Općenita iskustva sa C5 II

vborovic

C5 modifikator
Evo jedna zanimljiva opservacija, protivno vlastitim očekivanjima ... tražeći na internetu i raznim forumima, nigdje nisam našao iskustva vlasnika X7 modela koji su prešli s manjih kotača na veće (za obrnuto znam, i to kod hidro-ovjesa) ... ja sam sa 17" prešao na 19" ... vožnja je udobnija, bez daljnje rasprave ... naravno, volan je nešto teži, oštećenja/neravnine na cesti sada daju čvršći i više tupi zvuk nego prije (ali se uopće negativno ne odražava na samu udobnost), dok je najočitiji pomak na bolje pri poprečnim udubinama, kanalima čak i ležećim policajcima ... auto sada to upija gotovo kao da ne postoje ... i to sve pričam o zimskim gumama, dok budu gore ljetne to bude tek druga pjesma
 
Posljednje uređivanje:

pokra89

Well-known member
zna li itko je li moguće isključiti trenutnu opciju koja onemogućava gledanje dvd filma čim se auto pokrene? znači kada stoji sve ok, čim krene, samo zacrni ekran iz sigurnosnih razloga. u ovlaštenom su rekli da se to ne može isključiti, ali meni je to nekako nevjerovatno, pa me samo zanima je li itko uspio, i ako je, kako?
 

vborovic

C5 modifikator
Ne ... postoji jedan uređaj koji to omogućava (a bome nije ni jeftin, za to što je u pitanju, klasični prekiadč zapravo), ali ono što on radi je gašenje GPS signala, pa onda auto misli da stoji ... naravno, to znači da nemaš ni navigaciju ...

Određeni GPS uređaji (Garmin Nuvi 1490 npr.), koji mogu imati TV tuner u sebi, također onemogućavaju gledanje u vožnji (brzina veća od 5 km/h) ... sigurnosni mehanizam ...
 

pokra89

Well-known member
koja glupost.... :twisted:
ovi u servisu su bili nešto probavali, dok je auto bio na dizalici, ali cim mu imalo zavrte kotače automatski se gasi ekran...
 

vborovic

C5 modifikator
Objasnio sam zašto, čim je kretanje u pitanju, on automatski onemogućava prikaz videa ... taj među-uređaj sigurno gasi GPS signal, i vrlo vjerojatno i podatak o brzini vozila sa kotača (ne pitaj me za detalje, nisam ga proučavao jer mi nije trebao kad nemam NG4 navigaciju)
 

LukaZg

New member
C5

Planirao sam C4 mijenjati za C5. Imam nekoliko primjedbi za C5:
1. Volan - puno je bolji kod C4
2. C5 nema držač čaša/kave kao što ima C4
3. C5 nema peta vrata

Naravno sve ostalo je prednost. Ali ovih par stvari su mi jako bitne.

Kakva su vaša iskustva?
 

vborovic

C5 modifikator
1. Nije istina
2. Ne pijem kavu ... 0,5 flašica soka mi originalno stane u mali pretinac s lijeve strane volana
3. Uzmi karavan

Dalje? ... :D
 

LukaZg

New member
:):):):) - Karavan mi se ne sviđa :):D

Iskreno, ma vozio sam i C5, ali mi nekako bolje sjeda volan od C4. Zato čekam novi C5 :)
navodno bi trebao doći na tržište početkom iduče godine
 

mamut

C5
Donator foruma
meni je iskreno C5 volan bolji od C4, na C5 ko da mi pomaže skretati, bas lagano, možda da probaš još jednom ;)
 

mamut

C5
Donator foruma
sad kako je vani na suncu extra vruće, dok radi klima primjetio sam nešto čudno

na ~1500 okretaja nesto se cuje, ko avion kad polijeće, neko zujanje, kratko traje i desi se samo na 1500 okretaja

nebitno koja brzina, na 1500 se čuje, kad ugasim klimu to nestane

što bi to moglo bit? hladi odlično klima inače
 

mamut

C5
Donator foruma
kak bi se to moglo riješit? može se zamjenit samo taj ventolator klime ili se da ''popravit''? se isplati to mijenjat, to jest kolko kunića :grin:
 

vborovic

C5 modifikator
Koja je onda svrha takvog mjenjača?
Ne treba ti lijeva noga i desna ruka ... :D ... a ako se ovo čudo dolje prodavalo, onda znači da ipak i takva "primitivna" vrsta automatizacije ima kupaca:

[ame]https://www.youtube.com/watch?v=7NeplrzsJaM[/ame]
 

Cutac

Prèkaroš
Hm, neću ništa pričati kada nisam probao, ali mi nekako nema smisla trzavi automatik.
Dobro, mene osobno užasno živcira kada netko trzavo mijenja brzine. Citroenovo kvačilo(nožno) zahtjeva izrazitu preciznost, pa su valjda to ubacili i u robotizirani :D
 

vborovic

C5 modifikator
Ovisi od vozača do vozača i njegovih očekivanja od auta/AT mjenjača... iskreno, ja bih vrlo rado da PSA ima ekvivalent DCS-u/DSG-u u rangu u kojem sada ugrađuju AM6, ali očito je još prerano za to (ili neisplativo) ... a s druge strane, "veliki" igrači su već na 8, moguće čak i 9-stupanjskim mjenjačima ... tako da, PSA kasni po tom pitanju na veliko ... no AM6 je provjereni japanski dizajn koji je "nepoderiv" i kao takav vrlo stabilan za razne platforme vozila bez obzira na snagu motora (ok, dvomaseni je poznati problem, ali jeftiniji je on nego cijeli mjenjač) ... a općenito govoreći, nije automatik za svakoga, neki ljudi se jednostavno ne žele pomiriti s time da nemaju potpunu kontrolu nad šaltanjem u autu i to je to, bez obzira koliko to ima prednosti, odnosno koliko je ugodnija vožnja, pogotovo kreni/stani tip, dok se netko drugi muči sa brzinama umjesto tebe ... :grin:
 

Cutac

Prèkaroš
Ja sam od automatika vozio samo e klasu i mogu reći da je to stvarno lijepo.
Ni ne znaš da mijenja, a mijenja.
Jedino kada poželim da imam automatik je u koloni ili kad se tempomatom spuštam ispod 60, pa mi treba 4. brzina umjesto 5. :D

Dok recimo u Mazdi 6 ili A3 su mi rekli da šaltam kao da ima automatik jer je kvačilo stvarno fantastično, što ne mogu reći za c4.
Imaš hrpu hoda, a sve se odvija u 10% toga hoda i to pri vrhu. Uspio sam eliminirati trzanje samo ako pazim, ne mogu aljkavo otpustiti kvačilo.
Ali što je, je, to trenira nogu. :grin:


I bezveze mi je što ovaj motor nema 6. brzinu uopće u opticaju.
Tako mi je u svakom autu sa 5 brzina. Ovaj mi je na cirka 3700 okretaja na 130 i mislim da bi tu brzinu mogao održavati i sa 2800-3000, a buka bi bila dosta niža..
Isto što si spomenuo, zato mi se neki automatici sviđaju, jer imaju hrpu brzina.

Danas gledam YT video, M5 vozi 270 na sitno ispod 4000 okretaja.
To znači da možeš putovati 150 na 2000 okretaja.
Pa to je san čovječe :D
 
Na vrh