Potrošnja 1.6HDI 92KS

ZlatkoC4

Well-known member
ma neće samo ti njega povremeno propuši na otvorenoj cesti i ima da prede.:grin:

ja sam u dvije godine samo dva puta točio gorivo na ini jednom ovdje kod mene i auto je napravio identične km i ponašao se kao i inače sa gorivom iz croduxa dok jedan rezervoar natočen na ini u VG auto nije napravio kilometražu koju inače prosječno radi. a i prosjek potrošnje je bio znatno veći od prosjeka. vjerojatno se radi o kvaliteti eurdizel bs.
inače sve ostale rezervoare u dvije godine su natočeni na croduxu i uvjek mi je slična potrošnja i prijeđeni km.
 

Cutac

Prèkaroš
kad ga točiš na prepaid
Od firme dobiješ karticu ili neki drugi način? :)
bar je cisterna od petrola
Naletio sam jednom na članak/post u kojemu čovjek kaže da to ne znači puno. Vozi za Crodux i u istu cisternu nekada sipaju kvalitetno gorivo, a nekada ga uvoze iz Bosne. A tamo uglavnom ima više vode nego benzina u "benzinu" :D
 

ZlatkoC4

Well-known member
Od firme dobiješ karticu ili neki drugi način
ne znam trenutno ali išlo je putem firmi.
a na Tifonu može i privatna osoba imati prepaid karticu. ili kombinacija Tifon-hak 15lipa po litri.

Vozi za Crodux i u istu cisternu nekada sipaju kvalitetno gorivo, a nekada ga uvoze iz Bosne
večina benzinskih postaja uzima gorivo od ine tako i neke croduxove imaju gorivo sa ine neki iz Austrije a neki i sa NN lokacija.
samo trebaš znati gdje točiš od kud je gorivo. a neki moji rade u toj branši pa za neke znam od kud im stiže gorivo.
 

Rocky555

New member
A što je sa onim ECO upozorenjem za mijenjanje brzina koje se pojavi na ekranu obrtomjera?
Držite se toga? Ili isključite/ignorirate to? Koliko to utječe na potrošnju?
Nekako mi se čini da je 1700-1900 okretaja kad se upali upozorenje ipak malo prerano za promjenu brzine...
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
To upozorenje je testirano i funkcionira samo u laboratorijskim uvjetima... kao i pol tih eko đinđi minđi. Ne obraćaj pažnju na to već vozi kako je tebi najugodnije.
 

Cutac

Prèkaroš
Meni je taj indikator promjene dobar samo ako krstarim. Makar, kod ubrzanja se gasi.
Probaj si držati motor na pola skale okretaja(ne znam koliko je to na dizelu) i vjerojatno će ti biti indikator. Onda nagazi gas do poda i bude ti se isključio.

Jedna od najbeskorisnijih stvari. Bolje da su nabili nešto drugo na taj ekran. Temperaturu motora ili tlak ulja.
 

La Marche

Iskreni optimist
Svoj HDI90 većinu vožnji sam mijenjao malo ranije od indikatora,
u pravilu
- na više: na 30 u 3. na 50 u 4. i na 70. u 5.
- na niže kad sam trebao održavati brzinu uz lagano usporenje na malo manje od tih oznaka.
- za jača ubrzanja uvijek dvije brzine niže i do 3500 o/min svaku brzinu.
- često sam kod kontinuiranih ubrzanja od stajanja do većih brzina (brze gradske prometnice ili pojedinačni semafori na bržim cestama, nakon naplatnih kućica i sl.) koristio staro pravilo štedljive vožnje da preskačem parne brzine, pa ubrzavao 1. do malo preko 25, pa 3. do malo preko 65 i onda dalje 5.

Takva vožnja po mom iskustvu NE uništava motor, na pet zadnjih auta se tako vozim, neki diesel, neki benzin i svi su završili u lijepoj starosti.

Samo ovdje napominjem da nisam nikad eksperimentirao sa uljima, samo ona koja propisuje kao prvi izbor proizvođač (jedino kod Honde sam koristio Castrol, jer oni propisuju samo neka svoja Honda ulja koja nema ni ovlašteni servis... to je posebna priča) i to sam ta ulja kupovao isključivo od službenih uvoznika, nikakvi Kauflandi ni Metroi. Ne kažem da ulja iz tih diskontnih centara ne valjaju, ali nisam radi sto-dvjesto kuna uštede na godinu dana htio to isprobavati.

A skoro bih se složio s cutacem da je stvar beskorisna, jer moja se žena (btw. jako sigurna i pouzdana vozačica) pak nikad nije obazirala na to i mijenjala po nekoj svojoj logici, a možda ponekad malo i "zaspala" u nižoj brzini. Bar po mom shvaćanju. :)
Valjda joj je to još navika ostala od starih benzinaca?
 

Cutac

Prèkaroš
Takva vožnja po mom iskustvu NE uništava motor
Malo što može uništiti motor. Pod uvijetom da ga se redovno održava i provjerava i da nema neku grešku(recimo falični dio), uništiti ga možeš samo ako spojiš ventil i klip ili ako tri sata sjediš na blokadi na niskim brzinama.

Moj benzinac ima 80000 i nema dana da nije vidio 4000 okretaja. 6000 se dogodilo samo par puta, ali motor je zdrav i nema nikakvih problema.
Konstantnih 3500-4000 na autocesti otprilike jednom tjedno po sat vremena, nekada i po 5 sati u komadu i na 5000. I kao beba.
Tetak je na e klasi dizelu napravio 800000 km, svakakve vožnje. Autocesta od 1800 km u komadu, često brzine 230-240 po sat vremena. I ništa mu nije bilo jer ga jer održavao i prije reda.
 

hahehihoh

New member
Imam 115 ks motor :)
Zadnji tank za 54l napravio 996 km, vožnja cca 40% tempomat 140 km/h, 40% tempomat 110-126 km/h. Po CH se zbog kazna vozi stvarno polako. Ostalih 20% (mozda i manje) grad i van grada. Vožnja normalna.

Prosjek 5,4. Baš me zanima kakva če biti potrošnja sad kad se vozam po CH (autocesta tempomat 120-126 km/h, malo grada i vangradne vožnje). Mislim da oko 5 :)
 

ZlatkoC4

Well-known member
A što je sa onim ECO upozorenjem za mijenjanje brzina koje se pojavi na ekranu obrtomjera?
to nije obveza za mijenjati brzine već samo savjet za što veću uštedu u vožnji. toga se možeš držati i po tome mijenjati jedino ako si u vožnji pri kojoj stalno ubrzavaš. nećeš iz treće u četvrtu mijenjati na 54kmh ako ćeš 10m dalje opet usporiti već ćeš voziti cijelu takvu dionicu u trećoj.

Link na moju rekordnu, post broj 147:
Imam sl. iskustava sa tako malom potrošnjom trebao bih imati negdje i slike toga pa kad ih izvučem ih stavim. ili budem odvozio jednu sl. dionicu pa poslikam. :grin:
C4 je super što se tiče potrošnje ako nisi naravno teške noge. onda ni vodik ne bi pomogao. :grin:
 

GocC4

Member
Ja nekako od prvog dana Tifon class i imam osjećaj da bolje ide i da je veća autonomija,kad zbrojim gradske i međugradske vožnje ispada prosjek 5,5l.Za auto od 1200kg po meni i više nego zadovoljavajuće,ove ekstremno niske potrošnje koje navodite uspio sam po staroj do Delnica.
 

ZlatkoC4

Well-known member
Tifon je ok po iskustvima mnogih koje znam a i sviđa mi se što kod njih možeš uzeti jednostavno prepaid i gorivo točiti 15lip jeftinije.:cool:
 

Rocky555

New member
Ako se ne varam u teoriji bi potrošnja trebala biti najmanja negdje odmah ispod okretaja gdje je najveći moment (osim na uzbrdici)?

Prema ovom grafu za C4 je najveći moment u rasponu cca 1600 - 2400.
Možda zato softver alarmira za promjenu brzine već oko 1750-1800, kako bi čovjek promijenio brzinu najkasnije na 2000 i spustio to opet oko 1500 ili niže.

Ako promjenim brzinu isti čas kad alarmira (dakle na 1750-1800), mislim da tad previše padnu okretaji i osjetim na motoru da to nije to. Oko 2000 mi djeluje ok.

http://www.automobile-catalog.com/curve/2011/1451885/citroen_c4_hdi_90_attraction.html

 
Na vrh