Mazda 6, 2.2d by Rakonja

ironmladen

Member
Donator foruma
Rakonja, meni to sve liči na klasičnu uvaljotku, odnosno prevaru vulgaris i baš mi je žao ako je to doista tako jer sam osobno to doživio s bivšom Toyotom (2008 god., imao je od 2010 do 2020). Možda griješim i nije bilo skrivenih namjera, ali čisto da prenesem iskustvo:

Dakle prodaje lik Toyotu Sedan (registriran na svoju mamu) s pričom nov (30 000 km), očuvan, servisna knjižica, službeni servis, garancija još godinu dana, dizel 2.0 (dotad sam vozio benzinca 1.4), ne može bolje, ... nakon nekog vremena (kad splasne entuzijazam oko novog vozila) skužim da lijeva plastika vrata ne odgovara desnoj, da lijevi branik nije baš poravnat kao desni, .... odnesem ga (u drugi službeni servis) na provjeru, kad ono ispadne na krovu ispod tapecirunga cijela plejada otisaka vakuum pumpe... uz dodatnu provjeru saznam da je prije toga bio registriran na firmu i imao totalku. Što se najvjerojatnije dogodilo? Novi auto ima totalku (završi na krovu), firma dobije novce od kaska, lik ga uzme, popravi, registrira na mamu, i onda ga prodaje kao 'nov'. Da nije riječ o Toyoti, vjerojatno mi i ne bi izdržao 10 godina.

Od tad sam si rekao da kupujem auto samo od autokuća koje daju garanciju min. 12 mjeseci. Bilo koji renomirani auto diler bi vjerojatno prepoznao prevaru i ne bi uzeo to vozilo radi brige o vlastitoj reputaciji. Znam da je to skuplja opcija, ali (očito) sve ima svoju cijenu.

U svakom slučaju s kupnjom polovnih autiju opreza nikad dosta.
 

Tanaja

"Max. utegnut za vozit"
odnesem ga (u drugi službeni servis) na provjeru, kad ono ispadne na krovu ispod tapecirunga cijela plejada otisaka vakuum pumpe... uz dodatnu provjeru saznam da je prije toga bio registriran na firmu i imao totalku. Što se najvjerojatnije dogodilo? Novi auto ima totalku (završi na krovu), firma dobije novce od kaska, lik ga uzme, popravi, registrira na mamu, i onda ga prodaje kao 'nov'. Da nije riječ o Toyoti, vjerojatno mi i ne bi izdržao 10 godina.
Svaka tebi čast na mirnoći.
 

rakonja

Pirotehničar!
Donator foruma
sad je kako je - nema povratka
najbolje bi bilo riješiti problem i prodati dalje
To i je plan,nevjerujem da je išta baš ozbiljno,kod njih može biti i od lošeg ulja!Tako da čemo sve provjeriti,očistiti,zamijeniti...i prodati!Želim čiste savjesti spavati!Za nekog tko ima viška novaca,sve je to sitnica,meni/nama nije!Od prvog dana mi auto nije sjeo,....nemojte me krivo shvatiti.....,auto je top......,skoro da ne postoji nešto što nema,ide kao metak......,motor savršeno radi.....,ALI jednostavno to nije tip auta za mene!Volim svestrane aute tipa Berlingo,klizna vrata,da ne sjedim na podu i sl.....,a ovo nije to!Nevidim smisla da imam limuzinu/krstaricu od 175 KS,a da radim po 200 km mjesečno samo po gradu!Više če ga to doči glave,nego trenutni "problem"!A što se tiče odgovornosti bivšeg vlasnika,uopče ne sumnjam u njega!Ima novca,kad nešto ode,ili treba raditi.....netko za njega odveze auto,on online plati......!Njega ništa drugo ne zanima,niti se razumije!Svakih 5 godina proda,i kupi novi auto......!Ovo mi je 5-ti auto,i prvi problem......,prolazno vrijeme je dobro:)!A na drugu stranu kad kupuješ polovni auto,sve je to na principu VIĐENO/KUPLJENO.........,ako nismo dovoljno dobro gledali,i probali........,nitko nam drugi nije kriv!
 

Pavel

Lepi™
Od tad sam si rekao da kupujem auto samo od autokuća koje daju garanciju min. 12 mjeseci. Bilo koji renomirani auto diler bi vjerojatno prepoznao prevaru i ne bi uzeo to vozilo radi brige o vlastitoj reputaciji. Znam da je to skuplja opcija, ali (očito) sve ima svoju cijenu.
Ja sam isto svašta doživio s rabljenima i raznih iznenađenja. Najgore je što ti i ovlašteni servis (kako koji) kad pitaš za konkretnu povijest modela krene sa GDPR forama. Onak, ne zanimaju me podaci vlasnika, ne zanima me njegov OIB. Zanima me što je rađeno na vozilu i naravno da ako ga dovozim vama i imam povjerenja u vas da očekujem da povjerenje funkcionira dvosmjerno. I očekujem da bi mi ovlašteni trebao reći da je radio remont baš tog motora na 140.000km.. Danas je rabljeni model lutrija, al doslovno lutrija. Ja sam sa D segmenta otišao na B segment, ne jer mi je to super nego zato što mi je pun kufer takvih ****arija pa sam uzeo novo iz salona. Naravno i tamo možeš doživjeti spektakl ali ovo što se danas podvaljuje je katastrofa. Nekad je bilo povedi majstora sa sobom, danas ti ni to nije garancija da nećeš dobit vreću problema. Koliko god toga ima i po vani, mislim da se kod nas ipak taj segment "muljanja" doktorirao.

Ne kužim ni tu svijest drugih vlasnika. Uzeo sam novog Kamiqa sa hrpom opreme, garažiram ga, održavam redovito u ovlaštenom, čistim, pazim, nema kvrc nigdje. Imat ću ga za vrijeme trajanja leasinga (5 godina) i prodat ću ga. Trenutno je 3 godinu kod mene i evo ide 4 te ima 40.000km. Ali trudim se da netko tko će ga vozit poslije mene ima auto bez brige i pameti. Ne kužim tu logiku s razvaljivanjem vozila, pa onda bržebolje kozmetičke promjene, kemijsko čišćenje, poništavanje grešaka i vozila baka na misu i do dućana. Profit i pokvarenost su ipak pobjedili nad običnim čovjekom i međuljudskim odnosima.
 

liberty

Well-known member
ovako.....ne želim ispasti pametnjaković što ovo pišem i pokušajte ovo shvatiti dobronamjerno
iz svega ovoga se može izvući pouka i nije kraj Svijeta

1. ja sam kupio novi tiguan - meni je ok auto, nije sve savršeno jer sam ja picajzla, ali je gotovo savršeno
ono što nije savršeno je pretežito što to nije berlingo, meni je berlingo san snova - dovoljan, ja sam opušten u njemu i sl.
ali berlinga nema i kupio sam novi auto i auto je sam po sebi dobar i zbog toga što je nov
da sam kupio polovnog cca 4-5 godina starog s 60-100 tkm platio bi fa tek 20-25% manje (suludo)

dakle, slažems e - i meni fali berlingo
evo danas idem po caddya da odvezem nešto iz ikea da ne sjebem tiguana....****te tiguan

2. meni je prijatelj mehaničar rekao, možeš održavati auto paziti ali nakon 200 tkm je lutrija kakogod i treba imati sreće
to se pokazalo u ovom slučaju
nije pitanje da li se nešto može ili ne može popravioti nego da li je auto pouzdan i da li ćete ostaviti na cesti

3. npr. koliko ova mazda ima km? preko 200 tkm ako sam razumio...ok
koliko je njezina cijena - manje od 50% vrijednosti takve nove kad e bila nova, a puno manje koliko sada košta ako se ne varam
ok....koliko ona s toliko km uopće vrijedi iskreno - ništa
zašto ništa - jer je u banani jer je nepouzdana, jer to treba uspjeti dalje prodati

da se razumijemo - ja bi želio da ovo ne pišem i da čovjek uživa u autu i da to nije tako
ali kupiti auto s puno km za neku normalnu cijenu nije deal, to nije posao, to je rupa bez dna
bez obzira da li je to dacia, mercedes ili boeing...to je dalo svoje i to se ne kupuje

ja osobno ne bi kupio ni auto s 150.000 km

mislim da svi mi pomalo nasjedamo na nekakve mitove, želje, mogućnosti i sl. i kažemo si....joj takva nova mazda košta (sada) 45 tEUR, ja polovnu kupim za 17 tEUR i imam avion....zaista je auto opremljen, fin, luksuzan
e jbg, auto ima puno km, auto ne ubijaju godine već km

žao mi je !
i hoću reči - biti če sve ok, ne brini, to je samo iskustvo

evo Pavel je napisao ono što sam i ja primjenio
kupio sam novo, vozit ću ga 5 g i 90 tkm i prodati
jer znam da će nakon toga krenuti ulaganja i problemi i to je danas sve kompleksno
i auti su kompleksni
i volja servisera je kompleksna
i mislim d aću uuopće biti sretan ako do tada ne budem imao problema
jer danas ima problema i s novim autima, a kamoli ne s istim takvim polovnima

za 5 godina kupuiti ću novi auto
onaj za koji budem imao novaca, pa makar i manji
do tada neću mijenjati ni gume, ni akumulator i redovito ću ga održavati., čak ću ulje češće mijenjati jer je to na 30 tkm suludo i vidim da to neće ići
i ako bude sreže onaj vlasnik poslije mene će isto uživati u autu
 

Jovan Avramovic

Well-known member
rakonja rakonja Pratim ovu temu za Mazdu 6 od prvog dana kako si je otvorio, jer mi je nekako ta Mazda jako interesantna.. Nisam hteo da komentarisem nista dok nisu poceli problemi sa autom, jer sam se, na neki nacin, poistovetio sa celim ovim problemom. Mozda si citao jednu od mojih poslednjih tema, napisanu negde u januaru ove godine, moja iskustva sa dosadasnjim automobilima. Imam 24 godine i vec sam promenio preko 12 auta, vise ni sam ne znam koliko, u opisu mog profila ovde pisu svi koje sam licno imao, plus jos mnogo koje sam vozikao i probao. Ne toliko jer sam to zeleo, vec su stalno bile neke "decije bolesti" i boljke kod skoro svakog auta, a zanimljivo samo 2 su bili benzinci..
Prvo sto je, meni licno, "zapalo za oko" kod te Mazde jeste velika kilometraza za relativno mali broj godina starosti, sto dalje znaci da je ipak mnogo koriscen auto, bez obzira na to da li je autoput ili grad...ok...svakako autoput jeste prednost, ali prosto broj radnih sati tog auta je ogroman, a to, nazalost, nije "neunistivi" Merc W123 300d..
Moje neko pitanje i ujedno preporuka, sta mislis o tome da zamenis auto ili prosto prodas, pa kupis nekog atmo benzinca, bez neke preterane opreme.. Tipa Honda, Toyota, ima tu dosta da se probere, pogotovo u tom cenovnom rangu i u tom godistu, ukoliko je bitno da je auto noviji.
Ja sam ljubitelj starijih auta i kao izlaz, iz problema sa modernijim dizelima, sam video u tome da kupim starog benzinca sa motorom od gvozdja, kad se nije preterano filozofiralo sa senzorima, plastikama u motoru, da dizel radi kao benzin (Skyactive, tacno ?)
Da li sam se zeznuo ponovo videcemo, pokazace vreme, ako gledamo, sto bi rekli, "po papiru" nisam se zeznuo...
U svakom slucaju zelim puno srece, ogromna je ta rupa, koja nekako dno nema...
 

rakonja

Pirotehničar!
Donator foruma
rakonja rakonja Pratim ovu temu za Mazdu 6 od prvog dana kako si je otvorio, jer mi je nekako ta Mazda jako interesantna.. Nisam hteo da komentarisem nista dok nisu poceli problemi sa autom, jer sam se, na neki nacin, poistovetio sa celim ovim problemom. Mozda si citao jednu od mojih poslednjih tema, napisanu negde u januaru ove godine, moja iskustva sa dosadasnjim automobilima. Imam 24 godine i vec sam promenio preko 12 auta, vise ni sam ne znam koliko, u opisu mog profila ovde pisu svi koje sam licno imao, plus jos mnogo koje sam vozikao i probao. Ne toliko jer sam to zeleo, vec su stalno bile neke "decije bolesti" i boljke kod skoro svakog auta, a zanimljivo samo 2 su bili benzinci..
Prvo sto je, meni licno, "zapalo za oko" kod te Mazde jeste velika kilometraza za relativno mali broj godina starosti, sto dalje znaci da je ipak mnogo koriscen auto, bez obzira na to da li je autoput ili grad...ok...svakako autoput jeste prednost, ali prosto broj radnih sati tog auta je ogroman, a to, nazalost, nije "neunistivi" Merc W123 300d..
Moje neko pitanje i ujedno preporuka, sta mislis o tome da zamenis auto ili prosto prodas, pa kupis nekog atmo benzinca, bez neke preterane opreme.. Tipa Honda, Toyota, ima tu dosta da se probere, pogotovo u tom cenovnom rangu i u tom godistu, ukoliko je bitno da je auto noviji.
Ja sam ljubitelj starijih auta i kao izlaz, iz problema sa modernijim dizelima, sam video u tome da kupim starog benzinca sa motorom od gvozdja, kad se nije preterano filozofiralo sa senzorima, plastikama u motoru, da dizel radi kao benzin (Skyactive, tacno ?)
Da li sam se zeznuo ponovo videcemo, pokazace vreme, ako gledamo, sto bi rekli, "po papiru" nisam se zeznuo...
U svakom slucaju zelim puno srece, ogromna je ta rupa, koja nekako dno nema...

Meni je isto uvijek benzin bio pod obavezno!Berlingo je bio prvi dizel koji sam morao pristati,jer u ponudi nisu imali benzinski motor za to vozilo,ali začudo sa 1.6hdi motorom nisam imao nikakvih problema.....,samo pohvale....,ako izuzmemo jedno čišćenje FAP filtera nakon 6 godina!Mislim da mi je netko rekao da nova Toyota Proace dolazi sa benzinskim motorom u ponudi.To bi bilo odlično,ali su to novi auti,na istoj šasiji kao i Berlingo.....,pa mi je nažalost nedostupno.Premalo vozim aute na godišnjoj bazi,da bi kupovao novo vozilo!Ovaj i dalje ne pokazuje više nikakve probleme,na servis i provjeru ide tek u ponedjeljak,majstor morao odgoditi,a nakon toga čemo vidjeti što dalje!Svakako ide u prodaju,čak i da je nov,vračam se na "obiteljski" tip vozila!Čak sam spreman opet uzeti i 1.6 hdi,može i opet malo mlađi Berlingo,bez obzira na kilometražu!To se svuda može servisirati,a jednog dana ako ode motor,a vozilo i dalje top......,1.6hdi motora ima u more vozila,da čak nije teško nači i polovan motor od cca 100 000 km,i manje za malo novaca!A zamjena je jednostavna!Neznam kakvi su ovi 1.5hdi motori u novijim verzijama,dali su isto pouzdani kao 1.6hdi



https://www.toyota.hr/new-cars/proace-city-verso/build?path=engine/74c690bd-868d-47df-9f4f-98277d13615c/d7dc0062-95dc-49c3-9c89-a58885c5f32c/f67f5b83-6f41-4e91-a53a-4e83a0bad627
 

rakonja

Pirotehničar!
Donator foruma
Ajme cijene 34000 eura pa ja sam novog Berlinga platio prije 4,5 godine 18 000 eura u najvećem paketu opreme.
Da,skupi su.....,cijene su skočile,ali ih je i Toyota podigla za "stepenicu više",sad je to još dorađeniji auto!Nisam previše gledao,ali je netko spominjao i 2.0 benzinske motore!
 

Milosh

Test
To da su polovni auti toliki problem kao što vi pišete stoji, ali za jedan manji postotak polovnih. Kao što i sa jednim dijelom novih auta možete imati problem (ne ulazimo u priču o garanciji). Ja i dalje mislim da je veći postotak polovnih auta sa 150000+ km dobra kupovina, i da nisu dali sve od sebe što imaju. Samo treba dobro gledati kad se kupuje i imati malo sreće, pa ne ubosti prstom u g***o. Da je to tako kao što kažete većina auta ne bi ni bila na cesti već stalno po servisima. Čak i u Hr, a pogotovo u BiH i lošijim zemljama.

Rakonja, ne ide mi u glavu da čim se pojavi prvi problem sa autom ti odustaješ od njega, a toliko si fasciniran autom. Ne znaš jel možda problem samo do senzora ili žice, ali već si ga u glavi prodao.
 

rakonja

Pirotehničar!
Donator foruma
To da su polovni auti toliki problem kao što vi pišete stoji, ali za jedan manji postotak polovnih. Kao što i sa jednim dijelom novih auta možete imati problem (ne ulazimo u priču o garanciji). Ja i dalje mislim da je veći postotak polovnih auta sa 150000+ km dobra kupovina, i da nisu dali sve od sebe što imaju. Samo treba dobro gledati kad se kupuje i imati malo sreće, pa ne ubosti prstom u g***o. Da je to tako kao što kažete većina auta ne bi ni bila na cesti već stalno po servisima. Čak i u Hr, a pogotovo u BiH i lošijim zemljama.

Rakonja, ne ide mi u glavu da čim se pojavi prvi problem sa autom ti odustaješ od njega, a toliko si fasciniran autom. Ne znaš jel možda problem samo do senzora ili žice, ali već si ga u glavi prodao.
Potpuno se slažem sa tobom,kilometraža mi nikad nije bila bitna.......,nije svaki motor isto održavan,vožen......,a ni svaki tip motora nije isti!Još povrh toga ako osoba koja ga kupuje neplanira praviti značajnu godišnju kilometražu,kao ja.........!Ja od njega "odustajem" samo zato što sam prebrzo uletio u svu tu priču,nisam si dao vremena da razmislim,i dozvolio sam da me fascinira izgled i oprema!Malo sam se previše navikao na svestranost vozila tipa Berlingo,da mi je sve ovo svojevrsni šok.I dalje mi Berlingo nedostaje,uvijek ih primjetim u prolazu,a ovaj jednostavno vozim,jer to trenutno posjedujem!Plan je bio prvo prodati,pa onda kupiti nešto slično......,a na kraju ispalo obratno_Osim nekih pojedinih modela po cijelom svijetu,koje sam uvijek zamišljao da imam novaca,svoju radionu,pa da ga kupim,godinama restauriram sam i onda uživam......tipa npr.CHARGER.......,nikad nisam zavidio ljudima na nekim limuzinama,i bijesnim autima!Uvijek sam se zamišljao u nekom obiteljskom Volvu ili Saab-u,......i onda sam igrom slučaja završio na Berlingu,i uvidio sve prednosti takvog tipa vozila!Več sam počeo gledati novi tip Berlinga,ili Riffter-a......,i cijene su kod nas malo pretjerane!Išao bih na noviju verziju zbog boljeg tipa rasvjete,farova!Malo vid odlazi sa godinama,i svjetla na Berlingu iz 2012 su mi bila preloša!Dok su u Mazdi LED mrak,a pogotovo adaptivna,tko je to izmislio,orden bi mu dao!Tako da mislim da ču nakon prodaje otiči par dana u Frankfurt kod šogora,i prelistavati "privatne" oglase za takva vozila,nači,kupiti i osobno ga dovesti!Tamo mogu odmah provjeriti sve,i kilometražu,i dobiti svu dokumentaciju,koja se izgubi zbog potrebe skidanja kilometraže i sl!A i vidjeti osobno prošlog vlasnika!



OVAKO NEŠTO....

https://www.njuskalo.hr/auti/peugeot-rifter-1.5-bluehdi-oglas-39260407

https://www.njuskalo.hr/auti/citro-n-berlingo-bluehdi-47-000-km-navigacija-oglas-39473444

https://www.njuskalo.hr/auti/renault-espace-dci-jedinstvena-ponuda-leasinga-hrvatskoj-oglas-38541514


Od opreme moraju imati-automatsku klimu,zadnja sjedala moraju biti zasebna,dobar tip motora(Espace isključivo 2.0),tempomat,LED svjetla(ako postoje-adaptivna),na tipa Berlingo da se posebno otvara samo zadnje staklo,po mogučnosti bez DPF/FAP,START STOP i sl.,klizna vrata ako može.......,to bi bilo to,mislim da nisam previše zahtjevan.......,a u rangu cijene do 16000 EUR-a,vani direktno....to nebi trebao biti problem,pogotovo u gradu velikom kao Frankfurt!
 
Posljednje uređivanje:

rakonja

Pirotehničar!
Donator foruma
Sve od nabrojanog je moguće nać osim na onaj dio bez ekologije, to ćeš morat sam eliminirat

I ja sam tako mislio,ali znam neke vlasnike vozila bez START STOPA,a npr.Berlingo 2015!A što se tiče i filtera čestica,pucam na Benzinca
 

Pavel

Lepi™
To da su polovni auti toliki problem kao što vi pišete stoji, ali za jedan manji postotak polovnih. Kao što i sa jednim dijelom novih auta možete imati problem (ne ulazimo u priču o garanciji). Ja i dalje mislim da je veći postotak polovnih auta sa 150000+ km dobra kupovina, i da nisu dali sve od sebe što imaju. Samo treba dobro gledati kad se kupuje i imati malo sreće, pa ne ubosti prstom u g***o. Da je to tako kao što kažete većina auta ne bi ni bila na cesti već stalno po servisima. Čak i u Hr, a pogotovo u BiH i lošijim zemljama.
Vezano na ovo boldano.. Auto može biti "na cesti" a neispravan. Servis koji god nazoveš, čeka se termin ko da tražiš magnetnu rezonancu. Auti su nam sve stariji a postotak onih koji ne prođu tehnički je minimalan. Svi smo jako dobro upoznati sa time kako sustav funkcionira. Pola automobila na cesti dimi ko parne lokomotive a eko-test prolaze iz zajebancije. Auti su bez problema ali uredno u razgovoru ekipa pita u koju stanicu ili kod koga da ga odveze da nema problema. To što je neki automobil na cesti ne znači da je bez problema. Velika vjerojatnost je da ih ima ali ili poništiš grešku, ili pokrpaš polovično problem ili jednostavno zakamufliraš samo da se prođe tehnički. Barem je tako kod nas. A u prilog tome ti govore brojne teme (pogotovo na forum.hr koji je posjećeniji) gdje ekipa uredno nakon kupnje krene sa hajkom i problemima.

Frend je uvijek govorio da kupuje rabljeni, svjestan da će ga dočekati sranje. Ako ima 20.000€ na raspolaganju, gleda auto do 17.000€ jer računa da će ostalo otići na predviđene i nepredviđene troškove. I mislim da je to zapravo najrazumniji pristup. U odnosu na ono čime raspolažeš, odbiješ odmah dio koji ćeš ulupati u servis i eventualno za moguća iznenađenja. Ne mora biti da su dali sve od sebe sa 150.000km i to stoji, samo sreća je ako ima stvarno 150.000km.
 

Cutac

Prèkaroš
Ne mora biti da su dali sve od sebe sa 150.000km i to stoji
Ma vraga stoji, moderni auti nakon 5-7 godina i 120-160k km daju svoje.
Normalno da će voziti i ići, ali će ići za ****c i samo čekati da te ostave negdje.
 

rakonja

Pirotehničar!
Donator foruma
Ma vraga stoji, moderni auti nakon 5-7 godina i 120-160k km daju svoje.
Normalno da će voziti i ići, ali će ići za ****c i samo čekati da te ostave negdje.
Nema tu pravila,sve je moguče....,sve je u životu lutrija!Susjed kupio Mercedesa sa preko 500tk,sad ima preko 750tk......,i za sve godine mu otišao samo stražnji zračni ovjes na jednoj strani
 

Cutac

Prèkaroš
Kažem, voze oni, ali to nisu oni auti koji su bili sa 0 kilometara. I nikada neće biti, osim ako se izmjeni sve na autu praktički. A i tada nije to to.
 

MacSlavko

Well-known member
Donator foruma
Tako da mislim da ču nakon prodaje otiči par dana u Frankfurt kod šogora,i prelistavati "privatne" oglase za takva vozila,nači,kupiti i osobno ga dovesti!Tamo mogu odmah provjeriti sve,i kilometražu,i dobiti svu dokumentaciju,koja se izgubi zbog potrebe skidanja kilometraže i sl!A i vidjeti osobno prošlog vlasnika!

Od opreme moraju imati-automatsku klimu,zadnja sjedala moraju biti zasebna,dobar tip motora(Espace isključivo 2.0),tempomat,LED svjetla(ako postoje-adaptivna),na tipa Berlingo da se posebno otvara samo zadnje staklo,po mogučnosti bez DPF/FAP,START STOP i sl.,klizna vrata ako može.......,to bi bilo to,mislim da nisam previše zahtjevan.......,a u rangu cijene do 16000 EUR-a,vani direktno....to nebi trebao biti problem,pogotovo u gradu velikom kao Frankfurt!
Mislim da je tu najvažnija povijest održavanja. Ako to možeš naći kod privatnog vlasnika, ili kod ovl. dealera - onda si na dobrom putu.
Ja sam svog DS5 uzeo u Citroenu u Mönchengladbachu za 16.000€. Auto kod njih kupljen na leasing, redovito održavan i nakon 4 god. "vraćen" unutra i uzet novi Citroen. Dobio sam sve kopije računa tog DSa i svega što je mijenjano bilo po kampanji opoziva, bilo u garanciji. Također i ispis dijagnostike.
Ako sve to na licu mjesta možeš i vidjeti (ja sam kupio na neviđeno) i probati vozilo onda je to - to!

Vjerujem da ovlašteni salon bilo koje marke neće riskirati lošu reputaciju, gubitak franšize (ili pojedini agent/menadžer gubitak posla) ako se pokaže da su nekome uvalili muda pod bubrege (da bi zaradaili par tisuća €)?? U Njemačkoj postoje zakoni o tome i neće se s time zaj**avati ili biti tako labavi i mutavi kao ovi iz Mazde lijepoj našoj...
 
Posljednje uređivanje:
Na vrh