Razne novosti

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Pug je imao dobre rezultate... pogotovo sa 206. Mislim da je minimum 5 godina bio najprodavaniji u klasi.
2001. je bio bolji sa skoro 200.000 prodanih modela od prvog konkurenta, i činio gotovo 50% prodanih Puževa.

Respektabilno.

Što se Citroena tiče, mislim da se s konkurencijom najbolje nosio Berlingo. Morat ću kasnije malo njegove brojeve pogledat.
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Tablice imam, vremena mi treba :D

Da ne dosađujem brojevima, Berlingo je do 2011. uvjerljivo tukao kompletnu konurenciju... nači preko desetljeća. Pratil su ga Partner i caddy sa velikim razlikama.

E sad, zadnje četri godine Caddy ga je prestigao... pluta na oko 50k prodanih dok se Berlingo spustio na ispod 40k. Mene odmah zanima zašto, al nemam volje sad dublje ulazit u to. A i nije tema :grin:
 

vborovic

C5 modifikator
Što je logično, domaća auto proizvodnja i ponos, kombinirana sa nižim cijenama istih tih autiju neg kod nas (ili bilo gdje van Francuske), povoljni kredit/leasing na kupovinu domaćeg proizvoda, i stanovnika otprilike 16x više nego u HR ... mi im dođemo kao jedna njihova županija ... :D ...
 

markan1000

Well-known member
jedan od razloga zašto volim pariz, svaki put tamo mogu pariti oči na francuskim autima svih vrsta, koji su najčešće ušminkani i imaju opremu kao rijetko koji kod nas. kad se sjetim koliko sam samo zadnji put c6-ica vidio, o ds-ovim da ne pričam. a ne kod nas, škoda octavia combi :D
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Povodom 60 godišnjice DSa, kompletna DS linija dobiva limitranu verziju nazvanu ''1955''.

Detalje ćemo saznati 19. nakon prezentacije u Parizu.

Evo jedna malo veća slika, da bi se moglo nešto i vidit

 

vborovic

C5 modifikator
Vjerojatno bude cijela linija u nekoj posebnoj boji, sa dodatnim ukrasnim elementima, možda posebne felge ... i ograničena serija, tipa ukupno 1955 komada, tak nekaj ... i posebna cijena ... :D
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Osim posebne kože, boje i par detalja, ništa bitno. Dolaze isključivo sa euro6 motorima. Niti cijena nije strašna, oko 500€ su skuplji DS3 i DS4 od modela sa najskupljom opremom, DS5 1000€. Taman koliko košta full koža i ti detaljići.
I traju ti događaji u Parizu još par dana povodom rođendana. Ako je ko blizu :D







Nego... evo što se u Fr može složit, a kod nas ne



 

Franz

Well-known member
Gledam ovu prvu i drugu fotku i mislim si da više nitko nikad ne bude nadmašil Žabu ni stilom, ni inovacijom ni šarmom.
 

vborovic

C5 modifikator
Drukčija su vremena danas nego što su tada bila ... danas ekvivalent takvog auta ne možeš ni zamisliti ... eventualno ovi samostalni samovozeći dok se službeno prvi predstavi, po nekakvom promjenu percepije vozila, ali nije to to ... ostalo je sve kozmetika ... DS je bio tehnološki pojam tada
 

Franz

Well-known member
Nije se teško složiti s tvojim rezoniranjem. Ali, s druge strane, vidi koliko je Citroen imao "koncepata" koji su lako mogli zaživjeti i postati kultni, pa ništa. Evo npr. jednog kojeg sam otkrio ovdje na forumu:







Citroen Kubik - vozilica koju mi uopće nije teško zamisliti danas na cesti. Da su ga u 5.000 komada napravili za pet godina bi imao status kultnog.
 

vborovic

C5 modifikator
Meni je jedino koncepta Activa žao, što nije zaživio takav kakav je bio ... Xantia Activa je samo ovjes od toga ...
 
Posljednje uređivanje:

Randy5

Active member
Polako, dečki, tek sam na franc.granici. Zadnja prilika da koristim internet. Da je sin sa mnom, možda bih prošao ulicama Pariza... Ovako mi se ne da, nemam vremena... sto razloga.Poslikam vam nešto s periferije, valjda će se naći koji ljepotan u Francuskoj :)
 
Na vrh