Volvo S60 by Milosh

Milosh

Test
Pitanje, kod tog hidroudara, jel se to u pravilu dešava čim se motor upali (meni bi tako bilo logično) ili nakon određenog vremena rada? Meni se ovo prvi put desilo nakon cca 1 km vožnje a drugi put nakon 500 m.
 

Cutac

Prèkaroš
Kad ima dovoljno tekućine u cilindrima. Najčešće kad motor stoji, pa se nakupi antifriza, ali jel, u teoriji bilo kad kad dovoljno tekućine uđe u cilindar.

Ako ti se igra, ostavi auto par dana, pa izvadi dizne i vidi jel ima vode u cilindrima. Ako ne vidiš, gurni nešto što može popiti vodu, pa opipaš to.

Nadam se da nije to problem, ali sad kad više nosači dizni nisu najslabija karika... :D
 

Milosh

Test
Eno ga stoji već 10 dana. Ne mogu vaditi injektore jer nemam moment ključ da ih vratim (pretpostavljam da treba m. ključ). A auto je u podzemnoj garaži. Kad ga upalim moram brzo izaći, da ne bih ostao dole.
 

Milosh

Test
A mislim, zavisi jel imaš osjećaja u rukama :)
Imam dosta osjećaja, ali nisam nikad radio te stvari pa nemam predstavu šta predstavlja koliki moment, ni otprilike. Inače popravljam ili sam popravljao sve manje od auta, od mehaničkih ručnih satova, elektronike, sitne mehanike, do veš mašina, bojlera i kosilica.
 

Milosh

Test
Danas sam palio auto u garaži. Radio 10 minuta u mjestu, malo se provozao po garaži i vratio ga na mjesto. Sutra ću ga pravo ići voziti.

Sve djeluje normalno. Antifriza ne fali. Temp antifriza se podigla sa 7 na 40 °C.

Prije ovoga sam pričao sa majstorom o toj mogućnosti da se radilo o hidroudarima. Po njemu to nije vjerovatno iz par razloga. Prvo, trebalo bi da se desi odmah po paljenju, a ne tokom vožnje. Drugo, gubio bi antifriz. Treće, rupa kroz koju injektor ulazi u komoru je prečnika 5-6 mm. Kaže da je nemoguće da hidroudar napravi toliki pritisak kroz toliku rupu da slomi nosač injektora, a da pri tome ništa ne bude klipnjači i drugim dijelovima. Nadam se da je u pravu. Uglavnom, radio je 11-12 min bez problema.
 

Milosh

Test
Evo par vijesti, bilo je i vrijeme...

Autom sam zadovoljan, nije bilo nikakvih problema. Nakon onog pucanja viljuškica koje drže injektore (pisao sam ovdje o tome) i zamjene istih, sa motorom je sve ok. I ostatak auta služi jednako dobro. Dosta se vozi u zadnjih godinu daan, sada na satu ima cca 167000 km.

Otkako sam ga kupio imao je zapisane dvije greške za dva injektora. Ja bih povremeno obrisao greške ali su se uvijek vraćale. uvijek sam to planirao riješiti ali nikako da dođe na red. Kada sam prije godinu dana pitao druga koji drži diesel servis, situacija je bila takva da su mogli raditi reparacije injektora. Ove godine nemaju dijelova za reparaciju pa prodaju samo nove injektore. Jedan injektor je 400 KM.

Već sam odlučio da to uradim prije mora i pomirio se sa tim troškom od 800 KM. Odvezao sam auto u servis i kasnije u toku dana mi javljaju da su testirali sve 4 dizne na mašini i tri su prošle test a jedna nije, i samo jednu su zamijenili. Tako da me to na kraju ipak izašlo 400 KM. Za novu diznu sam dobio 1 godinu garancije a za ostale tri ispis sa mašine gdje za svaki test stoji zelena kvačica. Staru diznu sam dobio nazad. Nakon toga smo išli na more i sve je ok.

Što se tiče izgleda, malo je narušen ovo ljeto. Prvo je supruga, izlazeći iz jednog dvorišta u sumrak, upala prednjim lijevim točkom u neku rupu. Auto je malo udarilo podom (dio poda iza prednjeg lijevog točka) od zemlju. Kad sam ga ja zatim izvezao van te rupe, pregledao sam sve naprijed i vidim da ništa nije oštećeno. Tek sutradan sam primjetio da je od tog udarca nekako iskočio zadnji kraj praga, ispred zadnjeg lijevog točka. Detaljnijim pregledom sam vidio da je pukla plastična kopča iza tog dijela koji se odvojio. To za sada stoji tako, ne znam šta da radim s tim. Nisam se još konsultovao sa limarima. Skidati cijeli prag radi toga mi se čini besmisleno (i pitanje je može li se opet popraviti ta kopča), a opet bojim se da bi ljepilo vremenom popustilo.

viber_image_2022-09-04_17-49-55-077.jpg

Pored toga, kad su bile vrućine, par dana je bio parkiran ispod stabla oraha i nešto se pojavilo po cijelom autu. Sitne narandžaste tačkice. Imaju od 0.5 do 2 mm u prečniku. Ne znam je li to nešto sa stabla, ali ne vjerujem u to, jer su još dva auta tu stajala i na njima nema ništa. Prije bih rekao da je to od nekog insekta, kojeg je možda privukla bijela boja..? Uglavnom, odvezao sam ga na pranje ali to nije spalo. U praoni su mi rekli da misle da će to vremenom i pranjem samo spasti. Daju se skinuti noktom, a kada ih skinem noktom, ispod nekih bude čista farba a ispod nekih ostane malo narandžasto. Možda će morati cijeli auto na glinu ili tako nešto...?

viber_image_2022-09-04_17-49-25-335.jpg

viber_image_2022-09-04_17-49-25-255.jpg

viber_image_2022-09-04_17-49-25-222.jpg

I treća stvar, napokon sam ljetos našao vremena da skinem Volvo naljepnice, nakon tri godine. :LOL:
 

Tanaja

"Max. utegnut za vozit"
Fleke probaj sa limunom(razrezi limun i onda bi sok trebao da to skine)a ne steti farbi
Nadoveza bih se, ako to ne uspije, kako i tretman margarinom zna biti učinkovit, ali lim mora biti ugrijan na suncu. Znam često ispod borovine parkirati. Skinut smolu zna biti muka Isusova, čak i sa raznim polir pastama. Ali margarin je čudo. Namažeš, pustiš pet minuta da se otopi, kompletno rastvori smolu, samo krpom obrišeš i posli odmastiš ili kući šamponom ili u praonici. Ništa tako neagresivno, a učinkovito za to kao margarin. Ne znam je li ovo ima sličan sastav kao smola, ali probaj. Margarin od 3€ je opet jeftiniji neg polirpasta. :)
 

Cutac

Prèkaroš
Sonax pH neutralni šampon (25 kuna) i plava Sonax glina (100 kuna).
Dobro operi auto, isperi, onda otkini komad gline, izmijesi u kuglu, spljošti, površinu podmazuj mješavinom vode i šampona i tako čisti, bez previše pritiskanja. Onda ponovno operi auto.

Obavezno uzmi plavu glinu, od crvene ostaju ogrebotine i potrebno je poliranje.
 

szahtila

Well-known member
Pored toga, kad su bile vrućine, par dana je bio parkiran ispod stabla oraha i
Stablo oraha tj. lišće ispušta nekakvu tvar, ali ne crvenu. Znam iz osibnog iskustva jer ga imam na selu. Obično to nestane sa auta nakon par pranja.
Skinut smolu zna biti muka Isusova, čak i sa raznim polir
Smolu vrlo lako otapa običan benzin ili onaj za čišćenje. Par minuta je dovoljno natopiti krpom pa obrisati
 

Milosh

Test
Sonax pH neutralni šampon (25 kuna) i plava Sonax glina (100 kuna).
Dobro operi auto, isperi, onda otkini komad gline, izmijesi u kuglu, spljošti, površinu podmazuj mješavinom vode i šampona i tako čisti, bez previše pritiskanja. Onda ponovno operi auto.

Obavezno uzmi plavu glinu, od crvene ostaju ogrebotine i potrebno je poliranje.
Hvala na savjetu ali nemam vremena da se bavim time. Prije da bih nekome platio da to uradi.

Inače, da znate, ulje kantariona odlično otapa ljepila i smole, a ne oštećuje lak.
 
Na vrh