PSA kupuje Opel i engleski Vauxhall

Kupnja Opela je:


  • Total voters
    33

ZlatkoC4

Well-known member
Zastario je.
nevezano sad za citroene kad se kaže ovako za neki auto da je zastario a istodobno se hvale njihovi stari motori i karoserije odnosno dizajn!

pa mi se onda postavlja pitanje automatski što i tko je zastario Dizajn? Motor? ili pak vlasnik? Ovo mi je sve kontradiktorno. takvih tvrdnji je boboactiva iznijo več u nekoliko postova. :confused:

ali kad je rijeć o gnjofu onda nemogu pričati u istom kontekstu i staviti to ime u kontekstu sa autom jer to sigurno nije. to je neko ime brendirano i ništa drugo. a gonjof je upravo sad kao što je to i levis hlače u svakoj trgovini isti model a istodobno svkii materijal za sebe odnosno nema veze sa levisom od prije 30god. tako i ovaj brend skupog imena. tko zna možda se i njima jednom prosreči pa naprave jednom i neki automobil :D
 

Brruno

Well-known member
Po meni na C5 je zastario samo stil npr farova. Stavi u zadnje farove led,u prednje isto led plux xenon na malo drukciji nacin ,malo fensi unutrasnjih plastika u kobinaciji s malo drukcijim gumbicima,moze se nosit s najnovijim modelom VW-a ili nekog drugog proizvođača. Oblik karoserije,sirina, razmak kotaca ,opcenito izgled je trajan.
Ali sto se unutrasnjosti tice,tj. kvalitet nekih plastika,slazem se da je srot. Ne sve,tj recimo ne kokpit,ali plastike oko mjenjaca,plastika srednjeg naslonjaca,plastike drzaca na vratima, sve one ladice , plastike na volanu, lose. Sve skripi,grebe se na dodir,ode boja. Bezveze
 

ZlatkoC4

Well-known member
Po meni na C5 je zastario samo stil npr farova. Stavi u zadnje farove led,u prednje isto led plux xenon na malo drukciji nacin ,malo fensi unutrasnjih plastika u kobinaciji s malo drukcijim gumbicima,moze se nosit s najnovijim modelom VW-a ili nekog drugog proizvođača. Oblik karoserije,sirina, razmak kotaca ,opcenito izgled je trajan.
Slažem se potpuno ipak je to najudobnija krstarica. :cool:

to je kao u onoj receziji iz bosne o škodi i c3 kaže c3 se naginje u zavojima pa svi citroeni imaju tako podešene ovjese zato i jesu drugačiji od krutih gnjofoa, škoda itd.:grin:
 

Cutac

Prèkaroš
pa mi se onda postavlja pitanje automatski što i tko je zastario Dizajn? Motor? ili pak vlasnik? Ovo mi je sve kontradiktorno. takvih tvrdnji je boboactiva iznijo več u nekoliko postova.
Zastario je. Po pitanju infotainmenta je arhaičan, a nije ni opsluživanje baš svijetla točka(bilo kojem Citroenu, zapravo).

Ne mislim ni na materijal i svjetla i međuosovinski razmak, što Bruno kaže, nego baš na korištenje multimedije.
Pružaš ruku da bi stisnuo tipku/ekran. To je zastarjelo.
Danas auti moraju omogućiti detaljno korištenje infotainmenta bez dizanja ruke sa naslona za ruku.
Ako to ima A3, onda valjda mora imati i savšeni, super-moderni, 10 godina stari c5.
Za c4 vrijedi ista stvar. 8 godina je star + što je kokpit isti kao i na autima od prije 15 godina - zastario.

o je kao u onoj receziji iz bosne o škodi i c3 kaže c3 se naginje u zavojima pa svi citroeni imaju tako podešene ovjese zato i jesu drugačiji od krutih gnjofoa, škoda itd.
Nije, zato jer je "recenzent" mutav i ne kuži namjenu auta, korištenje infotainmenta nema veze sa namjenom auta. Jel ima ekran sa izbornicima? Ima. E pa onda korištenje neka ne bude na razini Mondea iz 2005. Doslovno.

I ne znam jel to kompleks na Golfa, ali de malo spomeni još kojeg suparnika :D
 

Brruno

Well-known member
Citam po netu da ce se novi c5 x8 proizvoditi u Opelovim tvornicama po Opelovim standardima tj. da Rennes tvornicu prepustaju c3,c4 i pug slicnim modelima. Navodno je sluzbeno najavljeno jos u 2016.
 

ZlatkoC4

Well-known member
infotainmenta bez dizanja ruke sa naslona za ruku.
na prste ruke možeš nabrojati koliko auta ima tu mogučnost.
a funkcije na volanu se trebaju usavršiti jer te funkcije najmanje odvlače pozornost vozača. a ne tipke , ekran ispred desne ruke. jer ruke večinom trebaju obje biti za upravljačem. tek kad si na dužim dionicama autoputa možeš neizmejenično odmarati ruke.
 

BoboActiva

New member
Pa jel to moguće da opel ima više standarde pri izradi od citroena?:grin:
Inače saxo vts, zx 16v i ostali su sportski auti i to jedni od najboljih uz clio williams.
Sportski auto ne mora značit bezbroj konja i 25 cola kotače. Zabavni su zato jer su sportski.
Nažalost ta era je za citreon nepovratno završena.

Inače što se pljuvanja po vw tiče pljuju ga oni koji si sa uglavnom ne mogu priuštit.
Ne kažem da je auto vrhunski ko ford focus ali čim si ušo i sjeo u golfa 5 tu c4 nema šta tražit.

Kao da ja sad idem tvrdit da je moj c5 bolji od a4 samo zato jer ga ja imam, pa dajte ljudi nemojte pisat gluposti razine osnovnoškolaca
 

Cutac

Prèkaroš
na prste ruke možeš nabrojati koliko auta ima tu mogučnost.
a funkcije na volanu se trebaju usavršiti jer te funkcije najmanje odvlače pozornost vozača. a ne tipke , ekran ispred desne ruke. jer ruke večinom trebaju obje biti za upravljačem. tek kad si na dužim dionicama autoputa možeš neizmejenično odmarati ruke.
A3, A4, A5, ..., serija 3, serija 1, Mazda 3, Mazda 6, ...
Ruke većinom na upravljaču. Ja kad stisnem "List" i tražim pjesmu/stanicu, jedna ruka slabo stoji, buljim u ekran, pa u cestu, pa preskočim, pa nemam vražiji back...
Na volanu trebaju biti tipke za glasnoću i izvor, za BT i za tempomat. Ništa drugo.
A sve drugo na dohvat desne ruke koja odmara na naslonu.
Ja ruke odmaram uvijek. Naravno, ne u gradu i zavojima, ali otvorena sa lakšim zavojima, autocesta.. Rijetko kad obje na volanu.
Sportski auto ne mora značit bezbroj konja i 25 cola kotače. Zabavni su zato jer su sportski.
To je već super-auto :p
Ali dobro, nemam puno pojma o tome, šutim :angel:
 

ZlatkoC4

Well-known member
A3, A4, A5, ..., serija 3, serija 1, Mazda 3, Mazda 6, ...
Ruke većinom na upravljaču. Ja kad stisnem "List" i tražim pjesmu/stanicu, jedna ruka slabo stoji, buljim u ekran, pa u cestu, pa preskočim, pa nemam vražiji back...
Na volanu trebaju biti tipke za glasnoću i izvor, za BT i za tempomat. Ništa drugo.
A sve drugo na dohvat desne ruke koja odmara na naslonu.
Ja ruke odmaram uvijek. Naravno, ne u gradu i zavojima, ali otvorena sa lakšim zavojima, autocesta.. Rijetko kad obje na volanu.
A što da ti kažem :aplauz:
Inače što se pljuvanja po vw tiče pljuju ga oni koji si sa uglavnom ne mogu priuštit
A ne bih ih niti spomenuo da ih nisam vozio osobito šesticu. da si čitao neke postove več bih uočio da sam ih vozio.
Cjenovno niti jedan golf ne može sebe opravdati za razliku od citroena.
stavi u šesticu opremu samo koju ja imam u c4 i ja mogu za taj novac još servisirati redovno c4 10god.
 

Pavel

Lepi™
C5 se proizvodi skoro neizmjenjen 9 godina.
Koji danas model traje 9 godina? To je katastrofa.
Ja sam ti naveo niz modela koji su se proizvodili 10 ili više godina. Passat recimo je trajao 10 godina, Volvo XC90 dobrih 12. S80 je isto trajao poprilično. Volvo je za razliku od Citroena premium segment pa svejedno nisu razmatrali da nasljednika XC90 izbace ranije. Držali su ga gotovo bez ikakve razlike 12 godina i imao je dobre prodajne rezultate.

Ja te sada pitam, s obzirom da sam ti naveo nekoliko proizvođača čiji su modeli trajali dekadu, što hoćeš reći?

C4 isto. C4 nije rang novog 308. C4 nije rang golfa 5.
C4 je C segment i kao takav je konkurent i Golfu i 308.

Pitanje je zašto je opel generirao dug, da li radi troška razvoja novih modela, da li radi podizanja kvalitete. Nova astra i insignija su tek stigle i tek treba vidjeti koliko će zaraditi.
GM je uspio uništiti SAAB što je sasvim dovoljno da ih smatram nesposobnima. Opel je bio na dobrome putu a poslovna politika ih je natjerala da povuku Chevrolet iz EU.

Sva sreća pa sam vozio i ds4 i slobodno mogu reći da ni taj nema šta tražit pored golfa 5,6 i 7.
Ova izjava je vrhunac gluposti no evo, razuvjeri me. Po čemu je Golf V bolji od DS4?

Na c5 bi prvo trebalo poboljšat kvalitetu materijala iznutra, drugo auto se vozi ko brod i trebalo bi mu srediti da je direktniji i precizniji a treće trebalo bi smanjiti masu 150 kila što svi već odavno rade.
O dizajnu neću jer po tome alfa 156 đurđa ili 159 se može komotno i dan danas prodavat.
Kvaliteta materijala interijera je ispred većine članova D segmenta. Gornja ploča je obložena mekanim materijalima (meka spužva) kao i gornji dio vrata (prema prozoru) dok je ostatak tapeciran. Gruba plastika je oko mjenjača i donji dio tunelske konzole.

Zašto bi morao biti precizniji? Pobogu govorimo o vozilu D segmenta. Radi se o limuzinama za duža putovanja čija je svrha da budu udobni gutači kilometara, ulaz u poslovnu klasu. Ne kužim to preseravanje i forsiranje sportskih osobina u vozilima koja za to nisu namijenjena. Sad će još ispast da je C5 sranje jer eto nema zadnji pogon.

Svrha C5 je da bude udobna krstarica. To nije zabavan auto, nije sportski nastrojen auto, nije auto za naganjanje. To je auto za duge vožnje po svim vrstama cesta uz tišinu u kabini. Kupuješ auto u D segmentu? Hoćeš sport - BMW 3, hoćeš dosadu - Passat, hoćeš skupu dosadu - A4, hoćeš biti poseban - S60, hoćeš udobnost - C5. Za svakoga po nešto. Idiotski je očekivati da će BMW biti udoban ili da će C5 biti brz. Nit je BMW-u cilj ugađati drugima a nije niti Citroenu, svaki ima svog kupca.

PSA je kupila Opel radi prodaje na tržištu i radi električnih automobila. Platforme ionako dijele. Neće se ništa spektakularno dogoditi. Nit će Peugeot postat ekskluziva, nit će Opel postat smeće.
 

BoboActiva

New member
Hoćeš da ja sad tebi navedem niz modela koji traju 5-6-7 godina?

Radi se o tome što konkurencija nudi, danas nikom na svijetu auto ne pleše ko brod pa da ide tvrdit da je to radi udobnosti, danas su svi smanjili masu bar za 150 kila pa tako i 308 kojem je konkurencija c4 - je malo sutra.

Vrhunac gluposti je tvrditi da je c4 konkurent golfu i 308 ali dobro pokazao si na jednoj drugoj temi da u neznanju postaneš naporan tako da mi se gubi vrijeme na gluposti.
 

Pavel

Lepi™
Hoćeš da ja sad tebi navedem niz modela koji traju 5-6-7 godina?
Bilo koji BMW model (svi su uglavnom oko 6 godina), isto tako vjerujem da je i kod Mercedesa. I dalje ne kužim što si htio reći? Neki proizvođači izbacuju novi model svakih 5 godina, neki svakih 12. Nitko zbog toga nije propao. XC90 se kupovao i kad je bio već 10 godina vani. Svaka roba nađe svog kupca. Nekome se to isplati, nekome ne.

Radi se o tome što konkurencija nudi, danas nikom na svijetu auto ne pleše ko brod pa da ide tvrdit da je to radi udobnosti, danas su svi smanjili masu bar za 150 kila pa tako i 308 kojem je konkurencija c4 - je malo sutra.
O kakvom plesu i brodu govoriš? Auto mi ne pleše niti zanosi. I nemam dojam da sam na brodu. Danas se masa smanjuje, no C5 je vani od 2008.

Vrhunac gluposti je tvrditi da je c4 konkurent golfu i 308 ali dobro pokazao si na jednoj drugoj temi da u neznanju postaneš naporan tako da mi se gubi vrijeme na gluposti.
C4 spada u C segment a ti možeš dubiti na glavi do sutra i to se neće promijeniti.

- MODERATOR SREZAO U KORIJENU -
 

Cutac

Prèkaroš
bar za 150 kila pa tako i 308
308 ima ravno tonu? Svaka čast Peugeotu.
Hoćeš sport - BMW 3, hoćeš dosadu - Passat, hoćeš skupu dosadu - A4, hoćeš biti poseban - S60, hoćeš udobnost - C5.
Di je mečka? :p

po kojim je to kriterijima Golf V vrhunac današnje
To je Golf, ne kužim što ti nije jasno. VW i Citroen, zna se koja je rojalna marka, jel ti dobro??


Sarkazam, no :angel:
 

ZlatkoC4

Well-known member
Daj nam primjer golfa 5,6 što on to ima a npr C4 nema?
gdje če te to golf odvesti a da C4 neče.
koliko to golf manje ima potrošnjegoriva od C4?
kolika je emisija co2 kod Golfa a kolika kod C4?
Mjesta za sjedenje su veča i udobnija u Golfu Za koliko ?
Prtljažni prostor veći u Golfu od C4 ?
Ali usporedi istu snagu motora i opreme u dizelskim verzijama. 1,6 i 2,0
i usporedi održavnje istih.
ja sam imao prilike voziti jedno i drugo tako da mogu iznjeti zaključak da golf po ničem od ovoga ne prednjaći.
a volio bih da me netko uvjeri u suprotno.

Kad sam kupovao Novi C4 uzeo sam ga osim male potrošnje zbog udobnosti i mjesta u njemu, prtljažniku mjesta u vratima koja ima i veča nego li Novi C5 jer su mu vrata zbog drugih razloga u novoj verziji okljaštrena ali to je auto krstarica i nije za usporedbu sa C4. ali ja jednostavno volim imati mjesta u vratima za bocu od 1,5 l i 2l kakve se stve u c4-II bez da trepneš.

Hoćeš da ja sad tebi navedem niz modela koji traju 5-6-7 godina?
Èovjek ti je postavio brdopitanja pa mu odgovori sa aurgumentima !
 

Brruno

Well-known member
Vjerojatno nije vozio nijedan noviji Citroen pa zato. Ja sam dosad dosta km vozio VW Golf 6 (peticu nisam) ,passat 2007 sportline 2.0, passat 2012 comfortline 1.6 i passat 2.0 2015 highline. Svi redom tvrdi na cesti,po Austriji me na autocesti tresao 2015 highline, uzasno tvrd auto. Mislio sam da nema tvrdjeg od sportline-a kad ono 2015 highline ista stvar. Unutrasnjost bezlicna,ali moram jako pohvaliti njihov DSG i potrosnju goriva. Highline 2.0 2015 je trosio cca 5 litara na autocesti prosjek 140. 1.6 comfortine manualac 4.5. Stvarno odlicna.potrosnja. Ali zato Golf 6 1.4 benzinac cca 10 litara normalne voznje. Na vw mogu pohvaliti kvalitetu plastika i potrosnju i DSG kad ga ima. Stare VW nisam vozio pa ne mogu usporedjivat.
Sto se svih automobila tice, da mogu birat,radije da mi crkne masina na 200000 km nego da me svakih 20000 nesto za.j.e.bava. Tako da mi trajnost.motora npr. 400000km uopce nije stavka u odabiru automobila.
Sto se hvaljenog focusa tice,kum je kupio 2015 1.5tdci 120konja kojem je riknula cijela masina pa dobio novu masinu 0km. Ne sjecam se kad se to u zadnje vrijeme nekome desilo. Ali on je zadovoljan jer je imao jos 2 focusa prije njega pa je rekao da se ipak bar jednom trebalo nesto desiti :)
I da,ima cvrcke u sredisnjoj konzoli isto kao i moj. Bez cvrcaka ne ide vise :D :D
Sto se Citroena C5 tice,nikad dosad nisam vozio tako udoban auto. Ko.kaze da se ne moze sportski vozit? Sport mode i vozim po Istri bez problema. Naginje se mrvu vise od Passata ali je zato meksi.u svemu ostalom. Sport mode mjenjac koji drzi okretaje malo vise,i sport mode ovjes i moze se ganjat sasvim pristojno :D
A lebdenje kao u brodu ne osjecam,da nije to u starijim modelima?
 

La Marche

Iskreni optimist
Fala Bogu, bar jedna posrnula EU industrija, a da ju nisu kupili Kinezi ili Indijci.
Sretno im bilo, da opstanu i OPEL i PSA, da ljudi ne ostaju bez posla, a koliko je koji model star i da li ima tri ili pet tipki za upravljanje, ili piše OPC ili GTI, koji podupravlja a koji ne, koji je mekan a koji tvrd, to su djetinjarije.
A bit će da smo ipak većinom velika djeca.
 
Na vrh