Tehnički pregled

Franz

Well-known member
Što kažu naši ljudi s foruma koji žive u pristojnijim državama (Austrija, Njemačka, Danska) kakva je praksa s očitavanjem preko OBD-a tamo?
Netko je već pisao da u Velikoj Britaniji to ne smiju.

zašto,ako je softwarski sve ugašeno nevidi se greška.... to je generički obd2
To sam i ja prvo pomislio, ali nisam expret niti sam išta dirao, pa ne znam. :whistling:
 

liberty

Well-known member
bio ja na registraciji s autom (benzinac) i zaista priključuju na kompjuter da vide da li se očitava neka greška....a da ne kažem koliko produljenje registracije košta....koja smo mi birokracija...katastrofa
 

Cutac

Prèkaroš
Baš me zanima hoće li lakše naći OBD na c4 koji je iza kontrola klime(skida se panel koji se ne vidi inače i iza njega prema gore je OBD) ili na VTS-u koji je ispod pepeljare, umjesto kod BSI-ja kao na ostalima C4 prve generacije.:)

I baš me zanima kako će reagirati ako mi oštete interijer pa im zaključam auto na sred STP-a i odem. :)
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Možda neće biti ništa od toga.... svakakvih informacija ima. Jedna kaže da ne spajaju aute mlađe od 2016.
Druga da spajaju, ali ako je puno kopanja - odustanu.
Treća...
 

Memphis

Active member
Baš me zanima hoće li lakše naći OBD na c4 koji je iza kontrola klime(skida se panel koji se ne vidi inače i iza njega prema gore je OBD) ili na VTS-u koji je ispod pepeljare, umjesto kod BSI-ja kao na ostalima C4 prve generacije.

I baš me zanima kako će reagirati ako mi oštete interijer pa im zaključam auto na sred STP-a i odem.
Naravno da će nać jer vjerojanto imaju upute za to ....

Skineš sam pa si onda siguran da će biti u onakvom stanju kakvom želiš ...
Možda neće biti ništa od toga.... svakakvih informacija ima. Jedna kaže da ne spajaju aute mlađe od 2016.
Druga da spajaju, ali ako je puno kopanja - odustanu.
Treća...
Spajat će navodno sve od 2000 na dalje ... ako imaš kakve greške nećeš moći proć ... EURO6 se spaja i za ekotest.

Rade mi kolege na STu samo i njihove izjave su oprečne :)

Jedan veli samo EURO6, drugi ovo za od 2000.
 

Cutac

Prèkaroš
Mislim ja svejedno idem kod lege pa će se to preskočiti, ali glupo je malo.
Moja oba auta bi pala(uvijek se neka greškica zapamti), a usudio bih se reći da nisu niti najmanja opasnost na cesti.

Provjeriti sigurnosne sustave, a kog boli ona stvar jel ti baca neku lijevu, nebitnu grešku.
Ovaj kad ju očita, je, znaš kako će ići vidjeti za šta je. Sigurno će postojati normalna osoba, ali STP je pun prepotentnih čobana koji se trude srušiti auto.
Kada vide nekome, pogotovo mladome ili sa starijim autom, ili ne daj bože kombinaciji toga, neku grešku, budu se razbacali kao da prizivaju kišu.

Isto kao što sam ja u istoj STP naišao na trojicu. Jedan glup, jedan kreten, a jedan normalan.
Glupi mi je potrgao izolaciju kada je tražio broj šasije(auto kupljen dan ranije), jer mu valjda nije dosta bio onaj na dnu šajbe. 2011., auto tek na prometnicama, valjda je mislio da sam ga ukrao, hebo sam mu mater, pa se pravio pametan.

Kreten je blicao 10 puta, prao šajbu par puta, zurio u žaruljice kratkih svjetala i 3 puta pitao jel ksenon. Uglavnom se trudio srušiti me, dok sam mu se smijao sa strane jer je glup. Taj bi čovjeka srušio za bilo šta i to je ispitivač kojemu ne smiješ dati OBD skener u ruke.

A normalni je napravio sve po P.S.-u. Probao što je propisano da se proba, probao jednom i na normalan način.

Uglavnom, naše STP su prevelike štale da bi im se dala sofisticirana tehnologija, i to ona za koju trebaš imati mozak.
Svjetla rade, ne rade, kočnice, koče, ne koče, ali kada dođe OBD i izbaci neku grešku, e hebali smo ježa u leđa ako nam je ispitivač kompetentan i točan u glavi.
 

bjelivuk

Well-known member
Uredništvo foruma
a da ne kažem koliko produljenje registracije košta.
Što je poskupilo?

Jedan veli samo EURO6, drugi ovo za od 2000.
To je sve mutan posao. Kako je netko već pisao na forumu.

Moja oba auta bi pala(uvijek se neka greškica zapamti), a usudio bih se reći da nisu niti najmanja opasnost na cesti.
CVH bi se trebao oglasiti oko spajanja na OBD i kakve greške traže. Je li to samo za EGR/DPF ili puno šire.
 

toma

Active member
Cuo sam se danas sa svojim iz STP-a. Samo od norme euro 6 će se gledati dpf i egr. Kaze da ima u pravilniku nisam stigao gledati
 

bikerbj

Member
meni su u 12-om mj. u Bj su spajali Audi-a A4 1.9 tdi 1997.g....i reko mi prijatelj da od nove godine ako ima grešaka nema prolaska...e sad živi bili pa vidili....
 

ghorvat

Well-known member
Donator foruma
Cuo sam se danas sa svojim iz STP-a. Samo od norme euro 6 će se gledati dpf i egr. Kaze da ima u pravilniku nisam stigao gledati
Utječu li EGR i DPF na zacrnjenje? Ako utječu, onda nema previše smisla, jer je i sad vrlo precizno određeno u skladu s EU.

3) Dizelski motori

nakon što je motor postigao radnu temperaturu propisanu od strane proizvođača vozila, srednji koeficijent zacrnjenja ispušnog plina (k) nakon tri ili više slobodnih
ubrzanja neopterećenog motora od brzine vrtnje na praznom hodu do najveće brzine vrtnje ne smije prelaziti vrijednost propisanu od strane proizvođača vozila. Ako podaci proizvođača o srednjem koeficijentu zacrnjenja i radnoj temperaturi motora nisu poznati, onda srednji koeficijent zacrnjenja ispušnog plina k ne smije prelaziti vrijednost:


a) k < 2,50 m-1, pri temperaturi ulja u motoru od najmanje 80 °C ili normalnoj radnoj temperaturi motora (za motore bez prednabijanja)

b) k < 3,00 m-1, pri temperaturi ulja u motoru od najmanje 80 °C ili normalnoj radnoj temperaturi motora (za motore s prednabijanjem)

c) k < 1,50 m-1, pri temperaturi ulja u motoru od najmanje 80 °C ili normalnoj radnoj temperaturi motora (za vozila/motore proizvedene nakon 2009. godine, osim vozila ekološke kategorije Euro 6 / Euro VI)

d) k < 0,7 m-1, pri temperaturi ulja u motoru od najmanje 80 °C ili normalnoj radnoj temperaturi motora za dizelska vozila ekološke kategorije Euro 6 / Euro VI
 
Na vrh