Cutac
Prèkaroš
Ajajaj, pa kud prikupljeno ulje u motor. Ali dobro, to vjerojatno nije razlog (ali može napraviti štetu).
Kako Milosh kaže, ako nemaš eksterni mjerač tlaka i priključak za njega, stavi ispravan senzor i prati tlak u vožnji i usporedi s referentnim.
Ako imaš nizak tlak, prvo zamijeni ulje i filter. Dalje imaš skidanje kartera i ispitivanje pumpe (na stolu ili zamjenom). Dalje imaš mjerenje zračnosti ležajeva radilice i bregastih (i vizualni pregled, naravno). Dalje imaš pregled cilindara kamerom i ako su zdravi, vađenje klipova i pregled zračnosti.
Zapravo je vrlo jednostavno, ali skupo.
Žao mi je i sretno!
I ne vozi s lampicom ulja. Nizak tlak ne znači instant razlijetanje, nego baš to - nizak tlak. A to otvara put oštećenju ležajeva, bloka, glave, bregastih, radilice, klipova, ...
Kako Milosh kaže, ako nemaš eksterni mjerač tlaka i priključak za njega, stavi ispravan senzor i prati tlak u vožnji i usporedi s referentnim.
Ako imaš nizak tlak, prvo zamijeni ulje i filter. Dalje imaš skidanje kartera i ispitivanje pumpe (na stolu ili zamjenom). Dalje imaš mjerenje zračnosti ležajeva radilice i bregastih (i vizualni pregled, naravno). Dalje imaš pregled cilindara kamerom i ako su zdravi, vađenje klipova i pregled zračnosti.
Zapravo je vrlo jednostavno, ali skupo.
Žao mi je i sretno!
I ne vozi s lampicom ulja. Nizak tlak ne znači instant razlijetanje, nego baš to - nizak tlak. A to otvara put oštećenju ležajeva, bloka, glave, bregastih, radilice, klipova, ...