Otkazi i gašenje tvornica

Nono

Èlan
re: Autoindustrija, otkazi i gašenje tvornica

Uz svu tu bezosjećajnost za socijalna pitanja, odnosno za ljude i njihove obitelji, meni je fascinantno kako su se (smo se) svi pomirili s padom kvalitete. Sve to ide u krivom smjeru jer su takvi zakoni tržišta i pravila biznisa. Važan je samo profit manjine i to nam postaje normalno. Doći će nova oktobarska revolucija kad tad, samo će se drugačije zvati.
 

Sale

cfh
Uredništvo foruma
re: Autoindustrija, otkazi i gašenje tvornica

Doći će nova oktobarska revolucija kad tad
Uf, ne bih osobno priželjkivao socijalizam niti komunizam. Sve radikalne ideje koje isključuju važnost pojedinca nisu dobre.

Već je netko bio pisao ovdje slično, a to je da nije problem u kapitalizmu, nego u korporativizmu. I to je točno. Upravo zato što korporativizam isključuje važnost i vrijednost pojedinca. To je maligno tkivo kapitalizma.

Kapitalizam je samo po sebi dobar. Gomila je pozitivnih primjera kapitalizma čak i u HR gdje je radnik zadovoljan, produktivan i adekvatno plaćen. Javno je možda najeksponiraniji primjer dm drogerie markta gdje je je prosječna plaća radnice gotvo 1000 eura netto. Tu je i 'trinaesta plaća'.
Zatim hrpa malih i srednjih poduzeća koji se primarno bave izradom softvera, također odlični uvjeti unatoč enormnim javnim davanjima koje imamo u HR.

Itd., itd...
 

deda

New member
re: Autoindustrija, otkazi i gašenje tvornica

Gdje god lova gospodari,sve ostalo je šuplje i bez odgovornosti, a bez odgovornosti je anarhija,a upravo je to kod nas i u slićnim zemljama.To sve nema veze sa društvenim uređenjem ma kakvo bilo i svako je dobro ako postoji red,čak i u robovlasničkom ili feudalnom društvu.
 

Nono

Èlan
re: Autoindustrija, otkazi i gašenje tvornica

Uf, ne bih osobno priželjkivao socijalizam niti komunizam. Sve radikalne ideje koje isključuju važnost pojedinca nisu dobre.
I ja ne priželjkujem komunizam ni bilokakve radikalne ideje. Proželjkujem ono što piše u ustavu, a to je da živimo u socijalnoj državi. Kapitalizam ili korporativizam, ne znam gdje je razlika. Kapitalizam je omogućio da se velike korporacije ponašaju kako se ponašaju. Kad spominješ DM to zvuči kao izuzetak. Evo ti "naš" T-Com: opet se spominju otkazi za 500 radnika, a firma su s jednim od najvećih profita u državi. To je ono što nije dobro i mislim da to neće ići u nedogled tako. Negdje u svijetu će puknuti, samo je pitanje gdje i kada. Tako ja mislim.
 

La Marche

Iskreni optimist
re: Autoindustrija, otkazi i gašenje tvornica

Socijalna prava koštaju, a ako nema dovoljne vlastite proizvodnje da to podmiri (ne računam trgovinu i telekome, već nešto što napraviš pa prodaš van države i tako dovučeš novce koje nemaš, jer nekih stranih investicija niti jeftinog kapitala nemaš, a ako budem ja prodavao tebi, a ti meni, a nemamo niti ti niti ja, onda budemo obojica daleko došli), onda su socijalna prava osuđena na smanjivanje.
 

deda

New member
re: Autoindustrija, otkazi i gašenje tvornica

Prvo bi trebalo uzeti natrag svima koji su se na "zakonit" naćin domogli društvene imovine i novca.Tko su baš oni da su to mogli uzeti i sada prodaju fore da su to zaradili,tko im je to zaradio?Nikada se nigdje nitko nije obogatio radom,samo legalnim ili ilegalnim (naziv je nebitan) naćinom otimaćine,prijevare i iskorištavanjen tuđe muke.Nekad kada je nekome palo na pamet da nešto otme izazvao je rat i slićne sukobe,dok su se naivci klali međusobno drugi su iza leđa drpali,a sada se to ljepo otima nebuloznim pričama i izmišljaju neke fore ,kao strane investicije,konkurentska ekonomija,privatizacija,koncesije itd,sve su to priče za naivce da im mogu otima pred očima.
 

Marko

Well-known member
re: Autoindustrija, otkazi i gašenje tvornica

Prvo bi trebalo uzeti natrag svima koji su se na "zakonit" naćin domogli društvene imovine i novca
Svatko neka papirima opravda svoj prvi miljunček onda se dalje moremo spominati... :weeabooface:
 

Morski Pas

New member
re: Autoindustrija, otkazi i gašenje tvornica

Otisli ste totalno u off :
PSA ne zatvara tvornice zbog u Hr ukradenih milijuna, nego zbog losih poslovnih poteza ukljucujuci odluke o dobavljacima, modelima, brendiranju i sl. sto je dovelo do ovakvih rezultata.
A i to da se na EU kontinetu ne isplati proizvoditi nije istina, nazalost nekako je najlakse opravdanje svojih pogresaka nalaziti u opravdanjima na nekim oblačnim globalnim razinama npr. globalna recesija, jeftina konkurencija i sl. floskule da prostite.
 

Dalibor

Dado Tornado
re: Autoindustrija, otkazi i gašenje tvornica

Socijalna prava koštaju, a ako nema dovoljne vlastite proizvodnje da to podmiri
logičnije bi mi bilo da socijalna prava postoje jer nema "vlastite proizvodnje".
osim, ako pričamo o režimima kao što je prošla država, kada je sve bilo "naše".
Negdje u svijetu će puknuti, samo je pitanje gdje i kada.
ja bi rekao da će biti baš suprotno - nigdje neće pukniti.
a iduća revolucija biti će individualna.
pa kada se sakupi dovoljan broj takvih "individualaca" koji se neće više htjeti igrati sa "švicarcima" i špricanim povrćem, sustav će se srušiti sam od sebe.
PSA ne zatvara tvornice zbog u Hr ukradenih milijuna, nego zbog losih poslovnih poteza ukljucujuci odluke o dobavljacima, modelima, brendiranju i sl. sto je dovelo do ovakvih rezultata.

A i to da se na EU kontinetu ne isplati proizvoditi nije istina
prema onome što sam vidio proizvodnja se uvijek i svugdje isplati, samo stvar je extra zarade.

vezano za PSA...
to što kažeš u vezi dobavljača, modela, brendanja...
početak kraja dogodio se kada je PSA počeo prati ruke od dobave dijelova, odnosno dopustio je ugradnju loših dijelova kroz čitav niz modela (ugradnja brtvi modela kroz više od 20 godina; ugradnja poluosovina koje ne mogu izdržati više od 120 000km kroz čitavi vijek proizvodnje modela... itd.)

nekako mi se čini da ni DS serija neće biti unutar očekivanja, pa ni novi mali modeli kao 208, 301 ili elysee...
 

Morski Pas

New member
re: Autoindustrija, otkazi i gašenje tvornica

Nazalost desava se svugdje, ovo s dijelovima i lošom kvalitetom reflektira se na svim proizvodima, dijelom smo krivi mi kupc koji najlakše identificiraju proizvode ako kazemo da je sve to isto, pa to i dobivamo, također manje više sve tvornice ne samo auto, potpale su pod vlasništvo različitih fondova, banaka i sl. vecinom institucija koje ne poznaju proizvod osim novca te su sve u rezanjima troškova, unificiranju radi ostvarenja uštede, te ostvarivanju veće dobiti.
Inovatori, i zanesenjaci koji su pokretali auto industriju danas su nazalost smetnja i trošak.
Svetogrđe je u proizvod kao C6 staviti unutrašnjost iz 407 ili C5, nažalost događa se svugdje.
Korejanci bez obzira na moju nesklonost svim proizvođačima koji nisu s EU kontinenta, imaju muda, novi modeli su novi modeli ne interpretacija starih, dijelovi su dobro zamaskirani covijek stvarno ima osijecaj da vozi Hyundai s motorom tog proizvođaća iako i to nije tako, ali bar kupac nema osijecaj da vozi nesto sto koristi jos neznam koliko proizvođaća kao moj HDi.
Koliko vidim servisna mreža Citroena je manje vise poluprofesonalna, u Hr, a i vani sudeci po postovima onog kolege iz Danske ili odakle s sjevera tu na forumu.

Ali eto ja opet ne mogu kupiti neki ne Eu auto :cry::cry:
 

Dalibor

Dado Tornado
re: Autoindustrija, otkazi i gašenje tvornica

je fakat je tak sa hjundaiyem... i vidi se napredak iz modela u model.
odnosno htjenje za poboljšanjem u svakom pogledu.
je da su to još uvijek drveni auti u vožnji, ali ono što je kod njih značajno štednja je na stvarima gdje se isplati štedjeti, a ugradnja kakve takve kvalitete gdje treba.

no najvažnije od svega svjesni su na kakvu klijantelu ciljaju.
a što radi PSA?!?!
naprave povišeni C4 i lupe cijenu auta srednje klase.
naprave skračeni C3 i prikelje cijenu kompakta sa solidnim dizelom.
naprave veliki šminkerski auto van svake klase (DS5), i opizde cijenu najskuplje konkurencije, a i sami znaju da nitko ne kupuje veliki citroen.

prodaja će im i dalje biti mali auti i picasso.
a nekako mi se čini da su usrali motku sa C3 i 208.

ali treba imati na umu kako je PSA u kroaciji među TOP 3 proizvođača, ma koliko voljeli kenjati o citru i peži.


p.s.
honda je prošle godine u americi pustila u prodaju novu liniju modela civic.
ove godine je izdana nova linija modela civic.
zašto?!
jer su napravili lošu liniju, i kada su skužili što su napravili odmah su išli na poboljšanje.
malo promjenili izgled, poboljšali unutrašnjost, osjeaj na volanu, utišali unutrašnjost, PREKRILI UNUTARNJU STRANU GEPEKA :D itd itd.
 

Morski Pas

New member
re: Autoindustrija, otkazi i gašenje tvornica

Ja se samo bojim da Citri top modeli ne budu sam Jumper, Berlingo i Nemo.

Dok sam bio jos mlad radio sam u Singapuru nesto za Samsung, dosta sam se druzio s lokalnim deckima, pa su bile i teme o autima tamo je otprilike ovako:
1. trovolumenska limuzina 80%
2. SUV 20 %
Kraj
Hyundai, Mishubishi, Kia i Nissan su najpovoljniji auti "Student cars"
Ostali japanci Honda i Toyota su "Working class" i službeni Taxi, murija i sl.
Najbolji, najskuplji Europski auti, bilo je iznenadjujuce puno C5 mk1.

Po tome je PSA premium :thinking:

A i "Instrutor" je vozio Pežu a čovjek je ipak faca
 

deda

New member
re: Autoindustrija, otkazi i gašenje tvornica

Baš šte našli smeće od Hyndaia za usporedbu,pa ti su kvalitete malo bolje od Žigulia.Da ste imali takve na popravku nebi to sigurno pričali.Koji auto nakon 5-6 godina trune na sve strane,nakon 200 000 km treba generalku na motoru,a dalje da ni ne pričam.Od kosookih auta jedino što valja to je Honda i Mithcubishi ,sve ostala je nekvalitetno i radi se toliko masovno da se kod njih smatra auto za sirotinju.
 

zdeslav1967

šofer
Donator foruma
re: Autoindustrija, otkazi i gašenje tvornica

Uz svu tu bezosjećajnost za socijalna pitanja, odnosno za ljude i njihove obitelji, meni je fascinantno kako su se (smo se) svi pomirili s padom kvalitete. Sve to ide u krivom smjeru jer su takvi zakoni tržišta i pravila biznisa. Važan je samo profit manjine i to nam postaje normalno.
 

Dalibor

Dado Tornado
re: Autoindustrija, otkazi i gašenje tvornica

ali treba imati na umu kako je PSA u kroaciji među TOP 3 proizvođača, ma koliko voljeli kenjati o citru i peži.
naišao sam na jednu sliku, pa da se nadovožem...

PSA je izgleda drugi proizvođač u europi... pa mi priče o preseljenju u kinu i zatvaranje tvornica sve više izgledaju kao taktika ne za održanje marke, već zadržanjem postojeće dobiti...




A i "Instrutor" je vozio Pežu a čovjek je ipak faca
jučer na jakuševcu gledao jednog 306 karavnka sa kožnatim sjedalima i skroz crnom unutrašnjosti :wub:
 

deda

New member
re: Autoindustrija, otkazi i gašenje tvornica

PSA ne proizvodi mehaniku samo za Peugeota i Citroena nego i za druge proizvođaće,proizvodnja motora je negdje 3x veća nego što ih treba za ove dvije marke.
 

zujo

New member
Re: Istina o svijetu u kojem živimo?!

U 2012. godini Citroen je u Hrvatskoj prodao 2940 osobnih i lakih gospodarskih vozila te tako ostvario 8,41% udio na tržištu i treću poziciju u ukupnoj prodaji. Citroen C4 je najviše pridonio prodajnim rezultatima.

Ukupno je prodano 2363 osobnih i 577 lakih gospodarskih vozila, a osim Citroena C4 zaslužne su i specijalne serije Medveščak, monovolumeni Citroën C4 Picasso i Grand C4 Picasso. Mali podsjetnik na modele koje je Citroen lansirao u posljednjih godinu dana: Citroen C3 i Citroen C4 Enterprise u dostavnim verzijama mogu se registrirati kao lako gospodarsko vozilo te tako imati 100% odbitka PDV-a, a u travnju je lansiran Citroen DS5, treće vozilo iz DS linije. Tu je i Citroen C4 AirCross. (k.ć.)


http://www.vidiauto.com/01novosti/index.php?id=18699
 

Dalibor

Dado Tornado
re: Autoindustrija, otkazi i gašenje tvornica

u americi ponovno raste prodaja automobila!

dosta pratim američke auto marke, i u zadnje vrijeme rade zanimljive automobile, možda i najbolje no ikada u povijesti.

jedna zanimljiva youtube reportaža balkanske Al Jazeere:

[ame]http://www.youtube.com/watch?v=4rnYV0W-oD0[/ame]

i umjesto mitshubisihija i koga već, citroen bi treba gledati na ameriku, i tamo tražiti partnera!
naravno, i američki partner bi preko PSA imao prolaz na europsko tržište...
 
Na vrh