Razne novosti

ZlatkoC4

Well-known member
pogledajte ekran ala-Rimac pa onda komentirajte kao da je plazmu ubacio u auto iz dnevnog boravka :D

Ali se ne sekirajte uvjek ima opcija i sa ekranom C tako da je za šire mase
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Nisam imao prvo volje niti pisat... dotukle su me vijesti iz Citroena u zadnje vrijeme :D
Mislim da ću polako i odustat od praćenja te marke ako se to nastavi, jer ovo nema više nikakvog smisla... pretvorili su se u sprdanciju.

Uglavnom, zadnja u nizu vijesti:
-stiglo je prvih 65 od sveukupno 60.000 planiranih 1.2THP mlinaca iz KINE. Da, nije greška... PSA uvozi vlastitu motorizaciju, srce auta, iz Kine, točnije iz Xiangyanga.
Iz Kine motori putuju samo 55 dana... i navodno im se opet isplati


Istovremeno, u francuskim tvornicama problemi... Tremery je na rubu pobune radi sistematskog uništavanja dizel motora, predviđen je potpuni prestanak proizvodnje kroz dvije godine. (slična stvar i u Valenciennesu)
Uz dizel motore, pred izumiranjem su i ručni mjenjači, ne postoje nikakvi planovi za modernizaciju ručnih mjenjača koji izlaze iz Bornya.

A činjenica je da automatski mjenjači i elektromotori nisu dostatni za održat sve tvornice na životu. Pogotovo ako se još ponešto počne uvozit iz Kine.
 

vborovic

C5 modifikator
Dizeli budu ionako potisnuti kroz par godina kroz eko norme i visoke namete ... ručni se više "ne isplate", a Dongfeng i DS su ionako samo bili uvertira u to da će Kina preuzeti upravljanje nad Citroen-om, a samim time i dizajnom/elektrikom/mehanikom itd svih novih vozila u bliskoj budućnosti ...
 

Cutac

Prèkaroš
Dakle, Citroen će meni ostati prekrižen bar 20 godina, što bi značilo da novi Citroen više nikada neću kupiti :D

A šteta da je takav proizvođač spao na to da mora udovoljavati Kinezima. Pioniri u mnogočemu, imali ovjes koji nisu mogli dostići 40 godina, radili prekrasni SM i DS, krstarice koje su impozantne na cesti poput XM-a i c6 i onda im je vlasnik dongfeng.
I rade SUV-ove koji izgledaju kao kopija Audija.
Stvarno žalosno, kao kad vidiš sportaša koji je obolio i više ništa ne može.
Baš, baš..

Saab je umro, ali je bar umro časno...
 

bjelivuk

Well-known member
Uredništvo foruma
Jako tužno, ali ništa ne traje vječno, pa, izgleda, ni creative technologie.

Èini se kako je PSA strategija za europu Peugeot? :) Za daleki istok, Citroen.
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Tko zna... iz PSA nema nikakvih službenih vjesti o ovome.
A paralelno se u Slovačkoj pojavila vjest da tvornica u Trnavi širi kapacitete i traži novih 500 radnika za proizvodnju upravo tog istog 1.2 thp.

Negdje među komentarima je netko bubnuo izjavu sličnu tvojoj.. .da će u Citroen ić kineski, a Pug europski motori.
No sve mi je to čudno... u Trnavi se proizvode i C3 i 208. Ne vidim logike slat motore iz Kine za Èešku, ako se i tamo isti proizvode.

A i tih 60.000 kineskih motora nemože pokrit sve C3ke koje se proizvedu. Možda će ih trpat u Elysee :confused:
 

Cutac

Prèkaroš
Možda bude kao Medveščak serija i ine spešl serije.
Proizvodi se u Uzbekistanu, prevozi se na zaprežnoj kočiji i prodaje kao super ponuda.

O tome sam čitao baš za Citroen, ja mislim. Francuskog podrijetla primjerci se prodaju kao normalni, a spešl serije se proizvode u Mađarskoj, Rumunjskoj, di već.
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
E još jedan detalj... država je prodala svoj udio nekoj investicijskoj francuskoj banci (BPIfrance).
No meni nejasnim mehanizmima, glasačka prava nisu pratila taj udio, već su se povećala glačka prava Peugeot familije i Dongfenga. I nakraju svega ispada da Dongfeng ima većinu glasačkog prava.

Uz te vijesti, dolazi neslužbena najava DS8 limuzine sa renderima. Spominje se proizvodnja u Kini i uvoz u EU :D


 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Popi*dit će Francuzi. Sutra francuska verzija HRTa iznacuje prilog s naslovom... Treba li zatvoriti granice radi očuvanja radnih mjesta?

Naravno, dio će se odnostit na PSA i Trnavu koju sam spominjao... s obzirom da tamo rade ko ludi, a nekada veliki Douvrin se reže na sve strane.
Slovaci u prosjeku koštaju 664€, a Francuzi 1176€. Nisu im baš sjeli ni oni ni kineski motori :D
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Khm khm. Neću puno prevodit i pisat, sami shvatite ovo kako hoćete :D
Èlanak nije pisan za 1. April, ali s obzirom na autora teksta, ima sličnu težinu

A couple of French executives told me privately that they heard rumors in Paris that the Citroën brand could be canceled soon.

According to the scenario, PSA relied on the French style of Peugeot to open the way to the south of Europe, while the German Opel would be the flagship brand in northern Europe, all cars sharing the same bases.

As an added benefit, it is expected that outside of Europe - especially in China - Opel and Peugeot will target completely different customers, something that Peugeot and Citroën struggle to achieve




 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Ha, tko zna... :D

No mislim da nema straha, bar ne od nekog gašenja preko noći. Možda jednostavno stanu s nasljednicima (C4, C5), a izguraju aktualne modele koliko ide (nači još nekih 5-7 godina). To je moja najcrnija prognoza.... i za to su po meni šanse male.

Sve u svemu, članak, kao i autor su glupi... ali eto, zanimljivo je pratit što se sve šuška :D
 
Na vrh