Rakonja, meni to sve liči na klasičnu uvaljotku, odnosno prevaru vulgaris i baš mi je žao ako je to doista tako jer sam osobno to doživio s bivšom Toyotom (2008 god., imao je od 2010 do 2020). Možda griješim i nije bilo skrivenih namjera, ali čisto da prenesem iskustvo:
Dakle prodaje lik Toyotu Sedan (registriran na svoju mamu) s pričom nov (30 000 km), očuvan, servisna knjižica, službeni servis, garancija još godinu dana, dizel 2.0 (dotad sam vozio benzinca 1.4), ne može bolje, ... nakon nekog vremena (kad splasne entuzijazam oko novog vozila) skužim da lijeva plastika vrata ne odgovara desnoj, da lijevi branik nije baš poravnat kao desni, .... odnesem ga (u drugi službeni servis) na provjeru, kad ono ispadne na krovu ispod tapecirunga cijela plejada otisaka vakuum pumpe... uz dodatnu provjeru saznam da je prije toga bio registriran na firmu i imao totalku. Što se najvjerojatnije dogodilo? Novi auto ima totalku (završi na krovu), firma dobije novce od kaska, lik ga uzme, popravi, registrira na mamu, i onda ga prodaje kao 'nov'. Da nije riječ o Toyoti, vjerojatno mi i ne bi izdržao 10 godina.
Od tad sam si rekao da kupujem auto samo od autokuća koje daju garanciju min. 12 mjeseci. Bilo koji renomirani auto diler bi vjerojatno prepoznao prevaru i ne bi uzeo to vozilo radi brige o vlastitoj reputaciji. Znam da je to skuplja opcija, ali (očito) sve ima svoju cijenu.
U svakom slučaju s kupnjom polovnih autiju opreza nikad dosta.
Dakle prodaje lik Toyotu Sedan (registriran na svoju mamu) s pričom nov (30 000 km), očuvan, servisna knjižica, službeni servis, garancija još godinu dana, dizel 2.0 (dotad sam vozio benzinca 1.4), ne može bolje, ... nakon nekog vremena (kad splasne entuzijazam oko novog vozila) skužim da lijeva plastika vrata ne odgovara desnoj, da lijevi branik nije baš poravnat kao desni, .... odnesem ga (u drugi službeni servis) na provjeru, kad ono ispadne na krovu ispod tapecirunga cijela plejada otisaka vakuum pumpe... uz dodatnu provjeru saznam da je prije toga bio registriran na firmu i imao totalku. Što se najvjerojatnije dogodilo? Novi auto ima totalku (završi na krovu), firma dobije novce od kaska, lik ga uzme, popravi, registrira na mamu, i onda ga prodaje kao 'nov'. Da nije riječ o Toyoti, vjerojatno mi i ne bi izdržao 10 godina.
Od tad sam si rekao da kupujem auto samo od autokuća koje daju garanciju min. 12 mjeseci. Bilo koji renomirani auto diler bi vjerojatno prepoznao prevaru i ne bi uzeo to vozilo radi brige o vlastitoj reputaciji. Znam da je to skuplja opcija, ali (očito) sve ima svoju cijenu.
U svakom slučaju s kupnjom polovnih autiju opreza nikad dosta.