DS5 by MacSlavko

gambler072

C5 enthusiast
To je onda prijelazni model s novim (BlueHDi) motorom, obnovljenim mjenjačem i vjerojatno s revidiranim ovjesom u “starom” kućištu (Citroen maska”)…
I to nazalost nije default, ja sam gledao jednog sa citroen maskom i euro 6 motorom, a bio je stari ovjes.
 

ExOduS442xb

Racing
Da. Tako je. To je još uvijek Citroën maska. U detalje još ni nisam previše zalazio zbog financija i tisuću drugih stvari, no mislim da sam se odlučio. Jednostavno mi se auto sviđa, ali kako god okrenem moram, ponajprije, prodati Picassa. Nisam se za to osobito potrudio sa svega par slika s mobitela, ali hoću.

Za ovaj drugi krepani HU, a pokušat ću ga frendu riješiti kad se nađemo skupa na otoku. Javit ću rezultate.
Vezano za RT6, već neko vrijeme trazim modul za Android auto/Carplay i napokon nađem, radi preko bluetootha, znaci ne trebas kablove i nista. Ima par videa na yt i ponesto na Peugeot forumu (registrirao sam se ramo radi toga). Pa ako te zanima izvoli:
EBILAEN Wireless Carplay Android Auto
https://www.aliexpress.us/item/3256802609454148.html?gatewayAdapt=glo2usa4itemAdapt

Ja si gledam kupiti ali mi ne gori jer sam relativno zadovoljan sa RT6, barem toliko koliko meni treba i radi relativno brzo. Čekam jos par reviewa a i da smislim gdje bi uvalio "kontrolni dio" jer sa vi na DS5, P508 imate na sredisnjem dijelu tipke za upravljanje dok mi drugi to nemamo pa moramo dobiti "dodatne" kontrole, trenutno gledam kako sakriti da se to ne vidi, da izgleda koliko toliko tvornicki i imam ideju kako.

Inace, zadnje mape koliko znam za HR su 2022/2023, dok su zadnje mape ustvari 2023/2024, međutim na njima nema HR a ni dobrog dijela drugih zemalja.

Također, meni je originalna prednja maska (sa Citroenovim logom) nekako ljepša :)
 

superhrvoje

Member
Za ovaj drugi krepani HU, a pokušat ću ga frendu riješiti kad se nađemo skupa na otoku. Javit ću rezultate.
Evo rezultata. Nakon tri godine, tri servisa u Njemačkoj, JBL zvučnika na putu iz .de prema HR.... head unit radi!!

1755079248163.png

To je Magneti Marelli HU, i očigledno je bila krepala kartica. Kad bi se upalio, pošto SD ne radi, pokušavao se stalno podići s CDa. Ubacio novu od 32 GB, ubacio CD i za dva sata gotovo! Doduše treba biti ful strpljiv. Barem pola sata se ništa ne događa i nema ničega na ekranu.

Inače CD-ovi (mediji) su BTW užasne kvalitete danas. Pola ih ne valja, a i laseri na pržilicama su u nikakvoj formi s vremenom, pa sam na kraju morao pržiti kod frenda koji ima stari desktop. Za te stvari izgleda da ću morat i ja nekako u pogon staviti prastaru kantu s Plextor pržilicom.

Kako je pogubio setup, ne radi zadnja kamera ali parking senzori rade. Nema ni karata, ali to ću valjda moći nadodati kad sve sklopimo. I ovo je ogroman napredak. Hvala svima što su pomogli!!
 

MacSlavko

Well-known member
Donator foruma
Instalacija sw (koja verzija) je prošla do kraja (100%)?
Radio svira, čuju se parking-senzori (možda i grafički prikaz na zaslonu) itd.?

U tom slučaju je RT6 uspješno oživljen!
Naravno, treba nanovo instalirati karte (javi se PP), a možda se malo poigrati i dijagnostikom kako bi se aktivirala stražnja kamera…
 

superhrvoje

Member
Pržiti na najmanjoj brzini, tipa 2x ili preko USB. Ja sam svaki put morao preko USB da radim, i to imam samo jedan koji Citroen želi očitati
Sve okej, ali to je dok dođeš do toga da uopće prži. CD-ovi su tako žnj kvalitete da ti pržilica uopće ne prepozna da je CD prazan... stvarno je to šlo na kvasinu. Kako iz vremena dok je to bilo aktualno još imam plextor pržilicu, nešto ću sklepat od starog hardvera da to imam, ovako sam frenda nažicao.

I da, kad je ovako krepan da nema ničega na SD kartici, USB je 0 bodova - moraš spržiti CD kada treba SW od nule instalirati. Zato i cuka CD kad se upali - boot sekvenca skuži da na SD nema ničega, i onda forsira CD. Neće to sa USB-a. Upgrade sa USB ide, ali učisto može samo sa CD-a.


Instalacija sw (koja verzija) je prošla do kraja (100%)?
Radio svira, čuju se parking-senzori (možda i grafički prikaz na zaslonu) itd.?

U tom slučaju je RT6 uspješno oživljen!
Naravno, treba nanovo instalirati karte (javi se PP), a možda se malo poigrati i dijagnostikom kako bi se aktivirala stražnja kamera…
1755096366063.jpeg

Daaa da!

2.86 ISO je prošao do kraja. Radio radi, svira, sve tipke rade. Parking senzori i grafički prikaz za parking senzore isto tako rade, jedno i drugo.
Hvala ti puno na pomoći. Sad sam stao na tome da radio i senzori rade, već je to ogroman napredak u odnosu na ništa :)
Zanimljivo je da je isprve stavio sve na njemački jer je auto originalno prodan u Njemačkoj, valjda je to skužio preko VIN-a. Ostale settinge je sve naravno zaboravio jer su oni partili zajedno sa starom karticom.


Taj hybrid4 ima drugi problem da je prestao hibridni dio radit, pa se sad maltretiram da natjeram diagbox da mi opet proradi da možemo očitat greške za frenda koji je majstor za te autoelektričarske stvari pa da i to riješimo. Imam kinesku kopiju kabela i imao sam dugo ispravnu VMware virtualku na koju bi zakačio USB di je to radilo, ali sad neće pa neće, pa sam išao ispočetka. (VMware iako hyper-v koristim za posao jer se na hyper-v ne da zakačiti pass-through USB kako se da na VMware). (BTW, svoj sakramenski Picasso sam prodao nesretnicima nedaleko tebe u Rovinj, duga štorija ali bolje za kafe, ne ovuda, to ćemo jednom).

Hvala još jedanput, sad su ovo dalje kozmetičke stvari, ovo je veliki uspjeh :)
 
Posljednje uređivanje:

MacSlavko

Well-known member
Donator foruma
Klima:

Zadnja 3 mjeseca imam čudan problem s klimom - nakon nekog vremena jednostavno se ugasi tj. ne puše ohlađeni, nego samo vanjski zrak.
Osim toga na početku, kad se tek upali auto, prvih nekoliko sekundi izađe neki smrad na ventilacijske otvore (nakon toga više ne)...

Bio kod 3 majstora, odrađena dijagnostika Diagboxom i Delfijem, vadili/vraćali plin, presostat je OK, gornji i donji tlak su OK, nigdje ne pušta, cijevi su hladne i sve je naizgled kako treba, ali se eto nakon pola sata ili nakon 5 sati jednostavno ugasi, tj. prijeđe u mod ventilacije...

Posumnjao sam na senzor unutarnje temperature (koji je -pazi sad- smješten ispred ionako vrlo nepristupačnih filtera kabine). No, kad sam napokon došao do njega i izvukao ga bio je čist k'o suza, bez trunke prljavštine ili prašine!? Svejedno sam ga posprejao Conntact cleanerom, ali to nije bio uzrok - klima je jednako (ne)radila i nakon toga.

Onda sam, kad mi je već pola auta raskopano, naravno išao izvaditi filtere kabine. I imao što vidjeti!!
S njima je izašla šaka smrvljenog lišća i ostatci nekoliko insekata, a sami filtri su bili dosta prljavi (iako je to teško reći jer su i novi nekako sivkasti zbog aktivnog ugljena koji je u njima).

Kupio sam i onaj sprej za dezinfekciju i tretirao sve otvore (mlaznica na kraju savitljive cijevi baš lijepo, u tri pravca, raspršuje tu pjenu).
Pustio to 5-6 min da djeluje i prema uputama nakon toga upalio auto te namjestio klimu da radi 15 min na najslabijem režimu (da posuši pjenu). Uđem nakon toga u auto i gle čuda: kabina konačno hladna! Kad namjestim klimu na 22 upuhuje zrak ohlađen na 10-15 ºC (ovisno o otvorenim/zatvorenim vratima, tj. prethodnoj ohlađenosti kabine). A kad spustim na 14 ºC onda upuhuje zrak ohlađen na 6 ºC!!
Dakle - ledara!! Napokon...

Zaključak je da mi u ovl. servisu barem zadnji put nisu promijenili filtere klime? Jer nikad prije nisam imao ovaj problem, a svake godine kad servisiram auto tražim zamjenu i tog dijela (što oni uredno i naplate) te izvlačenje vlage i prema potrebi nadopunu freona... Naravno, ne mogu biti siguran, ali teško mi je vjerovati da se nakon prijeđenih 10.000 km u normalnim uvjetima vožnje filtri tako mogu zaštopati da klima počinje ne raditi?

Sad sam na nove filtere zapisao datum pa me baš zanima što će mi pokazati kad sljedeći put preuzmem auto nakon redovitog servisa (uvijek to pitam na uvid, ali tko zna čija muda mi pokažu)...

Doduše, ostaje za vidjeti hoće li ovo i nakon 5-6 sati raditi kao treba, no za sad sam - nakon dva sata rada, prilično optimističan!

PS: ne znam jesam li spomenuo da je lokacija tih filtera totalno nepristupačna i da je noćna mora odraditi zamjenu (lako moguće da su zato u servisu i "preskočili" taj dio). Meni su trebale dvije večeri i jedno jutro po sat-dva dok sam sve raskopao, ispitao / isprobao, dezinficirao i na kraju sastavio nazad. Najviše muke zadavala mi je vertikalna cijev koja iz heater matrixa spušta ohlađeni / grijani zrak na noge suvozača. Više od sat vremena sam se s njom natezao (i potrošio pola kante psovki) dok je nisam uspio namjestiti tako da ne ispadne kad se na nju spoji donja difuzorska ploča...

Ne znam što bih rekao sad na kraju balade (nadam se da je kraj)...
Namučio sam se k'o pas da bi klima radila kako treba jer se to majstorima nije dalo odraditi?

Jedno znam: kad budem kupovao sljedeći auto, prvo što ću gledati na njemu bit će lokacija filtera kabine!!
😂
 

Prilozi

diegos

Well-known member
Za te filtere uvijek treba raditi razne akrobacije za ih zamijeniti... Baš me zanima ako će ga sljedeći put zamijeniti u servisu.
 

rakonja

Pirotehničar!
Donator foruma
Klima:

Zadnja 3 mjeseca imam čudan problem s klimom - nakon nekog vremena jednostavno se ugasi tj. ne puše ohlađeni, nego samo vanjski zrak.
Osim toga na početku, kad se tek upali auto, prvih nekoliko sekundi izađe neki smrad na ventilacijske otvore (nakon toga više ne)...

Bio kod 3 majstora, odrađena dijagnostika Diagboxom i Delfijem, vadili/vraćali plin, presostat je OK, gornji i donji tlak su OK, nigdje ne pušta, cijevi su hladne i sve je naizgled kako treba, ali se eto nakon pola sata ili nakon 5 sati jednostavno ugasi, tj. prijeđe u mod ventilacije...

Posumnjao sam na senzor unutarnje temperature (koji je -pazi sad- smješten ispred ionako vrlo nepristupačnih filtera kabine). No, kad sam napokon došao do njega i izvukao ga bio je čist k'o suza, bez trunke prljavštine ili prašine!? Svejedno sam ga posprejao Conntact cleanerom, ali to nije bio uzrok - klima je jednako (ne)radila i nakon toga.

Onda sam, kad mi je već pola auta raskopano, naravno išao izvaditi filtere kabine. I imao što vidjeti!!
S njima je izašla šaka smrvljenog lišća i ostatci nekoliko insekata, a sami filtri su bili dosta prljavi (iako je to teško reći jer su i novi nekako sivkasti zbog aktivnog ugljena koji je u njima).

Kupio sam i onaj sprej za dezinfekciju i tretirao sve otvore (mlaznica na kraju savitljive cijevi baš lijepo, u tri pravca, raspršuje tu pjenu).
Pustio to 5-6 min da djeluje i prema uputama nakon toga upalio auto te namjestio klimu da radi 15 min na najslabijem režimu (da posuši pjenu). Uđem nakon toga u auto i gle čuda: kabina konačno hladna! Kad namjestim klimu na 22 upuhuje zrak ohlađen na 10-15 ºC (ovisno o otvorenim/zatvorenim vratima, tj. prethodnoj ohlađenosti kabine). A kad spustim na 14 ºC onda upuhuje zrak ohlađen na 6 ºC!!
Dakle - ledara!! Napokon...

Zaključak je da mi u ovl. servisu barem zadnji put nisu promijenili filtere klime? Jer nikad prije nisam imao ovaj problem, a svake godine kad servisiram auto tražim zamjenu i tog dijela (što oni uredno i naplate) te izvlačenje vlage i prema potrebi nadopunu freona... Naravno, ne mogu biti siguran, ali teško mi je vjerovati da se nakon prijeđenih 10.000 km u normalnim uvjetima vožnje filtri tako mogu zaštopati da klima počinje ne raditi?

Sad sam na nove filtere zapisao datum pa me baš zanima što će mi pokazati kad sljedeći put preuzmem auto nakon redovitog servisa (uvijek to pitam na uvid, ali tko zna čija muda mi pokažu)...

Doduše, ostaje za vidjeti hoće li ovo i nakon 5-6 sati raditi kao treba, no za sad sam - nakon dva sata rada, prilično optimističan!

PS: ne znam jesam li spomenuo da je lokacija tih filtera totalno nepristupačna i da je noćna mora odraditi zamjenu (lako moguće da su zato u servisu i "preskočili" taj dio). Meni su trebale dvije večeri i jedno jutro po sat-dva dok sam sve raskopao, ispitao / isprobao, dezinficirao i na kraju sastavio nazad. Najviše muke zadavala mi je vertikalna cijev koja iz heater matrixa spušta ohlađeni / grijani zrak na noge suvozača. Više od sat vremena sam se s njom natezao (i potrošio pola kante psovki) dok je nisam uspio namjestiti tako da ne ispadne kad se na nju spoji donja difuzorska ploča...

Ne znam što bih rekao sad na kraju balade (nadam se da je kraj)...
Namučio sam se k'o pas da bi klima radila kako treba jer se to majstorima nije dalo odraditi?

Jedno znam: kad budem kupovao sljedeći auto, prvo što ću gledati na njemu bit će lokacija filtera kabine!!
😂

Mi te filtere kad mijenjamo, pod obavezno skinemo pretinac kod suvozača! PUNO lakše za obaviti! Uskoro izmjena, pa poslikam!
 

MacSlavko

Well-known member
Donator foruma
Kad sam zadnji put skidao pretinac kod suvozača imao sam višesatnu noćnu moru s namiještanjem one poluge / amortizera koji usporava otvaranje pretinca. Jedva sam ga namjestio i rekoh “nikad više”!
Zato sam ovaj put skinuo samo onaj odvojivi komad pretinca koji je i predviđen za dobiti pristup filterima klime.
Anyway; kako god okrenem uvijek me neki nightmare čeka s tim autom…
😂
 

Milosh

Test
Da, moguće je. Klima zbog prljavštine nije imala dovoljan protok vazduha da bi dovoljno efikasno radila, pregrije se i privremeno isključi kompresor, dok se opet ne stvore uslovi da radi normalno.

Istu stvar sam imao prije mjesec dana kad sam izduv toplog vazduha od mobilne klime spojio na premalenu cijev sprovedenu napolje (fi 75, umjesto originalne fi 120). Prvih 10 minuta bi radila (dok se prvi put ne pregrije) a onda bi stalno radila u ciklusima 5 min. on pa 10-ak min. off. Ventilator bi radio cijelo vrijeme, ali kompresor ne.

kad budem kupovao sljedeći auto, prvo što ću gledati na njemu bit će lokacija filtera kabine
Mislim da je jako malo auta kod kojih je to jednostavno.

Evo jednog katastrofa i jednog super primjera:

 
Na vrh