Tehnički pregled

toma

Active member
3) Dizelski motori

nakon što je motor postigao radnu temperaturu propisanu od strane proizvođača vozila, srednji koeficijent zacrnjenja ispušnog plina (k) nakon tri ili više slobodnih
ubrzanja neopterećenog motora od brzine vrtnje na praznom hodu do najveće brzine vrtnje ne smije prelaziti vrijednost propisanu od strane proizvođača vozila. Ako podaci proizvođača o srednjem koeficijentu zacrnjenja i radnoj temperaturi motora nisu poznati, onda srednji koeficijent zacrnjenja ispušnog plina k ne smije prelaziti vrijednost:


a) k < 2,50 m-1, pri temperaturi ulja u motoru od najmanje 80 °C ili normalnoj radnoj temperaturi motora (za motore bez prednabijanja)

b) k < 3,00 m-1, pri temperaturi ulja u motoru od najmanje 80 °C ili normalnoj radnoj temperaturi motora (za motore s prednabijanjem)

c) k < 1,50 m-1, pri temperaturi ulja u motoru od najmanje 80 °C ili normalnoj radnoj temperaturi motora (za vozila/motore proizvedene nakon 2009. godine, osim vozila ekološke kategorije Euro 6 / Euro VI)

d) k < 0,7 m-1, pri temperaturi ulja u motoru od najmanje 80 °C ili normalnoj radnoj temperaturi motora za dizelska vozila ekološke kategorije Euro 6 / Euro VI
to si u pravilniku našao?

.i reko mi prijatelj da od nove godine ako ima grešaka nema prolaska.
ja bio imam inače dvije greške preko OBD-a i prošao
 

markan1000

Well-known member
u četvrtak bio s c4 II 2012. na tehničkom u Auto Remetinec, nikakvu dijagnostiku nisu spajali, i rekli su da ne znaju još kad će je dobiti (možda sljedeći mjesec) ni što će točno gledati
 

Memphis

Active member
nisu sve stanice dobile opremu a i u kontaktu sa kolegom sam čuo da imaju dosta problema sa tim spajanjima pa će vjerojatno potrajati dok ne postane obavezno.

Pederski je to kaj se njima gledaju statistike pada ... i ako imaju malo padova dolazi ima inspekcija.
 

bikerbj

Member
@toma

ja sa dečkima u BJ razgovarao i rekli kako sam i prije napisao a spajaju sve aute koji imaju obd...e sad ga hebi kako će to sve biti na kraju...
 

Phantom

Drajver
Da se pohvalim i kucnem u drvo, juče radio tehnični i registraciju prošao bez problema :), tehnične specifikacije od prije dvije godine i sada se razlikuju skoro da ne, malo su diskovi slabiji ostalo identično....nedam ga nema para :cool:
 

toma

Active member
Ja sam opet bio na tehnickom..doduse frendici cactus pao zbog kocnica (35000 km mjenjani vec prednji diskovi i disk plocice te zadnji bubnjevi cilindrini i pakne) pa sam isao na valjke kod frenda u stanicu. Dok sam cekao pricao sam s jednim sto tamo radi. Samo norma 5 i 6 se spaja na obd ostali se ne trrbaju mogu ali ne trebaju
 

Franz

Well-known member
Meni do ove nove OBD kontrole nie bilo ni u primisli brisati i micati EGR, al sad. Vrag se u meni budi. :D Dal to vrijedi novaca? :)

 
Na vrh