PSA kupuje Opel i engleski Vauxhall

Kupnja Opela je:


  • Total voters
    33

Dalibor

Dado Tornado


u sobi je opelov deficit od 9 milijardi € stvoren zadnjih 6 godina,

da ga PSA nije kupio tko zna što bi se dogodilo sa "opel" markom...
 

ZlatkoC4

Well-known member
Također koristili su i koriste fiat modificirane motore jtd koji su već dugo godina među najboljima u klasi.
Toliko su dobri u svojoj klasi da su ih kupci nagradili sa ne-kuupnjom njihovih vozila ?
Ford također koristi dosta motora koje upravo radi PSA.
A PSA je prošlu god. poslovala pozitivno a GM ? sa Opelom?
Fiat? čijiji je kad je tako dobar?
PSA ovime barem ostaje svoja.

Opeli su auti kao i svaki drugo nisu bez bolesti i kvarova niti su jeftiniji. Sva ta vozila ako se imalo modernije opreme dolazi do astornomskih se cijena.

Tko je prije 20 god ili više mogao sebi priuštiti i doći do nekog modela mercedesa, citroena u višoj klasi audia, i sl. samo oni najbogatiji. a pogledaj danas tih auta na sve strane.
znači ne ide vrhunska oprema, nabrijani motori i niska cijena zajedno.

Znaš što je zlo kad ti kupiš tz. pilu od auta pa za pet dana imaš cvrčaka, popravki servisa itd. auto koji dođe 3-4 puta više od bilo kojeg Citroena. ali to se onda ne spominje važno da je unutri 300ks ali to što ima istih ili gorih problema se žmiri.

ali kad se spominje Citroen to je onda smeće?
Pa ne treba cijelom svjetu jurilice već auto da ga odveze od točke A do točke B. Da su pametni sve bih te tz. pile blokirali da ne mogu voziti preko max brzine na autoputu.

pa bih čitali manje crne kronike sa omladinom na groblju.
 

La Marche

Iskreni optimist
Ford još i daleko bolji s tim da se ni jedan danšnji auto ne vozi dobro kao ford focus.
Baš ni jedan jedini?!? :)
Pa onda je PSA trebao kupiti Forda, a ne Opela... :)

Na žalost, Zlatko, prije nekoliko sati baš blizu tebe tri mlada života završila u (čini mi se da su tako javili) Citroenu pod kamionom. Nema marka automobila veze sa tužnim završecima nesretnih vožnji.
 

Cutac

Prèkaroš
Ovo sa brzinom nema veze. Kako se onaj kod Siska omotao oko stupa u Pežou od 70-ak konja. A isto je mogao i u M5..
A Citroen nema "aute koji se dobro voze" jer to nije politika firme. Citroenu je glavni cilj udobnost i lagonost. To je kao da Mazdi 6 prigovoriš da je neudobna u odnosu na c5. Ili brdskom biciklu što previše vibrira na cesti/cestovnom da nema gripa u šumi.
A da gubi na cijeni, gubi, tu ništa ne možeš.
 

ZlatkoC4

Well-known member
Nema marka automobila veze sa tužnim završecima nesretnih vožnji.
Mislio sam na sva vozila za ograničenje brzine.
Ovo sa brzinom nema veze.
Nego sa čim ima veze? zabiješ sa 100-150 ili sa 70-80 tebi to isto ?
ovi kad su se zabili u kamion pljuštala je kiša. a tu se i po kiši vozi 110 i više to znam iz prakse sa te ceste. a bome sam se nagledao i na cesti prema Lekeniku kad sam u nekoliko navrata išao po jakoj kiši gdje me barabe obilaze kao rakete a držao sam se ograničenja.

I takav kad udari u stup, kamion ili kuču to je totalka pa da je i u Volvu bi tako izgledao.

bio sam prisutan na autocesti ZG-KA kada je mercedes okonja sa 180kmh uletio pod šleper kamion je samo malo poskočio i ni mrdnio nije iz trake dok je mercedes bio palačinka i cijela obitelj u njemu.

ali tu bi trebalo optužiti proizvođača automobila da nije napravio dovoljno sigurno vozilo ili možda održavanje autoceste da cesta nije dobra. a ne vozać !
 

Pavel

Lepi™
Citroen danas radi aute koji su u stvari B klasa pežoa. Sve što se više ne stavlja u pežo bubnu u neki citroen. Nekada to ne mora biti loše ali tu se vidi tko je gazda u PSA.
Citroen radi ono što PSA kaže. PSA ima politiku u kojoj su postavili Peugeot kao nekakvu višu klasu a Citroen kao nižu klasu. To je stvar odnosa unutar grupacije no to ne znači da je Peugeot postao kvalitetniji ili oličenje luksuza ili da je Citroen postao rang Dacije. Ni meni se takvo pozicioniranje ne sviđa ali to je normalno. Isto kao što je Fiat odlučio pozicionirati novi Tipo u C segment uz bok Astri, Ceedu i ekipi ali zapravo po svemu priloženome jedini konkurenti su mu C Elysee i njegov brat iz Peugeota.

Današnji opeli a i oni nakon 2000g su dobri auti. Ford još i daleko bolji s tim da se ni jedan danšnji auto ne vozi dobro kao ford focus.
Bez ikakvih uvreda ili predrasuda, Opel ima ozbiljnih problema sa hrđom. I to i nakon 2000. godine. Dosta frendova vozi baš Opel i svi mu zamjeraju limariju. Jedan je i dvoja vrata već promijenio.

Koliko dugo se proizvodi c5 bez nasljednika?
Od 2008. se proizvodi uz facelift 2011. Što si konkretno time htio reći?

Volvo XC90 se proizvodio od 2002. do 2014., tek je nakon 12 godina dobio nasljednika. XC60 je od 2008. vani tek ove godine je predstavljanje nasljednika.
S80 je od 2006. do 2016. kad ga je nasljedio S90.
Opel Insignia je vani od 2008. pa do 2017.
VW Passat je bio vani od 2005. do 2015. (B7 nije novi model već facelift).
Škoda Octavia (druga generacija) od 2004. do 2013.

Ima li nekakva logika iza toga?

Pa da netko stavi opel adam nasuprot c1, insigniju nasuprot c5, astru nasuprot c4. to je čistih 3:0 za opel.
Insignia je nudila veću paletu motora no neusporediva je po pitanju završne obrade, kvalitete materijala kao i udobnosti u odnosu na C5. Astra je imala daleko bolje prodajne rezultate ali ima i status. C1/Adam/Smart/Limex tačke ne smatram autima pa neću niti komentirati.

Da ne govorim da i dalje u OPC timu razvijaju sportske modele o kojima citreon može samo sanjati. Također koristili su i koriste fiat modificirane motore jtd koji su već dugo godina među najboljima u klasi.
Kakve veze imaju sportski modeli s ičime? Citroen ih ne razvija jer im se ne isplati niti cilja na taj dio publike. Ista stvar kao kad su šefa Volva pitali jel se može očekivati konkurent Audiju A8, BMW 7 ili Mercedes S klasi. Odgovor je bio ne. Volvo F segment uopće ne zanima niti traži kupce tamo, to ne znači da su nekvalitetni ili nemaju što za ponuditi. Citroen ima svoj tip kupaca. Tko želi sport - kupi sportski auto, tko želi premium - kupi premium, tko želi šrot - kupi VW. :whistling:

Uostalom ne sjećam se da je Opel sudjelovao u WRC-u gdje je Citroen ostvarivao rezultate. Jedino što mi pada na pamet je onaj Opel Astra miki maus kup na kojem smiju sudjelovati samo Astre specijalizirane za taj kup.
 

Cutac

Prèkaroš
zabiješ sa 100-150 ili sa 70-80 tebi to isto ?
Recimo C3, 82 konja, bez većih problema nabere 130 tamo na onoj ravnici u smjeru SK kad se skineš sa nadvožnjaka i zakuca se u vatrogasni dom, ili što već.
A svejedno je jel se zabijaš sa c3 sa 130 ili sa a5 sa 230, gotov si.
Jedino što kada pretičeš, bolje je imati 300 konja nego 82, sigurnije je.

A ovo što se piše da je Citroen lošiji. Po čemu?
Razlika je što je Citroen udobniji i posebniji. A Astra, Golf, Focus(koji izgleda kao japanska linija iz 80-ih), Škodilaci, to je sve ista stvar.
To nije da uspoređuješ 7-icu i S klasu, uspoređuješ iste aute oko kojih su se proizvođači potrudili da imaju svrhu(C4, 3-ca) i onih koji su ni sim ni tam(Golf, Astra, čak i Focus, Megane...).
 

Pavel

Lepi™
Po meni, jedini kriterij za kupnju u C segmentu bi trebali biti troškovi održavanja. I dobro, dizajn. Jer neke razlike između Ceeda, i30, Astre, Golfa, Focusa, Octavije, C4 niti nema. Eventualno može ti igrati ulogu praktičnost, tj. prostor.
 

ZlatkoC4

Well-known member
Jedino što kada pretičeš, bolje je imati 300 konja
prevelika brzina i zabijanje u nešto bez obzira na marku automobila u prosjeku se svodi na mrtav,invalid itd.

a preticanje ko preticanje ako znaš voziti, procjeniti i ne divljati sa gotovo svakim autom češ na siguran način to i napraviti.

ako je teška noga na gasu i 300ks to je kobno preticanje.

i sve se svodi na jedno a to je onaj 1ks za volanom :cool: do njega je sve. znaš ili ne znaš.
na youtube imaš brdo klipova razbijenih automobila od 300, 500, 600ks upravo zbog onog 1ks za volanom koji ne zna što ti svi konji znaće
 

Cutac

Prèkaroš
I udobnost. To je najveća razlika. Mazda 3 je jedina sposobna za sportsku vožnju, c4 za udobnu. Ovi drugi su pretvrdi da budu udobni, premlitavi da budu sportski.
Iz iskustva, Golf 6, moj c4, Mazda 3 i Astra H. Mazda je bila super, oštra, tvrda, ali udobna, nije te ništa bolilo. C4 mekan, ljuljav, ali možeš sjediti danima. Golf i Astra, nakon 300-injak km me nije ništa bolilo, ali sam se migoljio, nije mi bilo lijepo, htio sam leći :D

Puno je auta na tržištu koji nisu vrijedni spomena. Zato auto "ne valja", a ne zato jer eto, do jutra će mu otpasti vrata..

a preticanje ko preticanje ako znaš voziti, procjeniti i ne divljati sa gotovo svakim autom češ na siguran način to i napraviti.

ako je teška noga na gasu i 300ks to je kobno preticanje.
Naravno, ako kao mulac nabiješ gas, velika je šansa da te auto iznenadi. Ali po iskustvu znam da je ljepše preticati sa 500Nm momenta(bilo da je na 2000 okretaja ili 5000, ista stvar) nego sa 150. :)
 

ZlatkoC4

Well-known member
er neke razlike između Ceeda, i30, Astre, Golfa, Focusa, Octavije, C4 niti nema.
novog i30 sa lagera 1,4 mpi vozi kum platio ga je 117k kn gotovinski nema ništa od opreme osim najobičniji radio čelične felne maglenke, ručna klima, doplatio im je za zadnje senzore za koji ima samo onaj pištavi zvuk bez prikaza. sve dr. da je stavio tipa opreme u medveščaku c4 dvozonska automatska klima, svjetla za putnike u kabini led. retrovizori preklapajuči sa osvjetljenjem za prilaz vozilu. bluthoot, tempomat limitator programiranje istih. na upravljaču dostupne komande za radio, putno računalo. govor i upravljanje na volanu, c4 ima dobro odrađen kopit sa spužvastom masom ručke na vratima izolacija kabine prema motornom djelu motorni dio izoliran ispod motora obložen, rezervni kotač punih dimenzija, na i30 je onaj kao za bajc. i kad bih djelić ove opreme stavio u njegov i30 dođeš do cijene veče nego moj c4 je koštao 124k kn
e sad estecki dio je samo prvi dojam a kad sjedneš u njih to je sassvim druga pjesma.

treba ih isprobati pa onda zaključiti.
imao sam ih prilike voziti pa znam.
isprobao sam i renault clio užas od auta to nema veze sa prvim modelom. u novom autu za test je odmah treskao plastiku po kabini krov cijeli je plastičan i treskav u vratima kod određenih modela ima podloške da ne treska obloga toliko. a izvana izgleda solidno.
dok za novu kiu ceed imam samo rječi hvale zaista su materijali u kabini izuzetno kvalitetni čak i bolji nego neke napuhane marke. utegli su je na sve strane.

U glavnom ima tu mjesta za razne kavkulacije kod održavanja i tome sl. Hundai ima dosta skupo održavanje zato su i dali garanciju od 5god nevezano za km.

ali važno je da ima izbora :cool:
 

BoboActiva

New member
C5 se proizvodi skoro neizmjenjen 9 godina.
Koji danas model traje 9 godina? To je katastrofa.
C4 isto. C4 nije rang novog 308. C4 nije rang golfa 5.

Znam ja jako dobro kako stvari stoje unutar PSA i to da je citroen stjeran skoro na rang dacije. Ajde ne baš tako ali nema šta tražit u odnosu na pežo.

Citroen je nekad imao tradiciju i sportskih auta a danas je nema i pitanje da li će ikad više imat.
Opel od 2001g od kada je pokrenut program olimpya nema problema sa hrđom.

Pitanje je zašto je opel generirao dug, da li radi troška razvoja novih modela, da li radi podizanja kvalitete. Nova astra i insignija su tek stigle i tek treba vidjeti koliko će zaraditi.

Naravno nitko od nas nije vidio što točno piše u ugovoru i u kakvom obliku će se proizvodnja nastaviti.
Po meni je šteta da opel nije nastavio sam jer što više konkurencije to bolje
 

Tanaja

"Max. utegnut za vozit"
C5 se proizvodi skoro neizmjenjen 9 godina.
Koji danas model traje 9 godina? To je katastrofa.
Slušaj, kako za koga. Eno ti Ford. Vidi šta su učinili od novog Mondea. Oslabili ga, uj3bali ga, nešto šta je nekad bija benchmark za klasu, sad je prosječni budžet auto u svojoj klasi. Cili taj koncpet Forda ka lažnog Aston Martina je za guzicu obrisati.
Šta bi konkretno na C5 tribalo minjati? Samo ono šta se potrošilo. :D Dizajn svakako nije.
 

BoboActiva

New member
Sportski auti iz citroena recimo su: bx 16v, bx 4tc, zx 16v, saxo vts, xsara vts, c2 vts
Saxo i xsaru sam imao mogu reći da su i dan danas jedni od najboljih auta koje sam vozio.

A ovo da netko veli da je vw sranje u odnosu na najjadniji auto u svojoj klasi uopće nemam potrebe komentirat. Sva sreća pa sam vozio i ds4 i slobodno mogu reći da ni taj nema šta tražit pored golfa 5,6 i 7.

Na c5 bi prvo trebalo poboljšat kvalitetu materijala iznutra, drugo auto se vozi ko brod i trebalo bi mu srediti da je direktniji i precizniji a treće trebalo bi smanjiti masu 150 kila što svi već odavno rade.
O dizajnu neću jer po tome alfa 156 đurđa ili 159 se može komotno i dan danas prodavat.
 

ZlatkoC4

Well-known member
Na c5 bi prvo trebalo poboljšat kvalitetu materijala iznutra,
C5 je odličan upravo kakav i je.
a ako hočeš nešto neudobnije i sportskije onda su ti tu bmw, audi pa onda pjevaš koliko para toliko muzike.
A i dalje držim da od golfa nema neudobnijeg, bučnijeg i goreg auta. i hrđo opel je bolji od njega. vidi se polako kako isčežava sa ceste taj popularni gnjof još malo ostače spomenari bio jednom jedan gnjof :D
 

Cutac

Prèkaroš
C5 je odličan upravo kakav i je.
Zastario je. Po pitanju infotainmenta je arhaičan, a nije ni opsluživanje baš svijetla točka(bilo kojem Citroenu, zapravo). Audi je po meni kralj upravljanja "ekranom".

a ako hočeš nešto neudobnije i sportskije onda su ti tu bmw, audi pa onda pjevaš koliko para toliko muzike.
To je istina. Nisu to loši auti. Skupi jesu, ali ime se plaća(a bome i izolacija kotača :D ).
A i dalje držim da od golfa nema neudobnijeg, bučnijeg i goreg auta.
S tim se ne slažem. Da, tvrđi je od C4, ljigavijeg ovjesa nego Mazda 3, ali ide. Nit je nešto strašno neudoban, niti je spor, niti oglušiš. Ima boljih, ali uvijek ćeš naći bolju alternativu.

Uzmeš RR Phantom, ako ti se ne sviđa starinski luksuz, S klasa ti je bolja. Uzmeš kožnu sofu od kože sa testisa tibetanskog troglavog medvjeda, ako ne voliš osjećaj ljigavosti sjedenja u kožnoj sofi, bolja ti je neka iz Ikea-e za 800 kuna.
Preference.. :angel:
 
Na vrh