Mazda 6, 2.2d by Rakonja

Milosh

Test
ali to nisu oni auti koji su bili sa 0 kilometara
Naravno da nisu, ako je to uslov onda pravac salon.

rakonja rakonja Ako želiš auto sa dosta prostora, u koji se lako ulazi, koji je super kvalitetan i jak ko tenk, onda uzmi Volvo XC70. Ali pazi, pogledaj sa koliko km se prosječno prodaju pa ćeš steći sliku koliko se ti auto voze i kako služe. A ako budeš gledao oglase, obrati pažnju na unutrašnjost primjeraka koji imaju 250-300+ hkm.
 
Posljednje uređivanje:

rakonja

Pirotehničar!
Donator foruma
Što se tiče auta,još je kod mene!Vozi bez ikakvih problema,ali uskoro mijenja vlasnika!Čim to odradim,i nađem nešto novo(čitaj BERLINGO :) )....pohvalim se!U svakom slučaju če biti nešto praktičnije,za svakodnevnu upotrebu!
 

rakonja

Pirotehničar!
Donator foruma
Mislim da ni jedan auto ne signalizira regeneraciju (nažalost), ali da se otkrit na razne načine, ovisno o autu. Na mojoj 2.2MZR-CD pratim preko mobitela i Torque aplikacije, s tim da treba ručno ubacivati neke kodove u aplikaciju. Ne znam više napamet, ali ako te bude zanimalo javi pa ću iskopati! Hoće li raditi i na toj šestici ne znam, ipak je tamo i druga elektronika vjerojatno...
Ovako to izgleda na mob:


Inače tijekom vožnje ako pažljivo pratiš, čuje se "pucketanje" iz auspuha kad pustiš gas, dok je reg. aktivna...

Stigao adapter!Sve radi,nakon što sam upisao postavke!

https://www.aliexpress.com/item/32817153055.html?spm=a2g0o.order_list.order_list_main.11.41361802RJiu1d
 

Prilozi

rakonja

Pirotehničar!
Donator foruma
Super, eto taman kad ju prodaješ! 😆
Jesi uspio uhvatit regeneraciju u tijeku? Po ovome, trebala bi se upaliti za cca 250-350 km, tj. negdje na 60-64%.
Jok, ja mislio to se pali svako malo, a pročitao na tek oko 60 posto.
 

MacSlavko

Well-known member
Donator foruma
Mislim da ni jedan auto ne signalizira regeneraciju (nažalost), ali da se otkrit na razne načine, ovisno o autu.
Ovako ja vulgaris pratim kad je regeneracija aktivna - ugrađena je špijunska LEDioda u retrovizor (jer se tijekom regeneracije “potajno” pale inače neaktivna električna trošila pa tako i grijači retrovizora)…
Nekidan se upalila, nakon 1394km od prošle aktivacije.
😎
 

Prilozi

Milosh

Test
Ja u Volvu špijuniram meni My Car - DrivE - Start&Stop. Ako piše da SS nije dostupan a kao razlog piše Engine System, znači da radi regeneraciju. ;)
 

rakonja

Pirotehničar!
Donator foruma
Super, eto taman kad ju prodaješ! 😆
Jesi uspio uhvatit regeneraciju u tijeku? Po ovome, trebala bi se upaliti za cca 250-350 km, tj. negdje na 60-64%.
Brzo se to penje, kontam da je svakih cca 200 km. Očekujem sutra
Super, eto taman kad ju prodaješ! 😆
Jesi uspio uhvatit regeneraciju u tijeku? Po ovome, trebala bi se upaliti za cca 250-350 km, tj. negdje na 60-64%.
Evo potvrđeno, upravo odradio regeneraciju. Pokrenulo ju je na nekih 62%,cca 210 km između regeneracija, i relativno brzo je odradi. Nekih 5-6 km! Odlična stvar. Moram nači neki dobar OBD sa vanjskim ekranom/hud displejom na žici, da mi bude uvijek vidljivo. Malo je nezgodno sa mobitelom. Jedina mi je sad briga kad nađem novo vozilo, nači custom PID-ove za taj model vozila, za Torque Pro aplikaciju!
 

Prilozi

Posljednje uređivanje:

diegos

Well-known member
Pokrenulo ju je na nekih 62%,cca 210 km između regeneracija, i relativno brzo je odradi. Nekih 5-6 km!
Ne znam ako su šta mijenjali, kod mene traje 15-20 km, nema šanse samo 6 :)
Može to i preko 210 km, ako sam samo na autocesti bude do 430 km!
 

rakonja

Pirotehničar!
Donator foruma
Ne znam ako su šta mijenjali, kod mene traje 15-20 km, nema šanse samo 6 :)
Može to i preko 210 km, ako sam samo na autocesti bude do 430 km!
Doslovno 6 max, gledao sam kako se rapidno smanjuje na nulu.Tko zna koliko dizela ubacuje😂
Doslovno 6 max, gledao sam kako se rapidno smanjuje na nulu.Gledao sam na golfu oko 8 km. Tko zna koliko dizela ubacuje😂
Bacio se u potragu za DPF monitorom,i trenutno je malo rješenja......,jedini zasad je ovaj DAGgauge,čini se dobar,ali ga nigdje nema za kupiti!Ali na ovoj drugoj stranici piše da ne podržava trenutno Euro 6 normu!Druga dva su osobni projekti,za određena vozila!Neki su to stvarno dobro izveli,3D isprintali i dr.

1.
DAGgauge-
https://www.youtube.com/@daggauge2476

https://www.tradekorea.com/product/detail/P582350/Trip-computer,-Diagnostic-gauge,OBD2,OBDII,TPMS,DPF-GAUGE.html

2.
http://jakubdziworski.github.io/obd/bluetooth/arduino/car/2020/07/13/arduino-obd-dpf-monitor-insignia.html

3.
https://hackaday.io/project/173276-bmw-e9x-dpf-monitor
 
Posljednje uređivanje:

rakonja

Pirotehničar!
Donator foruma
Evo upravo odradio još jednu regeneraciju,i potvrdio da se odradi u rasponu od 5-8 km!Čak sam primjetio da nije toliko bitna kilometraža,nego da se vozi iznad 2000 obrtaja!Ako si u nižoj brzini,preči češ krače dok traje Regeneracija!U početku DPF LOAD jako sporo opada,tek nakon cca minutu počne rapidno opadati,vjerovatno dok se ne stvori dovoljna temperatura za uspješno spaljivanje!I napomena za vlasnike Mazde 6 Skyactiv sa iLoop sistemom,u tijeku regeneracije se isključi "osvjetljenje" na simbolu motora,tako da ako pratite iLoop sistem na ekranu u vožnji,možete primjetiti kada je regeneracija u tijeku!
 

Prilozi

rakonja

Pirotehničar!
Donator foruma
Dragi moji forumaši,evo da se konačno pohvalim da sam se "vratio na konja"!Mazda je otišla kod novog vlasnika!Nemam nekih zamjerki,vozilo sve u svemu odlično,ali nije za mene!Igrom slučajnosti,pretraživanjem Njuškala za vozilima "prvog vlasnika"(kategorije koja je na Njuškalu jako loše podešena),uz neke dodatne postavke(minimalno godište,km,itd),u hrpi vozila mi je iskočio jedan zanimljiv auto....,Citroen C4 Grand Picasso 2017!Bio je u okolici S.Brod-a,imao je doslovno sve.....,preko kože,panorame,dodatnog naslona za noge kod suvozača,itd,itd!Cijena je bila razumna za to godište,kilometražu(oko 130 000 KM),ručni mjenjač,......oko 14 000 KM!Ali naravno,kod nas si "prvi vlasnik" i ako je auto iz uvoza,što je po meni nevjerovatno!Čak nemožeš ni podesiti da nudi samo privatne oglase,baš da bi takve oglase zaobišao!Auto je bio iz Belgije,imao je CarPass potvrdu........,ali sam ga radije zaobišao(prodao se isti dan),i to najviše zbog kože!Ušao sam u Mazdu par puta na plus 20,i nije mi baš bilo ugodno!A kako bi tek bilo na 30 i više!Tako da sam pretragom rezultata u samo mojoj županiji,dobio doslovno samo jedno vozilo,koje sam na kraju i kupio!Znači Citroen C4 Grand Picasso,2017 godište,1.6 BlueHDI,88kW/120ks,174 500 KM,automatski mjenjač(AISIN.....Made in Japan),7 sjedala,servisna!Vozilo je 2 vlasnik,ali ga je ista osoba vozila u firmi gdje je zaposlen,i samo ga je otkupio nakon što su uzeli nova vozila!U odličnom je stanju,oko 60 posto je bio autoput......,baš je očuvan.Limarija i boja savršeni!U zadnjih par mjeseci su promjenjena sva 4 diska i pločice(TRW).Čak je osobno ugradio i eurokuku,ali meni to nikad ne treba,pa razmišljam da skinem i prodam,ili zamjenim za dodatni ALU set!Dobio sam alu felge,i 2 seta guma!Jedina mana mu je što na 180000 dolazi veliki servis,ali nešto je on spustio,a meni je draže da to sam odradim kod mog majstora,i da sa sigurnošču znam da je odrađeno!Auto je nevjerovatno udoban,i baš sam sretan,i na prvu oduševljen!Možda je malo manji gepek od Berlinga,i najviše mi fale klizna vrata......,ali sve drugo mi se čini na nekom višem nivou udobnosti!Tabla je odlična,sa dva velika zaslona,i more podešavanja!Automatska dvozonska klima,Android/Apple car play,navigacija(uspješno sve nadogradio na najnovije verzije gratis preko Citroen programa za nadogradnju),centralni box/kutija kao kod Berlinga,srednji red klupe se mogu pomicati/sklapati/naginjati na više načina,podni pretinci,3 reda svjetala na stropu za svaki red sjedala,rolo tenda u prtljažniku,rolo zavjese u stražnjim vratima,stoliči na zadnjoj strani prednjih sjedala,ONA led lampa na izvlačenje u gepeku,originalni gumeni tepisi,itd!Stvarno ima sve što stvarno treba,a ono što nema,nije ni neophodno,kao npr.elektronska sjedala i koža!Ona visoka šajba,i automatski mjenjač su mi najdraži!Da mogu birati,ubacio bih u opremu LED svjetla,umjesto običnih H7,ali vrijeme če pokazati dali treba!Izgledaju kao iz tvornice,plus LED dnevna,i maglenke!

P.S-Hvala kao uvijek na pomoči,i podršci.Pratit ču vas i dalje naravno,a čim posložim sve slike oko Picassa,i pronađem pravu kategoriju.....,otvorim novi post za auto,pa vidite slike........
https://www.citroenforum.hr/threads/citroën-c4-grand-picasso-1-6bluehdi-88kw-120ks-by-rakonja.10487/
 
Posljednje uređivanje:
Na vrh