Otkazi i gašenje tvornica

mirda69

Super Moderator
Uredništvo foruma
re: Autoindustrija, otkazi i gašenje tvornica

Biće zanimljiva,ali samo onima koji požive.
Kaj se bojiš da ih neš doživel ? :p
Pa tek si zašel u najbolje godine..;)

deset let mi pojeli termiti, deset sam ih pogrickal ja sam. dal bum opće živ kroz idućih 20 let? :)
Evo još jenega koji je v strahu..ROFLROFL
 

deda

New member
re: Autoindustrija, otkazi i gašenje tvornica

Nisam v strahu,al kaj me boli kuruza kaj bu za 20 let,meni su oteli život prije 20 godina i još bum ostalih 20 se patil,umjesto da još malo uživam dok morem iti sam na zahod srat,posle more bit med i mlijeko,meni bu sejedno kad bum pišal vpelene.
 

Dalibor

Dado Tornado
re: Autoindustrija, otkazi i gašenje tvornica

jeste se uvatili, to kaj ja velim je ROFL

maloprije sam njemici dedinh godina gledao u sise, i kaže prijateljici u prolaz "kroatišen idioten" ROFL, u njoj je još bilo života ROFL
 

deda

New member
re: Autoindustrija, otkazi i gašenje tvornica

Pa kaj se ćudiš da ti je to rekla,pa normalno kad blejiš u stare babe.Ona je već to zaboravila,pa si ju šokiral da ju neko gleda.
 

Dalibor

Dado Tornado
re: Autoindustrija, otkazi i gašenje tvornica

treba citrić u ameriku.
nije mi jasno da aktivno ne traže američkog strateškog partnera.
kada kažeš američkom auto entuzijasti "citroen" razveseli se više nego da čuje bugatti.

za ameriku bi dobro bilo imati V6 motor u C5 i DS4/5, tu bi mogo uskočit GM ili Chevrolet recimo.

odličan dizelski hibridni pogon već imaju, i to bi amerima bilo superiša.

a tek C4 u klasi ono što amer zove "economy class"...

počeli su kupovati i miniće. C3 bi bio još veći uspjeh nego ostali. minići u americi izgledaju ko kutije.
C3 sa 1.6 Vtijem išel bi ko hamburgeri...
 

ghorvat

Well-known member
Donator foruma
re: Autoindustrija, otkazi i gašenje tvornica

Peugeot izvijestio o padu prihoda, prihvatio uvjete za državnu pomoć

PARIZ - Francuska automobilska grupa PSA Peugeot Citroen izvijestila je u srijedu da su joj prihodi pali a dugovi porasli i odlučila je i da neće isplaćivati dividendu u zamjenu za državnu potporu.

Tvrtka je izvijestila da su joj prihodi u trećem tromjesečju smanjeni 3,9 posto, na 12,9 milijardi eura, zbog sve oštrije konkurencije i slabljenja europskog tržišta. U cijeloj godini prodaja u Europi, glavnom Peugeotovom tržištu, trebala bi se smanjiti devet posto, umjesto dosada prognoziranih osam posto.

Do kraja godine neto dug trebao bi porasti na tri milijardi eura, u odnosu na ranije prognozirane 2,4 milijarde, napominju iz Peugeota.

Odlučili su također da neće isplaćivati dividende u iduće tri godine, koliko iznosi rok za sedam milijardi eura vrijedna državna jamstva za Peugeotov financijski ogranak BPF.

Iz BPF-a su napomenuli da su od banaka dobili i kredite u iznosu od 11,5 milijardi eura, milijardu eura više no što je ranije najavljeno.

Grupa je također izvijestila o zajedničkim ulaganjima sa strateškim partnerom General Motorsom.

Vlada je u odvojenom priopćenju objavila da je drugi uvjet za državna jamstva bilo formiranje odbora koji će pratiti stanje u poduzeću a obuhvatit će predstavnika države, Peugeota i neovisnog upravitelja.

Nadalje, u nadzornom odboru poduzeća trebao bi ubuduće sjediti i predstavnik radnika.

Grupa je ranije najavila ukidanje oko 8.000 radnih mjesta i zatvaranje postrojenja a vlada želi da smanji broj planiranih otkaza.
 

bjelivuk

Well-known member
Uredništvo foruma
re: Autoindustrija, otkazi i gašenje tvornica

kupit će ih VW
Teško. Ako i dođe do prodaje, nagađam, bit će neki japanski ili korejski koncern. VW ima već znatan udio na EU tržištu i sumnjam da bi im odobrili još veću tržišnu koncentraciju. :meh:
 

Dalibor

Dado Tornado
re: Autoindustrija, otkazi i gašenje tvornica

citroen best of paris autoshow 2012

[ame="http://youtu.be/YNsFvlSXQcQ"]http://youtu.be/YNsFvlSXQcQ[/ame]






tomos je u srijedu propao...
nema veze sa psom, ali ima sa ostalim... :/




Autoindustrija pod udarom ekonomske krize - Al Jazeera Balkans

[ame="http://youtu.be/QHcOzXF2M4c"]http://youtu.be/QHcOzXF2M4c[/ame]
 

bjelivuk

Well-known member
Uredništvo foruma
re: Autoindustrija, otkazi i gašenje tvornica

Nije samo PSA u problemima, nego kompleta EU autoindustrija.

Europsko tržište na razini 1993. godine

Od deset najvećih europskih tržišta, samo su Velika Britanija i Slovačka u rujnu zabilježile blagi plus, a sve ostale zemlje zbrajaju minuse.

U odnosu na isto razdoblje lani, najveći pad od 48,5, 40,5 i 25 posto zabilježen je u Grčkoj, Italiji i Španjolskoj, čija gospodarstva umiru, a automobilska grana je samo kolateralna žrtva. Velika europska briga trenutačno su Njemačka i Francuska gdje se također zbraju minusi od 11 i 18 posto.

Pad u Europi je, prema ukupnim brojkama, 7,2 posto u usporedbi s prvih devet mjeseci prošle godine, dok je pad u rujnu čak 11,2 posto. Ako se ne dogodi čudo, prodaja će u Europi do kraja godine pasti na razinu iz 1993. godine.


A, i ovo je tužno:

Tomos otišao u povijest: posljednji krug mopedom

Druga, štoviše i značajnija, pojavnost Tomosa na hrvatskim, ali i prometnicama ostalih postjugoslavenskih država su mopedi. Ne moderni skuteri s golemim, prenaglašenim i često besmislenim plastičnim oklopima, već bazna stvorenja na dva kotača. Sklop obaveznih elementa s cilindrom zapremine 50 ccm. Automatik ili s mjenjačem kao u slučaju »APN-a«. Mladi ih istina danas ne koriste ali Hrvatska pošta je stalni kupac Tomosovih mopeda. Zanimljiv je svakako i podatak da je Tomosov proizvodni program praktično do današnjih dana zauzimao golemi postotak godišnjih registracija dvokotača. Kad bi došlo do snažnije flotne aktivnosti HP-a čak i do 50 posto.


Ali, Tomosa više nema.


 

Morski Pas

New member
re: Autoindustrija, otkazi i gašenje tvornica

Druga, štoviše i značajnija, pojavnost Tomosa na hrvatskim, ali i prometnicama ostalih postjugoslavenskih država su mopedi. Ne moderni skuteri s golemim, prenaglašenim i često besmislenim plastičnim oklopima, već bazna stvorenja na dva kotača. Sklop obaveznih elementa s cilindrom zapremine 50 ccm. Automatik ili s mjenjačem kao u slučaju »APN-a«. Mladi ih istina danas ne koriste ali Hrvatska pošta je stalni kupac Tomosovih mopeda. Zanimljiv je svakako i podatak da je Tomosov proizvodni program praktično do današnjih dana zauzimao golemi postotak godišnjih registracija dvokotača. Kad bi došlo do snažnije flotne aktivnosti HP-a čak i do 50 posto.


Ali, Tomosa više nema.
APN 6, Lipnikov rezonantni auspuh, 42,5 klip i L karike, covjece obiljezilo mi je mladost, jos ove godine idem kupit jednog pa nek stoji u garazi.
 

Dalibor

Dado Tornado
re: Autoindustrija, otkazi i gašenje tvornica

novosti o citroenu i kini

Peugeot-Citroen pažnju seli na Kinu - Al Jazeera Balkans

[ame="http://youtu.be/LQmL9bd75Ko"]http://youtu.be/LQmL9bd75Ko[/ame]
 

ccccxm

New member
re: Autoindustrija, otkazi i gašenje tvornica

Andre Citroen je iznad svega bio jako socijalno osvjesten prema svojim radnicima,zaposlenicima u salonima i na kraju samim Citroen vozilima.
Naravno to je prošlost ali čovjek mora znati prošlost da bi pričao o sadasnjosti.
Ta Kina u kojoj sam proveo dosta vremena,da vidim koliki je to divovski apetit u tehnološkom smislu je šansa jer toliki prostor toliko tržište nudi doista velike mogućnosti.Gledano sa druge strane one humane i rekao bih zdaravog razuma,to ako je istina da će stvarno osam tisuća zaposlenika citroena dobiti otkaze je čisto kapitalističko sranje.Jer tih osam tisuća vjerovatno velika većina njih su podigli tvornicu stvorili legende kao što su ds sm...i samim time postigli da ti koji će im vjerovatno dati otkaz žive kao lordovi.Sumnjam da bi pokojni Andre da ovo čuje ostavio ove trenutne direktore itd u vodstvu firme.
Ovo bih usporedio sa sudbinom naših škverova naši brodovi su nekada bili najbolji,cijeli svijet znao što je brod sagrađen kod nas i onda su stigli kineski jer oni rade ionko za šaku riže pa smo mi "morali" jer smo bolji od njih propasti.:thinking:

APN 6, Lipnikov rezonantni auspuh, 42,5 klip i L karike, covjece obiljezilo mi je mladost, jos ove godine idem kupit jednog pa nek stoji u garazi.
Žalosno odrastao sam uz tomos pente sa kojima si mogao cijelu noć ribariti da je ne ugasiš, k su mogle one japanske toliko trajati,kod nas još ima onih bijelih imaju četrdest godina rada a nitko je nije pipnuo.Ja sam restaurirao mog automatica od trideset godina i ostavio ga za uspomenu,doista je tužno generacije su odrastale uz te simpatične dvotaktne strojeve,a sad odlaze u povijest...:cry:
 

Dalibor

Dado Tornado
re: Autoindustrija, otkazi i gašenje tvornica

rade ionko za šaku riže

generacije su odrastale uz te simpatične dvotaktne strojeve
u kini ako imaš normalan posao, imati ćeš i normalnu plaću, koja je ranga kao naša hrvatska.
je da imaš i tamo koji rade za "šaku riže", ali toga ima i kod nas.


imao sam u mladosti yamahu skuter i tomos bt, bt bolji u svakom pogledu!
ali tragedija je to kako 20 godina, od izlaska iz juge, nastavili su prodavati tehnologiju i proizvod od prije 50 godina (kao končar sa svojim usisavačima sa vrećicama, izgledaju kao da su iz 85., a cijena im je viša od modernih šminkerskih).
prije 10+ godina eksperimentirali su sa skuterima, ali to je išlo - "kinska tehnika" europske cijene, bez tržišta bivše juge svi smo gotovs.


kaj se PSA tiče, oni itekako dobro prodaju, kod nas u 3. najprodavaniji, samo što...
prodaja pada na globalnoj razini, a oni žele zadržati prihode.
siguran sam da bi mogli biti na nuli i zadržati sve radnike, samo kako će se onda jean piere hvalisati kada nije imao godinu u plusu, a mogla bi mu izmaknuti i ona nagrada za menadžera godine...
 

Marko

Well-known member
re: Autoindustrija, otkazi i gašenje tvornica

u kini ako imaš normalan posao, imati ćeš i normalnu plaću, koja je ranga kao naša hrvatska.
je da imaš i tamo koji rade za "šaku riže", ali toga ima i kod nas.
Cilj reptila//elite je da se SVUGDJE radi za šaku riže! I to ne one "onkl bens" nego one brenda "monsanto" ! :meh:
 

ccccxm

New member
re: Autoindustrija, otkazi i gašenje tvornica

Da nije stvar samo u tome što guše svojim pritiskom,nego kreiraju društvo i sada
već duboko mišljenje sve većega postotka svjetskog tako i našeg stanovništva da je to normalno, da je netko kralj dok netko gladuje.Jer jebiga gadovi moraju voziti ferari trošiti na drogu krasti narod kao ovaj smranader itd.Dok mladim ljudima to sve pomalo briše centre za osjećaje i ljudskost pa ono moralno polako postaje predmet muzejskih rasprava.Što dovodi do ogromnog broja savjesnih mladih ljudi koji su svjesni kriminala koji se provodi i nad društvom i radničkom,odnosno srednjom klasom.Te sa druge strane manjeg ali jako moćnog postotka tatinih sinova guzičara i svega što ide u tom krema svijetu,koji svojim parazitskim načinom života iskorištavaju sve samo da bi njima bilo dobro i na kraju što je tužno, danas polako zdravim i generacijama koje bi trebale biti normalne nabijaju komplekse.Tako da ti mladi ljudi sebe počinju degradirati u vlastitim očima srameći se što su uopće rođeni u ostatcima toga srednjeg staleža.To tumor koji je metastazirao na sve grane našeg društva i bojim se borba koja tek počinje,borba za društvo poštovanja i tolerancije ali iznad svega rada.Pogledajte gospodo samo slikovit primjer naše crkve i biskupa koliko ih je u ovo doba općeg jada odstupilo od svojih kola i skupih večera...ni jedan ma niti javno stali na stranu naroda i to je pokazatelj koliko smo kao društvo,se priklonili matrijalnom kao temelju sreće.:oops:
 

Dalibor

Dado Tornado
re: Autoindustrija, otkazi i gašenje tvornica

http://bestsellingcarsblog.com/2012/12/19/europe-november-2012-renault-clio-back-on-podium/

pežo i citroen najveći gubitaši i u 11. mj., može se po modelima vidjeti kako stoje.

ali ta njihova strategija mi isto nije jasna,

u ovakvoj situaciji na 208-icu stave instrumente koji otvaraju rasprave i bude glasine o tome da ne vidiš kazaljke od volana, pa na 301-ici ne stave 5-ta vrata nego je naprave kao 3-volumensku limuzinu...
na ostalim modelim uporno stavljaju trkače gume na ionako "specifičan" ovijes, što stvara razne, ne pozitivne zaključke test vozača...

ko da ih žele srediti ko mi naš gredelj i dalekovod, pa da se jeftino privatiziraju, odnosno u slučaju PSA da ih se "jeftino" preseli u kinu...
 
Na vrh