Scala & Golf by Liberty

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Ma traju i dulje od 5g ove bolje ako ne skucaš auto.
Nek te ispadne, bubam, 100€/godišnje na 7 godina… jeftinije od psihologa.
A bezbrižnost koju bi osjetio je vjerovatno neprocjenjiva.
 

liberty

Well-known member
pomoglo bi
ali zaista oblagat bijelu škodu, štaja znam
ja čuvam pazim i brinem za autu po defaultu bez obzira o kojem se autu radi
ali ne samo scala već dosta današnjih auta je šklopocija koja nije vrijedna divljenja

novi auti koji ne koštaju (uvjetno rečeno) mnogo u kojima sam se vozio i koji su na mene ostavili dobar sveukupni dojam su:
- peugeot 208
- citroen c4
istina oba dva opremljena potpuno

auto koji mi je zanimljiv dizajnom:
- izvana Duster
- iznutra Fabia 4 (užasna škripava plastika)
- iznutra i izvana nova škoda superb
- iznutra i izvana nova škoda kodiaq
s time da su i taj superb i kodiaq govneta iz vw koncerna koji se kvalitativno raspada i više ne znači ništa

općenito ne sudim aute po njihovoj vrijednosti
ali recimo da je c4 jedan kompletan auto po svim parmetrima

a scalu u tom segmentu bolje da ne spominjem to ispodprosječno govneto
ajde, dobro, boja unutarnje plastike je zanimljivija i ljepša nego na onom tiguanu - crnija je pa izgleda finije, na tiguanu nije bila baš crna već neka tamno siva (jako tamno)
 

liberty

Well-known member
pazi ovo.....kamenčić je pogodio stražnji spojler (nastavak iznad stražnjeg stakla
dakle, isto krov

to sam bio vidio i kod jednog frenda

znači PPF bi trebalo branik, hauba i krov
 

liberty

Well-known member
Jel jebeš ti štogod?
čovjek s 3 crvena auta i hondom proizvedenom u Italiji
i uz to čovjek koji kupuje ne lagersku kištra scalu već ju naručuje da ju slože baš po njemu
sumnjam da ima pravo pokušati se preko tipkovnice obračunavati na takav prizeman način

ovo ću uzeti u obzir kao nekakvu tvoju predvikendsku slabost
ili pripsati ju tvojoj sveopćoj slabosti nakon prethodnog mogućeg posjeta proktologu

tako da, sve u svemu, u crnu tekicu ti ide samo malen minusić i bit ćeš tek pod prismotrom

:coffee:
 

liberty

Well-known member
Sve to stoji, ali meni se ptica posrala na auto i uspio sam nekako zaspati.
i to je dobro (y) , tj. bolje, nadam se da ću i ja tako jednom moći

ja sam po tom pitanju bio opušteniji prije onog tiguana, na kojem bi trag nakon ptičjeg govna ostao vidljiv u laku nakon malo stajanja na suncu
to je bila zaista katastrofa
dan danas smatram da s njegovim lakom nešto nije bilo ok i da mu je clear coat bio premekan, osobito na vručini
tiguan se pokazao teška katastrofa od auta
Scala je jeftinjola socrealistički auto za nezahtjevne korisnike, auto koji pokazuje kako Škoda pada na ljestvici unutar vw grupe, auto od točke A do B koji ipak ima neke highlitse:
- motor odličnih performansi, dovoljan za nju(overall potrošnja na 2.200 km s prosjekom brzine oko 38 kmh mislim da je 5,9 litara)
- prostran prtljažnik
- u mojoj opremi zanimljive i nezahtjevne presvlake sjedala
za te novce u doba kupnje gtog auta nije bilo kompletnijeg auta


update:
Scala tek nešto oko 14.300 km
kod laganog kretanja po ulici gdje ima bočnih zidova čuje se škripanje iz područja kotača
100% sam siguran da je onaj dust shield metalna ploča iza kočnica
to je vjerojatno zbog toga što auto više stoji nego što se vozi
ali to je tek blagi zvuk, sve funkcionira tako da me baš briga za to
iinaće je Scala/Kamiq poznata po izrazito niskokvalitetnim diskovima/kočionim pločicama
nikako da ju prebrišem iznutra.....prednje staklo je iznutra masno
ako dohvati 16.000 km do idućeg servisa krajem 10. mjeseca - bit će ok (na 9.650 km je bio 1. servis)
gume se nakon nekih 12.300 km (ili koliko već) drže sasvim ok, ovakvim malim tempom nabiranja km potrajati će bar još idućih 3 godine


Golfinjo je negdje na 181.400 km
sav prašnjav, oronuo i pod velikim opterečenjem od bijelih puteva
idući mjesec treba s njim na servis
ulje + filter ulja + filter kabine i nek se provjere lambde, motorič minimuma, i sve što drži ler gas/minimum stabilno
valjda će izdržat još koju godinu...
 

liberty

Well-known member
2014. c4 1.6 hdi s 80ak tkm
u dobrom stanju, neka srednja oprema
mislim da mu nije napravljen veliki servis
iskreno ne znam dda li taj ima ili nema ad blue

da smo najoptimističniji - koliko taj auto vrijedi?
(prodavatelj traži 9.500 eur)
 

dinko1981

Well-known member
1.6hdi sa 80 tisuća se može uspoređivat sa 1.4/1.6 vti samo ako taj ima ravno 0 km, i opet, barem po meni hdi vrijedi više...
 

Cutac

Prèkaroš
1.6hdi sa 80 tisuća se može uspoređivat sa 1.4/1.6 vti samo ako taj ima ravno 0 km, i opet, barem po meni hdi vrijedi više...
Nema veze sa čime se može uspoređivati, ali c4 star 11 godina ne može koštati 10k eura.
 

Phantom

Drajver
2014. c4 1.6 hdi s 80ak tkm
u dobrom stanju, neka srednja oprema
mislim da mu nije napravljen veliki servis
iskreno ne znam dda li taj ima ili nema ad blue

da smo najoptimističniji - koliko taj auto vrijedi?
(prodavatelj traži 9.500 eur)
Imam 1.6 HDI brez ad blue, poslije veliko servisa, mijenjanja seta kvacila sada ima 200000km radi bolje nego kada sam ga kupio. Posto ga zena vozi, prosli vikend sam ga vozio na more porodicno, da vidimkako se ponasa na autocesti. Do 140 je prilicno tih cak bi se usudio ga poredit sa golfom i dalje ima masina moc ali je na 160 glasan.

Mala km na toliko godina za diesela nekada i nije plus ako je auto imao striktno gradsku voznju.
Ja bi ga odvezao ne temeljit pregled i riskiro 100€ prije kupnje.

Cijena je previsoka realna bi bila izmedju 6-7000 € max.
 

liberty

Well-known member
Imam 1.6 HDI brez ad blue, poslije veliko servisa, mijenjanja seta kvacila sada ima 200000km radi bolje nego kada sam ga kupio. Posto ga zena vozi, prosli vikend sam ga vozio na more porodicno, da vidimkako se ponasa na autocesti. Do 140 je prilicno tih cak bi se usudio ga poredit sa golfom i dalje ima masina moc ali je na 160 glasan.

Mala km na toliko godina za diesela nekada i nije plus ako je auto imao striktno gradsku voznju.
Ja bi ga odvezao ne temeljit pregled i riskiro 100€ prije kupnje.

Cijena je previsoka realna bi bila izmedju 6-7000 € max.
Hvala ti na odgovoru
meni je 1.6 hdi 8v jedan od najboljih motora ikada
neusporediv je s 1.6 tdi jer je puno mekši, uglađenniji u radu i s ravnomjernijim razvijanjem snage, puno mi je bolji 1.6 hdi
Na njuškalu to godište, dizelaši sa +120000 su do 7000 eura. Jedino ako ti je poznata povijest auta, a i tad je nekako puno
da + ovo što netko kaže kasnije - ako je i vožen samo na kraće relacije onda.....to nije dobro za ni jedan turbo dize pa tako ni za 1.6 hdi
 

dinko1981

Well-known member
Ljudi pričamo o motoru koji u pravilu prolazi +400 tkm bez problema kao službeno/taxi vozilo a za ovaj koji trenutno ima 80 tkm vi se brinete jel vožen po gradu... nađite na trenutnom tržištu kompakta dizela sa sličnom cijenom i kilometražom pa onda kritizirajte cijenu. Ne želim tvrditi da cijena nije visoka ali takvo je trenutno tržište polovnih sa prenapuhanim cijenama.
 
Na vrh