DS5 by MacSlavko

rakonja

Pirotehničar!
Donator foruma
Nađem i ja, ali nisu isti motori. DV6FC je mislim od cca 2008 godine, ali je tek oko 2016 nadograđen na EURO 6 norme, pa u ovom SBox-u nema npr shema oko AdBlue injektora za te motore. Budem probao popodne za tipke na tom DS5
MacSlavko MacSlavko "Nepoznato vozilo"....daj drugi VIN
 

MacSlavko

Well-known member
Donator foruma
Radi odlično! Onako kako sam i očekivao.
Nema procedure u smislu “skini ruku s volana, pomakni ručicu mjenjača u lijevo i poguraj naprijed”.
Sada samo taknem +/- ručicu na volanu i odmah je u višoj/nižoj brzini! Tada se s displaya izgubi D i ostane samo broj brzine (kao u Manual modu), ali već nakon 3-4 sekunde se uz broj pojavi slovo D, označavajući povratak u automatski (Drive) način rada - bez diranja mjenjača.
Tako je trebalo biti od početka…
Tj. sad je kako treba!
💪🏻😎🙏🏻
 
Posljednje uređivanje:

Spawn

Well-known member
To je lako kod auta sa SS Off tipkom, ali kod novijih se SS gasi kroz meni na displeju, što znatno otežava stvar.
To sam i mislio. Kad se stavi tipka,da se sredi nesto da se automatski pali ECO OFF. Nisam vidio nigdje neku shemu riješenja za fizičku tipku. Ako pitaš majstore- ne može se. :D AKo imaš neki link,šalji
 

rakonja

Pirotehničar!
Donator foruma
To sam i mislio. Kad se stavi tipka,da se sredi nesto da se automatski pali ECO OFF. Nisam vidio nigdje neku shemu riješenja za fizičku tipku. Ako pitaš majstore- ne može se. :D AKo imaš neki link,šalji
Ja sam probao izvuči sheme, ali oni VIN-ovi koje nađem, su u SBox-u nepoznato vozilo, tj. prenovi. A kad idem preko OPR broja, ono malo što ih uspijem naći kao sliku na netu, e baš ta vozila uopče nemaju S&S sistem.....! Bar za DS5
 

Milosh

Test
Treba can sniffer i nekako uhvatiti komandu za SS off, a onda sa mikrokontrolerom i can interfejsom slati tu komandu. Uopšteno pričam.
 

superhrvoje

Active member
Treba can sniffer i nekako uhvatiti komandu za SS off, a onda sa mikrokontrolerom i can interfejsom slati tu komandu. Uopšteno pričam.
točno to, kao da wiresharkom snimaš mrežni promet tako canbus snifferom treba uloviti što se točno (valjda) BSI-ju pošalje kad se na ekranu dotakne SS off, i onda to poslati. jedino tako. rekao bi da i Rodrigov paddle shifter radi točno tako
 

Milosh

Test
točno to, kao da wiresharkom snimaš mrežni promet tako canbus snifferom treba uloviti što se točno (valjda) BSI-ju pošalje kad se na ekranu dotakne SS off, i onda to poslati. jedino tako. rekao bi da i Rodrigov paddle shifter radi točno tako
Ma kakvi, ni blizu, koliko sam ja shvatio.

On privremeno pošalje signal da je prebačeno u Manual mode, zatim šalje signal + ili - u zavisnosti koja pedala je pritisnuta. Zatim za par sekundi pošalje signal da je ručica vraćena u Auto položaj. A mislim da to sve radi preko tastera, tj elektronski simulira akcije tastera, ne digitalno. Možda griješim ali mislim da je tako.
 

superhrvoje

Active member
Ma kakvi, ni blizu, koliko sam ja shvatio.

On privremeno pošalje signal da je prebačeno u Manual mode, zatim šalje signal + ili - u zavisnosti koja pedala je pritisnuta. Zatim za par sekundi pošalje signal da je ručica vraćena u Auto položaj. A mislim da to sve radi preko tastera, tj elektronski simulira akcije tastera, ne digitalno. Možda griješim ali mislim da je tako.
aha, kužim što misliš, da, da, zanimljivo, baš bi ga trebalo pitat kako stvar ide, što točno simulira
ovo za start i stop morat će ovako, da se odrolaju canbus poruke iste kao kad na ekranu ubodeš da gasiš start i stop. kad nema botuna, teško će ići drugačije.
 

MacSlavko

Well-known member
Donator foruma
Nah...
Ali čudi me da nisu to osvijetlili (ionako idu žice od ručica do Ecu-a)?
Inače, ovo je slikano na osvijetljenom parkingu, navečer. U vožnji po cesti u mraku se totalno ne vide, no lako se nađu pa nije strašan nedostatak...
:cool:
 

MacSlavko

Well-known member
Donator foruma
Prošli tjedan odrađena zamjena kompresora i hladnjaka klime.
Ljetos sam je napunio (13,2 bara bio pritisak), a prije mjesec dana pogledam na Diagboxu; 4,2 bara. Negdje je definitivno gubio plin...
Hladnjak je bio sav masan, a i kompresor od ispod. Na one dvije membrane je bio i korodiran tako da sam odlučio zamijeniti i jedno i drugo (cijevi su izgledale OK. Vidjet ćemo za koji mjesec)...
Sad hladi kao blesav! Vidjet ćemo kako će hladiti na ljeto...
Fun fact: pitao sam ponudu u ovl. servisu za taj zahvat; tražili su 3.236€ za sve skupa!?
Obavio sam to kod lokalnog mehaničara za 857€.

Btw; prije te zamjene išao sam pregledati sve kotačiće i poluge (dva dana mi bio raskopan auto). Heater matrix nisam otvarao, ali ovo što se izvana dalo vidjeti izgleda sve zdravo (ne fale zubci na kotačićima, poluge su na mjestu i reagiraju na svaki stupanj (pola stupnja) promjene temp. kad se okrene gumb na konzoli tako da sam neko mehaniččko oštećenje sustava isključio.

Također; testirao sam grijanje ovih dana; jednako puše i na L i na D stranu; oko 40-50 ºC (sredina uvijek malo toplija, ali nakon cca pola sata i na bočnim otvorima je ista temperatura) pa mislim da je s matrixom sve u redu.
Sad kad je novi kompresor, hladnjak i napunjen plin, jednako i hladi; jenako po L i D strani (sredina par stupnjeva hladnija nego bočni otvori, poslije se skoro ujednači).

Jedino što ne mogu dokučiti je zašto mi zasmrdi prvih 5-10 sekundi nakon paljenja!?
Nakupljene bakterije na isparivaču?
Ljetos sam u sve što sam stigao ugurao onu antibakterijsku pjenu (sprej+ciječica).
Također sam i dva puta odradio proces ionizacije kabine. Ništa nije pomoglo.
Ipak; prema savjetu kolege gambler072 gambler072 primjetio sam da manje zasmrdi ako se u prethodnoj vožnji nije koristila klima (AC ugašen).
Ne znam kako to riješiti...
:unsure:
 

Prilozi

Posljednje uređivanje:
Na vrh