Općenita iskustva sa C5 II

borak10

New member
Pozdrav,
zanima me sljedeće:
do sada sam uglavnom vozio Audi, posljednji A41.9tdi,
danas sam probao citroen C5 2009 2.0hdi 160 000km prešeo cijena 8 000€,
automobil me oduševio pa razmišljam o kupnji pa me zanima nečije mišljenje,
unaprijed zahvaljujem
 

Zmix

New member
Novi C5 ili Audi... Nažalost, svejedno je. :(

Evo zašto...

[ame]http://www.youtube.com/watch?v=GMQnPWjK5pE[/ame]


Novi C5 me strašno podseća na Audi A6. :meh:
Dizajniran je tako da u sebi više nema onaj Citroenovsko-francuski šmek.
Da ne spominjem da se hidraulika podrazumeva samo u Exclusive paketu opreme. :gaah:
Jednostavno, nemački auto i to je to!
 

Dany

New member
Najbolje da ni ne pomišljaš na Citroen, auto za vožnju odličan i preudoban.... Problem je što svako malo nešto se pokvari a dijelovi i održavanje toliko preskupi da nije za vjerevat....
Promjena dnevnog svijetla koje se nalazi ispod lampe nešto manje od 600,00 kn, a odlaze oba u roku od dvije godine.
Promjena podizača stakala koje u četri godine starosti otišlo i vozačevo i suvozačevo po komadu oko 2500,00 kn.
U petoj godini otišao kompresor klime......
u četvrtoj godini otišao prednji lijevi zglob koji je u kompletu sa osovinom, cca 4700,00 kn i antypolution system eror oko 2500,00 kn
A da ne pričam koliko sitnih problemčića u garancijskom roku, neke je banda zamijenila a neke kao popravila tako da su trajali do kraja garancije....
Nakon 40000 km u nepune dvije godine izlizana sijedala, nagužvana ručica mijenjača, izgrebane ručke na vratima, tapecirung u prtljažniku na bočnim stranama se odvoio i zadnja vrata ga gužvaju....
Ima se tu još štošta pisati........
 

Konrad

New member
Najbolje da ni ne pomišljaš na Citroen, auto za vožnju odličan i preudoban.... Problem je što svako malo nešto se pokvari a dijelovi i održavanje toliko preskupi da nije za vjerevat....
Promjena dnevnog svijetla koje se nalazi ispod lampe nešto manje od 600,00 kn, a odlaze oba u roku od dvije godine.
Promjena podizača stakala koje u četri godine starosti otišlo i vozačevo i suvozačevo po komadu oko 2500,00 kn.
U petoj godini otišao kompresor klime......
u četvrtoj godini otišao prednji lijevi zglob koji je u kompletu sa osovinom, cca 4700,00 kn i antypolution system eror oko 2500,00 kn
A da ne pričam koliko sitnih problemčića u garancijskom roku, neke je banda zamijenila a neke kao popravila tako da su trajali do kraja garancije....
Nakon 40000 km u nepune dvije godine izlizana sijedala, nagužvana ručica mijenjača, izgrebane ručke na vratima, tapecirung u prtljažniku na bočnim stranama se odvoio i zadnja vrata ga gužvaju....
Ima se tu još štošta pisati........
naletio si na los primjerak, sta da ti kazem...
 

bjelivuk

Well-known member
Uredništvo foruma
naletio si na los primjerak, sta da ti kazem...
Defitnitivno. Meni kum taxira s C5 II. Preko 140tkm, osim redovnih servisa i žarulja, nikakvih krupnijih investicija.
Na kožnim sjedalima se ne vide znatniji tragovi trošenja, a taxi.
 

xantia

New member
naletio si na los primjerak, sta da ti kazem...
Potvrdjujem to je los primerak,ima ga svaki proizvodjac samo kada je to francuz onda je kuknjava na sve strane, da je nemac nikom nista to se ne kvari,
 

Isus

New member
Najbolje da ni ne pomišljaš na Citroen, auto za vožnju odličan i preudoban.... Problem je što svako malo nešto se pokvari a dijelovi i održavanje toliko preskupi da nije za vjerevat....
Promjena dnevnog svijetla koje se nalazi ispod lampe nešto manje od 600,00 kn, a odlaze oba u roku od dvije godine.
Promjena podizača stakala koje u četri godine starosti otišlo i vozačevo i suvozačevo po komadu oko 2500,00 kn.
U petoj godini otišao kompresor klime......
u četvrtoj godini otišao prednji lijevi zglob koji je u kompletu sa osovinom, cca 4700,00 kn i antypolution system eror oko 2500,00 kn
A da ne pričam koliko sitnih problemčića u garancijskom roku, neke je banda zamijenila a neke kao popravila tako da su trajali do kraja garancije....
Nakon 40000 km u nepune dvije godine izlizana sijedala, nagužvana ručica mijenjača, izgrebane ručke na vratima, tapecirung u prtljažniku na bočnim stranama se odvoio i zadnja vrata ga gužvaju....
Ima se tu još štošta pisati........
E prijatelju, sad si stvarno pretjera sa ovime, vidis da nisu lajkali tvoj post, dapace, dobio si 2 negativna lajka (dobiti cu i ja, i bilo tko ko napise lose iskustvo sa citrojenom)
Kako se usudujes pisati istinu o svom autu?? Haloo, pa na citrojen forumu si, tu ne mozes pisati nista protiv citroena, ili te ismiju, ili kazu da si unistavao auto ili jednostavno i vrlo popularno da si naletio na los primjerak.
Vezano za ovo zadnje, ja te razumijem, izgleda da sam i ja naletio na taj los primjerak, i ne samo ja nego i svaki vlasnik s kojim sam u zadnje 4 godine pricao o citroenu (izuzev clanova na ovom forumu), mi nismo imali srece i naletili smo na "lose primjerke". LOL

Ali nisi jos nista dozivio, moras se puno potruditi da skines moj rekord u kvarovima (cca 35tkn u zadnje 4 god. i 50tkm, bez potrosnih djelova) :palac-gore:

Sretno sa citroenom u daljnjem odrzavanju. ;)


2 borak10 vezano za tvoje pitanje za C5, jedna od svijetlijih stvari na tom autu je 2.0hdi motor, to je stvarno nepoderivo i izdrzljivo. Pravi odabir motorizacije za tu tezinu auta.:palac-gore:
 

Konrad

New member
E prijatelju, sad si stvarno pretjera sa ovime, vidis da nisu lajkali tvoj post, dapace, dobio si 2 negativna lajka (dobiti cu i ja, i bilo tko ko napise lose iskustvo sa citrojenom)
Kako se usudujes pisati istinu o svom autu?? Haloo, pa na citrojen forumu si, tu ne mozes pisati nista protiv citroena, ili te ismiju, ili kazu da si unistavao auto ili jednostavno i vrlo popularno da si naletio na los primjerak.
Vezano za ovo zadnje, ja te razumijem, izgleda da sam i ja naletio na taj los primjerak, i ne samo ja nego i svaki vlasnik s kojim sam u zadnje 4 godine pricao o citroenu (izuzev clanova na ovom forumu), mi nismo imali srece i naletili smo na "lose primjerke". LOL

Ali nisi jos nista dozivio, moras se puno potruditi da skines moj rekord u kvarovima (cca 35tkn u zadnje 4 god. i 50tkm, bez potrosnih djelova) :palac-gore:

Sretno sa citroenom u daljnjem odrzavanju. ;)


2 borak10 vezano za tvoje pitanje za C5, jedna od svijetlijih stvari na tom autu je 2.0hdi motor, to je stvarno nepoderivo i izdrzljivo. Pravi odabir motorizacije za tu tezinu auta.:palac-gore:
sad si usro i sefa i auto LOL
 

dohtor

Member
ja cu rec da sam zadovoljan sa autom, ali razocaran u kvalitetu.... auto posjedujem od sredine 2009, a godisnje radim nekih 20000km, pa da ne pricam o kilometrima navest cu godine.... moja iskustva su slijedeca:

nakon dvije godine pri izmjeni guma, vulkanizer me upozorio da je prednja lijeva felga sa unutrasnje strane masna. posto je servis bio zakazan za par tjedana kasnije rekao sam im da obrate pozornost na to i ta pozornost je dala zakljucak da pusta ulje iz prednjeg lijevog teleskopa... auto je bio jos par tjedana pod garancijom pa su uvazili...

par tjedana nakon tog servisa pocele strugat zadnje plocice po diskovima :shock: razmisljam, to su kocnice, potrosni materijal, trosenje ovisi o nacinu voznje i masu drugih faktora, ali razocaran sam servisom sto nisu provjerili debljinu i sto nema alarma tj senzora za istrosenost plocica... uglavnom kostalo nekin 600kn zamjena... i sada neka je rucna automatska, ja je deaktiviram rucno prije kretanja...

treca godina na redovnom servisu su primjetili da je prednja desna felga masna i zakljucak je da pusta desni teleskop, oko 2500kn me je izaslo... prije tog servisa sam primjetio da mi proklizuje kvacilo na oko 2000-2300 okr/min i neka obrate pozornost na to... nakon test voznje zakljucili su da je otisla prednja lijeva poluosovina... poluosovina nekih 1800kn plus rad je doslo do nekih 2400kn... sto je je, zglob poluosovine ima lufta... ali meni kvacilo i dalje proklizuje....

cetvrta godinaove vrucine u petom mjesecu su me dovele do zakljucka da klima ne hladi i na redovnom servisu zakljucili da nema freona i da pusta na kodenzatoru... naravno mijenja se cijeli kodenzator, a cijena mu je oko 2600kn plus rad... ovaj popravak je trenutno na st by....

u medjuvremenu sam mijenjao par zarulja pozicije i jednom dnevno svijetlo... pozicija kosta nekih par kn dok zarulja dnevnog je 260kn... iako je problem doc do nje uspio sam je zamijeniti sam....

moj prvi citroen je xantija, kupljena polovne sa tko zna koliko desetaka tisuca kilometara(na kilometar satu je stajala magicna brojka od 96000 kao i vecini uvezenih auta iz italije) i tri godine koristenja jedini kvar mi je bio flexibilna cijev sto je pukla od povrata ulja iz prednjeg lijevog teleskopa... i naravno redovita zamjena ulja, filtera ulja, zraka i sta ide po redovnom servisu...

nakon xantije dolazi, 5 god star sa 115000km prva generacija c5 2001 godiste... koristio ga dvije godine i pri ta dva servisa nikakvih problema osim redovitog odrzavanja, ulje,filteri itd... pamtim zamjenu jedne halogenke iz prednjeg fara...

i nakon ova tri citroena, nastavit cu i dalje sa citroenom, ali moram priznat da sam se razocarao malo u kvalitetu.... citroeni jesu posebni, ali nazalost dizajnom postaju nijemci... jer odkad sam klinac uvijek su me privlacili zbog toga sto su to bili neki "cudni" auti, sasvim razliciti od drugih autiju na trzistu, ali to se izgubilo sa vremenom... na ovom c5II je cudno to sto sredina volana je fiksna, dok sve ostalo je njemacko...
 

dohtor

Member
jos jedno, moram rec neugodno iskustvo sa mojim c5.... danas kad sam podizao prozor na vozacevim vratima prije nego izadjem van iz auta na parkingu, dozivio jos jedan sok.... staklo svo popucalo.... jutros prije nego sam krenuo od stana sve ok, spustio staklo da imam zraka jer kao sto sam vec rekao klima mi ne radi, kad ono pola sata kasnije jos jedan kvar....

zvao sam servis rekli su da je cijena stakla nekim 560kn... mozda se ne vidi dobro jer je vec mrak sada, ali....

 

Dalibor

Dado Tornado
tak može pukniti prilikom zatvaranja vratiju dok je otvoren prozor, zato osjećajno zatvaram vrata dok je otvoren prozor :)
 

dohtor

Member
kao sto sam vec napisao, klima mi ne radi i u servisu su zakljucili da pusta kondenzator... cifru za popravak sam naveo u prijasnjem postu :mad: ... krajem sestog mjeseca sam se vratio sa broda doma i isao napuniti klimu u jednu radionicu di su mi stavili i reagens za otkrivanje di pusta... klima je znaci napunjena u prvom tjednu sedmog mjeseca i do danas radi tj hladi... pogledali su mi da vide gdje pusta i nisu mogli nista nac...

pitam se da li je moguce da je plin iscurio zbog stajanja auta? sad ubrzo krecem opet na brod i bas me interesira kad se vratim nakon dva mjeseca da li ce klima i dalje hladiti ili ne....

uglavnom od troska od par tisuca kuna za zamjenu kondenzatora po servisu, potroseno tj ulozeno samo 125kn za punjenje sa reagensom...

predpostavljam da ako sistem klime negdje pusta u dva mjeseca bi vec sigurno efekt hladjenja bio sveden na nulu... ili se varam?

staklo zamijenio, jos uvijek mi nije jasno kako je puklo, ali cuda se desavaju... ugl sav trosak je isao preko kasko osiguranja, tako da bar tu nisam morao nista placat...
 

Emma

New member
pozdrav društvo kao što znate za sad vozim passata karavana međuliniju,u planu je ić u dojče po c5 u koji sam se zaljubila na prvi pogled e sad me zanima dal je istina kako pričaju da su mu dijelovi skupi i da brzo odlazi il su to samo spike ovih mojih nadobudnih fauvejaca,stvarno samm oduševljena izgledom auta i unutrašnjosti,a nemre se usporedit sa izgledom npr passata B6. znači u planu je neki 2010 god do 50000km,molim vas ak mi možete malo pojasnit,npr za pasata b6 pričaju da je u startu skuplji od c5 al da su mu djelovi jeftiniji a opet za c5 govore obrnuto,hvala puno svima koji če mi pomoć :) e da i moram napomenut da me volan fascinira puno svega na njemu i sredina fiksna mrakača ma to je avion a ne auto hehe
 

Zmix

New member
Prasat lubeničar i C5 se ne mogu porediti iz razloga što je C5 auto a prasat je loš pokušaj auta.

Za održavanje se ne sekiraj, održavanje C5 košta koliko i održavanje bilo kog auta u njegovoj klasi (prasat nije u toj klasi, on je kanta!) i nedaj da te ljubitelji das auta pokolebaju oko izbora... Listen your heart!!!

O nemačkim tariguzima ne želim da trošim reči a naročito o mentalnom sklopu ljudi koji ih voze!

Srećno prilikom kupovine i ne zaboravi da nam predstaviš "odlikaša".
 

Morski Pas

New member
pozdrav društvo kao što znate za sad vozim passata karavana međuliniju,u planu je ić u dojče po c5 u koji sam se zaljubila na prvi pogled e sad me zanima dal je istina kako pričaju da su mu dijelovi skupi i da brzo odlazi il su to samo spike ovih mojih nadobudnih fauvejaca,stvarno samm oduševljena izgledom auta i unutrašnjosti,a nemre se usporedit sa izgledom npr passata B6. znači u planu je neki 2010 god do 50000km,molim vas ak mi možete malo pojasnit,npr za pasata b6 pričaju da je u startu skuplji od c5 al da su mu djelovi jeftiniji a opet za c5 govore obrnuto,hvala puno svima koji če mi pomoć :) e da i moram napomenut da me volan fascinira puno svega na njemu i sredina fiksna mrakača ma to je avion a ne auto hehe
Gle ja sam prebijeg znam da su ulja i servisi i u ovlaštenim i van njih skuplji za Vw koncern, dakle vozio sam 2 škode i imam golfa 5 benzinca. To o cijeni održavanja je laž još ako kupuješ dizel Citroen će ti donjeti samo uštede.
Ostalo nema tu neke razlike drži se provjerenog dakle Total, Valeo, i ne budeš imao problema.
 

Emma

New member
Prasat lubeničar i C5 se ne mogu porediti iz razloga što je C5 auto a prasat je loš pokušaj auta.

Za održavanje se ne sekiraj, održavanje C5 košta koliko i održavanje bilo kog auta u njegovoj klasi (prasat nije u toj klasi, on je kanta!) i nedaj da te ljubitelji das auta pokolebaju oko izbora... Listen your heart!!!

O nemačkim tariguzima ne želim da trošim reči a naročito o mentalnom sklopu ljudi koji ih voze!

Srećno prilikom kupovine i ne zaboravi da nam predstaviš "odlikaša".
ja nisam rekla da uspoređujem lubeničara i nemorate odma vrijeđat nego sam rekla za usporedbu passat b6 ako znaš koja je to linija,tražim iskustva a ne fore moj tata je bolji od tvog tate do sad nisam mogla vozit bolji auto,hvala dečkima na odgovorima i pomoći,makar imam taj tvoj mentalni sklop u glavi jer vozim ono kaj imam,nebu mene niko pokolebo ja sam zapela za c5 i to je to hebo klub sad sam tu hahaha,a naravno da bum metnula slikice čim dođe :) e da i dizela svakako bi uzeli,samo nemojte odma pljuvat jer sam iz fauve kluba otišla baš zbog toga

Gle ja sam prebijeg znam da su ulja i servisi i u ovlaštenim i van njih skuplji za Vw koncern, dakle vozio sam 2 škode i imam golfa 5 benzinca. To o cijeni održavanja je laž još ako kupuješ dizel Citroen će ti donjeti samo uštede.
Ostalo nema tu neke razlike drži se provjerenog dakle Total, Valeo, i ne budeš imao problema.
da uzeli bi dezela samo još neznam niš kojeg,hvala na info :)
 

Vedran

New member
Ja imam sluzbenog novog paju i bas je zasluzio da ga se vredja jer je Fuckin katastrofa od auta. Tolko je naopak da je to nekaj strasno- motor radi unutar 500 okretaja, turbo rupa je velicine Sjeverne Amerike, onda se istovari tak da sam sebe oce strgat i guli prek nosa, a nakon tih par okretajcica se turbo ispuse pa samo ide grrrrr, a nist se ne dogadja. Ovjes za normalno prometovanje pretvrd, a kad se angaziranije vozi onda za svaku grabu dolazi do kraja i apsolutno nist ne pije, k'o da s kosarkaskom loptom ides po cesti. Na skretanjima sam pogulil sve retrovizore kolko se naginje....Bremze se skure za par kocenja nizbrdo....ima retardirani gumb umjesto rucne tak da si ni po sodru nemres bogznakak pomoc jer odmah oduzima gas kad kocis z levom nogom. Ima jos, ali nije zasluzio vise tipkanja:angel:
A kosta k'o da valja....
 

Emma

New member
3 godine Citroen = 50% cijene novoga. ovaj je preskup mislim.

Hidrauliku nema samo exclusive, nego i neki manje opremljeni, ovisno o motoru itd.
je preskup je na tak neku opremu sam mislila može i obična getriba,u njemačku bi išli tražit mislim nekak da je bolje gore potražit sa frendom koji ima znanja i poznanstva gore,a kaj je onda ipak bolje uzet taj bez hidraulike sigurno je i jeftiniji možda jedino na udobnosti razlika?
 

Franz

Well-known member
ovaj je preskup mislim.
Gledao sam neke rabljene nedavno, uspoređivao ovdašnje cijene s inozmenim (Austrija, Njemačka, Francuska) i zaključio da se u nas ne isplati kupovati rabljeni. Kod nas cijene rabljenih ne diktira potražnja nego emocije.
 
Na vrh