Potrošnja 1.6HDI 92KS

c4 power

New member
u 2 god, i 20000 km, po kompu 7,2 neznatna razlika kad sam ručno računao. 97% gradske vožnje i ne pazim na indikator za prebacivanje brzine nego prebacujem između 2300 i 2900 okretaja (naravno sve zavisi od situacije, nekad i na nižim okretajima prebacujem):cool:
ja sam očekivao manje al šta je tu je!
Pa po meni je to o.k. , sa 97% gradske vožnje da imaš benzinca vjeruj mi da bi teško ili nikad spustio ispod 10lit/100km.Bitno je da on besprijekorno ide. :)
 

seasplash

Berlingaè je zakon
Pa po meni je to o.k. , sa 97% gradske vožnje da imaš benzinca vjeruj mi da bi teško ili nikad spustio ispod 10lit/100km.Bitno je da on besprijekorno ide. :)
i da zaboravih napomenuti da je motor uvijek hladan, pošto su relacije relativno kratke. na to kak ide ne mogu se požalit, stvarno je dobar!:cool:
 

liberty

Well-known member
80% gradske ili prigradske vožnje gradom koji nije jako prometan - berlingo 92 ks hdi - po BC 6,3 litre u zadnjih cca 600 km....s time da ne pazim na potrošnju već ga razvrtavam kad se zagrije.....isti režim vožnje sa 1.4 benz 75 ks u c3 je oko 7,8 litara po BC (čisto usporedbe radi)
 

La Marche

Iskreni optimist
Zanimljivo. Dok sam imao Peugeot HDI, kad sam se vozio par tisuća samo po gradu, odmah mi je skratio kilometre do sljedećeg servisa za dosta više nego što sam prošao kilometara. Sa C4 sam previše van grada da bi se to osjetilo.
To je super, potrošnji goriva valja pribrojiti (i novčaniku i prirodi) i potrošnju ulja.
 

radojkta

Member
Zanimljivo. Dok sam imao Peugeot HDI, kad sam se vozio par tisuća samo po gradu, odmah mi je skratio kilometre do sljedećeg servisa za dosta više nego što sam prošao kilometara. Sa C4 sam previše van grada da bi se to osjetilo.
To je super, potrošnji goriva valja pribrojiti (i novčaniku i prirodi) i potrošnju ulja.
I ja imam puno vožnje gradom i ključić od servisa mi se upalio već na 8000km a lik u servisu mi je rekao da se to upalilo radi vremenskog intervala od godinu dana!
 

dnowak

New member
pozz ... evo ja sam vlasnik citroena od 5 mj 2012. g. prešo sam preko 13000 km do sad . normalna vožnja od kuče do posla cca 12 km ( kroz sela i dio grada Èakovca ) do 5,5 l / 100 km , sad kaj je počela zima i pred koji tjedan i one hladnoče neide ispod 6 litara točnije 6,5 litara ... a sad oped od ovog tjedna sa ovim temperaturama u plusu cca 10 stupnjeva sam ispod 6 litara . U ljeti od ÈK do Biograd na moru 4 odrasle osobe i ful natovareni , otvorena cesta ( nešto malo autoceste ) potrošnja ispod 5 litara stim da sam bio dosta težak na gasu ! tako da sam ja pre zadovoljan potrošnjom .....
 

linkres

New member
Vala, neka đavo nosi i kompjutere i onoga ko ih izmisli! :twisted:
Samo razbijamo glave koliko čiji auto potroši goriva u ovim ili onim uslovima i odmah brinemo da nije možda nešto u redu.
Ako auto radi normalno, pali, radi, vuče i ako niste primetili nikakvu jako radikalnu promenu u potrošnji... Samo vi to terajte! :cool:
Potpisujem, mene kad pitaju koliko mi troši golf 5 tdi, kažem u gradu 5.17,a na otvorenom 4.33 onda samo pitaju kak? i tu priča staje. Samo gas..:grin:
 

radojkta

Member
Puno priča o potrošnji i vožnji a ja kao veliki skeptik i kritičar samo riječi hvale!U tjedan dana do Slovenije pa nazad u Ri pa na Rab i danas se vratimo i nakon 750 km i svakojake vožnje stalo 40 litara dizela!A nije da sam smetao po cesti!:)
 

deda

New member
Za tu kilometražu si potrošio zraka kolko prosječan čovjek potroši za pola svojeg prosječnog života.
 

La Marche

Iskreni optimist
Nije baš potrošio zraka, zrak je smjesa plinova u atmosferi, nego kisika, a ponešto je izbacio van čega nije bilo u tom zraku, a ponešto je i nakon svega zanemarivo povećao ukupnu količinu CO2 u tom zraku.

Ali smisao razvoja auta nije da ga usporedimo sa hodačima, već...
da je bi jedan auto od prije četrdesetak godina, recimo GS, koji je tada bio otprilike ono što je C4II danas, potrošio kisika dva do tri puta više, dodao novog CO2 neusporedivo više, a o ostalim štetnim tvarima bolje da i ne mislimo i ne govorimo i ne pišemo. O mogućnosti reciklaže nakon vijeka trajanja se tada nije ni mislilo, a danas je to jako bitan faktor pri projektiranju automobila.

O tišini vožnje, brzini, klimatizaciji, sigurnosti... da ne govorimo. (nisam spomenuo udobnost, jer ljubitelji GS ljuljuškanja će se s pravom ljutiti i oduzeti mi kredibilitet za pisanje o takvim temama)
 

sasa.rajs

New member
Samo za usporedbu, kolega sa takvim motorom, ali stari C4 je držao prosjek ispod 6 na nekih 100 000km (ima sve račune i nije računao po boardu nego zapisivao ), ali čovjek na posao putuje otvorenom cestom, što će reći da mu je većina vožnje po otvorenoj. On je prezadovoljan, a bome bi i ja bio.
Nije bilo 6l nego 5,01 ma 102000 pređenih km. C4 1.6 hdi 90ks
 

liberty

Well-known member
meni je nekakav overall prosjek s tim motorom u berlingu cca 7,00 litara
s time da ja mašinu štedim samo kad nije zagrijana
kad se zagrije, dosta razvlačim motor i ne šaltam na niskim okretajima
jer sam primjetio da motoru/filterima više paše kad ga se vozi u svim režimima nego kad se nastoji voziti u području najvećeg okretnog momenta

uz to kako sam primjetio da je razlika između vožnje s namjerom da se potroši što manje i potrošnje po mojem gore opisanom osjećaju tek 0,5-1,0 litre dizela
rekao sam sam sebi 1.000 kn više za dizel na 10.000 km neće me ubiti, a načinom postupanja (nadam se) makar neću biti iznenađen porukom depollution, grc-štuc itd:D
 
Na vrh