrotirao :whistling:

Što se tiče stanja auta, nešto piše u temi "Potraga za 3.0 V6 (exclusive)", a kad dođu tablice, osvanut će i tema u "Moj XM" pa će se moći vidjeti kakav je :)
 

Profiler07

Well-known member
ovako ljudi ja radim servis na svakih 10 000km mijenjam onaj veliki filter i na 30 000-40 000 onaj mali filter,ova cijena sto sam napisao je za moj motor znaci 16V...najbolje ti je nazovi Davora u TOMAS AUTO i on ce ti sve ljepo objansiti i da napomenem radi se o jako dobrom serviseru i prijatnoj osobi!prije nego sam ja kupio auto ja sam trazio dizela C5 medjutim naletio sam na ovog sa fabrickim plinom i uzeo sam i sad razmislite malo koliko sam novaca ustedio na 100 000+ km...mozda se u pocetku ne isplati ta investicija ako ugradjujes ali ako mislis to auto voziti duze vrijeme sigurno je isplativija investicija i mogu vam reci da dizela nebi vise nikad uzeo(FAP,plivajuci zamajac,turbina......)preskupo je odrzavanje dizelasa naspram benzinca
 

Automatic

Well-known member
Auto je u super stanju što se tiče očuvanosti svega...limarija, mehanika, unutrašnjost.

Godišnje radim preko 20.000km pa vjerujem da ću brzo isplatiti plin.
9000kn benza bi mi s njim trajalo 3 mjeseca...brzo bi bankrotirao :whistling:

Što se tiče stanja auta, nešto piše u temi "Potraga za 3.0 V6 (exclusive)", a kad dođu tablice, osvanut će i tema u "Moj XM" pa će se moći vidjeti kakav je :)
Baš me interesira što piše jer moj je 3.0 V6 exclusive. potrošnja po boardu je 650 kuna 500 kilometara.Nije gradska već ono selo moje malo.
 

Automatic

Well-known member
Imaš board koji odmah pretvara u kune...hoću i ja to! :euforija:
Ma kitana toliko sam potrošio na benzin a kilometražu sam stavio na nule pa vidio .Ruke brže od pameti.Potrošnja po boardu je12 litara do 12,5 vožnje po okolnim cestama a u gradu 13-14 .,ako ga ne šparam i 17..iako dosta troši plin bi mi se isplatio tek nakon 2 godine,s tim da dobro funkcionira.Kad se zmislim onih seronja na tehničkom i a testu i još nek me malo plin zeza rađe ću kupit još jedan auto.Na kraju svega kad napravim usporedbu moral bi godišnje radit bar 40000 km da i imalo neke svrhe.I sam si napisal kad si kupoval (ako sam dobro videl) Kad je bal nek je bal i zato V6.Pusti ga nek ždere bengu za to je napravljen ali i daje gušt.Najsmješniji su mi oni koji kupe V8 ili V6 pa stave plin ,a od guma hankog,trayal,matador ili se voze na zlizanim gumama.Možda zimske ali ak nemaš za gume i bengu zakaj biti rob autu.Ja isto kenjarim tak oću imat dobar auto a para tak,tak zato sam odlučil ,ovo imam za gušt i da sam siguran kad žena ide po decu da bu sve ok.A ja si bum kupil nekakvog citra koji manje troši i netrebam razmišljat kad se parkiram da li bu ona buda......ina koja je do mene otvorila vrata u ljubimca ,jer poludim na takve.Ak te muči servisiranje a kužiš se ,te nemaš gdje moreš si kod mene na dizalici pošarafit sam ak hočeš.Nemo sad dopustili da nas ovi mali auti odje..... Bitno samo da je volja a sve ostalo se prilagodi.
 

Taz86

Sanjar
Ma kitana toliko sam potrošio na benzin a kilometražu sam stavio na nule pa vidio .Ruke brže od pameti.Potrošnja po boardu je12 litara do 12,5 vožnje po okolnim cestama a u gradu 13-14 .,ako ga ne šparam i 17..iako dosta troši plin bi mi se isplatio tek nakon 2 godine,s tim da dobro funkcionira.Kad se zmislim onih seronja na tehničkom i a testu i još nek me malo plin zeza rađe ću kupit još jedan auto.Na kraju svega kad napravim usporedbu moral bi godišnje radit bar 40000 km da i imalo neke svrhe.I sam si napisal kad si kupoval (ako sam dobro videl) Kad je bal nek je bal i zato V6.Pusti ga nek ždere bengu za to je napravljen ali i daje gušt.Najsmješniji su mi oni koji kupe V8 ili V6 pa stave plin ,a od guma hankog,trayal,matador ili se voze na zlizanim gumama.Možda zimske ali ak nemaš za gume i bengu zakaj biti rob autu.Ja isto kenjarim tak oću imat dobar auto a para tak,tak zato sam odlučil ,ovo imam za gušt i da sam siguran kad žena ide po decu da bu sve ok.A ja si bum kupil nekakvog citra koji manje troši i netrebam razmišljat kad se parkiram da li bu ona buda......ina koja je do mene otvorila vrata u ljubimca ,jer poludim na takve.Ak te muči servisiranje a kužiš se ,te nemaš gdje moreš si kod mene na dizalici pošarafit sam ak hočeš.Nemo sad dopustili da nas ovi mali auti odje..... Bitno samo da je volja a sve ostalo se prilagodi.
Znači nemaš board koji odmah pretvara u kune... :thinking:
tsssss...pa kakav je to onda neki polovični XM??? :wtf:
LOL LOL

Jel ti i Sava Eskimo spada pod šrot od gume? :confused: hehe

Ugrađujem plin jer planiramo dosta putovati s njim, a tu će se pokazati...gorivo bude koštalo upola manje, kao da idemo Borom, a vozit ćemo se u lađi :cool:
SDI Bora ostaje za zezanciju po gradu sa svojih 5l/100km :D

Hvala na ponudi za garažu, imat ću u vidu :weeabooface:




EDIT:
Javio se Boyski...
Kaže 10.500kn za STAG :wtf:

Èuo sam se i s Tomasom, sutra će mi složit neku ponudu...ali kaže da je BRC u taj auto oko 2.000€ :shock:


Što reći, koju posluku porati? :thinking:
 
Posljednje uređivanje:

Dujo

New member
[ame="http://www.youtube.com/watch?v=ltNGsFVwSjQ"]http://www.youtube.com/watch?v=ltNGsFVwSjQ[/ame]

Evo jedan od komentara profesionalca koji ugradjuje cng.lpg u americi na V6 motore slicne kao tvoj..Mada mislim da je ovaj Kosooki amer kompliciranija makina od PSA V6 motora..
"""Our Millennium single point injection system works very well on fuel injected engines. A sequential injection system does not have to be used on a fuel injected engine. We now have sequential injection kits available, but we recommend our Millennium system. See our CNG Conversion page on our website for more information.""

U svemu ovomu ja bi postavio pitanje tim istim lpg strucnjacima (lpg-serviserima) sto su ugradjivali do prije par godina u ova ista auta.??
Tko je napravio savrsen posao pri ugradnji, savrseno se i vozio na plinu, tko je sfuserio taj ce uvijek imati probleme sa plinom.. Amen!!
Imas/te youtube videa, caprkajte, gledajte, i trazite, sve je pojasnjeno u njima koja je idealna pozicija ugradnje lpg sustava u svako vozilo (karb,mono,full inj.turbo) i saznajte,naucite i trazite sto drugi imaju a da vas ne skinu (do koze) sa cijenom ugradnje..
Najlakse je reci najskuplji sistem (na kojem ima najvecu zaradu) i to je to, a korisnika oderat jer veli vratit ce to voznjom na plin...
:cenzura::cenzura::cenzura::boks::boks::cenzura::cenzura::cenzura:
 

Taz86

Sanjar
Šta je pjesnik htio reći time???
To da mi nema smisla da ugradnja plina stoji toliko :thinking:

http://www.youtube.com/watch?v=ltNGsFVwSjQ

Evo jedan od komentara profesionalca koji ugradjuje cng.lpg u americi na V6 motore slicne kao tvoj..Mada mislim da je ovaj Kosooki amer kompliciranija makina od PSA V6 motora..
"""Our Millennium single point injection system works very well on fuel injected engines. A sequential injection system does not have to be used on a fuel injected engine. We now have sequential injection kits available, but we recommend our Millennium system. See our CNG Conversion page on our website for more information.""

U svemu ovomu ja bi postavio pitanje tim istim lpg strucnjacima (lpg-serviserima) sto su ugradjivali do prije par godina u ova ista auta.??
Tko je napravio savrsen posao pri ugradnji, savrseno se i vozio na plinu, tko je sfuserio taj ce uvijek imati probleme sa plinom.. Amen!!
Imas/te youtube videa, caprkajte, gledajte, i trazite, sve je pojasnjeno u njima koja je idealna pozicija ugradnje lpg sustava u svako vozilo (karb,mono,full inj.turbo) i saznajte,naucite i trazite sto drugi imaju a da vas ne skinu (do koze) sa cijenom ugradnje..
Najlakse je reci najskuplji sistem (na kojem ima najvecu zaradu) i to je to, a korisnika oderat jer veli vratit ce to voznjom na plin...
:cenzura::cenzura::cenzura::boks::boks::cenzura::cenzura::cenzura:
(može na striktno "ti"...ipak smo kolege forumaši :D )
Znaš možda koga da ima V6 24V s plinom?

Zna li itko nekoga da ima plin u toj mašini? :)
 

Dujo

New member
Nisam mislio na tebe osobno, vec na tebe/vas sve koje prate temu.. ;)
Informacija je pun net, samo kopajte..
Imao sam ja u Fordu Scorpiu v6 NA FLANDJU, znao sam ljude koji su imali u Pugu 605 V6 na flanju, jedan je nedavno prodan preko njuskala u ZG.
Mislim da ovi svi u C5 imaju direktni jer nitko se nije smio "kockat" a neznam tocno koje su modifikacije bile ili je sasvim drugi motor u C5.
Postavi na forumu pitanje (temu) tipa dali tko ima V6 s plinom i valjda sto upecas..
 

Taz86

Sanjar
Nisam mislio na tebe osobno, vec na tebe/vas sve koje prate temu.. ;)
Informacija je pun net, samo kopajte..
Imao sam ja u Fordu Scorpiu v6 NA FLANDJU, znao sam ljude koji su imali u Pugu 605 V6 na flanju, jedan je nedavno prodan preko njuskala u ZG.
Mislim da ovi svi u C5 imaju direktni jer nitko se nije smio "kockat" a neznam tocno koje su modifikacije bile ili je sasvim drugi motor u C5.
Postavi na forumu pitanje (temu) tipa dali tko ima V6 s plinom i valjda sto upecas..
A ja se već napuhao ovdje :cool: ...sram te bilo, al' me probuši - ko balon iglom :shock:
:D

OnTopic:
Meni flanđa ne bi funkcionirala zbog varijabilne usisne. Na 12V može, ali kod mene da bude jedna detonacija i ode varijabilna :surprised: pa-pa
 

jadrant

New member
Moram priznat da te ne razumijem.:confused:

Kad si se kod kupovine auta odlučio za krstaricu sa najjačim motorom imao si valjda u glavi računicu zašto ga kupuješ, zašto si ga dobio povoljno u odnosu na cijenu novog, ukalkulirao si cijene dijelova i servisa i prihvatio činjenicu da si se oženio za taj auto (em je citroen em je V6). Da me netko krivo ne shvati...i sam sam vlasnik citroena i volim ih, ali ja sam u manjini u ovoj državi.
U tu kalkulaciju iliti business case trebao si uračunat i troškove plinske instalacije jer koliko iz tvojih postova vidim...ti si u startu računao sa činjenicom da ćeš se vozit na plin. Nejasno mi je kako se nisi informirao prije nego li si kupio auto?

2008 direktni BRC za 4 cilindraša je koštao za cash cca. 10.500 krznenih životinja (Landi Renzo je bio slične cijene oko 10kkn), na to je išao atest u CVH 1.200kn, pa nova prometna dozvola, tehnički....itd...računao sam 12.500 kn za sve...i toje išlo u moju kalklulaciju isplati li mi se plin ili ne. Dakako, država maćeha zajedno sa ovim monopolistima iz mađarske digla cijene za 50% i s:cenzura::cenzura::cenzura:ala sve. Ali gle...opet mi se isplati...samo računica nije na 25.000 prijeđenih km, nego na 40.000km.
Danas toliko košta ugradnja u tvog šestaka...i opet ti nije dovoljno jeftino!?

Odluka je tvoja, sam znaš koliko se možeš pružit. Pokušaj procijenit sam koliko imaš vremena, živaca i novaca zajefrkavat se sa problemima koji bi mogli uslijedit' nakon ugradnje nekog low cost chunga lunga sustava. Rekao sam ti već...pogledaj malo forume na kojem se priča o autoplinu, pogledaj postove u kojima ljudi mole pomoć/savjet vezano uz probleme koje imaju, pa probaj zaključiti je li uzrok njihovih problema automobil/motor neprikladan za plinsku instalaciju, nestručna ugradnja, loš i jeftin plinski sustav ili kombinacija svih tih faktora. U konačnici možda u potpunosti odustaneš od ugradnje i odlućih za tih 10.000kn kupit neki jeftini, mali low cost, daily car koji troši 5l/100km...a krstaricu čuvat za vikende i jednom godišnje odlazak na more.

Na svom plinašu do sada sam imao samo čišćenje filtera svakih cca. 20.000-25.000 km što je super.:eek:dlicno:
Ponašanje automobila...ubrzanja...sve isto kao i na benzinu. Potrošnja je nekih 8-10% viša nego na benzinu i to je to.

Tvom automobilu najbolje odgovara direktni plin...i to neki kvalitetniji sustav ugrađen od kvalitetnog majstora koji će ti dati jamstvo za cjelokupnu instalaciju. Sve ostale triper varijante su točno to...triper varijante.

Ima jedna stara poslovica, koju sam davno naučio nakon što sam više puta osjetio na svojoj koži a glasi: "Škrtac uvijek plaća dvaput".
 

Dujo

New member
Lexus engine Type
60° V6, aluminum block and heads
Displacement
3.5 liters (211 cubic inches)
Valvetrain
Four cam, four valves per cylinder, with dual Variable Valve Timing with intelligence (VVT-i)

Compression Ratio 10.8:1

Horsepower at RPM
268 hp @ 6,200 -
Torque at RPM
248 lb-ft @ 4,700 -

Sada vidi dali je tvoj sto inovativniji/kompliciraniji od ovog motora je r ovo je motor novije generacije a tvoj iz 90ih. Ako u njega stavljaju i preporucuju klasiku neznam ja komu treeba 2 ponovit???
Po ne znam koji put cu i ponovit da se sve sto "kosta" i ne znaci da je najbolje (naravno neke stvari jesu a dosta njih i ne), tako da rezmislit uvijek prije placanja..
Kolega jadrant slazem se ja da je taj sistem (direktni) bolji za ugradnju i nosi svoje prednosti ali imane..Znam 2 covjeka koja imaju direktni piln u bmw 520-24V s plasticnom usisnom granom, te Renaulta Scenica 2.0-16V- isto plasticni usis i imaju probleme s plin a slusaj sada i ovo imaju problema i s DETONACIJAMA!!
Znaci treba znati ugraditi plin, gdje staviti injektore, pod kojim kutem i udaljenosti bisti granu, koja duljina/promjer crijeva od rasprsivaca do injektora, ne mogu (ustvari mogu) jedne komponente biti brc,rail,tomaseto (jer su kao univerzalne) i da to sve radi kako spada..Moze ali i nemora!!
To je kao kada imate u autu elektroniku bosch,siemens,valeo ili neku 10-u, pa stavite kao univerzalni mjerac protoka zraka, senzor temperature i sl. auto ce raditi ali vi necete biti zadovoljni jer neki parametri se ne slazu i utjecu na rad motora koji nece biti kao sto je origigi...
Ako netko ugraduje cijeli sustav od samo jednog proizvodjaca i iskusni je lpg serviser (iskusan znaci samo godine rada jer tu je samo se moglo steci znanje a ne na 1mj.dana seminara i prakse i evo me ja strucan)..
Jer npr.ja nikada nebi Savu zimsku mijenjao niti za Michelin,G.Y, dok ljetnu Savu nebi nikada stavio..Neke stvari treba znati i imati iskustvo..
Moje iskustvo sa plinom na flandju je savrseno, nikada nisam imao problema, Scorpio 2.9-12v ali jedna dr.:cenzura: stvar da nemoze biti :cenzura: jeste da je imao 2 mjeraca protoka zraka, po svaki za 3 cilindra (pojedinacno za V stranu) i to je covjek znao rijesit...
Prema tomu, za sve ima rjesenje ako se nekomu da sa tim radit, ima volje da uzme 1oookn. (zarade) po ugradnji i 2 dana teskog posla ili 1 dan posla i vise od 3oookn.(zarade) i stavi sistem mal'te ne plug and play..
 
Na vrh