Nije to bila vožnja penzoiner, ćak i više od prosjeka, ali puno vangradske.Eto, još bolje! Zato ne valja prenositi informacije.
P.S. Odmah si se prepoznao.![]()
Nije me problem prepoznati, naravno tko me poznaje!
Nije to bila vožnja penzoiner, ćak i više od prosjeka, ali puno vangradske.Eto, još bolje! Zato ne valja prenositi informacije.
P.S. Odmah si se prepoznao.![]()
upravo takoI to je super, da je kakav benzinac pri toj brzini bi trošio min 15 l.
Slažem se u potpunosti! HDI 1.6 i veći motori su veoma isforsirani, te traže da se vrte. manja je šteta ići s 3000°/min nego ga mućiti na 1500°/min. Optimalno bi bilo držati okretaje od 1800°/min od 2500°/min za normalnu vožnju. Treba biti oprezan s okretajima dok je motor hladan, ali ćim ulje pređe 50 °C možeš što hoćeš.Po onome kak C4 pokazuje kad treba šaltati, bolje šaltaj malo kasnije. Nije sve samo u potrošnji, deforsiranje motora je veća smrt nego forsiranje. Pogotovo kod novih dizela sa visokim okretnim momentom, pa kad ga u niskim okretajima malo stisneš po gasu.
u potpunosti se slažemPo onome kak C4 pokazuje kad treba šaltati, bolje šaltaj malo kasnije. Nije sve samo u potrošnji, deforsiranje motora je veća smrt nego forsiranje. Pogotovo kod novih dizela sa visokim okretnim momentom, pa kad ga u niskim okretajima malo stisneš po gasu.
Ima i tu istine slažem se!lijepe su vam to potrošnje
ali bi vam zbog zdravlja motora sugerirao da pritisnete gas
i zbog EGR-a i zbog DPF-a i zbog podmazivanja motora itd.
nitko od mehaničara vam neće sugerirati da vozite auto tako da vam što manje troši
ja sam poslušao njihov savjet i pičim samo as dalje:grin:
Glas razuma.lijepe su vam to potrošnje
ali bi vam zbog zdravlja motora sugerirao da pritisnete gas
i zbog EGR-a i zbog DPF-a i zbog podmazivanja motora itd.
nitko od mehaničara vam neće sugerirati da vozite auto tako da vam što manje troši
ja sam poslušao njihov savjet i pičim samo gas dalje:grin:
Da, ali:A ja se ne slažem.
Vozite auto što češće tako 90 - 110 km/h po otvorenim cestama i trajat će jako dugo.
Osim njemačkih autocesta nema više zapadnih europskih zemalja u kojima se stišće gas. I motori im se ne raspadaju.
A ni meni, već šest zadnjih automobila šest različitih marki tako vozim i svi do jednog su postigli lijepe godine i kilometre u dobroj kondiciji.
legendaryHa, nisam mislio da je moguće,
ali poboljšao sam danas malo osobni rekord od 6.6.2012.
ista tura, Novi Zagreb-Samobor-sat vremena stajanja- Novi Zagreb.
Bilo je tada:
48 km
2,9 l/100
56 km/h
a danas:
48 km
2,9 l/100
ali je prosječna brzina 60 km/h,
pa to radi toga smatram rekordom.