Volvo S60 by Milosh

Brruno

Well-known member
Jel tajna koliko novčanica je koštao ovaj zahvat? :)
BTW ,140k je stvarno malo. Ali eto,desi jbg, mamut je mijenjao ako se dobro sjecam kvacilo i zamajac na c5 na 80k.
 

Milosh

Test
Sinoć Volvo odšlepan kod majstora...


Stajao u dvorištu dva dana. Upalio, pustio da malo odradi i samo što sam krenuo, nakon 1 km poče nešto lupati. Nisam mogao razaznati odakle lupa pa stanem kraj puta, napolju kiša pada, čujem baš jako lupanje iz motora. Prepadnem se i brže bolje ugasim. Pri tome nije bilo nikakvog upozorenja na tabli auta. Dignem haubu i poklopac motora, ništa se ne vidi. Upalim, radi on ali prisutan je baš jak zvuk css, css, css, čuje se kako kompresija izbija negdje. Pri tome cijeli oblak dima kulja iz motora, i to ne sa strane gdje je turbina, već sa druge strane, do šajbe (tu su EGR i injektori). Pretpostavim da je nešto puklo i da izduvni gasovi izlaze direktno napolje.

Odšlepamo ga kod majstora i on na brzinu pogleda, upalimo, i on odmah posumnja na podlošku injektora. Meni čudno jer su mi i na Fokusu bile izgorjele podloške injektora i to se malo čuje kompresija, i nema dima.

Danas javlja da je riješeno, pukao je nosač 4. injektora. Ko bi rekao i koje su šanse da se to desi!? Nosač je zavaren pošto nije bilo zamjenskog.

Vidjeću da ga odvezem sledećih mjeseci da se riješe te greške na injektorima a do tada ću pokušati naći novi nosač injektora...


20211227_155430.jpg20211227_155450.jpg
 

Cutac

Prèkaroš
Volvo dio 31370051?

To bi onda bio Citroen dio 1982G3. To ti mogu naručiti, u originalu(PSA) za 65 kuna.
To jest, 1982G3 je starija revizija, novija je 9801927080 i čini mi se da je takav na Volvu. Za taj mi isto izbacuje 65 kuna cijenu.
1640623554209.png
 

Cutac

Prèkaroš
Vidiš li koja je razlika između te stare i nove verzije?
Izgleda da je nova revizija zakošene "vilice", kao na slici, a starija da je ravna kao, što mi se čini, na tvojim slikama.

Ali nemam pojma, brzinski sam pregledao kataloge i našao da se to, po izgledu na shemi, poklapa sa tvojim motorom.
 

Milosh

Test
Evo apdejt

Deset dana nakon popravke, opet ista stvar. Da bude zanimljivije, potpuno ista lokacija i situacija (mada to nema nikakve veze). Auto stajao dva dana kod mojih, upalio ga, tek krenuo i nakon 500 m isti simptomi, lupanje i dim iz motora. Znao sam da je ista stvar u pitanju. Odmah ga odvučemo nazad kod majstora.

Nadao sam se da je pukao onaj vareni nosač, onda bi to značilo da ne vrijedi variti već da treba uzeti novi. Međutim, pukao je drugi.

Evo slike gdje se vidi gdje je pukao. Crvenom je zaokružen vareni a zelenom ovaj što je pukao.

IMG-20220111-WA0003.jpg

Majstor iz ovlaštenog u Sarajevu mi je rekao da nije nikad imao taj slučaj, ali da bi ih bilo dobro sva 4 promijeniti, i da postoje 4 plastična prstena koji centriraju injektore u glavi, pa da bi bilo dobro i njih promijeniti, jer su možda oštećeni kad se ovo dešavalo.

Nove dijelove je trebalo čekati 10 dana pa sam našao sve polovno. Zamijenjene su sve 4 viljuške/nosači injektora, ti plastični prstenovi i podloške svih injektora. Jedan taj plastični prsten je bio prilično oštećen. Nemam sliku tih novih viljuškica, nisam bio tu, ali majstor kaže da su tanje od ovih ali da su izgleda otkivci, dok su ove stare odlivci. Uglavnom za sada je sve normalno.

Usput urađen i mali servis na 150000 km.
 

Cutac

Prèkaroš
Loše složena brtva glave?

Ne znam, ja se nadovezujem na Mirageovu teoriju koja mi zvuči zanimljivo i, zapravo, realistično.
 

Milosh

Test
Kakve veze ima stajanje s tim? Meni ima logike da se pri radu (ili naročito dužem radu) nešto desi, jer se tada stvaraju gasovi i podižu temperature. I uostalom, nevjerovatno mi je da može biti toliki udar nekog fluida da pokida nešto takvo, što inače drži veliku silu (injektor pri kompresiji i eksplozijama). Ne znam, sve je moguće, al nema mi puno logike.

Nadam se da niste u pravu. :D
 

konaroast

Citroenist
Kakve veze ima stajanje s tim? Meni ima logike da se pri radu (ili naročito dužem radu) nešto desi, jer se tada stvaraju gasovi i podižu temperature. I uostalom, nevjerovatno mi je da može biti toliki udar nekog fluida da pokida nešto takvo, što inače drži veliku silu (injektor pri kompresiji i eksplozijama). Ne znam, sve je moguće, al nema mi puno logike.

Nadam se da niste u pravu. :D
Radi se o tome da se plinovi mogu stlačiti a fluid ne može....
 

Mirage

Active member
Hidroudar - ucuri ti antifriz u cilindar dok auto stoji i kako se voda ne tlači izbije gdje je najslabije. Ne mora biti da sam u pravu ali dva puta nakon dva dana stajanja ja sam pomislio na takav ishod događaja.
 

Cutac

Prèkaroš
Ne znam, sve je moguće, al nema mi puno logike.
Hydrolock.
To lomi klipnjače, izbija svjećice zajedno sa navojem, a ako je netko upgradeao bottom end, a nije radilicu, lomi radilicu.

Malo tko je imao sreće da obrusi zamašnjak, uglavnom stradaju klipnjače :D :D
EDIT: A klipnjača povuče blok :D :D
 

Mirage

Active member
Hydrolock.
To lomi klipnjače, izbija svjećice zajedno sa navojem, a ako je netko upgradeao bottom end, a nije radilicu, lomi radilicu.

Malo tko je imao sreće da obrusi zamašnjak, uglavnom stradaju klipnjače :D :D
EDIT: A klipnjača povuče blok :D :D

Neki imaju sreće pa samo smota klipnjaču da bude kraća.
 
Na vrh