Volvo S60 by Milosh

Milosh

Test
Poslednjih mjesec i više prilikom svake vožnje duže od 5 minuta pratim preko Torque aplikacije temperaturu katalizatora da vidim kada auto radi regeneracije. Nemam temperaturu DPF-a ali katalizator je u istom kućištu kao i DPF pa mi je to odličan indikator. Pored toga pratim na grafu brzinu i proračunato opterećenje motora, čisto da vidim da li se opterećenje nešto povećava prilikom regeneracija.

Pretposlednja regeneracija je bila na 124 450 km a poslednja na 125 675 km, odnosno 1225 km između dvije regeneracije. Cijelo vrijeme je bila međugradska vožnja, 50-90 km/h.





Kao što se vidi iz grafikona, opterećenje motora se ne povećava a regeneracija traje 10 minuta.
 

Cutac

Prèkaroš
Kakva je temperatura kod voznje autocestom, recimo 130-140 na tempomatu na 2500 ili vise okretaja(5. ili 6. brzina, ne znam koliko su dugacke)?
 

szahtila

Well-known member
Poslednjih mjesec i više prilikom svake vožnje duže od 5 minuta pratim preko Torque aplikacije temperaturu katalizatora da vidim kada auto radi regeneracije. Nemam temperaturu DPF-a ali katalizator je u istom kućištu kao i DPF pa mi je to odličan indikator. Pored toga pratim na grafu brzinu i proračunato opterećenje motora, čisto da vidim da li se opterećenje nešto povećava prilikom regeneracija.

Pretposlednja regeneracija je bila na 124 450 km a poslednja na 125 675 km, odnosno 1225 km između dvije regeneracije. Cijelo vrijeme je bila međugradska vožnja, 50-90 km/h.





Kao što se vidi iz grafikona, opterećenje motora se ne povećava a regeneracija traje 10 minuta.
To koristiš Torque Pro aplikaciju sa nekakvim pluginom ili bez?
 
Posljednje uređivanje:

Milosh

Test
A kod dužeg ubrzanja? Recimo ograničenje 100, a voziš 30 iza traktora i onda ide 2-3-4 sa dosta gasa.
Mislim da se otprilike isto ponaša (što se tiče temp) kao i na autoputu, da ne ide preko 250. Snimim ti jednom.

To koristiš Torque Pro aplikaciju sa nekakvim pluginom ili bez?
Da, Torque Pro i ovaj plugin:
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.pjt.realtimecharts_v1&hl=en
Odličan je, mogućnosti prilagođavanja su i prevelike, da se izgubiš. Sam Torque ne može ni pola toga što se tiče grafikona.
 

Milosh

Test
Nikako da stignem nešto ovdje napisati...

+ Prešao na ljetne kad je za to bilo vrijeme. Sava UHP2, druga im je sezona, prve sezone su prešle 15000 km

+ Od problema imam tri, injektori, kompresor klime i kamera:

-- još od prošle godine imam greške na dva injektora (korekcija na max nivou). Pričao sa drugom koji inače ima common rail servis i baš se razumije, kaže da to ko dobar dan sa tim motorom i da oni barem jednog sedmično urade. Kaže problem je u piezo elementu na vrhu injektora koji vremenom izgubi snagu. Radi se reparacija, cijena je od 80 do 250 KM po injektoru, zavisno od stepena oštećenja. Kaže, ako vozim ovako dalje, dva scenarija su moguća: da se počnu jače čuti injektori, ili da na jednom od njih crkne piezo element pa da motor radi na tri klipa. Planiram to u svakom slučaju srediti prije se nešto od toga desi. Što se tiče auta i rada, apsolutno se po ničemu ne primjeti da postoji problem.

-- kompresor klime mi se jako čuje kad klima radi. Čim ugasim klimu zvuk prestaje. Bio u Klima Centru u Sarajevu (jako stručni i profesionalni), spojili ga na mašinu, gledali, slušali, identifikovali zvuk, i čovjek kaže da se to čuje unutrašnji ležaj kompresora. Kaže da je u pitanju vanjski ležaj čuo bi se stalno. Kaže "to je Peugeot motor i jeftini Peugeot kompresor". :lol Repariran kompresor 450 KM, godinu dana garancije.

Razmišljam da potražim ko to reparira ili kako se reparira, kontam da ne mora biti tako skupo.

-- što bi rusi rekli "kamera zadnega vida" me malo zeza. Kad auto stoji na suncu i kad je baš vruće, slika prekida ili često nema uopšte slike. Djeluje kao klasični problem ostarjelih lemova, mada ne znam je li problem u samoj kameri ili u žicama. Smislio sam kako da istestiram do čega je, pa ću to uskoro napraviti.

+ Od ostalih stvari, sledeći vikend planiram mali servis i zamjenu zadnjih diskova i pločica. Diskovi su za mijenjanje a od 4 pločice 3 su dobre a jedna je znatno više istrošena. Moram reći da očiste i razrade čeljusti i vodilice. Vidjeću ovih dana koje diskove i pločice uzeti.
 

markan1000

Well-known member
Žao mi je zbog problema koje imaš. Ali istovremeno me i tješi vidjeti da ni Volvo nije imun na ovakve gluposti tipa ovo s kamerom...
 

Mirage

Well-known member
Ako mogu dodati na ovaj jeftini peugeot kompresor, moj ima samo 50 000 km i strašno se čuje na 1000 okretaja ispod i iznad se ne čuje nevjerojatno, a moram priznati da i ne upotrebljavam puno klimu.
 

Milosh

Test
Žao mi je zbog problema koje imaš. Ali istovremeno me i tješi vidjeti da ni Volvo nije imun na ovakve gluposti tipa ovo s kamerom...
Hvala. Ma da, mislim da ni jedan brend auta nije imun na te kvarove elektronike, ima naravno nekih razlika, ali niko nije skroz imun. A što je više elektronike to je više potencijalnih kvarova. :)

Kamera te zezala i kada smo se bili našli, zar ne?
Da, da, jeste, još prošle godine je to počelo.
 
Na vrh