DS5 by MacSlavko

rakonja

Pirotehničar!
Donator foruma
Not over yet...

Primjetio sam jučer da mi lijeva strana ne puše hladno ako temperaturu kabine podesim iznad 20!?
Npr. vani je 30ºC, desna strana i kad je namješteno automatsko hlađenje na 21 ili 22 normalno hladi (upuhuje zrak ohlađen na 6-12ºC, ovisno o zagrijanosti kabine), ali na lijevoj tada puše zrak od 28-29ºC!?
Počne i na lijevoj strani puhati hladno tek ako željenu temperaturu kabine spustim na 20 ili niže...

Je li se to neki kotačić u mehanizmu s polugama do klapne izlizao? Da je klapna pukla onda bi stalno puhalo toplo ili hladno...
Ali ovako, kad hladno na lijevoj strani proradi samo na 20 ili manje stupnjeva, pretpostavljam da su i klapna i poluge na mjestu, samo što "ne uhvati" uvijek - tj. u nekom položaju je nešto potrošeno pa izostane željeni učinak?

To mi zvuči moguće obzirom da je to lijeva (vozačeva) strana koja se u ovih 10 god. puno više koristila i habala nego lijeva, pa je moguće da se nešto "pojelo"...

Ili sam ja nešto "zmrdao" prilikom zamjene fitara kabine?
Evo, pitao prijatelja koji je majstor u firmi koja je prvenstveno specijalizirana za autoklime i webasto....
 

Prilozi

MacSlavko

Well-known member
Donator foruma
Milosh Milosh: To jest poznat problem, ali kad se polomi klapna onda ostane u otvorenom ili u zatvorenom položaju.
Ova moja pak malo radi - malo ne radi?
😎
 

njakopic

Member
Bio sam na punjenu klime i falilo je 100 g međutim ispostavilo se da i dalje ne puše kako bi trebalo. Testiran je pritisak, a uređaj je pokazao da kompresor radi na nekih 60% i to mi je naveden kao razlog slabijeg hlađenja kada je vani vruće. Dakle, ponuda od nekih 670 eura za novi kompresor + rad. Ona neka cijev koja treba biti ledena, to nije. Auto je 10 godina star i ima 130 tisuća km. Zar je to normalno da već sada slabije radi kompresor klime?
 

rakonja

Pirotehničar!
Donator foruma
Bio sam na punjenu klime i falilo je 100 g međutim ispostavilo se da i dalje ne puše kako bi trebalo. Testiran je pritisak, a uređaj je pokazao da kompresor radi na nekih 60% i to mi je naveden kao razlog slabijeg hlađenja kada je vani vruće. Dakle, ponuda od nekih 670 eura za novi kompresor + rad. Ona neka cijev koja treba biti ledena, to nije. Auto je 10 godina star i ima 130 tisuća km. Zar je to normalno da već sada slabije radi kompresor klime?
Što je najgore tek nakon cca 700 eura bi saznao dali su bili u pravu. Sve je moguče, ali i meni to nekako sumnjivo. Isto predlažem drugo mišljenje, ali bez da im spominješ ovo. Nesječam se izvora, ali jel stopostotna kilometraža. Evo prijatelj kaže ovo...
 

Prilozi

Posljednje uređivanje:

diegos

Well-known member
Hm kod mene je također na 135k otišao kompresor na mazdi, a tamo je tvornički neki loš ugrađivan (mislim Panasonic) pa vole otić... Iako, ne bih znao kako može "raditi na 60%", provjeri još negdje, da.
 

rakonja

Pirotehničar!
Donator foruma
Hm kod mene je također na 135k otišao kompresor na mazdi, a tamo je tvornički neki loš ugrađivan (mislim Panasonic) pa vole otić... Iako, ne bih znao kako može "raditi na 60%", provjeri još negdje, da.
Ovdje sigurno nije Panasonic, iako sam sklon povjerovati da se i onaj dao popraviti, ali oni vole mijenhati
 

njakopic

Member
Što je najgore tek nakon cca 700 eura bi saznao dali su bili u pravu. Sve je moguče, ali i meni to nekako sumnjivo. Isto predlažem drugo mišljenje, ali bez da im spominješ ovo. Nesječam se izvora, ali jel stopostotna kilometraža. Evo prijatelj kaže ovo...
Mogu pitati za kontakt?
 

njakopic

Member
Pitanje, jel citroen ds5 kompresor odgovara ds5 kompresoru? Jel ima veze vrsta motora za kompresor? Rekao bih da ne, ali vi bolje znate. Pitam jer ima u ZG rabljeni i ispitani za 180 eura.
Naravno, samo bi morao doći u Osijek. Moj ili njegov. Oni su Termo Mobil Osijek
Predaleko. :(
 

ExOduS442xb

Racing
Kolega je na Meganu iz 2007 imao isti problem, nije htio rješavati. Mene je uvjeravao da auti sa 2 venta bolje hlade, nije da se nisam složio, ali kod njega je klima slabo radila dok auto stoji na mjestu, kad se vozi, hladi uredno. Sve dok nije sjeo kod mene u C5 (2.0 hdi 110ks 2002 isto ima jedan vent), klima je radila ko' luda. Nakon toga je otišao kod mehaničara koji mu je rekao da mu kompresor radi na 50% snage.
 

njakopic

Member
Hm kod mene je također na 135k otišao kompresor na mazdi, a tamo je tvornički neki loš ugrađivan (mislim Panasonic) pa vole otić... Iako, ne bih znao kako može "raditi na 60%", provjeri još negdje, da.
60% jer je kazaljka na uređaju bila malo iznad pola od 200 nečega (valjda pritisak).
Kolega je na Meganu iz 2007 imao isti problem, nije htio rješavati. Mene je uvjeravao da auti sa 2 venta bolje hlade, nije da se nisam složio, ali kod njega je klima slabo radila dok auto stoji na mjestu, kad se vozi, hladi uredno. Sve dok nije sjeo kod mene u C5 (2.0 hdi 110ks 2002 isto ima jedan vent), klima je radila ko' luda. Nakon toga je otišao kod mehaničara koji mu je rekao da mu kompresor radi na 50% snage.
Meni ok radi kad nije 35 vani, a tad počinje slabije. Nije neizdrživo, ali se osjeti da ne hladi dovoljno. Jel on mijenjao kompresor?
 

rakonja

Pirotehničar!
Donator foruma
Pitanje, jel citroen ds5 kompresor odgovara ds5 kompresoru? Jel ima veze vrsta motora za kompresor? Rekao bih da ne, ali vi bolje znate. Pitam jer ima u ZG rabljeni i ispitani za 180 eura.

Predaleko. :(

Odi u Citroen, i traži ponudu za kompresor, pa sve piše, budu šifre.
 

Sir. Oliver

Member
60% jer je kazaljka na uređaju bila malo iznad pola od 200 nečega (valjda pritisak).

Meni ok radi kad nije 35 vani, a tad počinje slabije. Nije neizdrživo, ali se osjeti da ne hladi dovoljno. Jel on mijenjao kompresor?
na 35+ pokušaj aktivirati samo unutarnji okrug . ( uzima samo zrak iz kabine , tako da lakše i brže hladi . kada ohladi dovoljno , možeš prebaciti na vanjski okrug )
 

rakonja

Pirotehničar!
Donator foruma
na 35+ pokušaj aktivirati samo unutarnji okrug . ( uzima samo zrak iz kabine , tako da lakše i brže hladi . kada ohladi dovoljno , možeš prebaciti na vanjski okrug )
Da, nekad mi previše tražimo od sistema napravljenog da radi u "normalnim" uvjetima. Sve se usije, naravno da onda treba više vremena. I ja nekad sumnjam na svoju. Naprijed nakon nekog vremena počne puhati hladno, a na zadnjoj klupi još toplo izlazi duže vremena. Moguče da fali plina, ali generalno nakon par minuta je več ugodno. Ili sistem daje prioritet naprijed, ali mi onda nebi trebao nuditi opciju za iza neko vrijeme
 

Milosh

Test
Ili sistem daje prioritet naprijed
To može biti samo (slučajno ili namjerno) tako "ugrađeno" u dizajn sistema, sigurno ne postoji neka kontrola ili logika za to. Vjerujem da je to slučajno, a posljedica je toga što je put vazduha duži, time mu i više vremena treba da ohladi sve cijevi, da bi izlazio dovoljno hladan.
 

Sir. Oliver

Member
To može biti samo (slučajno ili namjerno) tako "ugrađeno" u dizajn sistema, sigurno ne postoji neka kontrola ili logika za to. Vjerujem da je to slučajno, a posljedica je toga što je put vazduha duži, time mu i više vremena treba da ohladi sve cijevi, da bi izlazio dovoljno hladan.
tu si u pravu . ali i promjer cijevi je manji nego za prednji dio . po logici proizvodjača , prednji dio je volumenski veći od zadnjeg . a pozadi se ne voze svaki dan ljudi . tako da oko 65% ide naprijed a samo 35% pozadi
 
Na vrh