PSA kupuje Opel i engleski Vauxhall

Kupnja Opela je:


  • Total voters
    33

vborovic

C5 modifikator
- NAPOMENA MODERATORA -

Ljudi, vjerujte mi, letjet ćete sa foruma, svi koji se odlučite ponašati nekulturno i necivilizirano ... korištenje vulgarnog riječnika, čak i da postoji "opravdani" razlog, ne daje za pravo da zagađujete internetski prostor Vašim izljevima bijesa, neslaganja, i općeg lupanja po svemu i svačemu ... ako imate druge probleme, ostavite ih tamo gdje jesu, nemojte ih nositi na forum ... ako Vam na forumu netko smeta, ignorirajte ga ... ako u forumu mislite naći platformu za izvršenje terora nad drugim članovima (i čitateljima), razmislite još jednom ...

Jedan korisnik je zaradio trodnevnu suspenziju u roku par sati i kroz dvije poruke ... Vi ostali, kako se samo date isprovocirati - ignorirajte ga, pišite dalje ne osvrćući se na takve, i bok .. nema smisla raspravljati s onima koji ne znaju ili jednostavno ne žele raspravljati, to se iz aviona vidi ... moderatori su tu da takve drže pod kontrolom (doduše, ne stignemo uvijek iste sekunde), dio slobode govora ipak poštujemo, ali dok se pretjera, sva raspoloživa sredstva će biti u pogonu.

Srdačno
 

Pavel

Lepi™
Netko je spominjao gašenje pogona i rezanje poslova. Zasada u PSA tvrde da svi pogoni i zaposlenici ostaju iako je upitno što će biti sa UK s obzirom na Brexit. Navodno planiraju preseliti proizvodnju u EU što je alarmiralo Theresu May koja je navodno zahtjevala i sastanak sa PSA čelnicima.

http://www.bbc.com/news/business-39175740

I još jedan:

"Britain's European Union exit adds to the uncertainty over Vauxhall's UK plants at Ellesmere Port and Luton."

Izvor: http://www.reuters.com/article/us-opel-m-a-psa-idUSKBN16D0J1

U slučaju gubitaka, rezat će se radna mjesta. U par članaka sam pronašao podatak da je Opel zapravo način da PSA se etabilira na Azijskom tržištu.

"PSA has said many countries are reluctant to buy French cars and the Opel brand will help them expand into new markets."

Njemačke marke su puno bolje prihvaćene na istoku te PSA tako vidi svoj proboj i tamo. (Iako su imali dosta dobre prodajne rezultate i bez Opela).

Nadam se da PSA zna šta radi a Britanci su svoje Brexitom rekli.
 

vborovic

C5 modifikator
Eto, na tragu ovoga što si napisao, zašto je PSA preuzeo Opel, a konkretnije Vauxhall - da ima pogone u Britaniji, i liniju vozila samo za takvo tržište s kontra volanom ... a onda se mogu posvetiti u drugim pogonima onime što ide za većinu normalnog svijeta ... :D ... i da su univerzalni s obzirom na pozitivne ili negativne posljedice Brexit-a (neće morati ništa formalno uvoziti/izvoziti, već ostaju na tom tržištu) ...
 

ZlatkoC4

Well-known member
Nadam se da PSA zna šta radi
Definitivno da znaju. samim tim što su reinvestirali dobit su pokazali da znaju svoj posao. A svi znamo da prije 2015 su bili do grla u vodi. tako da će ovaj pomak na ljestvici doći jako dobro. a time dobiješ i vjetar u leđa.

sad me samo zanima daljnji razvoj nove platforme za C5 a i C4:cool:
 

vborovic

C5 modifikator
Dizajn ko dizajn bi još nekako prožvakao/pregrmio, ali ako na novom C5 ne slože taj novi super-turbo-nešto ovjes koji zadnjih par godina razvijaju, ne vidim se iza chevrona u budućnosti ...
 

Pavel

Lepi™
Dizajn ko dizajn bi još nekako prožvakao/pregrmio, ali ako na novom C5 ne slože taj novi super-turbo-nešto ovjes koji zadnjih par godina razvijaju, ne vidim se iza chevrona u budućnosti ...
Naletio sam nedavno na članak u kojem je šefica Citroena (Linda mislim) izjavila da Citroen Advanced Comfort System će biti samo unaprijeđena tehnologija HIII+ sustava. S dvostrukim zračnim jastucima u cilindrima koji bi absorbirali do 70% energije udaraca. Ostatak energije bi se rasipao kroz sjedala (rade i posebnu vrstu sjedala) na način da energiju prihvate sjedala ali da se ne odražava na udobnost putnika. Na tragu tehnologije koju je i Volvo koristio u novom XC90. Također taj novi CACS neće ići u Peugoet jer ga Citroen smatra svojom ekskluzivom i vjerojatno neće ići u niže segmente Citroena. C4 novi je pod upitnikom, C5 ide sigurno. C3 i ostali ga neće vidjeti zbog cijene. Potražit ću link pa ga postavim. Nasljednik C5 ide, vraćaju se starom konceptu pod imenom Metropolis. No nisu sigurni u njegovo pozicioniranje. Od C6 se odustaje kako god. Preskup pothvat a smatraju da u E segmentu nemaju što tražiti. No novi C5 bi se po kvaliteti izrade, motorizaciji i opremi trebao svrstati između D i E segmenta. Iako ja mislim da će ostati u D samo će imati wow efekt u odnosu na Mondea, Passata, Insigniu i ostale.

Nova Corsa je odgođena:
http://www.carscoops.com/2017/03/opel-delays-new-corsa-as-psa-shifts-new.html

Trebala je biti predstavljena iduće godine ali se odgađa do 2020.

5 novih Opel modela dolaze 2023. isključivo na PSA tehnologiji. Neki već i koriste PSA platforme. Novi modeli isto tako prelaze na HDi motore što se tiče dizela. O benzincima ni riječi iako u jednom od linkanih članaka je pisalo da je Opel razvijao svoje benzince koji su čisto solidni, pa ne isključuju mogućnost da isti ostanu. Sve ovisno o ugovoru (navodno nije kupljen razvoj).

Ali ako je ideja Opel na PSA tehnologiji to znači zatvaranje tvornica. Dakle sve je izglednije da se u UK bune s razlogom a navodno se ne piše dobro niti Bochumu. PSA je možda da spriječi rezove u svojim tvornicama, kupila posrnulu marku koju će prebaciti na svoju tehnologiju, uštediti kod proizvodnje, možda dobiti nešto na prodaji ali višak ostaje. A onda im je valjda lakše rezat Opelov kadar nego vlastiti. :confused:
 

Dalibor

Dado Tornado
Ali ako je ideja Opel na PSA tehnologiji to znači zatvaranje tvornica. Dakle sve je izglednije da se u UK bune s razlogom a navodno se ne piše dobro niti Bochumu. PSA je možda da spriječi rezove u svojim tvornicama, kupila posrnulu marku koju će prebaciti na svoju tehnologiju, uštediti kod proizvodnje, možda dobiti nešto na prodaji ali višak ostaje. A onda im je valjda lakše rezat Opelov kadar nego vlastiti.
još nitko nije spominjao politiku iza svega ovoga.
firmu koja je bila zrela za propast kao što je opel sa dijelom proizvodnje u Britaniji koja izlazi iz EU i preuzimanje vrijedno nekoliko milijardi € sigurno ne ide bez među državnih dogovora, posebno jer je PSA dioničko društvo gdje francuska država i obitelj Peugeot imaju podjednako pravo glasa, a ne treba zanemariti da se Opel/GM/Vauxhall još od Brexita prijeti sa izdvajanje proizvodnje iz Britanije, što je također vruć krumpir za PSA.

ne djeluje mi baš prosperitetno kupiti gubitašku firmu za par milijardi €, a istovremeno ne imati razvijene platforme za buduće generacije kompaktne, srednje i srednje više klase vozila.
posebno mi čudno djeluje objavljeni razlog kupnje Opela da se želi pridobiti one koji inače ne uzimaju u obzir pazi sad - "francuska vozila". normalnije bi bilo da se za razloge navelo nove platforme, zajedničko razvijanje motora, prisvajanje tržišta gdje je samo jedna od ove dvije marke prisutna.

sigurno postoji buxsellska pozadina iza svega ovoga, možda kako bi se spriječilo zatvaranje Opela.
malo glasnog razmišljanja.
 

superhrvoje

New member
To se sve već neko vrijeme valja iza brda. Šef PSA od prije nekoliko godina, kada je PSA skrenuo s puta u propast je Carlos Tavares, inače Portugalac prije zaposlen u (mislim) Renaultu. Tako da sam malo proguglao, i uspio naći intervju s čovjekom od prije oko pola godine:
http://www.rtp.pt/play/p2234/e239068/grande-entrevista

Nigdje nije osobito izravan oko opela, ali je prilično izravan oko toga šta je napravio u PSA otkako je preuzeo timun (negdje 2013-2014) i izravan da je ovo dio plana. Recimo ono što Portugalce svrbi je njihova Citroenova tvornica u kojoj su inače prije dosta godina radili zadnje spačeke, Mangualde u centralnom Portugalu, i prilično je jasan oko toga šta ne štima (neefikasni transport vlakom do Viga gdje im je druga ogromna tvornica). Djeluje kao da ima nekakav plan, pa sad...

Vrlo je jasan oko smanjenja troškova, čak i u kontekstu politike "... O que nos mostramos na PSA é que ao reduzir significativamente as despesas da empresa e ao aumentar a eficiência não afectamos a competitivamente da empresa ..." = "Ono što smo pokazali u PSA je da značajno smanjenje troškova i povećanje efikasnosti nije utjecalo loše na kompetitivnost cijele kompanije". Što evidentno stoji, jer je firma bila na putu u propast a sad nije.
 

Spawn

Well-known member
Citat jednog clanka/posta kojeg mi je kum bio poslao prije 3-4 godine,ne sjecam se tocno u vezi motora,marki modela i sl. Bas vezano za ovo:


"Prema nekim posljednjim nagadjanjima novinara i analiticara postoji mogucnost kako bi u buducnosti GM kupio vecinski udio u PSA grupaciji i pripojio ih Opelu koji bi postao zasebna grupacija u odnosu na GM! Mislim da bi jedan takav scenario uveliko pomogao funkcionisanju Opela kao brenda u buducnosti i uopste njegovog opstanka na trzistu i daljnjeg napredovanja."
Na kraju se desi slično ali obrnuto.
 

konaroast

Citroenist
Donator foruma
oš nitko nije spominjao politiku iza svega ovoga. firmu koja je bila zrela za propast kao što je opel sa dijelom proizvodnje u Britaniji koja izlazi iz EU i preuzimanje vrijedno nekoliko milijardi € sigurno ne ide bez među državnih dogovora, posebno jer je PSA dioničko društvo gdje francuska država i obitelj Peugeot imaju podjednako pravo glasa, a ne treba zanemariti da se Opel/GM/Vauxhall još od Brexita prijeti sa izdvajanje proizvodnje iz Britanije, što je također vruć krumpir za PSA.
Zaboravio si Kineze. Ulazak Dongfeng-a u vlasničku strukturu je zapravo spasio PSA od bankrota pred par godina. Mislim da imaju 18%.
I tako su Kinezi došli do GM tehnologije...
 

HAL9000

New member
Spašavanje 2014 je išlo ovako , Dongfeng kupio 13 % i francuska država kupila 13 % vlasništva, familija Peugeot smanila udio sa 25 % na 14 % .
Zanimljivo je da je uz svu tu tradiciju i tolike ljude se sve svodi na Tavaresa i da je on sam preokrenuo u samo 2 godine od propasti do profitabilne tvrtke.
PSA globalno proizvodi premalo vozila a kako se sve okrupnjuje jedina budućnost im je u ekspanziji. Mislim da je to glavni razlog kupovine Opela jer povećavaju broj proizvedenih jedinica što znači smanjene troškove i veću dobit i dobivaju nova tržišta. Puno novih tržišta. Zanimljivo da je PSA u velikoj ofanzivi, relativno je neprimjećeno ostalo da je u 02/17 kupljen Hindustan motors u Indiji i a u Maleziji je dana ponuda za kupovinu Protona i Lotusa.
 

bjelivuk

Well-known member
Uredništvo foruma
Zanimljivo da je PSA u velikoj ofanzivi, relativno je neprimjećeno ostalo da je u 02/17 kupljen Hindustan motors u Indiji i a u Maleziji je dana ponuda za kupovinu Protona i Lotusa.
Mogli bi preciznije utvrditi da su u ofenzivi na "manje zahtjevnim tržištima".
 

HAL9000

New member
Azijsko tržište je budući zlatni rudnik , svi se grčevito bore za komadić torte na njemu , tamo caruju japanci ali se i europljani pomalo ubacuju.
 

bjelivuk

Well-known member
Uredništvo foruma
I zanimljiva potražnja. U Indiji, čitao sam, kao alva idu mid-size SUV-ovi i sub-compacti. Ostalo ne šljive ni 2%
 

Spawn

Well-known member
Nemas sta komentirat. JTD se nalazi cak i u Opelu insiginiji i Normalno u Fiatu. A odsad ce ga u opelu zamijeniti HDI :D
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Ljubav nije dugo trajala... PSA potražuje povrat novca od GMa, otprilike polovicu plaćenog iznosa za Opel (600-800mil.€). Navodno će se možda i na sud ić.
Razlog: Švabi ko švabi, lažu i varaju na co2. Proizvodi i tehnologije koje je kupio PSA ne odgovaraju specifikacijama.

Bit će veselo :whistling:
 
Na vrh