Razne novosti

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma



Prvi mjesec u EU je u rastu.. većina velikih prizvođača +10%, Citroen na +6.4%. Bolje išta nego ništa.

No ni to jako ne pomaže Lindi... dosta ju prcaju francuski mediji, pogotovo radi podbačaja Cactusa, C3ke, Meharija, podbačaj u Kini... i najbitnije - izgleda da ju čeka veliki bonus spajanjem sa Oplom :D

...
Sad tek vidim DS... -33.5% naspram 1/16. Mislim da će morat i ove kineske počet prodavati tu, jer ako ovako nastave mogu stavit ključ u bravu što se Eu tiče.
 
Posljednje uređivanje:

Dalibor

Dado Tornado
osim C4 picassa i gospodarskih vozila niti nemaju konkurentan auto na tržištu,
iskreno još mi nije jasno kako citroen kao marka nije propao :(
ajde vjerojatno će novi C3 imati neku prođu prvih godinu dvije
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Vele francuzi da s obzirom na lovu koju su utukli u studije i patentiranje kaktus dizajna, možemo očekivati barem pet šest modela na tu temu da bar donekle izamortiziraju ulaganje.
Tri imamo... F3 (C4?) dolazi uskoro, i negdje u papirima se kriva još minimalno jedan.

Za F3 se priprema proizvodna traka uz C4C u Španjolskoj, pošto je tvornica jedva na 40% kapaciteta zbog male potražnje. (radi toga neki i govore samo o doslovno rastegnutom Cactusu) Još se neznda dal dolaze u Ženevu s konceptom ili gotovim modelom...

Grdo

 

markan1000

Well-known member
Meni je najgrdije na ovoj tablici vidjeti da nas još uvijek nisu uključili u EU države :D

šalu na stranu, istina je da stvarno djeluje grdo, ali dobra stvar je da mislim da ne može puno gore biti :whistling: DS projekt evidentno, barem u Europi, zapinje. Svi modeli su već pregaženi vremenom. I stvarno mi se na kraju čini da su micanjem tog brenda od Citroena napravili medvjeđu uslugu jednoj i drugoj marci. Na taj način ispada kao da se srame imena Citroen, s čime se marka još i više degradira. A sa strane DS-a, dobili su dizajnom zapravo ružne aute, i upitnike u glavama prosječnog kupca, koji je to k... DS. I onda ide odgovor, a to je nešto što Citroen pokušava luksuzno napraviti... Moš mislit kako ta priča prolazi.
C3P, C4, C5, to valjda ne moramo ni spominjati koliko je vrijeme pregazilo, koliko god se većini nas sviđali i danas, ti auti realno su kaput.
Ne znam... vidjet ćemo što dalje.
Vozim se jučer iza jednog Pluriela i mislim se, e to je Citroen... Iako nažalost, ni taj se nije proslavio, ni tržišno ni ikako drugačije...
 

Dalibor

Dado Tornado
DS liniji treba spustiti cijene,
kužim da se pokušavaju p o z i c i o n i r a t i na tržištu,
ali suluda je 50-80% viša cijena u odnosu na citroenove modele na kojima se baziraju,
bez obzira što su na taj način bliži ciljanoj konkurenciji.
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Nemožeš snizit jer se gubi cijeli smisao... gasi sve onda rađe. Èak je i išlo OK dok su modeli bili svježi... Al evo, najmađi ima mislim 6 godina, dosadili su bogu i narodu.

Ja bi pothitno par tisuća ovih DS kineza tu dopeljao, čisto da se preživi dok novi modeli ne izađu.
 
Posljednje uređivanje:

Phantom

Drajver
C3P, C4, C5, to valjda ne moramo ni spominjati koliko je vrijeme pregazilo, koliko god se većini nas sviđali i danas, ti auti realno su kaput.
pa dobro kada su izašli bili su vau, kada je izašla c4 bila je uber nad ružnim golf, astrom, meganom

kasnije izašli novi modeli, e sada će izaći c4, c5 pa ima konkurencija da se sakrije :grin:...
neko spomeni sve na foru kaktusa, pa normalno zašto ne orginalno je njihovo, pogledaj vw polo,golf,passat, golfsportvan, touran, toureg svi su slični ...
 

Cutac

Prèkaroš
Ali s Citroenima se uvijek znalo koji je "jeftin", a koji "premium" po izgledu.
Premium je uvijek bio elegantan i markantan, ovi ostali do zla boga ružni :D
Šala, ali u XM eri, meni su svi osim njega gadni odozada.
 

markan1000

Well-known member
pa dobro kada su izašli bili su vau, kada je izašla c4 bila je uber nad ružnim golf, astrom, meganom
ne mislim na vanjski dizajn, c4 je tu još uvijek u prednosti nad većinom konkurencije. i c5 je još uvijek krasan auto. ali u unutrašnjosti i u tehničkom smislu potrebno je temeljito osvježenje
 

Cutac

Prèkaroš
u unutrašnjosti
Infotainment je zakržljao u našem c4, ne znam kako je u novome.
A i u novome moraš pružati ruku da koristiš ekran, što je po meni baš bezveze. Trebali bi implementirati širu središnju konzolu(tunel) i na njega pokačiti neke tipke. U Audijima mi je to super izvedeno. Imaš ekran visoko, tipke pod dlanom dok ti je lakat na naslonu i klimu zasebno iznad mjenjača.

I to je ergonomski stvarno vrhunski, neusporedivo bolje nego u Citroenima.
 

Phantom

Drajver
[ame="https://www.youtube.com/watch?v=E-6GkiU2xwA"]https://www.youtube.com/watch?v=E-6GkiU2xwA[/ame]

C3-XR bi mogli komotno i u EU prodavati, DS6 je vau...enivej danas gledam ds5 kontam pa moglo bi se promjenit auto sledeće godine :grin:
 
Na vrh