Kako kome se potrefilo i kako tko se razumije tako ga i sluzi...
Plin je itekako lijepo imati u benzincu kao najveci adut je ekonomska racunica (nama koji prelazimo i preko 60tkm. godisnje.
Plin koji sam stavio novi u auta je svaki radio savrseno, polovna auta koja sam kupio sa vec ugradjenim plinom starim cca.5-6g.imao sam neke sitne radnje poput izmjena filtera,membrana,stelanja smjese itd.ali nista znacajno i skupo.
Pod br. svi sa alu.usisnom granom i 8ventilci podnose plin na flandju, isto tako je rodjen za monopoint motore na flandju..
Plin na 16v.motore te sa plasticnom usisnom granom jedino sto ce pravilno funkcionirati je direktni plin i novi, zasto novi jer pretezno svi polovni ih se rijesavaju pred "veliki" servis plina..Da taj sistem je "bolji" sto se tice potrosnje i prelaska sa plin/benz i obrnuto, ima manje poteskoca za ustelit ga jer je "softverski" posao, ali iziskuje servise, nakon 40tkm. cak neke "slabiji" proizvodjaci preporucuju mijenjanje plinskih sprica/dizni, a to nije bas jeftino...
Plin je dobar tko zna odabrati pravi sistem u pravi auto i pogotovo ako kupuje nov ili na poznato!!
Sto se tice V6i24 ventila cak su moji neki poznanici imali u 605icama na flandju i radio je besprijekorno...
Sve sisteme je radio Breskovic (Autolisana) ima i u Zg. zastupnistvo, lik je uredan po poslu ali kao karakter bjezite dalje ako nemate zivce jer iskrit ce na obje strane!!
Vec duzi niz godina u Kastelima mu rade 2 odlicna mlada mestra od kojih je jedan zaduzen za el.instalaciju a drugi za "plinske" komponente, znaju posao vrhunski i za sve aute koje su mi radi same pohvale...
P.S. Pogotovo dizeli nove generacije se ne mogu porediti sa "plinasima" jedan servis takvog dizelasa sa nasom "kvalitetom" i cistocom goriva, odrzavanjem nasih vlasnika, nije pari bez/plin ma tko i sto govorio...
Plin je itekako lijepo imati u benzincu kao najveci adut je ekonomska racunica (nama koji prelazimo i preko 60tkm. godisnje.
Plin koji sam stavio novi u auta je svaki radio savrseno, polovna auta koja sam kupio sa vec ugradjenim plinom starim cca.5-6g.imao sam neke sitne radnje poput izmjena filtera,membrana,stelanja smjese itd.ali nista znacajno i skupo.
Pod br. svi sa alu.usisnom granom i 8ventilci podnose plin na flandju, isto tako je rodjen za monopoint motore na flandju..
Plin na 16v.motore te sa plasticnom usisnom granom jedino sto ce pravilno funkcionirati je direktni plin i novi, zasto novi jer pretezno svi polovni ih se rijesavaju pred "veliki" servis plina..Da taj sistem je "bolji" sto se tice potrosnje i prelaska sa plin/benz i obrnuto, ima manje poteskoca za ustelit ga jer je "softverski" posao, ali iziskuje servise, nakon 40tkm. cak neke "slabiji" proizvodjaci preporucuju mijenjanje plinskih sprica/dizni, a to nije bas jeftino...
Plin je dobar tko zna odabrati pravi sistem u pravi auto i pogotovo ako kupuje nov ili na poznato!!
Sto se tice V6i24 ventila cak su moji neki poznanici imali u 605icama na flandju i radio je besprijekorno...
Sve sisteme je radio Breskovic (Autolisana) ima i u Zg. zastupnistvo, lik je uredan po poslu ali kao karakter bjezite dalje ako nemate zivce jer iskrit ce na obje strane!!
Vec duzi niz godina u Kastelima mu rade 2 odlicna mlada mestra od kojih je jedan zaduzen za el.instalaciju a drugi za "plinske" komponente, znaju posao vrhunski i za sve aute koje su mi radi same pohvale...
P.S. Pogotovo dizeli nove generacije se ne mogu porediti sa "plinasima" jedan servis takvog dizelasa sa nasom "kvalitetom" i cistocom goriva, odrzavanjem nasih vlasnika, nije pari bez/plin ma tko i sto govorio...