Mazda 6, 2.2d by Rakonja

rakonja

Pirotehničar!
Donator foruma
Pozdrav forumaši,evo došlo je vrijeme da zamjenim Berlinga za nešto malo novije)!Nikad me nije iznevjerio,a mislim da ni idučeg vlasnika dugo neče!Uglavnom,nudi mi se Mazda 6,2.2 dizel,2017 godina,175 hp,ručni mjenjač,hud,koža,led,navigacija,Bose ozvučenje,stražnja kamera......,itd,mislim TOP REVOLUTION oprema!Auto nema što nema.PRVI vlasnik,auto kupljen u RH,sve rađeno u originalnom servisu,upravo odrađen VELIKI servis.....,auto kao novi!Uz auto idu alu 18 sa zimskim gumama,i alu 19 sa novim ljetnim gumama!I thule nosač!Meni inače nebitna stavka(naravno u granicama).....,ali auto ima 209 tisuča,90 posto autoput!Traže mi 110 000 "KUNA".Mislim da to nije puno za taj auto i,taj motor,unatoč kilometraži,jer se cijela povijest zna,i kilometri su 100 posto točni.........,PA ME ZANIMA vaše mišljenje.......
 

rakonja

Pirotehničar!
Donator foruma
I ja isto tako mislim.Hvala.Imaš slično godište,motor....!Više me brine dali tako jakom motoru smeta više gradske vožnje,a povremeno autoput!Navikao je na drugačije!Vidim da oni imaju AdBlue u gepeku,ako ne griješim.Koliko često se sipa?
 

gambler072

C5 enthusiast
Da je lijepa - lijepa je. Drug je imao trojku sa tim skyactive motorom, tih je kao benzinac, kod njega nikada nikakvih problema nije bilo. Cuo sam (ili gledoa negdje na youtube) da nakon 200tkm ti motori postaju glavobolja, da su im potrebne generalke, da nisu toliko izdrzljivi itd, ali ne znam koliko tu ima istine, ili su rekla-kazala price. Ja bih se svakako malo zaguglao oko toga.
 

rakonja

Pirotehničar!
Donator foruma
Da je lijepa - lijepa je. Drug je imao trojku sa tim skyactive motorom, tih je kao benzinac, kod njega nikada nikakvih problema nije bilo. Cuo sam (ili gledoa negdje na youtube) da nakon 200tkm ti motori postaju glavobolja, da su im potrebne generalke, da nisu toliko izdrzljivi itd, ali ne znam koliko tu ima istine, ili su rekla-kazala price. Ja bih se svakako malo zaguglao oko toga.
A čuj,vjerovatno od tipa motora!I netko održava,netko ne!Kad čitaš tako forume,nebi ni andol kupio!Puno njih je protiv Mazdi,onda netko da normalan komentar!I nije isto 200 000 na autoputu,i po gradu!

P.S-primjeri pozitivnog komentara,i tabla šestice
 

Prilozi

Milosh

Test
Drug je prošle godine uzeo šesticu karavan, mislim da je 2018, nisam siguran da li je 2.0 ili 2.2 dizel. Automatik, od opreme nema šta nema. Uvezao iz DE sa cca 80 hiljada km. Unutra pola koža pola tekstil, malo je reći da djeluje kvalitetno i da je premium osjećaj, ko svemirski brod!
 

rakonja

Pirotehničar!
Donator foruma
Da,i mene je oduševila oprema,iako nakon Berlinga to i nije teško:D!Kilometri me ne brinu,Berlingo ima i malo više,pa ide kao prvog dana!Bolje bi više,pa da znam da su pravi......,nego od preprodavača,ili iz vana od nepoznatog!Nije me ni jedan auto iznevjerio,nadam se da neče ni ovaj!Inače sam uvijek htio VOLVO ili SAAB!
Drug je prošle godine uzeo šesticu karavan, mislim da je 2018, nisam siguran da li je 2.0 ili 2.2 dizel. Automatik, od opreme nema šta nema. Uvezao iz DE sa cca 80 hiljada km. Unutra pola koža pola tekstil, malo je reći da djeluje kvalitetno i da je premium osjećaj, ko svemirski brod!
.....inače,kako je po ljetu na koži u Volvu,ako se nevaram....tvoj ima kožu!
 

Milosh

Test
.....inače,kako je po ljetu na koži u Volvu,ako se nevaram....tvoj ima kožu!
Da, ima kožu, ali samo grijanje sjedišta, nema hlađenje. Ah, udobna su jako, ali ljeti i zimi nisu neka sreća. Zimi je neugodno kad prvi put sjedneš, ako je auto bio na hladnom. Meni je npr u podzemnoj garaži oko 9°C i to ne osjetim kad sjednem, ali ako je bio vani onda osjetim (dok ne proradi grijanje sjedišta, možda minut mu treba).

Ljeti je problem sjesti ako je sjedište bilo na direktnom suncu, tako da dobro dođe neki tanki jastuk ili bilo šta što se prebaci preko sjedišta (ako ne stavljaš neku zaštitu na šajbu). Drugi problem ljeti je što sjedišta ne dišu pa se znojiš po nogama i guzici, zato ja u naslonu za ruku imam jedan tanki prekrivač (samo za ispod vozača) na koji ljeti sjednem, kad je baš vruće. To mi nije problem ako sam u farmerkama, već samo kad vozim u šorcu.

Ja sam sebi rekao da ću idući auto pokušati kupiti sa običnim sjedištima, bolje mi je to u svakom pogledu. Prijatnije je, lakše za zamijeniti ili popraviti, možeš ga ribati koliko želiš.
 

liberty

Well-known member
moje mišljenje je da auto ima puno km
samim time može postati zahtjevan za održavanje
a preprodati ga tu kod nas je teško
pokušati ću dodatno obrazložiti:
- smatram da je cijena ok za to godište
- frend je prodavao to godište sa cca 130.000 km, prvi vlasnik, pedantno čuvana i održavana u maksimalnoj opremi - nitko ga nije zvao na oglas....prije 6 mj oglas je bio oko 130.000 kn (malo više od prosjeka)
- dijelova zamjenskih za mazdu ne znam da li ima, ne znam koliko su dijelovi skupi, na autu s toliko km može otići svašta (npr. na fiesti mi je otišla ekspanziona posuda cca 2009. godine - 143 kn, za mazdu 6 je tada koštala 2.500 kn)
- na takvom autu čovjek mora imati kasko, kasko je za takav auto skup - sigurno bar 4.000 kn, ako ne i više, imaš kasko a voziš stari auto tj. auto s dosta km....ako nemaš kasko, koliko ja znam 1 prednje svjetlo ovisno o tehnici za mazdu 6 košta 11.000 - 18.000 kn
kažu da se mazde made in Japan ne kvare - na cx7 je čovjek imao stalno problema s xenonom, malo bi radio malo ne, vlasnik od prvog dana, nije imao puno km

itd.
 
Posljednje uređivanje:

sfx7

Member
Po meni je cijena ipak malo previsoka. Ne zato što auto toliko ne vrijedi u usporedbi s drugima u tom cjenovnom rangu, nego iz razloga što mislim da je broj potencijalnih kupaca ovog auta jako malen. Koliko je ljudi spremno dati skoro 15k eura za ne-njemačku limuzinu s preko 200k kilometara na satu, koju uz to još prati loš glas o skupoći dijelova i koroziji? Mislim da ne puno. U slučaju da ga odlučiš prodati, za par godina taj auto sa skoro 300k će ti vrijedit...pa praktički ništa.

Ali ako ti se auto baš sviđa, onda se ne obaziri i kupuj! Nije sve ni u financijskoj računici.
 

Franz

Well-known member
rakonja rakonja oprosti, nisam vidio kilometražu. Moj je 2017., kupljen nov 2018, tj. skoro nov, imao je 5000 km, služio je kao demo vozilo i dobio sam značajan popust.
Karavan. Isti motor. Tek je nedavno prevalio 60k, jer za daily peri-deri imamo Clia. Ovog koristimo za vikend izlede i veće ture. U Clia mi ne stanu tri dječje sjedalice i sva oprema. :) Meni je jedini problem bio u 4,5 godine da su diskovi prednji se iskrivili. O tome sam možda nešto već i pitao ovdje. Počeo je vibrirati kod kočenja s većih brzina. Nakon zamjene prednih, sve pet. Drugi problema nema, ali ih i ne očekujem uskoro s obzirom na km.
Prije toga sam imao rabljenu Šesticu, prethodne generacije. Na 188k joj je letva otišla. Imali smo je paralelno tri godine i takvu sam je prodao sa manje od 200k s napomenom o toj letvi, jer je zahvat bio preko 700€. Povremeno je vidim u gradu. Znači, još je u službi. :)
 

rakonja

Pirotehničar!
Donator foruma
Ma sumnjam da kod njih ta kilometraža uopče igra ulogu,pogotovo napravljena bar 3/4 na autoputu!Svaki auto ima svoje mane,tako i ta letva na tim modelima!Evo nedavno mu se prvi puta upalilo upozorenje za DPF,ignorirao 1000 km,i ušao mu u Safe Mod.Odveo ga u ovlašteni,i očistili za 1200.Kažu rijetko tko dolazi za to prvi puta na 200000,večina oko 60000,zbog gradske vožnje!Auto je top,dobivam cijelu digitalnu servisnu kroz MyMazda aplikaciju,tako da sam odlučio uzeti.......!Rizik kao i sa svakim autom.Ako čovjek previše čita,i pita.......,nebi ništa uzeo nikad!Svaki auto i kude,i hvale!Tako su i moje dvije Lagune,i Berlinga.......,a nikad nisu stali na cesti!Samo sitnice.Za cca 5 godina če imati cca 60000 km više,možda sam i pretjerao!
 

diegos

Well-known member
Kod mene je prethodna generacija tog 2.2 motora, u 3-ci 2011.god 185ks, nema taj adblue... Nikakvih problema za sad s DPFom, 156.000km, s tim da imam mozda 5% bas gradske voznje. Uglavnom vangradska i autoput, i uvijek nastojim odraditi regeneraciju do kraja. Zamjena ulja na 1 god ili 10.000-12.000km.
Sestica iz naslova ima puno km pa svaki cas moze nesto iznenaditi, pozitivno je sto je od prvog vlasnika i odradjen servis, mozda je covjek stvarno pazio na auto. Cijene ne pratim, mozda i bolje :LOL:
 

rakonja

Pirotehničar!
Donator foruma
Kako znati kad radi regeneraciju,pa da je odraditi do kraja!Citroen nema tu opciju da upozori,jedino kad ugasiš i čuješ ventilator da snižava temperaturu!Pazio.....ono,vozio po autoputu velikom večinom,i odradio doslovno sve što se trebalo....na vrijeme!Večinom dobra,i redovna briga na boljim motorima "urodi plodom",tj.traju duže!Mislim da ni 500000 nije nemoguče za taj motor,samo ovisi o održavanju!Ni ovaj nema AdBlue:Jesu radili kakve promjene,poboljšanja na njemu!Mislim da piše da oni imaju bi turbo,ali da kod Mazde turbine nisu upitne!
 

Milosh

Test
Meni na Volvu juče pisalo da SS trenutno ne radi zbog motora (to inače piše kao razlog dok antifriz ne dostigne 25°C, ali juče je motor bio zagrijan), tako znam da radi regeneraciju (bez korištenja dijagnostike).
 

diegos

Well-known member
Mislim da ni jedan auto ne signalizira regeneraciju (nažalost), ali da se otkrit na razne načine, ovisno o autu. Na mojoj 2.2MZR-CD pratim preko mobitela i Torque aplikacije, s tim da treba ručno ubacivati neke kodove u aplikaciju. Ne znam više napamet, ali ako te bude zanimalo javi pa ću iskopati! Hoće li raditi i na toj šestici ne znam, ipak je tamo i druga elektronika vjerojatno...
Ovako to izgleda na mob:


Inače tijekom vožnje ako pažljivo pratiš, čuje se "pucketanje" iz auspuha kad pustiš gas, dok je reg. aktivna...
 

rakonja

Pirotehničar!
Donator foruma
Mislim da ni jedan auto ne signalizira regeneraciju (nažalost), ali da se otkrit na razne načine, ovisno o autu. Na mojoj 2.2MZR-CD pratim preko mobitela i Torque aplikacije, s tim da treba ručno ubacivati neke kodove u aplikaciju. Ne znam više napamet, ali ako te bude zanimalo javi pa ću iskopati! Hoće li raditi i na toj šestici ne znam, ipak je tamo i druga elektronika vjerojatno...
Ovako to izgleda na mob:


Inače tijekom vožnje ako pažljivo pratiš, čuje se "pucketanje" iz auspuha kad pustiš gas, dok je reg. aktivna...
Super, iskopaj ako možeš. Korisno. Za Torque aplikaciju inače znam, pro verziju. Još me zanima koju dijagnostiku koriste u Mazdinim servisima. Imam za Citroen/Peugeot.... Diagbox, pa bih i to trebao promjeniti
 

diegos

Well-known member
Ajde provjerim tokom sljedećeg tjedna kad se vratim s puta, pošalji slobodno ovdje poruku ako zaboravim. Ne znam koju dijagnostiku koriste, ali navodno ni jedna "zamjenska" nije kao ona prava.
 
Na vrh