Razne novosti

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Mislim da je nepotrebno otvarati zasebnu temu baš za svaki model o kojem postoji neka informacija, pošto će zbog proboja na druge kontinente (poglavito Azija) bit sve više modela koje nikada nećemo niti vidjeti u Europi.

Pa evo da laganini startamo, imamo auto koji ne nosi Citroenovu značku, ali je u biti C6 ispod lima.

Dongfeng No1







Meni osobno je grd, prednji kraj kopija Passata... ali ni da je bolji opet se nebi približio remek djelu tipa C6 :D

I još jedan, sa Citroenovom značkom. Također ga neće biti u Europi, da ne smeta Kaktusu. Mislim da je jasno da je to preobučeni Pug 2008.





Prednji kraj mi nisu dovoljno distancirali od nekih drugi modela, pa nije toliko interesantan, ali zadni kraj odličan, čist i jednostavan. :D
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Evo malo listam...svakakvih novosti sa PSA. Citroen se kao što zamo orijentirao na kinu, DS postaje zasebi brend, a zadnje koliko sam vidio planira se povratak Peugeota u USA. Što znači (ako žele prodavat) minimum V6 benzinci i dizeli (nije da neznaju napravit). VW recimo za ameriku u Golfa i Bubu trpa 2.4 litreni petak :). Ovaj 1.6 thp nebi pogledali pa makar imao 300 konja.

Još će prepolovit broj modela na 26 do 2022. u cijelom koncernu... nači možda 10-10-6. Znači DS bi mogao imat sve osim tri monovolumena i najmanjeg prdekala.
Inače je prodaja svih DSa u stalnom padu zadnjih mjeseci u Europi...očajno im treba neka zanimljivost, barem agresivniji marketing ako ne već izmjene na modelima. Nadam se da će zanemarivanje starog kontinenta urodit plodom :D Pa se sve jednog dana vrati heheh
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
sam sa sobom :D nije prvi put heheheh. Vidiš da nemogu spavat.

I da... C3 je jedini Citrać koji u Europi bilježi rast prodaje naspram prošle godine. Nakon njega najbolji (najmanji pad) - Berlingo
 
Posljednje uređivanje:

zdeslav1967

šofer
Inače je prodaja svih DSa u stalnom padu zadnjih mjeseci u Europi...očajno im treba neka zanimljivost, barem agresivniji marketing ako ne već izmjene na modelima.
Bude im trebalo dost godina da se etabliraju kaj elitni auto i ovo je kaj se mene tiče dobar trend da idu u zasebnu marku. Sad dok si razmišljam, da zarađujem oziblijnije pare, kaj ne zarađujem, :) i da si oću imati dobar statusni auto, zel bi si A6, Bemve peticu, c klasu (ova nova mi je super), ne bi si razmišljal o bilo čemu drugom.
 

markan1000

Well-known member
mislim da si promašio poantu, ds linija nije ni osmišljena da bude elitni auto, nego da bude drugačiji auto. ne vidim po čemu bi ona mogla ili željela napadati ove modele koje si ti nabrojao, jer naravno da onaj koji želi a6 ne želi ds 5. i obratno. mislim da je citroen s ds linijom pametno napao "premium" klasu na jedan skroz drugačiji način, jer realno da je išao na nekakav klasični pristup, teško bi ugrabio svoj dio kolača. a ovako mi se čini da je na jednom natrpanom (možda i zasićenom) tržištu, uspio pronaći tržišnu nišu za uvlačenje u premium segment. jer trenutno se sa švapskim trojcem gotovo nitko ne može potući na njihov način, nego treba pametnije igrati...
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Al me recimo zanima koja će marka nastavit recimo sa sportom? Dali će bit zasebne momčadi ako budu zasebne marke? Oće neko odustat od utrka? U WRCu trenutno tutnji DS :D

Sveukupno gledano, povezivanje s Kinezima i promjena politike im zasada samo koristi, barem prema prvim najavam. 2% veći prihodi od prodaje, i skoro 8% veći broj prodanih auta u prvom kvartalu ove godine naspram prošle.
Većina toga zahvaljujući kineskom tržištu...a tu prodaja, po meni, može samo rast, jer je pravi marketing tamo tek krenuo.
Idu bolji dani za PSA:grin:

A mislim da je prošle godine bila aktualna tema naziva tipa ''Otpuštanje radnika u tvornicama''. Ne ponovilo se
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Novi DS3

Za sutra je najavljeno otkrivanje novog DS3, dali je potpuno novi model ili redizajn - za sad se nezna.
Po mojom procjeni redizajn, sa novim full led svjetlima.



Još malooo :D

----------------------------

edit:

ipak je procurilo prije :) - redizajn!







 
Posljednje uređivanje:

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
C3 u budućnosti - iz Slovačke.

Za novi model C3 započinju pripreme i planiranje, a polako pristižu i prve informacije.

90% svih C3 će se proizvoditi u Trnavi, Slovačkoj. Ostalih 10% proizvodnje ostaje u Poissyu.
U Poissyu se svejedno očekuje minimalno smanjenje proizvodnog kapaciteta, sa 300.000 na 200.000 komada godišnje (predviđanje za 2016.).

Iz ove jednadžbe se da zaključiti da planiraju povećanje prodaje tog modela, možda čak i širenje na nova tržišta :confused: A možda povećaju i proizvodnju nekog drugog modela u Francuskoj. Navode i da je cijena sata rada u Francuskoj 57, a u slovačkoj 15,50 eura. U svakom slučaju, sretno im.

Mislim da je ova odluka direktni rezultat povlačenja GMa iz zajedničke proizvodnje Corsa/C3/208. U toj suradnji bi GM sufinancirao razvoj auta, a vjerovantno bi se proizvoda selila (bar djelomično) i u Opelove pogone (Španjolska?)
-E sad, čisto sumnjam da će bez GMa ić razvijati novu platformu za auto, mislim da će se ić na modifikaciju postojeće.

Al moram priznat da mi je malo i drago da Opel neće tu bit u igri :D

I sve će se to odvijat pod palicom nove šefice Linde Jackson od 1.6.



Meriva i Zafira će se svejedno razvijat na PSA platformi i koristit francuske motore.
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Imaju dogovor s GMom o djeljenju platforme za dva buduća modela Zafira/C4P, Meriva/C3P. Trebao je bit i treći C5/Insignija ili C3/Corsa, ali se od svega odustalo.
Pretpostavljam da su tu amerikanci zakočili, možda ne vjeruju u francuske aute. Za Merivu i Zafiru ih boli tintor pošto ih ne prodaju u USA.
Doduše GM je dosta inertna kompanija i ima dugu listu pogrešaka iz povijesti.

A C3 I & II, DS3, Elysee i Pugovi 207 i 208 su svi na vlastitoj PF1 platformi. Naravno za svaki model modificiranoj.
Trebala je ić kompletno nova platforma sa GMom, al vidimo kako je to završilo.
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma


Gre pomalo :D

Sa sličnim brojkama je recimo i Audi A1, oko 300njak tisuća od 2010, a primjerica Alfa Mito ima slabije brojke.... potpuno pogođen model.
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Evo, nek razmisle moderatori pa možda premjeste temu u podforum ''Citroen općenito'' pošto se ja, a i drugi ne držimo samo budućih modela. Vama na izbor

Da vidimo što se dešava...

Prvo polugodište se zatvara sa globalnim rastom prodaje Citroena od 7%. (Pug +5,5%) Nači zasad u PSA rade dobar posao.
Među svim tim brojevima koji se mogu pronać, najviše iskače rast prodaje Citroena u Španjolskoj u prvih 6 mj. od - 28% :cool:

A brojevi će izgleda i dalje rast. Nakon Azije i Europe na redu je Afrika. Nigerijci (ima ih više nego Rusa :D ) su počeli sa gospodarskim promjenama u koje imaju u cilju razvoj auto industrije, i žele prednjačit na kontinentu.
U tu priču su se ugurali PSA i Ren-Niss. Ovaj prvi, nama zanimljiviji, je već poslao mašineriju iz Španjolske za opremanje tvornice u Nigeriji i izradu Puga 301. Naknadno će krenut sa proizvodnjom 308 i 508. Osim Afrike, tvornica bi trebala pokrivati i potrebe bliskog istoka.
Bit će zaimljivo vidit kakve će rezultate tu bilježit, držim fige.
 

deda

New member
Ajme i to će biti auti kada će ih raditi tamo.Dodatna oprema,smotan udav oko volana,a u gepeku mali majmun.
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Deda, sjedni se za ovo... PSA širi poizvodnju i na Iran :D Šta će tu ić upakirano, vjerovatno kalaš umjesto središnjeg naslona...

Nego,
PSA categorically denies every aspect of the FT report on a merger with Fiat
:shock:

dobro je
 
Na vrh