marioxos

New member
Bio kod majstora neki dan kaže da je riknuo motor na kilometar satu ali ga je teško kupit i da ide samo komplet sa satom pa ćemo nešto to nekako riješit a primijetio sam da to utječe na rad tempomata otkad je taj kvar neće da ga uključi pa sad ne znam dali je i to normalno.
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Zvuči normalno... kakva sigurnosna mjera. Bilo bi zaebano da radi tempomat a neznaš koliko ideš
 

ZlatkoC4

Well-known member
a primijetio sam da to utječe na rad tempomata otkad je taj kvar neće da ga uključi pa sad ne znam dali je i to normalno.
Kako da ti radi tempomat kad voziš nula na sat:D sad nemožeš preči ograničenje:D šala naravno.
to je sigurno elektronski povezano pa ne radi iz tog razloga. probaj polovno kod autolukavec čepin-livana ima dosta toga rabljenog za citrače.
 

mridikul

New member
Isti motorić ti ima Audi TT čini mi se i ja sam svog sa ebay-a iz slovačke naručio, cijena je bila nešto do 100kn, prije cca godinu i pol.
A da isprobaš dal je zbilja samo do motorića, skini si i izvadi tablu pa zamjeni motorić s onim sa obrtomjera pa da vidiš dal dela kak spada.
p.s. može i nož umjesto kreditne kartice :D

Ovakvi su, ovo je prvo kaj sam naletio, vjerojatno se da nać i puno jeftinije
(http://www.ebay.com/itm/Stepper-Motor-Repair-Speedometer-Tachometer-Citroen-C5-/351360292643?hash=item51ceb49723)
 

kupujem

New member
Savjeti i preporuke za kupnju C5

Poštovani kolege forumaši,

Obzirom da sam pregledal XM-a i ustvrdil da ima fakat previše ulaganja zanima me neka Vaša preporuka u vidu C5 (serija I a možda i II), može benzinac obzirom da ne radim puno km ali mislim da nikako nebi uzel automatika jer vidim kod XM-a da nije baš neka sreća. Ne razumijem se u C5 preveč pa ne znam jesu li svi ovjesi hidro ili samo kod jačih paketa opreme. Slušam savjete...

Hvala
 

charllie

Active member
Bok kolega i dobro nam dosel.C5 IiII imaju svi hidrauliku hidroaktive 3 ili 3+(koji ima mislim 6 kugli i mogucnost tvrdjeg ovjesa,obican 4 kugle).
Imal sam triXM-a,dobre limuzine s puno prostora,sigurne i snazni motori,sad imam C5 i piksaca.Stvarno odusevljen s C5 2.0 hdi 2004g.,laksi ulazak nego u XM-u,pregledan jer sjedis vise,pametna i pouzdanija hidraulika, takodjer puno prostora za razliku od ostalih auta iste klase.Moj karavan ima 255 000 km i zasad otiso zadnji brisac(motor),alternator,rucna koc. sajle,pr.diskovi,mjerac protoka zraka ,neznam sto je prije mene mijenjano osim podloska na diznama.
No moj kolega Pero na passatu 2005g. 2.o tdi non stop neka sranja a auto dok sjednes unj za klasu manji.Dakle normalni troskovi pa cak i manje kvarova od vecine a dobis stvarno limuzinu.
Evo odnedavna mi i zet ko i njegov stari voze C5-ice 2.0 hdi 136ks,veoma zadovoljni,sin takodjer na moj savjet goni Xantiju a to sad razmislja i moj mladji brat.
Steta sto neznan francuski jerbo bi trazia neku premiju od Citröena,vala sam zavridio.:angel:
 

toma

Active member
Ja sam novi u c5 tako da ti mogu samo dati informacije za one koje ja vozim i koje sam vozio. C5 I

2.0 hdi 110 ks 2003.g.
Auto sam prodao s 330 000 km. Zadovoljan sam bio s autom i jedini razlog sto sam ga prodao jer sam htio 2.2 hdi. Na njemu sam promjenio samo potrosni materijal. Jedino sto sam vece na njemu mjenjao je intercoler i neki mjerac protoka zraka
Kao i kod svih odu klapne za klimu

2.2. Hdi 133 ks 2003.
Nekad pozalim za 2.0 hdi. Najveci problem koji sam kod njega imao je fap. Svak malo u safe mod dok nisam skinuo fap i ugasio ga skupa s egr-om.
On ima hydroactive + hidrouliku ( kak je kolega goro reko 6 kugli ima ak se ne varam ) jer mu ovjes ima tipku sport pa stvrdne ovjes za bolje prijanjenje na cesti.

Po meni su 2.0 bolji u prvoj generaciji ako ces to gledati.

Ja sam u svoj 2.2 hdi ulozio 500€ i za sad s njim nemam nikakvih problema
 

deda

New member
Ali hoče benzinca,mada po meni,ako se puno ne voziš svaki dan,benzinac nije isplativ,previše troši hladan,na kratke relacije.
 

Profiler07

Well-known member
Ja se vozma na plinu i dosad me jako dobro sluzi...nemamo turbine,nemamo FAP-a,nemamo plivajuci zamajac a imamo sve iste performanse i udobnost kao dizeli...stoga ako se mene pita benzinac + plin...takodje planiram i novog C5 uzeti benzinca i ugraditi BRC sistem plina u njeg...opet ovo je moje misljenje svako ima svoje
 

mariok1970

New member
Pozdrav svima. Èitam malo postove i vidim da je Toma napisao da je na 2.2 HDI-u maknuo fap filter i ugasio ga skupa sa egr-om. Imam isti problem na svojem C5 2.2 HDI 2005.g- malo-malo mi ulazi u safe mod zbog egr-a, pa me zanima kako i tko bi i na mojoj vozilici to mogao napraviti i koliko bi takav zahvat koštao. Isto tako me zanima ima li na motoru kakvih promjena u radu ili kakvih problema zbog toga?
Inače sam sa autom prezadovoljan. Prava limuzina. Vozim ga od početka godine. Kupljen je sa 156 tkm a sada ima 176 tkm i osim servisa i kojekakvih potrošnih dijelova nisam imao kvarova. Toči i vozi. ;-)
 

toma

Active member
Mene je kostalo 1000 kuna. Promjena je zanemariva. Najveca promjena je sto se ne pali sugavi safe mode xD
Ja nemam nikakvih problema, prosao sam oko 3000 km do sada i auto fino dela.
 

mariok1970

New member
Ja ću sljedeći tjedan napraviti sve, uključujući remap. Dogovorio sam da se još čujemo i utvrdimo dan. Kad napravim, javim prve utiske. Navodno je OK. Poveća snagu i smanji potrošnju, uz pretpostavku da ga vozis kao i do sada.
 

mariok1970

New member
Kod jednog poznanika koji je sebi radio i nema problema. Zadovoljan je. Ako je on zadovoljan, nadam se da ću i ja biti. Kad obavim javim ti pa ti ga mogu i preporučiti.
 

Lexillium

New member
Mogu li ja da ostavim jedan komentar,mozda sa malim zakasnjenjem?
Kao sto znate imam C5 2009 model,1.6HDI manuelni mjenjac. U biti prezadovoljan sa autom i odrzavanjem,medjutim i nakon sto sam uradio remap,EGR/FAP off,osjeti se da malecka turbina i 1.6 motor nisu bas podlozni za onoliku grdosiju.Tako da svakako bih preporucio 2.0 HDI kakav,ako postoji mogucnost odabira naravno.

Druga stvar kad spomenuste Citiusa,ja imam iskustvo sa njim.Imao sam nekad davno prije Golfa 5 TDI i radjen remap kod njega.Ja licno sam bio zaista prezadovoljan.Ne mogu nista lose reci. Medjutim jedne prilike kad sam dao remapovanu mapu nekom "strucnjaku" onako na uvid,a nisam spominjao ko je uradio tu mapu,dobio sam odgovor da neki parametri u mapi nisu uopste dirani i da njegov zakljucak je bio da posao nije bas odradjen do kraja. Da li je to istina ili ne,ja ne znam zaista,ali onako kako se pokazala na bivsem vozilu bio sam zaista zadovoljan. Mada i on ima nekih svojih bubica,i nije bas 100% profesionalan ali isto tako danas hoce svako da se bavi remapom tako da ima i mnogo zlih jezika...
 

toma

Active member
Lik je žešća prevara, uglavnom uzima od lika mape koje nisu dorađene i onda ih ugrađuje u aute. Uzima 100 kn za dijagnostiku a nema lexiu niti izdaje račun već si to u džep sprema. Jednom liku je kak ti digo na cca 150 ks auto skoro da je bio na custom-u. Tako da Lexilium tu ti je odgovor. Arogantan, gnjusan niti imalo profesionalan. Došlo mi je da ga našamaram koliko je bezobrazan na neka pitanja.
 
Na vrh