Danas bio na tehničkom pregledu.
Majko mila šta sve nije gledo. Al nije mi jasno zašto onda nije gledao i gume ako je tolko detaljan?
Mjerio svjetla kolko su visoka (prošle godine ne), al o gumama ništa.
No ono što me zanima jest slijedeće.
Dakle na zadnjem dijelu pregleda mjerio je ispušne plinove (eko test), temperaturu kočione tekućine i temperaturu ulja i još nešto stavio na akumulator.
I sve on to fino zašarafio na mjesto i rekao neka odem parkirat, pa opet unutra.
Motor je bio na radnoj temperaturi (temp ulja 93 u trenutku mjerenja).
I sad nakon što sam sve platio odem u auto i okrenem ključ. Èujem kako se pomaknuo cilindar (il više njih) i onda zastao. (već sam mislio da mi je otišao akumulator jer mi se činilo da alternator nema snage da zavrti) i onda je nekim čudom nakon tog kratkog zastoja upalio.
I sad mi nije jasno zašto je auto zakašljao kod paljenja nakon tehničkog pregleda? Nakon toga svratio u dućan i više nije kašljao kod paljenja.
Dal bi to imalo veze s akumulatorom (6 godina star, čak i 7). Al eto ni ovu zimu nije kašljao.
Ne znam dal je standardno da sva ta testiranja obavljaju dok na autu upale sva moguća svjetla (dakle pozicija, kratka, duga, i sva 4 žmigavca, a možda i za maglu). Ne znam dal je upalio i radio i ventilator jer nisam baš bio jako blizu, (recimo prošle godine na tehničkom je upalio samo poziciju i kratka svjetla).
Što mislite?
Majko mila šta sve nije gledo. Al nije mi jasno zašto onda nije gledao i gume ako je tolko detaljan?
Mjerio svjetla kolko su visoka (prošle godine ne), al o gumama ništa.
No ono što me zanima jest slijedeće.
Dakle na zadnjem dijelu pregleda mjerio je ispušne plinove (eko test), temperaturu kočione tekućine i temperaturu ulja i još nešto stavio na akumulator.
I sve on to fino zašarafio na mjesto i rekao neka odem parkirat, pa opet unutra.
Motor je bio na radnoj temperaturi (temp ulja 93 u trenutku mjerenja).
I sad nakon što sam sve platio odem u auto i okrenem ključ. Èujem kako se pomaknuo cilindar (il više njih) i onda zastao. (već sam mislio da mi je otišao akumulator jer mi se činilo da alternator nema snage da zavrti) i onda je nekim čudom nakon tog kratkog zastoja upalio.
I sad mi nije jasno zašto je auto zakašljao kod paljenja nakon tehničkog pregleda? Nakon toga svratio u dućan i više nije kašljao kod paljenja.
Dal bi to imalo veze s akumulatorom (6 godina star, čak i 7). Al eto ni ovu zimu nije kašljao.
Ne znam dal je standardno da sva ta testiranja obavljaju dok na autu upale sva moguća svjetla (dakle pozicija, kratka, duga, i sva 4 žmigavca, a možda i za maglu). Ne znam dal je upalio i radio i ventilator jer nisam baš bio jako blizu, (recimo prošle godine na tehničkom je upalio samo poziciju i kratka svjetla).
Što mislite?