PSA kupuje Opel i engleski Vauxhall

Kupnja Opela je:


  • Total voters
    33

vborovic

C5 modifikator
Èistim temu, idući koji nastavi sa ovim dosadašnjim načinom komunikacije, ima da ga nema.

A lebdenje kao u brodu ne osjecam,da nije to u starijim modelima?
Nažalost, da ... noviji su pogubili tu mekoću, oni koji to ne vide, ne znaju kaj je pravi hidro ovjes ... što je kompleksniji/noviji, to je više ostajao tvrđi ... zadnji pravi bi bio CX, iako bi neki tvrdili i XM/Xantia ... govorim isključivo u tom lebdenju ... to da su neki stvarno dobili morsku bolest vozeći se u takvom autu, to je druga stvar ... :D
 

vborovic

C5 modifikator
ja ovaj ženski auto nebi vozio kad bi dobio dzaba
Pa opet ih se kupuje više nego donjeg, a ne kupuju/voze ga samo žene ... stvar ukusa i procjene kvalitete (Pug iznad Citroen-a, tak se bar želi PSA postaviti) ...
 

ZlatkoC4

Well-known member
Nema veze uopče dali je pug ili je citro u oba su isti motori i djelovi nijasne razlike u interijeru. a u svemu tome je važno da je PSA prošlu godinu zaključila sa dobiti 2,7milijardi eur.

i normalno da moraju reinvestirati dobit. inače će finacirati državni proračun. a ovako su se popeli na ljestvicu više proizvođača automobila :palac-gore:

a sad da raspravljamo čiji je višlji ili niži ovjes na citroenu :D nema smisla

vborovic kažeš da su prijašnji bili mekši i to je istina. ali vjeruj mi da žene vole danas više ovaj novi hidroactive-III+ jer je par nijansi tvrđi :D pa se osječaju sigurnije :cool:

a da je tako to je dokazala i tvoja hauba koja je bila sva izgrebana a ne neka na tamo nekom CX-u
 

Pavel

Lepi™
Pa opet ih se kupuje više nego donjeg, a ne kupuju/voze ga samo žene ... stvar ukusa i procjene kvalitete (Pug iznad Citroen-a, tak se bar želi PSA postaviti) ...
Ne? :confused:

P308 je 2011 prodao 203,998 komada diljem svijeta. C4 je iste godine prodan u 286,171 primjeraka.

P308 je 2012 zabilježio pad prodaje, 184,300 komada diljem svijeta. C4 iste godine 263,800 komada.
 

BoboActiva

New member
Nema veze uopče dali je pug ili je citro u oba su isti motori i djelovi nijasne razlike u interijeru. a u svemu tome je važno da je PSA prošlu godinu zaključila sa dobiti 2,7milijardi eur.

i normalno da moraju reinvestirati dobit. inače će finacirati državni proračun. a ovako su se popeli na ljestvicu više proizvođača automobila

a sad da raspravljamo čiji je višlji ili niži ovjes na citroenu nema smisla

vborovic kažeš da su prijašnji bili mekši i to je istina. ali vjeruj mi da žene vole danas više ovaj novi hidroactive-III+ jer je par nijansi tvrđi pa se osječaju sigurnije

a da je tako to je dokazala i tvoja hauba koja je bila sva izgrebana a ne neka na tamo nekom CX-u
Zašto je to važno?
Jesi njihov dioničar?

Šta ne bi bilo bolje da su reinvestirali dobit i da konačno naprave novi c4, c5, c2 i to da mogu konkurirat ne samo seatu i daciji?
Nitko od nas ne zna što piše u ugovoru, što će se proizvoditi i koliko će ljudi dobiti otkaz.

Po meni opel je trebao ostati samostalan jer gledajući iz perspektive opela imaju kompletnu novu gamu auta i sad ih netko kupi
 

vborovic

C5 modifikator
@ Pavel - Ne znam odakle ti takvi podaci ... od 2013. do 2016. u Europi, redom, prodaja po modelima je kako sliijedi:

C4 -> 79.476, 61.533, 50.202, 46.939

308 -> 99.697, 161.515, 213.764, 194.650

Po meni opel je trebao ostati samostalan
A kako, ako su do sada bili pod GM-om? Sami sebe da otkupe? Da su bili toliko jaki samostalno, ne bi ih nitko ni preuzeo prije x godina.
 

ZlatkoC4

Well-known member
Nitko od nas ne zna što piše u ugovoru, što će se proizvoditi i koliko će ljudi dobiti otkaz
U Njemačkoj su i tako zadnjih 10god otpustili hrpe radnika iz te autoindustrije. ali za razliku od HR onin znaju zbrinuti svoje viškove.

Htjeli smo tehnologiju i napredak na djelu je strojevi mjenjaju ljude. to je ono tražili ste gledajte.

Da nisam nijhv dioničar ali vidš mogao bih se uključiti. ali citrači su nam već obiteljski automobili. a našlo se tu kojekakvih i radnih kao što je to vw i tome slično ali kao što rekoh radni.
 

Pavel

Lepi™
@ Pavel - Ne znam odakle ti takvi podaci ... od 2013. do 2016. u Europi, redom, prodaja po modelima je kako sliijedi:

C4 -> 79.476, 61.533, 50.202, 46.939

308 -> 99.697, 161.515, 213.764, 194.650
Podaci su iz godišnjih izvješća PSA grupe, imam ih u .pdf-u od 2012. na ovamo i podaci koje sam naveo su točni i radi se o prodaji na svjetskoj razini. Mogu ti proslijediti na PP. Izdvojeni su prodajni rezultati od financijskih izvješća.

C4 je prodan kako slijedi:
2011 - 286 171
2012 - 263 831
2013 - 283 322
2014 - 375 332
2015 - 313 105
2016 - 262 374

P308 je prodan:
2011 - 203 998
2012 - 184 283
2013 - 240 713
2014 - 296 629
2015 - 345 748
2016 - 308 432

Pod C4 se smatra isključivo C4 HB (u Kini je krenuo i Sedan od 2015). Picasso i sve ostale varijante se ne ubrajaju.
 

vborovic

C5 modifikator
Nema šanse da su to dobre brojke, al dobro, nema veze ... zadnje dvije godine po tim podacima, po prodaji oba modela, potvđuju da sam ipak dobro napisao u startu:

Pa opet ih se kupuje više nego donjeg, a ne kupuju/voze ga samo žene
:D
 

Pavel

Lepi™
Nema šanse da su to dobre brojke, al dobro, nema veze ... zadnje dvije godine po tim podacima, po prodaji oba modela, potvđuju da sam ipak dobro napisao u startu:
Da zaključim ovaj kratki Offtopic, C4 bilježi velik rast prodaje u Rusiji (po izvješću) gdje su dvije godine zaredom imali porast od 17%. I iako ga gotovo nitko ne spominje kao zanimljivo tržište, u Rusiji prodaja Citroena raste te unatoč padovima i oscilacijama po samoj EU na Rusiju su se uvijek izvlačili. Isto tako tamo je krenulo probijanje sa DS modelima i zasada su brojke dobre. Vidjet ćmo što će biti sa kompletnim izvješćem za 2016.
 
Posljednje uređivanje:

BoboActiva

New member
U Njemačkoj su i tako zadnjih 10god otpustili hrpe radnika iz te autoindustrije. ali za razliku od HR onin znaju zbrinuti svoje viškove.

Htjeli smo tehnologiju i napredak na djelu je strojevi mjenjaju ljude. to je ono tražili ste gledajte.

Da nisam nijhv dioničar ali vidš mogao bih se uključiti. ali citrači su nam već obiteljski automobili. a našlo se tu kojekakvih i radnih kao što je to vw i tome slično ali kao što rekoh radni.
Ali ti se brineš koliko će ili neće PSA uplatiti u francuski proračun a ti od toga nemaš ništa.
Gledajući sa strane PSA napravili su dobar posao jer su kupili kvalitetnu firmu gdje će pojačati svoju zaradu na njemačkom tržištu ali to ni meni ni tebi ni iz džepa ni u džep.
 

vborovic

C5 modifikator
Gledajući sa strane PSA napravili su dobar posao jer su kupili kvalitetnu firmu gdje će pojačati svoju zaradu na njemačkom tržištu
Na prvi pogled, da, ali svaka kupovina, tj. ulaganje (da bi opravdala svrhu) treba rezultirati povratom uloženog i nekom zaradom ... znači, ako ostanu na ovome što sad imaju (Opel), trebati će im X godina da dođu do zarade ... ako će htjeti pojačati zaradu na njemačkom tržištu (pressing da se Opel više prodaje), neminovno će na tom istom tržištu pasti prodaja ekvivalentnih PSA modela (iako se auti kupuju blago eksponenijalno, jer je potreba za prijevozom sve veća) ... da ima toliko dovoljno prostora za sve te želje prodavača, gdje bi njima i nama svima bio kraj ...

Da li je dio pozadine tog ulaganja i preuzimanje dijela industrijskih prava i/ili patenata koje imaju Opel i/ili Vauxhall (ne treba zaboraviti da se ovi drugi prodaju i u Australiji, kao nekakvo partnersto sa - vidi čuda - opet GM-om -> Holden), to ćemo tek vidjeti ... primjera radi, u UK se već pola godine ne može kupiti/naručiti C5 sa volanom na desnoj strani, to što još posstoji na lageru i bok ... dakle, vjerojatno će se raditi o ozbiljnijoj tumbaciji sa ovim potezom, repozicioniranje, brendiranje i sva sila drugih zvulnih tremina koje ne moramo kužiti do kraja ... :)
 

Spawn

Well-known member
Na kraju svih tih zavrzlama je najbitnija ona stavka -> 2.7 milijardi plusa. PSA je znala to odraditi, neka zna i dalje.
Mene kao korisnika uopce nije briga cija je grupacija. Hocu li kupiti Citroen,Opel,VW ili Kiu/Hyundai iskljucivo ovisi o poznatim troskovima odrzavanja, ljepoti, potrosnji,udobnosti i pouzdanosti. Cije je sta je,nije me previse briga. Ako me C5 ne bude sluzio kako ja zelim da me sluzi, ide na bubanj i uzimam nesto drugo. Bilo bi mi zao jer je fenomenalan auto,i izgleda bas onako kako volim ali nisam mehanicar i ne bih imao volje stalno nesto popravljat ili nastimavat. Ovi čvrčci su mi dovoljni,ali mogu se udobno vozit i s njima :D
Sto se tice ljudi koji su ludi za jednom markom, u vecini slucajeva nisu bas vozili previse automobila,ili su vozili stare automobile kao sto je golf 3,4 ili passat recimo max 2004. I onda sjedne u audi a6 2010 i citroen c4 2010 i vozi 100km i glasno viče kako je citroen smeće naspram audija. Naravno jer nije platio nijednog pa ne zna da Audi A6 kosta 4-5 puta vise.
Dokaz je jedan policijot prijatelj koji je zaluđen Mazdama i VW i nema jacih automobila na svijetu. U toj klasi naravno. Imao je mazdu 6 2008 i Golf 5 2007. I onda ga prije neki dan povezem cca 10km do njegove kuce i ne vjeruje kako se ustvari vozi u Citroenu C5 i jos da je model izasao 2008. Ostao je otvorenih usta dok me.pozdravljao :D
 
Posljednje uređivanje:

BoboActiva

New member
Na prvi pogled, da, ali svaka kupovina, tj. ulaganje (da bi opravdala svrhu) treba rezultirati povratom uloženog i nekom zaradom ... znači, ako ostanu na ovome što sad imaju (Opel), trebati će im X godina da dođu do zarade ... ako će htjeti pojačati zaradu na njemačkom tržištu (pressing da se Opel više prodaje), neminovno će na tom istom tržištu pasti prodaja ekvivalentnih PSA modela (iako se auti kupuju blago eksponenijalno, jer je potreba za prijevozom sve veća) ... da ima toliko dovoljno prostora za sve te želje prodavača, gdje bi njima i nama svima bio kraj ...

Da li je dio pozadine tog ulaganja i preuzimanje dijela industrijskih prava i/ili patenata koje imaju Opel i/ili Vauxhall (ne treba zaboraviti da se ovi drugi prodaju i u Australiji, kao nekakvo partnersto sa - vidi čuda - opet GM-om -> Holden), to ćemo tek vidjeti ... primjera radi, u UK se već pola godine ne može kupiti/naručiti C5 sa volanom na desnoj strani, to što još posstoji na lageru i bok ... dakle, vjerojatno će se raditi o ozbiljnijoj tumbaciji sa ovim potezom, repozicioniranje, brendiranje i sva sila drugih zvulnih tremina koje ne moramo kužiti do kraja ...
Njemci vole kupovat svoje aute tako da ne mislim da će doći do nekog pada prodanih Pežo/citroena a kao što sam već rekao upravo su izašle insinija i nova astra, nedugo i nova corsa, redizajnirana je mokka, antara, adam - sve redom ljepi i solidni auti koji tek trebaju donijeti profit. Da ne govorim da opel ima i gospodarska/dostavna vozila.
I naravno opel ima dobre dizelaše i dobre benzince.
Da ih nije kupio PSA kupio bi ih netko drugi ako je već Merkel odustala od opela
 

Zix

Active member
Primećujem da su rezultati skroz neizvesni,možda bi još forumaša trebalo da izrazi svoje mišljenje kako u anketi tako i tekstu pa onda možemo podvući crtu
 

Phantom

Drajver
Njemci vole kupovat svoje aute tako da ne mislim da će doći do nekog pada prodanih Pežo/citroena
možda disapora i balkan, ja kako sam vidio po njemačkoj u minchenu, stutgartu ima popriličan broj auta francuza, sveda, italijana...

samo da dodam, sada sam sa puta, vozio ženu i dijete (odzada oznaka dijete u autu), vozim 90 magistrala, kolona, puna crta ..pogodi koji vozači nemaju bontona i pretiču sa svojim famoznim 2.0 tdi mašinama...kočio sam ko lud da nebi doživio nesreću ...e zato nikad fauvau,škoda,audi jer ne žalim biti svrtan među iste...
 
Na vrh