Otkazi i gašenje tvornica

bjelivuk

Well-known member
Uredništvo foruma
Re: Trendovi u autoindustriji

Veliki pad proizvodnje francuskih automobilskih marki

Prema podacima Udruženja francuskih proizvođača automobila, Grupa PSA je u Francuskoj zabilježila pad proizvodnje od 35,7 odsto na godišnjem nivou

Kao i prodaja, i proizvodnja dva najveća francuska proizvođača automobila, Grupe Pežo-Sitroen (PSA) i Renoa, opala je u prvom tromjesečju ove godine za 32 odsto, na oko 350.000 vozila.

Prema podacima Udruženja francuskih proizvođača automobila, Grupa PSA je u Francuskoj, u istom periodu, zabilježila pad proizvodnje od 35,7 odsto na godišnjem nivou, na 230.337 jedinica, dok je Reno imao pad od 23,7 odsto i proizvodnju od 118.060 vozila, prenio je francuski list Ekspres.

Proizvodnja u svijetu pod firmom PSA opala je za 18,8 odsto, na 712.936 vozila, dok je Reno u svijetu proizveo za 7,9 odsto manje vozila, odnosno 658.587.

Marka “reno” pretrpjela je pad proizvodnje od 10,8 odsto, dok je proizvodnja modela “dačija” skočila za 23,7 odsto.

Zbog smanjene tražnje na francuskom i evropskom tržištu, obje kompanije preduzele su opsežne mjere restrukturiranja.

List podsjeća da je Grupa PSA, koja je na kraju 2012. zapošljavala 91.000 ljudi u Francsukoj, planom iz 2012. predvidjela gašenje blizu 11.200 radnih mjesta u periodu od sredine 2012. do sredine 2014.

Reno, koji je takođe smanjio svoje prisustvo u Francuskoj, na kraju 2012. zapošljavao je 54.000 ljudi.

http://www.seebiz.net/poslovanje/kompanije/veliki-pad-proizvodnje-francuskih-automobilskih-marki/
 

deda

New member
Re: Trendovi u autoindustriji

Ni to niš ćudno,opet bu njasre kak je bilo prije koju godinu,aute proizvode ko štople za flaše,da imaju malo mozga i brinu i sami bi bili svjesni da više nema kam s tolikom proizvodnjom automobila,koji postaju sve veći teret i postaju nekorisni i nesvrsishodni.Seljaka ima sve manje,a škvadre u gradovima sve više,a auto što je veći grad sve više postaje neupotrebljiv.
 

Dalibor

Dado Tornado
Re: Trendovi u autoindustriji

ako otpuste 11 000 francuza to je još 11 000 manje potencijalno prodanih citroena u francuskoj
 

bjelivuk

Well-known member
Uredništvo foruma
Radno mjesto nije konstanta. Za 10-15 godina, rastom znanja i tehnologije, neće ni biti radništva. Strojevi će preuzeti gomilu toga, a ljudi će se baviti drugim poslovima.

Nekidan sam gledao na Yubito-u dokumentarac o poljovirednicima. J. Amerika. Ogromna plantaža, od horizonta do horizonta; ne vidiš joj kraja. Desetak strojeva autonomno radi (ore, sije, žanje) prema unaprijed plotiranom smijeru na GPS-u, a jedan čovjek sjedi u kombiju i s laptopa korigira rad strojeva.

Drugi se žali kako je nekoć tu radilo na stotine ljudi. A, :cenzura::cenzura::cenzura:iga, bilo nekoć, danas više nema potrebe.
 

deda

New member
Pa da nitko nebu trebal raditi,samo se bumo množili,a višak nas bude išel u stoćnu i hranu za kućne ljubimce bogataša.
 

Dalibor

Dado Tornado
čini se da je započela borba protiv Tesle.
savezne države sjeverna karolina i teksi, žele zabraniti prodaju Tesla automobila jer ih tvornica prodaje preko isključivo svojih dučana ili putem interneta, odnosno auto ne mogu prodavati preprodavači, što "stvara nelojalnu konkurenciju" :D

kratki video prilog:

[ame]http://www.youtube.com/watch?v=Ri-TDxSH3J4[/ame]
 

Dalibor

Dado Tornado
u srbiji nezadovoljni radnik izgrebao 31 fiat 500L: Nezadovoljni radnik oštetio 31 fiću u tvornici u Kragujevcu

citat iz teksta:
– Mladi se još nekako nose s tim, ali starijima je sve teže. Radi se u tri smjene pod velikim pritiskom, a prosječna plaća je 320 eura – kaže Mihajlović. Od svih radnika Fiata u svijetu, Srbi sa 320 eura mjesečno imaju najniže plaće. Turci rade za 450 eura mjesečno, Rusi i Poljaci za 550, Brazilci za 1000, Talijani za 1200, a radnici u SAD-u za 2500 eura.
 

bjelivuk

Well-known member
Uredništvo foruma
Kad već spominješ Turke:

Hyundai povećava proizvodne kapacitete u Turskoj



Kompanija Hyundai proširuje svoja proizvodna postrojenja u Turskoj, čime će proizvodnja ove kompanije u Turskoj biti udvostručena.

Proizvodni kapacitet fabrike Hyundai Assan Otomotiv Sanayi (HAOS) nakon ovog proširenja će biti podignut na više od 200.000 automobila dok je nova investicija proširenja košta oko 609 miliona dolara.

Također, proširenjem fabričkih kapaciteta omogućen je i početak proizvodnje novog modela Hyundai i10 koji će se na tržištu pojaviti već u septembru ove godine.

Prema navodima kompanije, novi pogoni, limarski kao i pogon za sklapanje šasija, zvanično će biti otvoren nakon proizvodnje novog modela i10.Oba pogona su automatizovana uz pomoć robota, kapacitet linije za montažu je sada udvostručen, a postavljena je i nova linija za provjeru i testiranje šasija.

Uspostavljanjem proizvodnje novog modela i10, uz postojeću proizvodnju modela i20 koja je pokrenuta 2010., kompanija Hyundai Asan će postati glavna baza za proizvodnju manjih automobila za evropsko tržište.

Navedena fabrika iz Turske će izvoziti vozila u preko 30 zemalja, uglavnom evropskih. Prema posljednjim podacima, do kraja 2014. fabrika će na tržište isporučiti više od 160.000 vozila i više od 180.000 vozila do kraja 2015. godine.

http://www.seebiz.net/poslovanje/kompanije/hyundai-povecava-proizvodne-kapacitete-u-turskoj/
 

deda

New member
Kod nas ne bi ni našli nikog VKV/SSS da im radi ispod 600€ neto.
Nebi našli jel kod nas toga više nema,neki pomrli,neki u penziji,neki kilavi,a rupa od 23 godine sustavnog uništenja i ne učenja i nasljeđivanja znanja već odavno pokazuje svoj danak.
 

Marko

Well-known member
kod nas toga više nema
Tako je! Blago onima koji proizvodnju nemaju! :D

S ovim mjerama "stručnog osposobljavanja" (1600 kn) mladi ljudi kojeg god stupnja obrazovanja ili zanimanja i generacije koje dolaze će biti uvedeni u život u kojem ne trebaju očekivati previše već šutjeti i raditi za crkavicu te uz to davati svoj maksimum po pitanju radnih kapaciteta. Nikog nisam čuo da je tu groznu činjenicu iznio javno i pred kamerama ! Poduzeća forsiraju stručno osposobljavanje (kako je zakonodavac dao tu mogućnost zašto je ne iskorisititi, veći profit je u igri) tako da time i sposobni ljudi iz pojedine struke puni iskustva bivaju izbačeni iz igre i ako se nešto ne promijeni karikiram - SRB inženjer će imati 320 €, a HR inženjer 250 € i cijela regija će raditi za EU za kikiriki - biti će to "evropska kina"...
 
Na vrh