Volvo S60 by Milosh

Milosh

Test
Pitanje, kod tog hidroudara, jel se to u pravilu dešava čim se motor upali (meni bi tako bilo logično) ili nakon određenog vremena rada? Meni se ovo prvi put desilo nakon cca 1 km vožnje a drugi put nakon 500 m.
 

Cutac

Prèkaroš
Kad ima dovoljno tekućine u cilindrima. Najčešće kad motor stoji, pa se nakupi antifriza, ali jel, u teoriji bilo kad kad dovoljno tekućine uđe u cilindar.

Ako ti se igra, ostavi auto par dana, pa izvadi dizne i vidi jel ima vode u cilindrima. Ako ne vidiš, gurni nešto što može popiti vodu, pa opipaš to.

Nadam se da nije to problem, ali sad kad više nosači dizni nisu najslabija karika... :D
 

Milosh

Test
Eno ga stoji već 10 dana. Ne mogu vaditi injektore jer nemam moment ključ da ih vratim (pretpostavljam da treba m. ključ). A auto je u podzemnoj garaži. Kad ga upalim moram brzo izaći, da ne bih ostao dole.
 

Milosh

Test
A mislim, zavisi jel imaš osjećaja u rukama :)
Imam dosta osjećaja, ali nisam nikad radio te stvari pa nemam predstavu šta predstavlja koliki moment, ni otprilike. Inače popravljam ili sam popravljao sve manje od auta, od mehaničkih ručnih satova, elektronike, sitne mehanike, do veš mašina, bojlera i kosilica.
 

Milosh

Test
Danas sam palio auto u garaži. Radio 10 minuta u mjestu, malo se provozao po garaži i vratio ga na mjesto. Sutra ću ga pravo ići voziti.

Sve djeluje normalno. Antifriza ne fali. Temp antifriza se podigla sa 7 na 40 °C.

Prije ovoga sam pričao sa majstorom o toj mogućnosti da se radilo o hidroudarima. Po njemu to nije vjerovatno iz par razloga. Prvo, trebalo bi da se desi odmah po paljenju, a ne tokom vožnje. Drugo, gubio bi antifriz. Treće, rupa kroz koju injektor ulazi u komoru je prečnika 5-6 mm. Kaže da je nemoguće da hidroudar napravi toliki pritisak kroz toliku rupu da slomi nosač injektora, a da pri tome ništa ne bude klipnjači i drugim dijelovima. Nadam se da je u pravu. Uglavnom, radio je 11-12 min bez problema.
 
Na vrh