E ovako, situacija je sledeća...
Od servisa napravio skoro 1500 km. Čak i otišao do Sarajeva i nazad sa krovnom kutijom (2 x 300 km od čega 230 km autoputa).
Nakon svake duže dionice provjerim antifriz, on svaki put bistar. Pri vožnji pratim temp. antifriza preko telefona, uvijek je u normalnom rasponu od 82 do max 90 kad je baš opterećen.
Ono što sam primjetio je da svaki put kad odvrnem čep od antifriza izađe malo vazduha pri odvrtanju čepa (motor potpuno hladan) i par balona vazduha svaki put izađe iz donjeg crijeva i ode kroz posudu van.
Danas se vratili iz Sarajeva, napolju 38°, pakao. Sve ok i jedan km pred kućom upali se crveni trokut na tabli i dvije poruke na njemačkom: Kuhlmittel nied. Motor abstellen, te Kuhlmittel nied. Motor halten.
Temp antifriza pri tome normalnih 82. Stanem i dignem haubu da vidim kad ono nivo antifriza jedno dva prsta ispod minimuma. Pretpostavim da je to jedini razlog za upozorenje i polako oprezno dođem kući.
E sad, jel moguće da je nakon toliko pređenih km od servisa ostao neki vazdušni džep koji se tek danas odzračio? Ili je nešto drugo?