Otkazi i gašenje tvornica

Automatic

Well-known member
Nisam uopće zadovoljan tom odlukom jer sam radio hale za neke uvoznike kineskih automobila i to su doslovce bili proizvodi samo na prvi pogled.Kad malo bolje pogledaš onda vidiš da je to ustvari samo zamazivanje očiju sa jeftinočom a proizvod nema kvalitetu već samo izgled.Njima je bitna količinska distribucija a ne trajnost i kvaliteta.Na žalost to je tržištu tako_Osobno bi rađe da je preuzeo GM ipak su oni ti koji imaju korijene automobilizma ,dok nisu počeli kinezi širit tržišta svakakvok škarta( da mogu i Boga bi iskopirali),oni kopiraju sve samo da se proda a ljudi rade za kilu riže.
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
ma daaaaaj... Kineska lova je lova ko i svaka druga. To šta su kineski auti nekvalitetni nema ni neće imati veze sa Citroenom, i njegovim autima. Neće se u kini proizvodit. Niti će kinezi sad svoju pamet i tehnologiju gurat u auto. Oni si tako grade poslovni portofolio i grade imidž, a tehnologija ide u smjeru Kine, ne obrnuto. Samim time planiraju i nešto zaraditi.

Pogledaj Volvo, jel sad proizvode nekvalitetna sranje jer im je Kinez vlasnik? Ne. Radnici, injžinjeri, tvornice, sve je ostalo isto.
Jel Jaguar i Land Rover proizvodi sranja jer su ih Indijci kupili? Opet ne.

Apsolutno podupirem njihovu kupovinu, pa i u većem postotku od te trećine. Financijski su i više nego stabilni, i mogu otvoriti put Citroenu na puno veća tržišta.

A GMu svaka čast na povjesti, ali auti koje sada rade su im nikakvi. I uz svu pomoć američke vlade financijski su nestabilni (sad im je kao bolje krenulo, al je to sve mazanje očiju - kad budu 10 godina radili u plusu, e onda nek se jave) + imaju još dosta tužbi na leđima sa puno gnjevnih dužnika.

Tako da.... Hvala GM, ali ne hvala... Dobar dan Kinezi! :D
 

Automatic

Well-known member
ma daaaaaj... Kineska lova je lova ko i svaka druga. To šta su kineski auti nekvalitetni nema ni neće imati veze sa Citroenom, i njegovim autima. Neće se u kini proizvodit. Niti će kinezi sad svoju pamet i tehnologiju gurat u auto. Oni si tako grade poslovni portofolio i grade imidž, a tehnologija ide u smjeru Kine, ne obrnuto. Samim time planiraju i nešto zaraditi.

Pogledaj Volvo, jel sad proizvode nekvalitetna sranje jer im je Kinez vlasnik? Ne. Radnici, injžinjeri, tvornice, sve je ostalo isto.
Jel Jaguar i Land Rover proizvodi sranja jer su ih Indijci kupili? Opet ne.

Apsolutno podupirem njihovu kupovinu, pa i u većem postotku od te trećine. Financijski su i više nego stabilni, i mogu otvoriti put Citroenu na puno veća tržišta.

A GMu svaka čast na povjesti, ali auti koje sada rade su im nikakvi. I uz svu pomoć američke vlade financijski su nestabilni (sad im je kao bolje krenulo, al je to sve mazanje očiju - kad budu 10 godina radili u plusu, e onda nek se jave) + imaju još dosta tužbi na leđima sa puno gnjevnih dužnika.

Tako da.... Hvala GM, ali ne hvala... Dobar dan Kinezi! :D
Sve ok.Kinezi jesu financijski najjači.Bogatstvo su namlatili na svojoj sirotinji koja radi za đabe a kad osvoje tržišta svi ćemo radit ko kinezi i od toga imati debelu ku.......Tam kam oni guraju svoje tržište drugi propadaju a oni se šire.I oni imaju kvalitetnu robu ali ta i tamo košta .Možda mogu poslužit samo ko ulagaći ali bez plasiranja svoje robe što se tiće automobila jer ne zadovoljavaju test vozila pri sudaru ali to im ionako nije bitno ....ima naroda.
 

deda

New member
To da se za evropske aute ne proizvode dijelovi u Kini,malo sutra,zato svi novi auti ne vrede ni kur......,a ti njihovi djelovi idu pod mus i sve se to uglavnom plasira na drek tržišta u koje i mi spadamo.Kaj mislite da se Citroen kupljen u D ili F kvarikao ovi koji se prodaju kod nas,aha,samo vjerujte.
 

Automatic

Well-known member
O tom i pričam .Najprije pomognem financijski te lagano guram dok stvari ne legnu da mogu reći ne trebam vas više ,put mi je otvoren.Iako moram naglasit ,da mi ne proizvodimo ništa ,a za:cenzura::cenzura::cenzura:emo sve što se za:cenzura::cenzura::cenzura:ati da.
 

La Marche

Iskreni optimist
1. Uopće se ne slažem s tim da se Citroeni kvare više od bilo kojih drugih automobila. Možda nekad.
2. Uopće se ne slažem s tim da mi sve za... Držim da nas samo nesposobnjakovići i politikanti u to uvjeravaju da bi opravdali svoje neznanje, nesposobnost i lakomost. Uspješni kod nas ne smiju niti pisnuti, u strahu da ih svi gore navedeni koji su često bliže vlasti i moći, jer je napredovanje karijerističko, a ne prema sposobnostima, isti čas ne ogule. Zato izgleda da i ne postoje, a mediji uporno serviraju loše primjere. I medija se uspješni boje iz istog razloga.
 

Vedran

New member
Ja sam isto uvjeren da nema teorija zavjere, zakaj bi za naše tržište bili lošiji auti. K vragu pa moj DS3 je napravljen u Poissyju ko i svaki drugi, oni Alžirci na traci nemaju pojma kud auto ide poslije- to mi je bullshit...:angel:
 

La Marche

Iskreni optimist
Ono što znam iz prilično pouzdanog izvora je da firma koja je uglednija i ima "u svom vlasništvu" neku manje uglednu, traži od proizvođača dijelova za proizvode pod svojim imenom kvalitetnije dijelove nego što zahtijeva za tu drugu, ali da bi se unutar iste firme radila dva stupnja kvalitete, nisam čuo. Ne kažem da se to ne radi, ali eto - nisam čuo za takav slučaj.
 

deda

New member
I nemreš čuti,da bi to znao moraš tamo radit i nesmiješ pisnut.Nije to stvar zavjere,nego za različita tržišta se traže različiti uvjeti kvalitete,i naravno da je stvar kvalitete cijena,a da bi se više zaradilo onda se tako i radi.Zašto bi više trošio na kvalitetu ako ne moraš.
 

Automatic

Well-known member
Uglavnom auti koji su malo lošije napravljeni idu na tržišta gdje mogu proć standard takvog tržišta.Svi strojevi se kalibriraju pa se i sa vremenom malo mjera izmakne .U tom momentu se odštanca do 1000 dijelova ,pa se i sklope auti .Tad se takvi auti plasiralu na tržište afričkih i istočnih zemalja koje nisu baš pretjerano razvijene i tam je to vrhunski auto.To mi objašnjaval baš menager iz citroenovog servisa .
 

Automatic

Well-known member
Naivno pitanje se nameće samo po sebi:
Ako se to ne smije nikome reći, kako onda ti pouzdano znaš?
Kad sam imao problem sa novim autom (starim dva tjedna),nije se znalo da li je razbijen prilikom transporta ili je tak napravljen onda mi je tak plasirano od strane njihovog menagera da auto najvjerojatnije nije bio namjenjen za to tržište na koje je stigao (imao je 50 i nešto greški od kojih su bila i loše šivana sjedala,feler kola volana, feler armature,feler poklopca pretinca itd....itd...). Ne bi o tom jer sam obećao na forumu da o tom više neću govorit ako dobijem sve što mi je sud dodjelio bez problema .
 

Dalibor

Dado Tornado
kod nas su dolazile "drugačije" xsare.
pa je tako onaj tko je želio pravi citroen išao u šoping npr. francusku.
krajem 90-tih hrvatska je za francusku bila divlje balkansko pleme - citat franc. političara.

u pogonima citroena i peže radila se razlika zbog toga što su se auti radili za više različitih tržišta, a citroen i pežo su sa razlikama započeli nakon iskustava sa prodavanjem vozila u africi.
pa je tako postojala "civilizirana europa", istočna europa, balkan, rusija, afrika...

bilo je i ispovijesti o tome da se rade razlike za različita tržišta od radnika u tvornici kraj pariza koji su pričali o svojim dogodovštinama svojim balkanskim rođacima, a oni onda dalje.

ja bi išao čak toliko daleko da napišem kako je pad citroena i peže započeo početkom 90-tih kada je pad kvalitete zadesio i ostale proizvođače uslijed implementacije PICOS proizvodnog principa koji je na dobavljače prebaciovao največi dio odgovornosti, dok je auto marka bila odgovorna samo za kvalitetu.

citroen i pežo su nastavili negativan trend kvalitete skoro pa sve do današnjih dana. pa tako recimo imaš brtve glave koje brzo probijaju na generacijama modela tijekom 20+ godina, ili razvoj stražnje osovine koju su modificirali nakon više od 20 godina...

neke su stvari moji dojmovi, a neke stvari koje sam čuo ili pročitao.
 

Automatic

Well-known member
O tom i pišem.Ali nažalost nečijom odlukom mi moramo biti pleme ali ne balkansko već pleme za vrijeme pračovjeka.Dok smo bili u balkanskom plemenu bar se znalo za nas i bila proizvodnja nečeg.Sad je došlo doba borbe za preživljavanje ko u kamenom dobu.Mislim da je na kompletnom balkanu sad tak(moliš boga da je za jest i da nisi bolestan) .Dva para pračovjeka a sve ostalo majmuni , koji se još razvijaju ,kak nas vide tak nas i cijene,tak nam i prodaju a mi si nemremo pomoći već samo prilagoditi.
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Osim loših guma, nijedan problem nisam imao sa autom koji je došo iz francuske... valjda su mi slučajno ubacili ovaj za zapadno tržite :D (da se razumijemo, bilo je problema, al bez uzročno-posljedične veze sa proizvodnjom u fr)

Sve je to super šta vi pričate al mislim da je to malo prenapuhano, barem danas... standardizacija proizvodnje i kontrola kvalitete je viša danas nego ikad...

Jedino me muči kokakola... ova naša odvratna kolakola... e to tek nema veze sa orginalnim proizvodom.

Edit:
e da.. imao sam jednu manju tvorničku grešku sa elektronikom... al je greška bila na svim modelima u europi tak da...
 

Dalibor

Dado Tornado
mislim da nema više toliko toga, da danas svi rade aute podjednake kvalitete, a sa koka kolom može biti kao i sa nutellom.
okus nije isti u italiji, u njemačkoj ili u hrvatskoj, svaka nutella se radi u drugoj tvornici, a okus je prilagođen tržištu, ne znači da je manje kvalitetno.
meni je recimo bolja nutella koja se prodaje kod nas od one u njemačkoj, a njemačka se proizvodi u njemačkoj, dok je "naša" iz meni se čini poljske i ide još i na tržište albanije, makedonije srbije...
 

deda

New member
Zašto onda Persil koji kupiš u Njemačkoj košta manje nego kod nas a pere milion puta bolje i manje ga treba nego ovog kojeg tu kupuješ?Auto je roba ko i svaka druga,nema više imiđa,sve je stvar apsolutnog profita.Zašto je Beks ili Stella u Austriji itd. sto puta bolja od ove koju kupuješ kod nas?Zašto je Lewis koji sam dobio iz USA,potpuno drugaćiji nego bile gdje u bližoj okolici?Pa sad da ne nabrajamo više.
 

Dalibor

Dado Tornado
i mađarski ford escort je bio drugačiji od njemačkog :D
a nutella je 7 kn jeftinija u njemačkoj ali i (meni) lošija.

persil za njemačku možda ima drugačije podrijeklo od našeg, ime je zajedničko :)
 

Automatic

Well-known member
Osim loših guma, nijedan problem nisam imao sa autom koji je došo iz francuske... valjda su mi slučajno ubacili ovaj za zapadno tržite :D (da se razumijemo, bilo je problema, al bez uzročno-posljedične veze sa proizvodnjom u fr)

Sve je to super šta vi pričate al mislim da je to malo prenapuhano, barem danas... standardizacija proizvodnje i kontrola kvalitete je viša danas nego ikad...

Jedino me muči kokakola... ova naša odvratna kolakola... e to tek nema veze sa orginalnim proizvodom.

Edit:
e da.. imao sam jednu manju tvorničku grešku sa elektronikom... al je greška bila na svim modelima u europi tak da...
Kad buš platil 140 000 kuna na 7 godina kredita ,a za to dobil k........... onda moremo raspravljat o prenapuhnutosti.Ovo kaj sam napisal imam dokumentirano sa svim štambiljima.
 
Na vrh