Tehnički pregled

Dalibor

Dado Tornado
zabranjeno je, jer navodno vozači japanskih vozila od žutih svjetala polude :hmmm: :(

osim ako nemaš oldtimer koji je u vrijeme izrade imao ugrađene žute sijelice, tada možeš imati žute sijelice :palac-gore:
 

deda

New member
Smiješ na autu proizvedenom do 1983 godine,kada je stupila na snagu homologacija o zabrani žutih farova.A i bolje nemoj ni pomišljat na to bez obzira jer sa žutim svjetlom ne vidiš ni ****...pred nosom.
 

La Marche

Iskreni optimist
Ovo sa žutim svjetlima i pokretom otpora je tako dobra priča. Kao i maratonska utrka i Fidipides. Ako i nije istinita, bila ju je potrebno čak i izmisliti!
 

Vedran

New member
Kazu vako vrancuzi
Lors de la guerre 1939-1945, la France aurait adopté les phares jaunes, pour se démarquer des véhicules ennemis et ainsi pouvoir différencier les véhicules français des ennemis ; il était ainsi aisé de distinguer de loin les colonnes militaires par l'armée française, les résistants et les alliés.
 
Kazu vako vrancuzi
Lors de la guerre 1939-1945, la France aurait adopté les phares jaunes, pour se démarquer des véhicules ennemis et ainsi pouvoir différencier les véhicules français des ennemis ; il était ainsi aisé de distinguer de loin les colonnes militaires par l'armée française, les résistants et les alliés.
znači sad mi moramo koristiti google translate da bi videli ono kaj je deda napisao :rolleyes::aplauz:
 

deda

New member
Možda se najbolje vide i tebi najmanje smeta jer ublažuje odbljesak od vodenih kapljica magle,ali niš se ne vidi naročito po kiši i svako obojeno svjetlo je neprirodno ljudskom oku i umanjuje jakost svjetla,ustvari je beskorisno i štetno.Ak baš hoćeš bolje vidjeti po magli koja je jako rijetka u odnosu na ostale uvjete na cesti,ugradiš si maglenke,ako ih već nemaš na autu.
 

ZoxPa

Member
Kočiona sila

Pozdrav, danas sam bio na tehničkom pregledu za registraciju i oni tvrde da mi je kočiona sila na zadnjim točkovima slaba.
Prošle godine su zamijenjeni kočioni cilindri i pakne(doboš kočnice) ( stavljeni originalni dijelovi).
Rezultati su sljedeći

1. osovina-radna kočnica lijevo: 1980 N desno : 1880 N , razlika 5%
2. osovina-radna kočnica lijevo 1260 N desno : 1210 N razlika 3%
3. pomoćna kočnica lijevo 1060 N desno : 1240 N razlika 14 %

težina praznog auta 1050 kg.

Da li su rezultati u redu ili stvarno nešto ne štima sa kočnicama?
Auto inače koči dobro, kopa u mjestu kada se stisne kočnica do kraja.
 

Konrad

New member
radna kočnica ti ima koeficijent 60 %
pomocna kocnica ti ima koeficijent 21%

da li si prosao tehnicki pregled?
koeficijent kocenja radne kocnice ti u HR mora biti iznad 50% a pomocne kocnice iznad 20%
 

brezC4

New member
A mislim i da ti je na ručnoj velika razlika. Lupam bezveze, Tec će me ispraviti ako nemam pravo. Ipak mu je to pos'o :D
 

ZoxPa

Member
radna kočnica ti ima koeficijent 60 %
pomocna kocnica ti ima koeficijent 21%

da li si prosao tehnicki pregled?
koeficijent kocenja radne kocnice ti u HR mora biti iznad 50% a pomocne kocnice iznad 20%
Prošao sam , isti je propis, naši to samo prepisuju.
Mene zanima jesu li kočnice sa stanovišta Citroena ispravne? Kolike su vrijednosti kod ispravnog auta? Netko spominje da se kod Citroena sila kočenja pozadi pojačava sa teretom koji je pozadi, da ima neki sklop koji to regulira(peti cilindar)?
 

brezC4

New member
evo kako je kod mene bilo na tehničkom:
prednja osovina 2900N - 0% razlike
zadnja osovina 2000N - 0% razlike
ručna 1500N - 0% razlike
koeficijent radne kočnice 71%
koeficijent ručne kočnice 22%
 

Dalibor

Dado Tornado
Kolike su vrijednosti kod ispravnog auta? Netko spominje da se kod Citroena sila kočenja pozadi pojačava sa teretom koji je pozadi, da ima neki sklop koji to regulira(peti cilindar)?
prema onome što si napisao ja bi reko da su ti dobre sve kočnice... prema raspodjeli postotka, bitnije ti je da radne kočnice love što ravnomjernije, za ručnu to i nije nešto prebitno...

vrijednosti sile kočenja u N, mogu biti različite ovisno i o potrošenosti pločica i diska... ovisi o više stvari... sigurno i o stanju kočionog ulja... sve pomalo...

ne znam kako ima citroen ali na alfi sam imao neku šipku na zadnjoj osovini i onda kada bi straga bilo tereta i auto bi sjeo, ta šipka bi se napela i povečala silu kočenja straga
 
Na vrh