Potrošnja 1.6HDI 92KS

balki

Active member
Zvuči irealno ali ipak vjerujem, za to stvarno moraš nekočit i gledat kilometar ispred šta se dešava i pratiti. Sad još samo imaš prostora prepumpat gume, čekat vjetar u leđa u oba smjera i vozit se u zavjetrini iza kamiona;-)
@gogo- auto ti ima FAP pa ga i prošetaj malo na otvoreno da se uspije regenerirati;-)
 

deda

New member
Treba ugraditi magnetne motore,Lindberg je preletio Atlantic i to do Pariza sa samo 2 500 litri benge.
 
Posljednje uređivanje:

La Marche

Iskreni optimist
U 24. postu ove teme je bio neki izračun o beznačajnoj razlici od samo
0,3 l/100. To je jadnih 3,13 kn uštede na 100 km.
Kako zvuči oko 1.000 kn godišnje uštede uz mojih oko 30.000?
To su dva besplatna rezervoara godišnje.
Bi bili sretni da svakih 6 (ili koliko već kilometara radite) mjeseci negdje možete jednom tankirati besplatno?
 

Krky

Lakerski profesionalac
A od tih 48 km koliko su te šlepali? :)
Nedavno sam imao priliku voziti mali C3 dizel i rekord mi je bio 5,0. Nema šanse ispod.
Svaka čast, dobro si smanjio troškove.
5 l sa c3 hdi 1.4?
ok... ali je to morala biti žešča vožnja po gradu, ili iznad 140kmh po autoputu..
kad žena vozi na otvorenoj cesti do 90kmh 3l na100km a po gradu 4l na 100km..
a kad ga ja prišarafim, od 0.5l do 1l ide gore
 

Nono

Èlan
5 l sa c3 hdi 1.4?
ok... ali je to morala biti žešča vožnja po gradu, ili iznad 140kmh po autoputu..
kad žena vozi na otvorenoj cesti do 90kmh 3l na100km a po gradu 4l na 100km..
a kad ga ja prišarafim, od 0.5l do 1l ide gore
Sad mi je sinulo kakvu sam glupost napisao. Vozio sam ga 300-400 km po otvorenoj cesti i spustio prosjek s 5,4 na 5,0. Koji mi je bio prosjek potrošnje u stvari ne znam. Prije se dosta vozio na kratkim relacijama.
 

gogo

New member
danas
ZG-virovitica-ZG

283km
prosjecna brzina 75km/h
4.1 l/100km

limitator brzine na autoputu na 130, na magistrali uglavnom na 85
 

La Marche

Iskreni optimist
Da malo osvježim temu...

Jučer Pula (Veruda) - Zagreb (Novi Zagreb, Velesajam).
Jedno zaustavljanje na Vratima Jadrana (tankiranje), drugo u Draganiću (Burger King).

Ukupni put:
265 km, prosjek 3,5 l/100, prosječna brzina 78 km/h.
Od tankiranja na Vratima Jadrana:
165 km, prosjek 3,4 l/100, prosječna brzina 86 km/h.

Tri odrasle osobe u autu i 30 kg u prtljažniku.
A/C uključen cijelo vrijeme.
Bez tempomata! S njim ne mogu postići optimum potrošnje.
Do Učke 90 - 95 km/h.
Od Rijeke do kraja uspona, prvo na onoj najvećoj strmini 75 - 80 km/h, do Tuhobića 90 - 95 km/h.
Cijelo vrijeme do Zagreba 90 - 95 km/h, nizbrdo u leru sam se spuštao do 120 km/h, nakon toga stavio u 5. i kotrljao se dalje, tamo kod Vrbovskog se dokotrljao auto do 142 km/h.

Eto, cijeli izvještaj, ništa mi više na pada na pamet bitno za podatke o toj vožnji.
 

charllie

Active member
Tak je deda,nebre se od zraka zivit i moj brat je gledal v sunce, je mislil od sunceve energije zivit am ti je ne cisti.Atebe prijatel ne razmem kaj si stem dobil ka vozis vleru jer ti auto trosi(valjda si ga ne vgasil)naj ti se kotura v peti gangi jer ti unda ne trosi:)
 

La Marche

Iskreni optimist
Da, postoje i varijante vožnje s gašenjem, ali to nisam nikad probao, za to bih trebao dodatnu vježbu, ali držim to preopasnim. Pogotovo kad s ugašenim motorom treba u brzini lagano klizati kuplungom, da ti rade kočnice i volan kako treba. Hvala, to jedino da idem na kakvo natjecanje, ali moj sport je ipak puno drukčiji.
A ler, ili overdrive brzina? Pa dobiješ jako puno, u leru s nekih pola litre na sat ideš preko sto, a bez kočenja motorom. U brzini ipak motor usporava auto, pa mi se do sada pokazalo da se isplati u većini slučajeva više kotrljanje u leru.
Inače bi tempomat bio najbolji, ali s njim istu turu ne mogu izvući ispod 3,8.

Aha, kaj sam dobil?
Volim otkrivati i pomicati granice. Dobil sam zadovoljstvo da sam postavio osobni rekord u maloj potrošnji u normalnom prometu, dobil sam zadovoljstvo da sam sposoban nadmašiti vrijednosti normirane potrošnje i dobio sam da mi svaki mjesec u krajnjem slučaju ostaje koja stotina kuna više u džepu nego onima koji na istom putu potroše 5 litara, pločice kočnica mijenjam dvostruko rjeđe, diskove doslovno ni jednom itd.
 

charllie

Active member
Si se pital kaj se desava kuplungu valjda saltas aak stalno vler namecas,znas da je kuplung ne fal.Inace moja Xantia hdi 2.0 109ks karavan pijucka sam ispod 5l no moram reci bez autoputa i vecinom relacija Graz-Prelog al ga ne sparam vec ga tiram i bez lera.:)
 

ZlatkoC4

Well-known member
Da malo osvježim temu...

Jučer Pula (Veruda) - Zagreb (Novi Zagreb, Velesajam).
Jedno zaustavljanje na Vratima Jadrana (tankiranje), drugo u Draganiću (Burger King).

Ukupni put:
265 km, prosjek 3,5 l/100, prosječna brzina 78 km/h.
Od tankiranja na Vratima Jadrana:
165 km, prosjek 3,4 l/100, prosječna brzina 86 km/h.

Tri odrasle osobe u autu i 30 kg u prtljažniku.
A/C uključen cijelo vrijeme.
Bez tempomata! S njim ne mogu postići optimum potrošnje.
Do Učke 90 - 95 km/h.
Od Rijeke do kraja uspona, prvo na onoj najvećoj strmini 75 - 80 km/h, do Tuhobića 90 - 95 km/h.
Cijelo vrijeme do Zagreba 90 - 95 km/h, nizbrdo u leru sam se spuštao do 120 km/h, nakon toga stavio u 5. i kotrljao se dalje, tamo kod Vrbovskog se dokotrljao auto do 142 km/h.

Eto, cijeli izvještaj, ništa mi više na pada na pamet bitno za podatke o toj vožnji.
Ovo mi nije baš jasno nizbrdo u leru do 120km/h. Što ga onda držiš na kočnicama ili???
I koji ti je prosjek obrtaja u gore navedenoj vožnji Pula-Zagreb.
 

La Marche

Iskreni optimist
Držim brzinu od 95 km/h. Kad primijetim da počinje nizbrdica, a auto počne sam ubrzavati, bez dodatnog pritiska na papučicu, stavim u ler. Ako je nizbrdica dovoljno strma i duga, auto ubrzava dalje. Kad postigne oko 120, stavim u 5.
Da malo smanjim ubrzanje, jer ne želim baš juriti 160 nizbrdo u leru. A u brzini je i ne troši gorivo. U situaciji kad u leru auto održava brzinu, a u brzini usporava, ostajem u leru. Dalje, uvijek sam s nekim u autu, pa mi je važno da se svi ugodno osjećaju. 160 nizbrdo u leru ne doprinosi spokoju u kabini.
Okretaji? Na C4II HDI 90 je 100km/h u petoj na gotovo točno 2.000. Ako idem 90-95, znači 1800-1900.
 

c4 power

New member
Moja potrošnja sa putovanja na more ove godine (c4II hdi90) ista kao i prošle samo što nije relacija bila Istra nego Zadar i Šibenik. Dvije odrasle osobe i dvoje djece sa punim prtljažnikom 4,6lit/100 km. Autoput do 150km/h a magistrala koliko promet dopušta ali s obzirom da sam vozio u rano jutarnjim satima bila je iznadprosječna i dobro iznad ograničenja. Ja sam prezadovoljan sa potrošnjom.
 

Krky

Lakerski profesionalac
Okretaji? Na C4II HDI 90 je 100km/h u petoj na gotovo točno 2.000. Ako idem 90-95, znači 1800-1900.
baš sam danas obratil pažnju na mom c3 1.4hdi 68ks
u 5 brzini na 85kmh mi je na 2 iljade okretaja..
 
Na vrh