hacti
made in france
nego deda jel znas jesu li iste getribe od xsare,p-406,p-406 sa 1,9td 66kw motorom??Ma kužim da paše u auto,ali Xsara ima drugačiji prenos i veče kotače,pa zbog toga,kaj nije bolje metnut samo motor na njegov mjenjač?
nego deda jel znas jesu li iste getribe od xsare,p-406,p-406 sa 1,9td 66kw motorom??Ma kužim da paše u auto,ali Xsara ima drugačiji prenos i veče kotače,pa zbog toga,kaj nije bolje metnut samo motor na njegov mjenjač?
ko nissan gtr hahaha neg jedino da se izreze lim između nosaca ramena pa se lim napravi po mjeri kak ti treba, jel bi sljakalo to deda?pa onda nema druge nego nek stavi getribu u gepek!!!heheheheh
pa i mislio sam sa alfinim mjenjacem, ok onda mi je lakse strpat od honde a kod nosaca motora kad bi stavljao motor od honde sta da radim s tim da izrezem iz te honde nosac i pripasem na ax-a il da ga sam napravim??Boxer motori imaju sasvim drugu konstrukciju ovješenja i oni se nikako ne mogu strpati popreko,a kao što sam već rekao ti motori imaju oblik zadnje strane bloka a prema tome i getribe tako napravlje da im kvačilo sa zamšnjakom stoju uvućeno u kučište bloka,tako da se to nikako ne može upasat na mjenjač koji je u PSA autima., dakle mora ići sa mjenjačem od alfe i to uzduš,a onda bi to bilo prekrajanje cijelog prednje kraja,da sad ne razglabamo dalje,nepotrebno.Nije nemoguće,ali nema svrhe kada imaš PSA motore kakve i kolko hoćeš.
e sad jel moze moja getriba na taj 1.4?? i trebale bi mi instalacije od tog motora...Imam motor od xare 1.4 i još jedan u dijelovima dam ti oba za 1600 kunića (na motoru je samo novi dih .glave i glava poravnata).Ak si moreš to pripasat ?
Da tak sam i mislio cjeli auto dovuc doma i sve skinut snjega sam jel ko zna gdje ima kakav auto otpad sa 106-icama u zg-u il tak negdje blizu ili ak ima gdje u sisacko moslavackoj??uzmi neki 1.4 peugeot 106 iz 90-tih, njih ima puno što za dijelove što kompletnih rasturenih, staviš si sa njega bolji most napred/straga i motor/getribu sa svom elektronikom i sve ostalo... i to je najbrže, najjednostavnije i najjeftinije
staviš na njega protočni ispuh i usis, 80KS čas posla... sa masom vozila od 700 kg, voziš se kao da imaš citroen c4 sa 160KS
ma ja sam mislio u mehanickom smislu istiNisu,Saxo je nekoliko cm duži,zaboravil sam kolko,drugo je sve isto,tak da mi nije jasno kakva bi bila razlika između starih i novih 106stica,osim facelifta.
ne cini ga kompliciranijim jer je njemu ista stvar koji motor ubacio kad za bilo koji mora sve prebacit.posao je isti.od tamo 96/7. 1.4 motor dobiva multipoint ubrizgavanje što ga čini kompliciranijim (struja, gorivo...), a nakon redizajna pitanje je i to za koliko je izmjenjen prednji postroj, pa tak recimo nebi se usudio sa sigurnošću reči da poluosovine u potpunosti pašu sa 106 mk2 na AX, odnosno sumnjam da imaju isti trag kotača...
ima tih stvari, najjednostavnije je potražiti MK1 106 i prebaciti stvari na AX.
u te 106-ice je išao 1.4 sa jednim injektorom, dijelovi odgovaraju sa raznih 1.1, 1.0, i ima ih rabljenih i novih...
Sta kazes na ovaj ovjes jel se isplati??Paše prednji koš kompletan,ali dijelovi od jednog na drugi ne pašu.Poluosovine sigurno nisu iste,ni federi.
http://www.njuskalo.hr/podvozje-ovjes-dijelovi/omp-sportske-opruge-peugeot-106-citroen-saxo-oglas-8619996