Razne novosti

vborovic

C5 modifikator

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
eeee to nije tema. Ni C6, ni ekvivalenti, ni statistika prodaje pretjerano :D

Nego...kad je već oftopik... šta ti pokušavaš dokazat? Da se je loše prodavao u klasi? Da su promašili i mjesto i vrijeme s njim? Da su imali očajan marketing? Cijela ta ekipa koja je odlučivala o C6 više ne postoji. Dobili su nogom u rit. Valjda je jasno zašto
 

vborovic

C5 modifikator
No, skuze ma ... :D ... nisam mislio na temu kao temu, nego na lajtmotive prethodne stranice ... ali vidim da ljudi vole piliti po detaljima, pa nek Vam bude ... :D
 

ZlatkoC4

Well-known member
Opet kriva rasprava, ajmo se držati teme, C6 i ekvivalentni auti ... :)
Što sad hočeš reči da je tvoj C5 lošiji od mečke.
ja C5, hidrauličar naravno nikad na bih mjenjo za švabu.

Citroen je auto sa dušom.
a švabo pak treba bankara.:D
 

vborovic

C5 modifikator
Ne, nego se nadovezujem na ono što su započeli profiler i deda ... dojam auta kao auta, i što je tržište reklo o tom autu ... što mi svaki za sebe mislimo, a očito smo tu radi Citroena a ne nečega drugog je sasvim sporedno, u usporedbi za tržišnim trendovima ... a iz navedenoga je lako vidljivo i za hidrauliku zašto nema svijetlu budućnost, ako se nešto revolucionarno ne promijeni ... a kad smo kod hidrauike, naletio da Bose (da, isti oni koji se bave zvukom) razvija nešto kao hidro ovjes, ali sa magnetima i elektro-motorima ... u teoriji, nad-hidro ovjes ... u praksi, budemo vidjeli ...
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
...naletio da Bose (da, isti oni koji se bave zvukom) razvija nešto kao hidro ovjes, ali sa magnetima i elektro-motorima ... u teoriji, nad-hidro ovjes ... u praksi, budemo vidjeli ...
Slično ovom što spominješ postoji već skoro deset godina na tržištu... Delphiev izum ako se ne varam. Pojednostavljeno ovjes sa uljem u kome su magnetske čestice. Ovisno o njihovom djelovanju ovjes je mekši ili tvrđi.
 

vborovic

C5 modifikator
Nema previse slicnosti jedno s drugim, otprilike kao da kazes da su grafit i dijamant isto (tko pozna kemiju, skuzit ce ... :whistling:) ... budem iskopao link, pa da vidite gdje ide tehnologija
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Aj iskopaj...živo me zanima ;) Svakakve su se do sad inovacije oko ovjesa najavljivale, al rijetko se šta ostvari

.....

vratio si me u prošlost sad, guglam i nađem onog prastarog Leuxusa što lebdi nad ležećim policajcima :D sjećam se kako smo se tome nekad divili. Al evo...30 godina razvijaju i još ništa. Pohvala na ustrajnosti
 
Posljednje uređivanje:

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Nadam se samo da će bar taj sic uspit realizirat. Kad se već trude desetljećima.
 

Micija

Diagbox 7,57 Modrièa.Free
Što sad hočeš reči da je tvoj C5 lošiji od mečke.
ja C5, hidrauličar naravno nikad na bih mjenjo za švabu.

Citroen je auto sa dušom.
a švabo pak treba bankara.:D
Ne da ne bih mijenjao,nego nikad svabo u moje dvoriste ako Bog da!
Pa ako imate obicaj na auto putu gledati koji su auti,tamo iza zute sa 4 migavca ukljucena i cekaju sljep sluzbu vidjeli ste da su uglavnom svabe i prednjaci audi i bmw koji me malo iznenadio 5cu sam vozio 5 godina na 7oo ooo km je bila namirila nikad me ostavila nije a bukvalno se sasula,svi sklopovi poceli da odkazuju...
A ove nove nesto suveljive.
 

ZlatkoC4

Well-known member
Danas sam iz Zagreba došao sa golfom 1,9tdi 6brz. koda sam na magarcu jaho bučan neudoban užas svaku neravninu mi je prenio na kičmu. itd. Ne bih svoga C4-II dao za deset švaba. I to je još održavan auto službeni. a košta da mogu kupiti dva Medveščaka.
od opreme niti blizu mom c4. A troši da sa medom napravim još pola puta koji on napravi pri istoj brzini a medo ima 5 br a ovaj 6.

Nema do Citroena.
 

fullcool

New member
Bose je več dugo u experimentalnoj fazi, imate puno filmića na YT, upišite samo bose suspension i gledajte koliko su videi stari. Iz tih filmića, njihova budućnost je današnjost i ti sistemi bi trebali biti u širokoj upotrebi, a ja ne znam ni jedan auto sa takvim sustavom.
Kad razmišljate o postupcima proizvođača i modelima auta, onda imajte na umu da svaki auto treba imati proizvodnu liniju, svaki proizvođač će nastojati tu proizvodnu liniju iskoristiti maksimalno, ako se na njoj proizvodi nešto što se slabo prodaje onda će tu liniju iskoristiti za drugi proizvod koji će se bolje prodavati. Mi se čudimo ukidanju C6, ali je proizvođaču sasvim logično na istim linijama sastavljati neki model koji će se dobro prodavati. Kad se pojave neki slobodni kapaciteti već će Citroen ubaciti neki prototip u proizvodnju, dali će to biti Citroen ili DS, njima je svejedno, a mi ćemo i dalje ovdje raspravljati zašto ovo, zašto ono. :grin:
 
Na vrh