Razne novosti

vborovic

C5 modifikator
Na C5 nije bilo hibrida, eventualno start&stop sustav na određenim verzijama (novijih) motora ... 508 zato ima RXH HYbrid4 u ponudi
 
Posljednje uređivanje:

vborovic

C5 modifikator
Danas su iz PSA grupe obavili test vožnju autonomnog C4 Picasso (Google car princip) po francuskom autoputu ... vozač je bio samo "back-up" mehanizam ...
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Odrađeno je još 580km između Parisa i Bordeauxa u kojem se održava kongres o transportnim sustavima. Na putu je korišten 3 stupanj autonomne vožnje, a ostale stupnjeve i osjetila kojima koristi možete vidjeti ovdje:

]



Level 3 automobili bi moli bit u prodaji do 2018, a kroz koju godinu i level 5. I jedan kratki video s puta:

[ame]https://youtu.be/UrhsvXWJyH4[/ame]
 

vborovic

C5 modifikator
Eyes off = mind off ... ako ne vidiš, nema šanse da stigneš odreagirati kad bi ti npr. auto signalizirao neku poruku, tipa sudar neizbježan ...
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Mislim da je Volvo neki dan dao na službeno da preuzimaju aspolutnu odgovornost za sve eventualne probleme koji proizađu iz korištenja autonomnih sistema. Očekujem tako nešto i od PSA.
Radi toga sam siguran da će ti sistemi bit vrlo defanzivni na cesti te pratit sva ograničenja i pravila. S obzirom na to, mislim da će minimalno izazivat probleme, a kroz još koju godinu će vjerovatno vozit bolje od mnogih na cesti.
I u kriznim situacijama, ljudi često krivo reagraju i dodatno otežaju situaciju... a ovog se može naučit sve savršeno u teoriji.

Nego.. sjedil sam na suvozačkom u autu koji se sam uparkirao. Èovjek to može napravit brže, al nema šanse tako precizno. Iz najmanje pokreta, paralelno sa rubnjakom, jednako udaljen od auta ispred i iza. Impresivno za kalkulator na kotačima :D
 

vborovic

C5 modifikator
jednako udaljen od auta ispred i iza
Šteta što se u stvarnom životu ne dobivaju ocjene za parkiranje, tako da vizualni dojam ne znači baš puno, bitno je da je auto sparkiran, po mogućnosti čim prije, da ne ometaš druge oko sebe
 

mariola

Active member
"Nego.. sjedil sam na suvozačkom u autu koji se sam uparkirao. Èovjek to može napravit brže, al nema šanse tako precizno."

Nego.. vozio sam takav auto :) C-max, a osjecaj kad se sam parka je savrsen (da ne kazem drugacije :) )
 

deda

New member
Još da naprave takav krevet,samo ležiš i uživaš i usput gledaš pornić.A mozak na pašu,čisti debilizam,kaj će ti uopće i mozak više.
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Ma to su najbolje blagajne :D

Nego... sve je više govora oko sklapanja dogovora između PSA i indijskog Tate (vlasnika Jaguara i Land Rovera). Puno se toga priča malo se zna... Jaguaru treba ulaznica u nižu klasu automobila, a to vide u EMP2 platformi (C4P, Pug 308). A što za uzvrat dobiva PSA? Proizvodne pogone u Indiji, kupca dizelskih motora, nekakav terenac iz nove tvonice u Slovačkoj? Morat ćemo pričekat :D
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Već se par dana spominje... Citroen ravija novu vrstu ovjesa koja bi trebala krenuti od 2017. godine kroz sve modele. Ovjes će bit isključivo za Citroen, neće ga dobit niti DS ni Pug. Najavljuju napredak naspram hidraulike, al osobno sam jako sumnjičav. I to je to više manje od konkretnih informacija, ostalo su špekulacije, pa se neću niti trudit...
Uz to je šefica ponovila smanjenje game na 7 modela + C1.
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Izgleda da bi 2016. trebala biti dobra za Citroen :D PSA širi proizvodnju u Slovačkoj, traži se 800 novih radnika za tvornicu u Trnavi. Povećanje kapaciteta predviđeno je samo za novi Citroenov model. Trenutno se u Trnavi sklapaju C3, C3P i 208. Link na vijest.

Slovaci navode da je proširenje vezano uz novi model C3. A novi C3P seli s proizvodnjom u Španjolsku. Spominju i mogućnost crossovera manjega od Cactusa. Živi bili...
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Pa nažalost nije do kompanija... mnoge bi u Hr. Èak je i PSA imala pokušaj. Nevjerovatno je to kako uspijemo otjerat sve potencijalne ulagače... al dobro, ipak je previše radnih mjesta, tko bi radio u tim pogonoma.
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Već sam negdje spominjao najave Citroena za napredniju izvedbu ovjesa koja bi se trebala pojaviti 2017.... a sad je na redu DS.
Prema prvim informacijama, za DS se razvija ovjes nevezan uz Citroenov, te bi se na automobilima mogao pojavit 2018. godine. Konkretnih detalja nema, samo magla, evo i izvora.

I da, uskoro će u DSe pravo drvo :D

Evo još par vjesti za večeras:

PSA i kanadska tvrtka TM4 (specijalizirani za električni pogon) su ušli u daljnje partnerstvo za razvoj autovešmašina... Vijest i stranica TM4, koga interesira više detalja.

Vezano i za ovu i prethodnu vijest, tu se navodi da će se sve nove tehnologije uvodit preko DS branda, pa dalje na Citroen i Pug.

U tijeku je i testiranje PSA BlueHDI motora od strane franc. ministarstva okoliša, i premda testiranje još nje službeno gotovo, zasad nema zabilježenih prekoračenja :D Na istom testiranju je nedavno ''pao'' Renault.

A sada malo sporta, PSA je izdominirao Dakar... u početku Loeb dok mu nije pala koncentracija (na kraju završio deveti nakon problema), a pobjedio je Peterhansel za volanom Peugeota.

I da sve zaokružimo, evo jedna optimistična analiza poslovanja PSA, i opravdanosti ulaganja u dionice.
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Malo lošije vijesti danas... već se spominjalo negdje, al evo.

Novi Citroen C3 Picasso bit će plod suradnje sa Oplom, ali izgleda da ne kako je bilo najavljeno. Prvo se pričalo da bi nova Corsa/C3 mogli dijelit platformu, pa da će se iz toga izrodit daljnji modeli. Ali ni to...nego kad su već zaebali, zašto da ne zeznu do kraja?

Uglavnom od cijele te komušnje oko Opel/Citro suradnje, dobit ćemo samo rebrandiranu Merivu u C3P. Rabrandiranje tipa C1 - Aygo. Dobit će Citro svjetla, ali ostatak auta će biti Oplo. Jedino što će ih još dijelit je motorizacija, svako svoje motore.

Ova suradnja Opela i Citroena mi je od početka smrdila, a iz ovog svega ja iščitavam da su se zeznuli... neznaju što bi jedni s drugima. Pa kad već moraju ispoštovat nekakve dogovore, onda dobijemo ovakav auto složen preko k*rca.

Zašto Citroen nije sposoban sam složit auto za koji imaju ''know-how'', neznam. Nakon godine dvije optimizma, opet su po meni počeli problemi. Novih modela nema, oni koji jesu dolaze na platformama iz 90ih, forsiraju se uzaludni facelift, novih tehnologija nema, a iz suradnji dobivamo poluproizvode...

André se okreće u grobu.


Evo i jedna tužna slika, rađa se ''Citroen'' u Russelsheimu. Fuj.
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
To je to, Oplo Meriva sa svjetlima u Citroenovom stilu iliti novi Citroen C3P.

Potražio bi više detalja, rendera... al nekako me hvata ****obolja u vezi ovog auta.
Jedino što se može primjetit je odustajanje švaba od suicide vrata, jedinog interesantnog detalja kojeg bi možda poželio na Citroenu.
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Tu se spominjao onaj BOSEov ovjes kao potencijalna zamjena za hidrauliku... prema ovome članku, nakon 24 godine se konačno odustalo od razvoja. Navodno ih otkantale razne marke zbog prevelike/skupe adaptacije na postojeće aute, a sam ovjes je pretežak za današnje standarde.

Nači ovo možemo više manje prekrižit kao zamjenu za hidrauliku u PSA modelima.
 
Na vrh