Scala & Golf by Liberty

liberty

Well-known member
Ok, znači jedan od bitnijih aspekata auta, boju, si odabrao isključivo prema korisnosti, a ne prema estetici i ukusu.
Kako onda možeš takav jedan auto paziti kao da je zeleni Aston Martin?

Sad te stvarno ne podjebavam, nego ne kužim kako si auto kupio baš tako da bude što običniji, dosadniji i bezvezniji i onda toliko paziš na njega?

Ja sam s razlogom kupio Scalu - jeftina, dovoljno dobro izgleda, dovoljno udobna, malo troši, pouzdana, relativno jeftini dijelovi, lako ju je prodati. Tako ju i vozim jer uopće ne budi osjećaj povezanosti s autom.

Prošli tjedan sam išao iz Nove Gradiške, auto je bio parkiran 3 kilometra od autoceste. Upalio ju hladnu u noći, dovezao do autoceste, ubrzao na 130 i tako vozio. Logika, neće joj ništa biti, ima 0W20 ulje, pod garancijom je i boli me ****c.

VTS ili c4? Išao bih starom cestom do idućeg ulaza na autocestu kako bi motor, getriba, ležajevi lagano došli na radnu temperaturu.
dobro, takav sam i inaće
kad sam imao skutere, motocikle isto sam se tako prema njima odnosio
to nema veze ni s vrijednošću vozila ni s bojom vozila niti da li mi se sviđa
Scala mi se ne može sviđati, to nije auto koji ima neku posebnu draž - istina uopće loše ne izgleda, ali daleko od toga da se nekom sviđa
+ mislim da Scalu nije lako prodati dalje, iz upravo gore navedenih razloga
svaki put kad ju vozim pazim da ulje dođe na radnu temperaturu....kao da ću ju voziti 100 godina

a auti koji mi se sviđaju
hmmm
pa nema ih baš puno
ali ajmo ovako:

1. od aktualnih vozila:
- Alfe Giulia i Stelvio mi se sviđaju
- Ford onaj mali s kliznim vratima mi se sviđa (kockasti je, zanimljiv dizajn)
- Opel Mokka mi dobro izgleda
- E klassa mercedes mi dobro izgleda
- Bmw x2 je jako zanimljiv izvana
- bm3 3-ka mi se izvana sviđa iznutra ne
- Fiat 500 mi se jako sviđa

2. od starih auta mi imaju draž Mercedes oldtimeri, ne znam zašto

nema to veze s vrijednošću vozila ni nabavnom cijenom, ni proizvođačem
ali da, možemo reći da je Scala (dugotrajna potrošnja na 60 sati rada je samo 5,9 litara) kupovana razumom
jer vozila iako ih volim ipak uglavnom kupujem razumom
vjerovatno je i kupovanje razumom problem - čuvam i pazim nešto što mi nije baš srcu drago - možda je upravo i tu problem


ne brini se, diskutiramo, nitko ionako ne zove za oglas za Scalu
 

Cutac

Prèkaroš
Meni je ta tkanina bila ogroman plus kod kupnje auta. Kod tebe mi se sviđa ta tanka bakrena lajsnica, ali metalna ploča ne, to je za E90.
 

Mirage

Well-known member
U mom gradu valjda nema niti jedna Scala jučer na autoputu vidio nekoliko komada onako izvana baš običan auto unutrašnjost mi se sviđa.
 

liberty

Well-known member
bakrena lajsna je i na vratima i prošiv na sjedalima je bakren
ispod te linije je naravno bijelo ambijentalno osvjetljenje
oku je ugodna unutrašnjost jer je crna plastika baš crna
inaće ta siva "lajsna" je baš ona koja imitira aluminij, koja se inaće doplaćivala (inaće je neka siva koja djeluje platičnije - ovio na mojoj su one kao latice
to se vidi na slici lijevog otvora za zrak

btw. maksimalan izgled se kod scale postiže s ovakvim felgama (17 ili 18) i crnim okvirom grilla:
1756123571122.jpeg
meni su 18 prevelike, ali neke 17 joj puno bolje stoje od svih 16 cola:
1756123854706.jpeg
1756124044138.jpeg
bijeloj stoje najbolje ove felge:
stratos schwarz matt
idući tjedan zovem za servis Golfinja, ipak je prošlo jedno 13.500 km i jedno 13 mj od zadnjeg servisa:
- ulje i filter
- filter kabine
+ provjeriti lambde, motorić ler gasa, senzor temperature
pa dok ide ide

stavljam u njega ulje i ja i ovaj prije mene 5w40 C3, kažu da bi trebalo A3/B4 oznake - serviser kaže da je svejedno, što vi mislite o tome?
 
Posljednje uređivanje:

Mirage

Well-known member
stavljam u njega ulje i ja i ovaj prije mene 5w40 C3, kažu da bi trebalo A3/B4 oznake - serviser kaže da je svejedno, što vi mislite o tome?
Kad smo kod ulja nekidan ja ušao u Ciak auto i tražim ulje te i te norme od 3 trgovca u trgovini valjda niti jedan nema blage veze šta je to, gledaju me sivo i pitaju koju gradaciju ulja trebam reko svejedno koju imate u toj normi može 15-30 ili 15-40, ja ne mogu vjerovati radiš u trgovini autodijelova i ulje ti je valjada 20% promete ti ne znaš šta je norma. Pa ne znam šta bi čovjek rekao taki su nam sada i majstori.
 

Ap0qalypto

Homo sapiens
Donator foruma
I Citroen sipam C2 ili C3 normu, gradacija je uvek 5w30. Ulja uglavnom pokrivaju više normi za različite proizvođače motora
 

Phantom

Drajver
btw. maksimalan izgled se kod scale postiže s ovakvim felgama (17 ili 18) i crnim okvirom grilla:
Pogledajte privitak 10950
meni osobno, recimo ako je poredim u razredu tj sa polom i ibizom vani izgleda najljepse.Bas im bjezi sa linijama. Ali unutra mi puno ljepsi polo. Kvalitetniji materijali su, virtualkokpit in osrednji ekran ,ako poredimo isti paket opreme.
 

zulufer

Active member
Pratim redovito temu iako nisam aktivan u raspravama.

Inače sam i sam dosta pedantan. Ne sad bolesno, ali ono, pazim na stvari.

Moja Scala je stigla, u mjesec dana sam napravio 2000 km. Dosta sam zadovoljan, ali mi je ipak po nekim stvarima moj bivši C4, iako 13 godina stariji bio bolji. Daleko se bolje šaltao, tipa sklapanje retrovizora i kvaliteta samih retrovizora, zvuk zatvaranja vrata, sama kvaliteta tepiha i tog unutarnjeg "štofa" kako li se već zove. Realno, nisu to skupi auti, ali omjer uloženo-dobiveno je solidno klapao.

Moj C4 VTI 180.000 km je imao kada sam ga prodao, nikada nisam mijenjao lanac, originalne pločice sam mijenjao na na cca 165.000 km. Promijenio 3 akumulatora, redovito filtere i redovito ulje. Svjećice, termostat, vodenu pumpu i ulje u mjenjaču. Možda sam što i zaboravio. Vanredne stvari u 13 godina su bile zamjena hladnjaka klime, brtva poklopca ventila i BSM modul 2x. Da na kraju nisam imao sagu oko tog modula ne bih ga prodavao sigurno. Ulje mi nije trošio.

Preuzimam Scalu, prodavač mi kaže, kupite si u Pevexu litru ulja i vozite u gepeku jer motor voli popiti ulje.... Tepihe već moram maltene mijenjati, naručio sam one gumene. Ostale su mi udubine i natisci nakon mjesec dana korištenja. Dobra mi je stvar ambijentalna rasvjeta, svijetla naravno bolja nego na C4 jer su LED, i onako auto je vozljiv.

Zadovoljan sam, ali nostalgija za starim autom je još uvijek prisutna.

Par slika moje skalamerije u privitku,
 

Prilozi

Cutac

Prèkaroš
Još reci da ti ju je Nataša prodala i kupili smo isti auto :D

Daleko se bolje šaltao, tipa sklapanje retrovizora i kvaliteta samih retrovizora, zvuk zatvaranja vrata, sama kvaliteta tepiha i tog unutarnjeg "štofa" kako li se već zove.
O da, kako sada paralelno vozim Scalu i c4, Scala je definitivno socijalnija po pitanju "klasične" udobnosti. Lošiji sicevi, lošiji materijali, viša buka (osim motora, Scala je ukupno tiša jer se motor ni ne čuje, ali kotači se čuju dva grada dalje) i nema onaj osjećaj vožnje u kauču. Mekani, duboki sicevi, dugi kokpit i osjećaj širine je u c4 stvarno super.

I onaj aspekt štednje što škoda nema kotačić za zatvaranje/doziranje ventilacijskih otvora. To me ubija u pojam i baš mi smeta. U njoj roštiljam klimu dok u svim drugim autima ostavim kak je i samo reguliram količinu zraka prema meni.

I ovo šaltanje, smeta ti rev hang? Ne znam jesi uzeo 1.0 ili 1.5, ali ja na 1.0 na jedvite jade mogu rev-matchati, pogotovo u nižu, motor je jako neprecizan i neosjetljiv. Atmosfera zauvijek!
btw. maksimalan izgled se kod scale postiže s ovakvim felgama (17 ili 18) i crnim okvirom grilla:
Ne bih se složio, po meni su crni detalji za neki sportski štih, a ne ove Scaline motore.

Meni su najbolje felge ove:
1756361114526.png
Htio sam ih uzeti, ali nisam htio odustati od pristupa da ju moram uzeti da bude što racionalnija i jeftinija za posjedovati.
 

liberty

Well-known member
ma kakva scala u odnosu na stari c4 - stari c4 je kompletniji regularni auto
scala je maximum auta za te novce
cutac govorim koje se meni felge sviđaju na bijeloj scali - te iste koje ti stavljaš samo s crnim i poliranim detaljima
ukusi su različiti

a da čovjek provoza novi c4 ili se vozi u njemu pa onda sjedne i isto to napravi u scali - meni je isto velika razlika i u prednosti je c4

materijali unutrašnjosti cijele vw grupacije su dosta loši
sjedala na izgled raskošna veličinom nisu udobna kod duljeg sjedenja
ali evo prednost je što se na polu iza ne može normalno sjesti, a na scali može iako je na njegovoj platformi

kažem - scala, ako se ne plati ne znam što od opreme daje puno za novac koji se plaća
i u trenutku kad sam ju ja kupovao osnovni golf s istim motorom je bio dosta skuplji, što sad nije situacija
između golfa i scale za otprilike istu cijenu danas bi uzeo golf jer mi je širi na stražnjoj klupi i bolji po pitanju ovjesa
u biti mislim da mi recimo Karoq dosta odgovara jel je pomalo oldschool povišen, sve na tipke, stariji ugodniji materijali unutrašnjosti
ali za škodu ne dam te novce, no way
 

Phantom

Drajver
scala je ok auto, samo poredit je sa citroen c4 nema smisla jer nisu ista klasa. Mislim da je c4 b7 kad je izasao bio poreðen sa vw golf mk6 i renault meganom. Scala je auto izmedju c3 i c4 razred malo veca od pola.
 

liberty

Well-known member
da
s time da ima izdašne vanjske dimenzije, za razliku od rapida širu unutrašnjost, a na stražnjoj klupi je uža nego golf
prtljažnik joj je za tu klasu auta - golem
i taj prtljažnik nije daleko od prtljažnika tiguana bez rezervnog kotača - moguće je razlika samo 90 litara

ono što nije za očekivati a ugodno iznenađuje scala je odlična naputovanju - dovoljno snažna, malo troši i vrlo tiha (ni u jednom drugom autu suputnici nisu tako lako zaspali)

ima svoje mane i prednosti, definitivno
ali auto kao auto kao i većina njih nije napravljen ni da traje, niti da je lijep, niti su fini materijali niti je robustan
 

Cutac

Prèkaroš
a da čovjek provoza novi c4 ili se vozi u njemu pa onda sjedne i isto to napravi u scali - meni je isto velika razlika i u prednosti je c4
Uf, ne bih se složio.

Prvi auto kojeg sam išao isprobati je bio C4 sa 1.2 motorom i automatskim mjenjačem (Scalu sam uzeo sa ručnim jer je njen DSG suhi, ne želim to) i razočarao me.
Udoban ovjes da, ali osjećaj je C3, a ne (prethodni) c4. Isto je socijalna obloga krova (nije tapecirana, nego ona neka prešana ko u Scali), kratak kokpit, uska kabina. Isti ****c ko Scala, meh.

sjedala na izgled raskošna veličinom nisu udobna kod duljeg sjedenja
Meni su sicevi udobni. Na tvrđu stranu, ali udobni, no nemaju podesiv naslon za glavu i to mi je ogroman minus. Imam to u 20 godina starom autu, a nemam u novom...
Čak sam gledao da pripašem naslone iz c4, ali ne idu.

Komplet su auti otišli u ****c, svi su se spustili klasu ili dvije prema dolje jer se više ne traže staromodne kvalitete, nego gadgeti.
Više nikoga nije briga kakav je tapecir krova, jel naslon za ruke podesiv po visini, jel spužva u naslonima za ruke mekana i kakve su škare na vratima da ih ne moraš zalupiti ko na fići. Bitno da se na ekranu vide i navigacija i tiktok i da stane slika cijelog ****a i da iz vrata i krova svijetli cijela paleta boja koja k tome pulsira i prati položaj papučice gasa. Neka meni zadnji žmigavac trči lijevo desno dok radi, a to što popravak košta više od 60 centi i 7 minuta posla je manje bitno...

Svi novi auti su tragični i ne kupuje se najbolji, nego najmanje loš i šugav.
 

zulufer

Active member
Još reci da ti ju je Nataša prodala i kupili smo isti auto :D
Nije, Ana se zove gospođa :)

I onaj aspekt štednje što škoda nema kotačić za zatvaranje/doziranje ventilacijskih otvora. To me ubija u pojam i baš mi smeta. U njoj roštiljam klimu dok u svim drugim autima ostavim kak je i samo reguliram količinu zraka prema meni.
Slažem se, ispatio se u ponedjeljak vračajući se s mora
I ovo šaltanje, smeta ti rev hang? Ne znam jesi uzeo 1.0 ili 1.5, ali ja na 1.0 na jedvite jade mogu rev-matchati, pogotovo u nižu, motor je jako neprecizan i neosjetljiv. Atmosfera zauvijek!
1.0 sam uzeo i da, cuka mi kao da ga moja žena vozi.
ono što nije za očekivati a ugodno iznenađuje scala je odlična naputovanju - dovoljno snažna, malo troši i vrlo tiha (ni u jednom drugom autu suputnici nisu tako lako zaspali)
Oko potrošnje se slažem. U ponedjeljak sam napravio 500 km, prosječna brzina je bila 82 km/h i potrošnja 5,4 l/100 km. Jedino, mislim da sam trebao uzeti 1.5 motor sa 150 KS. Meni ovdje nekako fali sape. Čak imam dojam da ženin Clio dizel sa 90 KS ide kao Scala sa 25 konja više.
 
Na vrh