Scala & Golf by Liberty

liberty

Well-known member
lud sam
žena bi (i meni bi odgovaralo) kupit berlingo - ovaj novi
jest da puno košta ali je najpraktičniji

kako to da berlingo i ifter vidim samo ove s mrežom koja odvaja prtljažnik od putničkog prostora
volio bi kupiti baš onaj potpuno civilni bez te mreže
vidim da samo toyota ima u ponudi bez te mreže
kako to?

ta mreža me iritira jer hoću da je iskoristiv prtljažni prostor po cijeloj duljini kad spustim sjedala
 

superhrvoje

Active member
Kad imaš tu mrežu koja odvaja teretni od putničkog prostora, auto nije M1 - osobni, nego je N1 - "teretni" pa onda ne plaćaš posebni porez na motorna vozila i na troškove vezane za njega na firmu možeš otpisati cijeli PDV.
https://brojevi.hr/pdv-za-n1-vozila/

Takvu mrežu znaju imati i obični mali auti sa samo 2 prednja sjedala.
BTW, to je u Portugalu još puno popularnije nego kod nas, jer je IUC - njihov PPMV - dosta visok.
 

liberty

Well-known member
Hvala na pojašnjenju
ali ako ja kupujem kao fizička osoba takav N1 auto - koji su mi benefiti?

+ da li je moguće uopće berlingo/rifter naručiti a da je M1, tj. običan - ta mreža mi je baš nezgodna
 

szahtila

Well-known member
znaju imati i obični mali auti sa samo 2 prednja sjedala.
Imamo u firmi dvije takve Pande
Imamo u firmi dvije takve Pande
Ima nekih uvoznika polovnih auta koji uvoze ta N1 auta, a onda ih kod nas registriraju i prodaju kao obična. Kako je to moguće, ne znam. Kad sam tražio auto prije ovog sad, zamalo sam nasjeo na takav preregistriran auto
Hvala na pojašnjenju
ali ako ja kupujem kao fizička osoba takav N1 auto - koji su mi benefiti
Ne znam koji su benefiti, no moraš imati na vozilu naljepnicu"Za vlastite potrebe" i vat. aparat
 
Posljednje uređivanje:

Milosh

Test
Pa može li se ta mreža skinuti? Ali vjerovatno ne vrijedi, ako moraš kupiti i registrovati auto kao teretni. Može li se u ovlaštenom mreža skinuti i kupiti kao obični?
 

liberty

Well-known member
Pa može li se ta mreža skinuti? Ali vjerovatno ne vrijedi, ako moraš kupiti i registrovati auto kao teretni. Može li se u ovlaštenom mreža skinuti i kupiti kao obični?
koliko ja znam ne smiješ ju skinuti dok ne promijeniš kategoriju vozila iz N1 u M1
i nije to jedina preinaka, ali da se napraviti no bilo kome je to neisplativo
lakše uzeti istovjetnu toyotu m1
 

Mirage

Well-known member
Jednostavna je priča u Hrvatskoj je mal izbor N1 automobila. Tu je psa uvidio priliku i nude Berlinga i Partnera/Riftera samo u N1 izvedbi i sad to masovno uzimaju firme i poljoprivrednici iz gore opisanih razloga.

Ja sam isto prijavio se na jedan EU natječaj gdje bi mi sufinancirali novog Berlinga ali nešto je u birokraciji zapelo.
 

liberty

Well-known member
a novi caddy je govno (precijenjeno) i njega ne bi nikako mogO vozit
(i onaj ford blizanac mu isto tako)

onaj manji ford s kliznim vratima dolazi samo s 1.0 motorom koji me plaši inaće bi za oko 26.000 eur bio ok i dovoljan
 

superhrvoje

Active member
Hvala na pojašnjenju
ali ako ja kupujem kao fizička osoba takav N1 auto - koji su mi benefiti?
+ da li je moguće uopće berlingo/rifter naručiti a da je M1, tj. običan - ta mreža mi je baš nezgodna
Ne znam. Mislim da, ako kupuješ da bude u vlasništvu fizičke osobe, nemaš benefita. Čini mi se da ti je osiguranje kod registracije malo skuplje.
Zašto ne nude i običan M1? To trebaš pitat prodavača...

Ima nekih uvoznika polovnih auta koji uvoze ta N1 auta, a onda ih kod nas registriraju i prodaju kao obična. Kako je to moguće, ne znam. Kad sam tražio auto prije ovog sad, zamalo sam nasjeo na takav preregistriran auto
Može se, u principu. Skineš pregradu, ugradiš zadnji sic i pojase ako je riječ o autu sa 2 sica i pregradom, i uglavnom je to isti auto... Dosta ih to radi s autima uvezenim sa krajnjeg zapada europe gdje su takvi popularniji. Tu ima i komičnih zaobilaženja - pred oko desetak godina, u Portugalu su nekoliko najjačih dizel modela Seata Leona prodali sa dva sica i rešetkom :) Da se skužit ako prednji i zadnji sic nisu baš istog uzorka.
 

Mirage

Well-known member
Ne znam. Mislim da, ako kupuješ da bude u vlasništvu fizičke osobe, nemaš benefita. Čini mi se da ti je osiguranje kod registracije malo skuplje.
Zašto ne nude i običan M1? To trebaš pitat prodavača...



Može se, u principu. Skineš pregradu, ugradiš zadnji sic i pojase ako je riječ o autu sa 2 sica i pregradom, i uglavnom je to isti auto... Dosta ih to radi s autima uvezenim sa krajnjeg zapada europe gdje su takvi popularniji. Tu ima i komičnih zaobilaženja - pred oko desetak godina, u Portugalu su nekoliko najjačih dizel modela Seata Leona prodali sa dva sica i rešetkom :) Da se skužit ako prednji i zadnji sic nisu baš istog uzorka.
Samo da dodam berlingo N1 ima 5 siceva razlika je samo u toj metalnoj pregradu između gepeka i sjedala skine se za 10 minuta tako mi rekli u autokući.
 

superhrvoje

Active member
Samo da dodam berlingo N1 ima 5 siceva razlika je samo u toj metalnoj pregradu između gepeka i sjedala skine se za 10 minuta tako mi rekli u autokući.
Je. No ako registriraš kao N1 i mrežu skineš, auto ti je neispravan.
Zato je bolje registrirati ga odmah kao M1 (pravi putnički) ako ga uzimaš kao fizička osoba.
 

Mirage

Well-known member
Istina meni mreža nije ni neka prepreka. Ali i po tome kad ja u svome berlingu izvadim siceve van s stražnje klupe i pretvorim ga u teretni, onda sam i ja u prekršaju?

Napominjem registriran je kao obično automobil.
 

superhrvoje

Active member
Istina meni mreža nije ni neka prepreka. Ali i po tome kad ja u svome berlingu izvadim siceve van s stražnje klupe i pretvorim ga u teretni, onda sam i ja u prekršaju?

Napominjem registriran je kao obično automobil.
Pričam napamet i nisam pravnik: tvrdili su mi da DA, ako ih baš izvadiš, da pravno jesi jer u prometnoj piše 5 sjedala a ti ostavio samo dva.
E sad je li istina, nemam pojma. Vadio sam siceve i ja kad sam sebe i društvo iz studentskog doma selio, tatinom tadašnjom Xsarom Picasso...
 
Na vrh