Toliko su dobri u svojoj klasi da su ih kupci nagradili sa ne-kuupnjom njihovih vozila ?Također koristili su i koriste fiat modificirane motore jtd koji su već dugo godina među najboljima u klasi.
Baš ni jedan jedini?!?Ford još i daleko bolji s tim da se ni jedan danšnji auto ne vozi dobro kao ford focus.
Mislio sam na sva vozila za ograničenje brzine.Nema marka automobila veze sa tužnim završecima nesretnih vožnji.
Nego sa čim ima veze? zabiješ sa 100-150 ili sa 70-80 tebi to isto ?Ovo sa brzinom nema veze.
Citroen radi ono što PSA kaže. PSA ima politiku u kojoj su postavili Peugeot kao nekakvu višu klasu a Citroen kao nižu klasu. To je stvar odnosa unutar grupacije no to ne znači da je Peugeot postao kvalitetniji ili oličenje luksuza ili da je Citroen postao rang Dacije. Ni meni se takvo pozicioniranje ne sviđa ali to je normalno. Isto kao što je Fiat odlučio pozicionirati novi Tipo u C segment uz bok Astri, Ceedu i ekipi ali zapravo po svemu priloženome jedini konkurenti su mu C Elysee i njegov brat iz Peugeota.Citroen danas radi aute koji su u stvari B klasa pežoa. Sve što se više ne stavlja u pežo bubnu u neki citroen. Nekada to ne mora biti loše ali tu se vidi tko je gazda u PSA.
Bez ikakvih uvreda ili predrasuda, Opel ima ozbiljnih problema sa hrđom. I to i nakon 2000. godine. Dosta frendova vozi baš Opel i svi mu zamjeraju limariju. Jedan je i dvoja vrata već promijenio.Današnji opeli a i oni nakon 2000g su dobri auti. Ford još i daleko bolji s tim da se ni jedan danšnji auto ne vozi dobro kao ford focus.
Od 2008. se proizvodi uz facelift 2011. Što si konkretno time htio reći?Koliko dugo se proizvodi c5 bez nasljednika?
Insignia je nudila veću paletu motora no neusporediva je po pitanju završne obrade, kvalitete materijala kao i udobnosti u odnosu na C5. Astra je imala daleko bolje prodajne rezultate ali ima i status. C1/Adam/Smart/Limex tačke ne smatram autima pa neću niti komentirati.Pa da netko stavi opel adam nasuprot c1, insigniju nasuprot c5, astru nasuprot c4. to je čistih 3:0 za opel.
Kakve veze imaju sportski modeli s ičime? Citroen ih ne razvija jer im se ne isplati niti cilja na taj dio publike. Ista stvar kao kad su šefa Volva pitali jel se može očekivati konkurent Audiju A8, BMW 7 ili Mercedes S klasi. Odgovor je bio ne. Volvo F segment uopće ne zanima niti traži kupce tamo, to ne znači da su nekvalitetni ili nemaju što za ponuditi. Citroen ima svoj tip kupaca. Tko želi sport - kupi sportski auto, tko želi premium - kupi premium, tko želi šrot - kupi VW. :whistling:Da ne govorim da i dalje u OPC timu razvijaju sportske modele o kojima citreon može samo sanjati. Također koristili su i koriste fiat modificirane motore jtd koji su već dugo godina među najboljima u klasi.
Recimo C3, 82 konja, bez većih problema nabere 130 tamo na onoj ravnici u smjeru SK kad se skineš sa nadvožnjaka i zakuca se u vatrogasni dom, ili što već.zabiješ sa 100-150 ili sa 70-80 tebi to isto ?
prevelika brzina i zabijanje u nešto bez obzira na marku automobila u prosjeku se svodi na mrtav,invalid itd.Jedino što kada pretičeš, bolje je imati 300 konja
Naravno, ako kao mulac nabiješ gas, velika je šansa da te auto iznenadi. Ali po iskustvu znam da je ljepše preticati sa 500Nm momenta(bilo da je na 2000 okretaja ili 5000, ista stvar) nego sa 150.a preticanje ko preticanje ako znaš voziti, procjeniti i ne divljati sa gotovo svakim autom češ na siguran način to i napraviti.
ako je teška noga na gasu i 300ks to je kobno preticanje.
novog i30 sa lagera 1,4 mpi vozi kum platio ga je 117k kn gotovinski nema ništa od opreme osim najobičniji radio čelične felne maglenke, ručna klima, doplatio im je za zadnje senzore za koji ima samo onaj pištavi zvuk bez prikaza. sve dr. da je stavio tipa opreme u medveščaku c4 dvozonska automatska klima, svjetla za putnike u kabini led. retrovizori preklapajuči sa osvjetljenjem za prilaz vozilu. bluthoot, tempomat limitator programiranje istih. na upravljaču dostupne komande za radio, putno računalo. govor i upravljanje na volanu, c4 ima dobro odrađen kopit sa spužvastom masom ručke na vratima izolacija kabine prema motornom djelu motorni dio izoliran ispod motora obložen, rezervni kotač punih dimenzija, na i30 je onaj kao za bajc. i kad bih djelić ove opreme stavio u njegov i30 dođeš do cijene veče nego moj c4 je koštao 124k kner neke razlike između Ceeda, i30, Astre, Golfa, Focusa, Octavije, C4 niti nema.
:rofl:LOLC4 nije rang golfa 5.
Nećemo srati.C4 isto. C4 nije rang novog 308. C4 nije rang golfa 5.
SM? C4 by Loeb?Citroen je nekad imao tradiciju i sportskih auta a danas je nema i pitanje da li će ikad više imat.
opel 18 godina nije godinu završio pozitivno, bilo maloprije u dnevnikuPitanje je zašto je opel generirao dug,
Po meni je šteta da opel nije nastavio sam jer što više konkurencije to bolje
bobo misli na visu gti, ax sport i gti, xantiu activu, zx vulcan, xsaru vts, bx 16v i gti, saxo vts...SM? C4 by Loeb?
Slušaj, kako za koga. Eno ti Ford. Vidi šta su učinili od novog Mondea. Oslabili ga, uj3bali ga, nešto šta je nekad bija benchmark za klasu, sad je prosječni budžet auto u svojoj klasi. Cili taj koncpet Forda ka lažnog Aston Martina je za guzicu obrisati.C5 se proizvodi skoro neizmjenjen 9 godina.
Koji danas model traje 9 godina? To je katastrofa.
Ali nisu to baš sportski auti. To su zabavni auti :whistling:bobo misli na visu gti, ax sport i gti, xantiu activu, zx vulcan, xsaru vts, bx 16v i gti, saxo vts...
C5 je odličan upravo kakav i je.Na c5 bi prvo trebalo poboljšat kvalitetu materijala iznutra,
Zastario je. Po pitanju infotainmenta je arhaičan, a nije ni opsluživanje baš svijetla točka(bilo kojem Citroenu, zapravo). Audi je po meni kralj upravljanja "ekranom".C5 je odličan upravo kakav i je.
To je istina. Nisu to loši auti. Skupi jesu, ali ime se plaća(a bome i izolacija kotačaa ako hočeš nešto neudobnije i sportskije onda su ti tu bmw, audi pa onda pjevaš koliko para toliko muzike.
S tim se ne slažem. Da, tvrđi je od C4, ljigavijeg ovjesa nego Mazda 3, ali ide. Nit je nešto strašno neudoban, niti je spor, niti oglušiš. Ima boljih, ali uvijek ćeš naći bolju alternativu.A i dalje držim da od golfa nema neudobnijeg, bučnijeg i goreg auta.