Naravno da ne simulira da je stalno u M položaju, već pretpostavljam da radi ovako:Pretpostavljam kako modul ne simulira da je ručica mjenjača stalno u M položaju
Nemam, mozes li mi proslijediti privatno? Hvala! Nas dva smo se čuli preko yt-a, ali od onda ništaPS:ExOduS442xb; ni meni se dugo nije javljao. Moguće da je bio zatrpan upitima. Pa je to onda pretvorio u biznis. Sad ima asistenticu koja odrađuje komunikaciju, a on se prebacio na HW i SW.
Vjerujem da bi ovo radilo i na tvom mjenjaču! Javi mu se opet (imaš njegov Whatsapp broj)?
se for preciso comunicar com o Rodrigo em português para facilitar, sem problemasNemam, mozes li mi proslijediti privatno? Hvala! Nas dva smo se čuli preko yt-a, ali od onda ništa![]()
Huh,se for preciso comunicar com o Rodrigo em português para facilitar, sem problemas
ili ako mu je tlaka na hrvatskom, mogu vam ja pomoć.
No uspijem li prodati svog Picassa (kupite, netko!!), i ja ću imati DS5, model prije redizajna pa vjerojatno s tim automatskim mjenjačem, pa sam možda i ja potencijalni kupac.
Mislim da će biti ok. Riječ je o vrhunski opremljenom primjerku primjereno održavanom od prvog i provjerenog vlasnika (frenda).Huh,
Ne bih preporučio model prije redizajna…
Da. Sve znam. Hvala puno. Ima 19" felge i motor 2.0 HDi 180 (dakle, i on ima Adblue), ali... planiram ostaviti četiri postojeće 17" felge koje imam za zimske gume. Android auto bio bi zgodan, međutim što je tu je. Za problem s piši briši po SD kartici znam, i to mislim zamijeniti, s tim se da snaći. Znam i da je EAT8 bolji mjenjač od EAT6, vozio sam oba. No situacija je malo specifična i tražiti i uzeti bilo koji drugi auto od praktično bilo kog drugog prodavatelja nije mi dostupno. Ako ovaj baš nije dobar i ako nitko ne kupi ispravan i uredan Picasso 2.0 HDi, onda ništa od svega.Dobro, taj dio je OK.
Max. oprema i poznata povijest održavanja je veliki plus.
Ipak, imaj na umu da je pre-facelift model bio na glasu kao dosta tvrd za voziti (nadam se da taj kojeg pikiraš nema 19" felge s kojim ide i još tvrđi "sportski" ovjes...), često su mu otkazivali senzori zaključavanja/otključavanja u vanjskim kvakama vrata, interna SD kartica u RT6 head unitu je nakon 10-ak godina crkavala i trebalo ju je mijenjati (te nanovo instalirati sw + kartografiju). Osim toga, kartografija za taj model od 2021. više nema update-e, dok su na novijim modelima pojačani motori, poboljšan mjenjač, dodan (konačno) novi infotainment s touchscreenom (i Apple CarPlayom te kasnije i AndroidAutom), ima 12 PDC senzora (i nadzor mrtvog kuta) kao i puno bolju rikverc-kameru.
Ima i Euro6 normu i zloglasni AdBlue sustav...
Ukratko: ovdje.
Opsežno: ovdje.
Da. Tako je. To je još uvijek Citroën maska. U detalje još ni nisam previše zalazio zbog financija i tisuću drugih stvari, no mislim da sam se odlučio. Jednostavno mi se auto sviđa, ali kako god okrenem moram, ponajprije, prodati Picassa. Nisam se za to osobito potrudio sa svega par slika s mobitela, ali hoću.Ako je motor 180 HDi to je onda kraj 2014/početak 2015. godište?
To je onda prijelazni model s novim (BlueHDi) motorom, obnovljenim mjenjačem i vjerojatno s revidiranim ovjesom u “starom” kućištu (Citroen maska”)…
Onda ti ostaje samo riješiti SD karticu (ili ubaciti tipski Android unit) i tu si negdje skoro kao i na redizajnu…
Gotovo sam siguran da bi i taj radio u hibridu oživio promjenom SD kartice. Budući je mrtav - nema se što izgubiti (osim sat-dva za izvaditi je van i ubaciti novu). U tom slučaju ne treba ništa prethodno na PC-u formatirati - to će učiniti 2.86B software kad munubaciš instalacijski CD (u toj fazi još “ne vidi” sw na USBu)…