Razne novosti

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Pojavile se informacije o Berlingaču, dobit će svoju temu. Nego, procurilo je ovo:



Nečija mašta ili stvarnos, nezna se... al evo tu je. Potvrđuje tezu o C4 na bazi rastegnutog Cactusa. Koji je rastegnuti C3.
C5 pada za klasu, postaje veliki kompakt poput Octavie. lliti veliki brat od Elyseea. I to ako, primjetit ćete upitnik.
I povratak C6ice, vjerovatno kao velikog SUVa.

A možda su u šumi.
 

Dalibor

Dado Tornado
Potvrđuje tezu o C4 na bazi rastegnutog Cactusa. Koji je rastegnuti C3.
C5 pada za klasu, postaje veliki kompakt poput Octavie. lliti veliki brat od Elyseea.
I povratak C6ice, vjerovatno kao velikog SUVa
dobre i ekonomične ideje :palac-gore:
c5 (i c6) je i trebalo repozicionirati na tržištu
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Nebi Bosni pomogao ni hamer papir :D

Nažalost od službenog Citroena se nemože ništa saznat, sad u Frankfurtu mlate praznu slamu sa nekakavim hipi Spacetourerom i hardtop Meharijem, vrlo zaboravljivo. Ostatak vremena se glavešine zabavljaju sa Oplom.

Tako da i ovj papirić dobro dođe, bar da nas malo zaokupira :D
 

markan1000

Well-known member
slažem se, sigurno bolje nego aircross i slični pomodni nazivi... možda više nemaju pravo korištenja imena.

Navodno DS od 2025. samo na struji. Ako brend ne propadne do tada...
ako ne propadne do tada, propast će onda. ma kakva struja, ja dugoročno i dalje samo benzinu (dizelu) vjerujem
 

Phantom

Drajver
DS Automobiles najavio novu perjanicu.Novi automobil s vrha ponude luksuznog brenda francuske grupacije PSA krasit će spektakularan dizajn, a trebao bi nositi oznaku DS 8.
U francuskoj automobilskoj kompaniji DS koja je prije nekoliko godina postala zaseban luksuzni brand PSA grupacije uveliko pripremaju novi model koji će biti na vrhu ponude, a DS 8 bi u prodajne salone trebao stići za dvije godine.

Suštinska razlika u odnosu na direktnu konkurenciju koja dolazi iz BMW-a (Serija 5), Mercedesa (E-Klasa) i Audija (A6) je oblik karoserije, jer su u DS Automobiles naglasili da njihov najveći i najluksuzniji model u ponudi neće imati klasičnu trovolumensku formu.


 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Teško će konkurirati navedenama, al dobro...

Uglavnom sirotinja prelazi na Kineske automatike, Aisin je skup. Plus su i benzinci većinom iz Kine.
Dakle europska ostaje jedino kombinacija koju se svi trude uništiti - dizel s manualcem.

Rekao sam sam sebi da neću pratit više PSA novosti, al neda mi vrag mira. Požalim svaki put.
 

Cutac

Prèkaroš
Seriju 5 i E klasu nove se ne kupuje jer je eto dobra ponuda, nego jer ih želiš. A malo koja osoba koja "ide kupiti" seriju 5 će zastati i pogledati DS. Da, bit će ih, ali premalo.

Ja osobno ne bih kupio DS8 prije serije 5. Neki c6 ili pravog Citroena bih, ali kineza... Ne baš.
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Isto je bilo i za onaj DSDS7 Crossback (glupog li imena). Pa evo im ga na, ni čuti ni vidjeti auto, đabe ga dizajnirali/proizvodili/reklamirali.
I onda još misle cijeli DS na struju prebaciti. Današnji troznamenkasti broj prodanih vozila će im biti SF.

PS

Drekec je komotno 5-10k€ skuplji od recimo Stelvia. Najjeftiniji godišnjak je 45.000 :rofl:
 

LukaP

Member
Meni jedino što smeta kod PSA grupe su slabi motori. Jasno mi je da im je u fokusu pouzdanost, ali opet. Ova DS8-ica izgleda ko sportski auto, ali me boli kad vidim da najjača verzija lovi stotku za 9 sekundi (nisu izašli još podaci, ali govorim iz onoga što sam već vidio na drugim modelima)
 

Cutac

Prèkaroš
Sad sam gledao Peugeot 308 GTi. 130 oko 3400 okretaja u 6. brzini. Pa zašto?
Ima turbo motor sa 270 konja, pa zar nisu mogli staviti dužu brzinu?
Voziš se 200 kraj Šibenika na 5200 okretaja, pa VTS se tada vozi na 5000, a slabiji je i nema turbo.
Svašta...
 
Na vrh