Kakve veze novi Fiat 500 ima sa nekadašnjim Fićom,čak ni naziv.
Glup i iskompleksiran narod ne može spasiti ni robovlasnički režim,a kamoli socijalizam,a još manje kapitalizam.
Jesam,sve mi se ćini kako bi svi silom htjeli da je novi Fiat 500 nasljednik Fićeka,a to nasljedstvo nema nikakve veze sa Fićom,nego sa starim Fiatom 500 i to su sasvim različiti auti,koji nemaju ništa zajedničko,osim što su rađeni u istoj tvornici.
Medij je moćna stvar,puno je toga progurano sa potpuno izvrnutim činjenicama jer neke :cenzura::cenzura::cenzura::cenzura::cenzura:e koje pojma nemaju mlate gluposti i onda se na kraju takve gluposti i prihvate i možeš se uzaludno potrgat dokazujući pravu istinu,ne vrijedi truda.
Ne bih se složio s početkom kraja.
Upravo sam se vratio s višednevnog boravka iz Engleske i koliko sam tamo vidio Jaguar i Land Rover sad rade aute bolje i "engleskije" nego zadnjih godina dok su se patili pogonjeni engleskim kapitalom. Izgledaju kao da su tek sad procvali!
A koliko sam doznao iz razgovora, ni Englezi nemaju ništa protiv svih oblika stranih investicija u kapitalu i "ljudstvu".
GM već ima opel i vauxhal, tak da nisam ziher što bi radio sa psom.
ovo što kažeš za landrover i jaguar svakak stoji, meni recimo đuro utješanović bilo da psa kupi kinez i stavi svoj kapital, bez obzira što u kini jedu pse.
GM ima već 7% vlasništva u PSA... sad kad obitelj Peugeot izlazi van, GM će ili preuzet kontrolu,ili potpuno izać. Izgleda da se puno toga vrti oko Kineza, i njihovih poteza.
Ja bi osobno rađe kineski kapital....al vrijeme će pokazat
na največem tržištu europe njemačkoj i britaniji slabo se prodaju, tako da ovise o italiji, francuskoj i španjolskoj...
a kada pogledaš odnos francuskih usporednih testova prema svojim francuskim autima i recimo njemačkih test vozača prema njihovim njemačkim autima čudo je što citroen i peugeot još uopće postoje...