Otkazi i gašenje tvornica

zujo

New member
Re: Autoindustrija, otkazi i gašenje tvornica

Hrvatsko tržište automobila 2012.

I dok je u 2011. godini u Hrvatskoj, prema podacima Promocije plus, registrirano 41.561 novih osobnih vozila, u 2012. godini je taj broj pao na 31.360 novih osobnih vozila. Iako je prošla godina dobro krenula - mjesečni prosjek je do ljeta bio oko 3360 automobila, drugi dio godine je donio veliki pad prodaje.



Prodaja po modelima:




http://www.vidiauto.com/01novosti/index.php?id=18702
 

deda

New member
Re: Istina o svijetu u kojem živimo?!

Ove godine biće još veći pad prodaje,a kriza još nije ni počela,tek slijedi prava frka.
 

deda

New member
Re: Istina o svijetu u kojem živimo?!

Možemo ih natuć kolko hoćeš,kaj vrijedi kada smo ih spiskali za tri generacije unaprijed.
 

Tanaja

"Max. utegnut za vozit"
Re: Istina o svijetu u kojem živimo?!

kaj vrijedi kada smo ih spiskali za tri generacije unaprijed.
:confused: briga mene šta je drugi potrošija i di, ja svoje šparan, a ovi naši samo neka dižu poreze, ja ću se lagano preorjentirat na kupovinu u Bosni. :cool: Novi auto san već planira naručit u rujnu u nekom salonu u austriji. da ne bi ode plaća neka "davanja" više. :mad: http://konfigurator.citroen.at/Configurator/Index/1C58AF/
 

zdeslav1967

šofer
Donator foruma
Re: Istina o svijetu u kojem živimo?!

je, to kaj si ti planiraš kupiti auto pri austrijancu nam bude tak razje*alo ekonomiju, ak već ne do kraja, onda bar do ruba. LOL
 

Marko

Well-known member
Re: Autoindustrija, otkazi i gašenje tvornica

zabrinjavajuće kako loše ide model C3
Hrvoje Marin je jučer napisao da Elysee ima istu cijenu kao C3, pa nek smanje za 5% cijenu C3 - naše tržište uvijek gleda kod koga se za iste novce dobi "više" auta. C3 je simpa ali dobar dio ljudi ga prekriži s liste favorita kad vidi da za tu cifru dobi veću O. Astru (clasik) ili Vau Pola (doduše s polovicom opreme C3) - brojke Zujo-ve tablice to potvrđuju. C4 su držali po 140.000 kn (2010. g., srednja oprema, benz.), a po koliko je sad i gle čuda kak se lijepo prodaje. :grin:
 

Dalibor

Dado Tornado
Re: Autoindustrija, otkazi i gašenje tvornica

je, cijena je bitna...
c-crossera bil najprodavaniji auto tog tipa kada su prodavali one modele koji su bili višak u inostranstvu...
ali reko bih da je kod C3 nešto drugo u pitanju...
meni taj njegov dizajn nekako nije baš "za sve", tj. nije pogođen ni za koga...
DS3 je koliko bazni, oko 110 000... ko bi to kupio... puno novaca za dizajn...
 

Marko

Well-known member
Re: Autoindustrija, otkazi i gašenje tvornica

c-crossera bil najprodavaniji auto tog tipa kada su prodavali one modele koji su bili višak u inostranstvu...
Pa to smo utvrdili, a utvrdili smo još i to da ti isti srečkovići koji su uboli auto po super cijeni prodaju taj isti rabljeni sa pređenih 60 -80000 km po još većoj cijeni od nabavne.. Oujeaaa :)

Daliborček, čini mi se da tu na forumu čak i ima vlasnika C3 - pa pazi kaj pišeš... :D
 

Hrvoje Marin

Active member
Re: Autoindustrija, otkazi i gašenje tvornica

Elysee ima istu cijenu kao C3
u usporedbi sa 2006 C3 košta isto, C5 je skuplji 20.000 kuna,

a nema modela iz prethodne generacije kao kod ! svih drugih.

Skoro bi se moglo reći da je Citro otišao jednu klasu gore po pitanju cijene.

To je sigurno loš potez, a sad kako je svima 20% manje naravno koma, onda

ni nema bitne razlike. Autoindustrija (osim BMW) sucks trenutno mnogo.
 

Dalibor

Dado Tornado
Re: Autoindustrija, otkazi i gašenje tvornica

čitam dana u business.hr-u da je PSA zatražila pomoć od države.
minus popriličan u milijardama, a zatražili su valjda oko 7 milijardi eura.
francuska predala zahtjev europčanskoj komisiji zamolbu za odobrenjem pomoći...

ako sluge prosvjetljenih ne odobre ode citroen za 1€ nekom kinezu...

fora mi je kaj se PSA poziva na gubitak prodaje u "južnim" država... italija 20%, francuska 13%, i još jedna država isto do 10% manja prodaja...

trebaju se ugledati u neke druge marke... i krenuti globalno....
 

bjelivuk

Well-known member
Uredništvo foruma
Re: Autoindustrija, otkazi i gašenje tvornica

Europska potražnja za automobilima najniža od 1995.



Potražnja za novim automobilima u Europi pala je u 2012. na najnižu razinu od 1995., izvijestilo je u europsko industrijsko udruženje (ACEA) čiji podaci ukazuju na silazni trend na svim velikim europskim tržištima, uz izuzetak Velike Britanije.

Prosječno dva radna dana manje pridonijela su prošlog mjeseca smanjenju broja registracija novih automobila u Europskoj uniji za 16,3 posto, uz registriranih ukupno 799.407 vozila, pokazuju podaci Europskog udruženja automobilske industrije (ACEA). Brojke naglašavaju krizu proizvođača vozila u Europi, gdje prezadužene banke ne žele posuđivati novac potrošačima za kupnju novih automobila u uvjetima rekordno visoke nezaposlenosti povezane sa strogim mjerama štednje.

U cijeloj 2012. potražnja za novim automobilima spustila se na najnižu razinu od 1995., uz registriranih samo 12,05 milijuna novih automobila. Time se smanjila za 8,2 posto u odnosu na 2011., što je njezin najveći pad od 1993. kada se strmoglavila za 16,9 posto. U prosincu je većina velikih europskih tržišta zabilježila dvoznamenkaste stope pada registracija, u rasponu od 14,6 posto u Francuskoj, te 16,4 posto u Njemačkoj, do 22,5 posto u Italiji i 23 posto u Španjolskoj.

Jedine su iznimke bile europske zemlje koje nisu članice eurozone,
poput Velike Britanije i Švedske. Među pojedinim proizvođačima najveći su pad potražnje u prosincu zabilježili američki General Motors i Ford, čija je prodaja na razini grupe pala otprilike 27 posto. Èak je i prodaja Volkswagenovog vodećeg branda VW smanjena za 22 posto. Sličan je pad, za 19 posto, zabilježio i luksuzni brend Audi. Rijetke svijetle točke bili su korejski brandovi Hyundai i Kia, čija je prodaja porasla 10,5 odnosno 6,8 posto. (Hina/HT)

http://www.poslovni-savjetnik.com/svijet/europska-potraznja-za-automobilima-najniza-od-1995
 

deda

New member
Re: Autoindustrija, otkazi i gašenje tvornica

Hvala ti Bože,jer ovolika produkcija je ionako propast Svjeta.Gomilanje nepotrebne proizvodnje samo iscrpljuje planetarne resurse i zagađuje preko svake mjere.Konačno je raja uvidjela da automobil sve više gubi smisao svojeg postojanja.
 

deda

New member
Re: Autoindustrija, otkazi i gašenje tvornica

Uopće ne se zezam.Ajd stavi na papir kolko te auto košta.U svom radnom vijeku ako kupiš 4 nova auta u tih 40 godina,ti auti te koštaju 15 000€ neke bezvezne srednje kalse,još ako ja na kredit ispadne 100 000€.Odražavanje puta tri i spiskaš na njih 300 000€.Za te novce napraviš tri kuće.Voziti se na posao svaki dan autom je tri puta skuplje nego javnim prijevozom,plaćanje parkirnih mjesta,kazni,gubljenje nepotrebnog vremena,a ako putuješ autom bilo kamo u bližu okolicu opet je barem duplo skuplje,nego busom,vlakom.Daljna putovanja autom u neke veće Eu gradove je stravično skupo u odnosu na pakete koje ti nude turistička poduzeća,a tek muke koje zahtijevaju takve vožnje i snalaženja po tim gradovima,a o riziku nezgoda na putovanjima da se i ne priča.Dakle matematika sve pokazuje,danas je auto čisti 100% luksuz,kolko god si mi to ne želimo priznat.Stanovnici velikih gradova sve manje imaju vlastiti auto,jer ne da je preskupo ga imati,nego je čisto bacanje novaca kojim si život možeš daleko ljepše i bolje urediti,dakle žrtvuješ kvalitetu života imajući ga.Kada o svemu tome razmisliš,zadovoljstvo imati auto je sve besmislenije i vodi te sve više u nešto što postaje nesvrsishodno i nekorisno u odnosu na to koliko to plačaš.Sve to kada se uzme u obzir,automobil kao individualni prijevoz i posjedovanje poćinje izumirati i nije ćudo da prodaja svakim danom pada,bez obzira na krizu.Još kada se uzme u obzir globalno zagađivanje koje proizvede auto,a samo njegovo dimljenje je najmanji problem,još daleko više zagađivanje nastaje infrastukturom koja se mora izgrađivati da bi ti auti imali gdje biti,proizvoditi se i voziti se.
 

zujo

New member
Re: Autoindustrija, otkazi i gašenje tvornica

To sve stoji za stanovnike velikih gradova. No u Lijepoj našoj još uvijek puno ljudi živi po selendrama gdje je nemoguće opstati bez vlastitog prijevoznog sredstva, a i vani je trend takav da oni koji si to mogu priuštiti sele iz užih gradskih središta na periferiju gdje nema svih tih problema koje ste nabrojali.
 

deda

New member
Re: Autoindustrija, otkazi i gašenje tvornica

Problem i je u tome što većina i živi u gradovima,a manja mjesta su druga priča,tak da i ja razmišljam zbrisat nekam u neku provinciju,a tam je auto jedina veza sa svijetom.Autoindustrija jedino i može opstati od većine,nikako od bogate manjine ili siromašnog sloja u nekoj provinciji,tak kolko god se oni trude sa lansiranjem novih modela svaka dva dana,gube bitku.Vrhunac autoindustrije je već odavno prošao,silazna putanja je neminovna i već traje,a samo se želi zaradit i uzet kolko god se još može,bez obzira na posljedice.Ima još jedan trend u Europi,stanovništvo je sve starije,a što je starije sve manje im treba auto.
 

Marko

Well-known member
Re: Autoindustrija, otkazi i gašenje tvornica

To sve stoji za stanovnike velikih gradova
Lijepo se 5 min prošećeš do najbližeg tram ili bus stajališta, pokupi te prijevoz i na radnom si mjestu ili si tamo gdje si već kanio ići. Nisu mi poznate cijene mjesečnih karata ali ti mnogo novaca ostane u odnosu da plaćaš 1000-2000 kn za neko gradsko prdekalo + parking + benzin za stajanje u gužvi. Ostalo kaj ste napisali se slažem.
 

La Marche

Iskreni optimist
Re: Autoindustrija, otkazi i gašenje tvornica

Vele po nekim forumima, trebam auto za grad, oko 10.000 km godišnje. Koji da kupim? Najbolje, mislim si ja, nijedan.
A ako imaš auto radi nekih drugih potreba, bilo kojih, poslovnih, ili česti putevi na vikende, bilo što, onda je bez veze plaćati taksi ili što slično, nego odeš autom i u grad, kad ga već imaš.
Romantično doba automobila u vožnji uz rivijere u kojima pjeva vjetar u kosi kabrioleta, ili zadnji kraj na praznoj snježnoj brdskoj cesti pleše sambu, je odavno prošlo.
Sad je najvažnije za dobru prodaju auta da ti bude što veća poreska olakšica.
A o tome odlučuju vlade, a ne proizvođači i kupci automobila.
 
Na vrh