Nije baš potrošio zraka, zrak je smjesa plinova u atmosferi, nego kisika, a ponešto je izbacio van čega nije bilo u tom zraku, a ponešto je i nakon svega zanemarivo povećao ukupnu količinu CO2 u tom zraku.
Ali smisao razvoja auta nije da ga usporedimo sa hodačima, već...
da je bi jedan auto od prije četrdesetak godina, recimo GS, koji je tada bio otprilike ono što je C4II danas, potrošio kisika dva do tri puta više, dodao novog CO2 neusporedivo više, a o ostalim štetnim tvarima bolje da i ne mislimo i ne govorimo i ne pišemo. O mogućnosti reciklaže nakon vijeka trajanja se tada nije ni mislilo, a danas je to jako bitan faktor pri projektiranju automobila.
O tišini vožnje, brzini, klimatizaciji, sigurnosti... da ne govorimo. (nisam spomenuo udobnost, jer ljubitelji GS ljuljuškanja će se s pravom ljutiti i oduzeti mi kredibilitet za pisanje o takvim temama)