DS5 by MacSlavko

Milosh

Test
Ok, razumijem. Pa on vjerovatno samo simulira pravo prebacivanje u M i onda ga vrati u D nakon par sekundi. Možda bi se to moglo napraviti i u sopstvenoj režiji. :)
 

MacSlavko

Well-known member
Donator foruma
Da, pretpostavljam da modul radi upravo to.
Ali ja to ne znam sam izraditi. Vjerojatno je neki Arduino unutra, pa onda nešto treba isprogramirati, učiniti da to ne smeta glavnom EAT6 Ecu-u već da fino surađuju itd.

Ja sam samo fizikalac - znam rastaviti konzolu i spojiti novi hw. Kao Haso kad su ga Rusi poslali u svemir (da nahrani Laiku i ništa drugo ne dira)…
:D
 

Milosh

Test
Ako komunicira preko CAN-a ss ECU, onda je to dosta komplikovanije. Ali ako samo električnim putem simulira prebacivanje u M, onda je vrlo jednostavno. Ja vjerujem da je ta druga opcija u pitanju.
 

MacSlavko

Well-known member
Donator foruma
OK. Poslikam ti kad stigne modul pa ćeš barem vidjeti što je unutra…

Pretpostavljam kako modul ne simulira da je ručica mjenjača stalno u M položaju jer onda ne bi automatski prebacivao u višu brzinu (samo u nižu) i na zaslonu bi stajao samo broj brzine (npr. 3), ali ne bi se sam prebacio u D4…
 

Prilozi

Posljednje uređivanje:

bono

Well-known member
ako je šta od pomoći s moje strane tzv. F1 pedale "aktivne" su non-stop u mojem "robotu" bilo položaj ručkice mjenjača u A ili M.
 

MacSlavko

Well-known member
Donator foruma
Da, na robotiziranom mjenjaču su uvijek aktivne (kao i na EAT8).
Ovaj modul čini da budu stalno aktivne i na EAT6, bez obzira na M ili D položaj poluge mjenjača (na “robotu” je to položaj A)…
 

Milosh

Test
Pretpostavljam kako modul ne simulira da je ručica mjenjača stalno u M položaju
Naravno da ne simulira da je stalno u M položaju, već pretpostavljam da radi ovako:

- detektuje da je vozač pritisnuo polugu da promijeni brzinu
- pošalje signal koji simulira da je mjenjač ručno prebačen u M
- pošalje signal koji simulira promjenu brzina (+ ili - zavisno šta je vozač pritisnuo)
- nakno x sekundi pošalje signal da je mjenjač ručno prebačen u D
 

ExOduS442xb

Racing
Pozdrav MacSlavko MacSlavko, ako sve prođe uspješno, mozes li me spojiti sa njima? Meni su odgovorili da moraju provjeriti za AM6 i više se nisu javili, s obzirom da je EAT6 unaprijeđena verzija AM6 možda bi moglo funkcionirati.
 

Rovan

Active member
Donator foruma
meni u picassu te f1 ručice na EAT6 prebacuju u višu/nižu i kad je mjenjač u D modu
 

MacSlavko

Well-known member
Donator foruma
Tako je (zaboravio sam to spomenuti).
Koji motor i godište je taj Picasso?

Gdje god su tvornički ugrađene F1 ručice - one će prebacivati brzine i kad je robotizirani ili automatski mjenjač u A ili D modu.

No, tamo gdje nisu tvornički ugrađene, a izvodi se retrofit - potreban je ovaj dodatni modul koji se spaja na postojeći Ecu mjenjača i onda sve radi jednako…

PS: ExOduS442xb ExOduS442xb; ni meni se dugo nije javljao. Moguće da je bio zatrpan upitima. Pa je to onda pretvorio u biznis. Sad ima asistenticu koja odrađuje komunikaciju, a on se prebacio na HW i SW.

Vjerujem da bi ovo radilo i na tvom mjenjaču! Javi mu se opet (imaš njegov Whatsapp broj)?
 

ExOduS442xb

Racing
PS: ExOduS442xb ExOduS442xb; ni meni se dugo nije javljao. Moguće da je bio zatrpan upitima. Pa je to onda pretvorio u biznis. Sad ima asistenticu koja odrađuje komunikaciju, a on se prebacio na HW i SW.

Vjerujem da bi ovo radilo i na tvom mjenjaču! Javi mu se opet (imaš njegov Whatsapp broj)?
Nemam, mozes li mi proslijediti privatno? Hvala! Nas dva smo se čuli preko yt-a, ali od onda ništa :(
 

superhrvoje

Member
Nemam, mozes li mi proslijediti privatno? Hvala! Nas dva smo se čuli preko yt-a, ali od onda ništa :(
se for preciso comunicar com o Rodrigo em português para facilitar, sem problemas

ili ako mu je tlaka na hrvatskom, mogu vam ja pomoć.

No uspijem li prodati svog Picassa (kupite, netko!!), i ja ću imati DS5, model prije redizajna pa vjerojatno s tim automatskim mjenjačem, pa sam možda i ja potencijalni kupac.
 

MacSlavko

Well-known member
Donator foruma
se for preciso comunicar com o Rodrigo em português para facilitar, sem problemas

ili ako mu je tlaka na hrvatskom, mogu vam ja pomoć.

No uspijem li prodati svog Picassa (kupite, netko!!), i ja ću imati DS5, model prije redizajna pa vjerojatno s tim automatskim mjenjačem, pa sam možda i ja potencijalni kupac.
Huh,
Ne bih preporučio model prije redizajna…
 

MacSlavko

Well-known member
Donator foruma
Dobro, taj dio je OK.
Max. oprema i poznata povijest održavanja je veliki plus.

Ipak, imaj na umu da je pre-facelift model bio na glasu kao dosta tvrd za voziti (nadam se da taj kojeg pikiraš nema 19" felge s kojim ide i još tvrđi "sportski" ovjes...), često su mu otkazivali senzori zaključavanja/otključavanja u vanjskim kvakama vrata, interna SD kartica u RT6 head unitu je nakon 10-ak godina crkavala i trebalo ju je mijenjati (te nanovo instalirati sw + kartografiju). Osim toga, kartografija za taj model od 2021. više nema update-e, dok su na novijim modelima pojačani motori, poboljšan mjenjač, dodan (konačno) novi infotainment s touchscreenom (i Apple CarPlayom te kasnije i AndroidAutom), ima 12 PDC senzora (i nadzor mrtvog kuta) kao i puno bolju rikverc-kameru.
Ima i Euro6 normu i zloglasni AdBlue sustav...
:cool:

Ukratko: ovdje.
Opsežno: ovdje.
 

superhrvoje

Member
Dobro, taj dio je OK.
Max. oprema i poznata povijest održavanja je veliki plus.

Ipak, imaj na umu da je pre-facelift model bio na glasu kao dosta tvrd za voziti (nadam se da taj kojeg pikiraš nema 19" felge s kojim ide i još tvrđi "sportski" ovjes...), često su mu otkazivali senzori zaključavanja/otključavanja u vanjskim kvakama vrata, interna SD kartica u RT6 head unitu je nakon 10-ak godina crkavala i trebalo ju je mijenjati (te nanovo instalirati sw + kartografiju). Osim toga, kartografija za taj model od 2021. više nema update-e, dok su na novijim modelima pojačani motori, poboljšan mjenjač, dodan (konačno) novi infotainment s touchscreenom (i Apple CarPlayom te kasnije i AndroidAutom), ima 12 PDC senzora (i nadzor mrtvog kuta) kao i puno bolju rikverc-kameru.
Ima i Euro6 normu i zloglasni AdBlue sustav...
:cool:

Ukratko: ovdje.
Opsežno: ovdje.
Da. Sve znam. Hvala puno. Ima 19" felge i motor 2.0 HDi 180 (dakle, i on ima Adblue), ali... planiram ostaviti četiri postojeće 17" felge koje imam za zimske gume. Android auto bio bi zgodan, međutim što je tu je. Za problem s piši briši po SD kartici znam, i to mislim zamijeniti, s tim se da snaći. Znam i da je EAT8 bolji mjenjač od EAT6, vozio sam oba. No situacija je malo specifična i tražiti i uzeti bilo koji drugi auto od praktično bilo kog drugog prodavatelja nije mi dostupno. Ako ovaj baš nije dobar i ako nitko ne kupi ispravan i uredan Picasso 2.0 HDi, onda ništa od svega.

Kad smo već tu, još jedan (drugi) frend ima DS5. Njegov mislim da je još ozloglašeniji Hybride4, i mislim da je isto model sa RT6 head unitom.
Kod njega HU se uopće ne pali i ima potpuno mrtav ekran. Nisam detaljno pogledao (vidio sam ga samo na trajektu kratko), ali planiram baciti oko.

Bi li za to mrtvilo HU-a mogla isto biti kriva crknuta SD kartica? Vrijeme otprilike odgovara, isto je star desetak godina.
Ako ne, vjerujem da se može s drugog (razbijenog?) auta prebaciti ispravan HU i pripasati na BSI u tom autu. (Ja imam Lexiu u Win7 virtualki, kinesku kopiju original kabela za dijagnostiku, i razmjerno sam spretan s računalima i elektronikom).

Hvala
 

MacSlavko

Well-known member
Donator foruma
Ako je motor 180 HDi to je onda kraj 2014/početak 2015. godište?
To je onda prijelazni model s novim (BlueHDi) motorom, obnovljenim mjenjačem i vjerojatno s revidiranim ovjesom u “starom” kućištu (Citroen maska”)…
Onda ti ostaje samo riješiti SD karticu (ili ubaciti tipski Android unit) i tu si negdje skoro kao i na redizajnu…

Gotovo sam siguran da bi i taj radio u hibridu oživio promjenom SD kartice. Budući je mrtav - nema se što izgubiti (osim sat-dva za izvaditi je van i ubaciti novu). U tom slučaju ne treba ništa prethodno na PC-u formatirati - to će učiniti 2.86B software kad munubaciš instalacijski CD (u toj fazi još “ne vidi” sw na USBu)…
 

superhrvoje

Member
Ako je motor 180 HDi to je onda kraj 2014/početak 2015. godište?
To je onda prijelazni model s novim (BlueHDi) motorom, obnovljenim mjenjačem i vjerojatno s revidiranim ovjesom u “starom” kućištu (Citroen maska”)…
Onda ti ostaje samo riješiti SD karticu (ili ubaciti tipski Android unit) i tu si negdje skoro kao i na redizajnu…

Gotovo sam siguran da bi i taj radio u hibridu oživio promjenom SD kartice. Budući je mrtav - nema se što izgubiti (osim sat-dva za izvaditi je van i ubaciti novu). U tom slučaju ne treba ništa prethodno na PC-u formatirati - to će učiniti 2.86B software kad munubaciš instalacijski CD (u toj fazi još “ne vidi” sw na USBu)…
Da. Tako je. To je još uvijek Citroën maska. U detalje još ni nisam previše zalazio zbog financija i tisuću drugih stvari, no mislim da sam se odlučio. Jednostavno mi se auto sviđa, ali kako god okrenem moram, ponajprije, prodati Picassa. Nisam se za to osobito potrudio sa svega par slika s mobitela, ali hoću.

Za ovaj drugi krepani HU, a pokušat ću ga frendu riješiti kad se nađemo skupa na otoku. Javit ću rezultate.
 
Na vrh