razlika kocnica lijevo desno:A mislim i da ti je na ručnoj velika razlika. Lupam bezveze, Tec će me ispraviti ako nemam pravo. Ipak mu je to pos'o![]()
radna do 25%
pomocna do 30%
koeficijent kocenja kad se zbroje sile kocenja sva 4 kotaca za radnu kocnicu mora biti minimalno 50% u odnosu na masu auta
koeficijent kocenja kad se zbroje sile kocenja osovine na kojoj je pomocna kocnica (pretezno zadnja osivina osim vozila Xantia, C5 I i II....) mora biti minimalno 20% u odnosu na masu auta...
znaci bubam:
1980 + 1880 + 1260 + 1210 = 6330
masa auta je 10500
sila kocenja ukupna je 6330
6330 / 10500 = 0,60 + 100 = 60% koeficijent kočenja radne kocnice u odnosu na tezinu auta...
znaci nema onih fora pa meni rucna drzi itd, ona mora imati odredenu silu kocenja...
C3 bez ABS-a ima uzasno slabu radnu kocnicu na zadnjoj osovini
da ti je na kompletnim kocnicama razlika 0% je nemoguce...evo kako je kod mene bilo na tehničkom:
prednja osovina 2900N - 0% razlike
zadnja osovina 2000N - 0% razlike
ručna 1500N - 0% razlike
koeficijent radne kočnice 71%
koeficijent ručne kočnice 22%
C3 ti nema ARSK ventil....s gledista propisa su ti kocnice u redu, malo bi trebalo eventualno pojacati silu kocenja pomocne kocnice ali ovisi koliki ti je hod poluge, napumpanost guma...ima tu stvari...kako brzo potegnes rucnu kocnicu pa te mozda rano izbaci van i izmjeri manju silu...Prošao sam , isti je propis, naši to samo prepisuju.
Mene zanima jesu li kočnice sa stanovišta Citroena ispravne? Kolike su vrijednosti kod ispravnog auta? Netko spominje da se kod Citroena sila kočenja pozadi pojačava sa teretom koji je pozadi, da ima neki sklop koji to regulira(peti cilindar)?
njemu su kocnice ok...prema onome što si napisao ja bi reko da su ti dobre sve kočnice... prema raspodjeli postotka, bitnije ti je da radne kočnice love što ravnomjernije, za ručnu to i nije nešto prebitno...
vrijednosti sile kočenja u N, mogu biti različite ovisno i o potrošenosti pločica i diska... ovisi o više stvari... sigurno i o stanju kočionog ulja... sve pomalo...
ne znam kako ima citroen ali na alfi sam imao neku šipku na zadnjoj osovini i onda kada bi straga bilo tereta i auto bi sjeo, ta šipka bi se napela i povečala silu kočenja straga