Općenita iskustva sa C5 II

dohtor

Member
vezano za jos jedno opcenito iskustvo, a ujedno se pitam tko je tu lud?

iz predhodnih postova sam napisao da su straznje kocione plocice prostrugale na nesto manje od 40000km... ok, plocice zamijenjene.... auto sada ima 96000km i nedavno kada sam mijenjao ljetne sa zimskim gumama, bacio sam i pogled na debljinu kocionih plocica, debljina od oka je jos dobrih 7mm....

sada se pitam, ako su obje originalne kocione plocice, one koje je tvornica ugradila i one zamijenjene u servisu, zbog cega se je desio takav nesrazmjer u potrosnji plocica?

ok, priznajem da sam elektricnu rucnu poceo rucno spustati prije kretanja sa mjesta, u vecini slucaja....

hmmmm, pitam se pitam....
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
možda u tvornici ugrađuju još jeftinije sa još manje mesa... nikad neznaš di će štediti.
 

gogi78

New member
imao sam audi a 6 iz 2000g 2.5 tdi sa 150 ks 2006 ga platio 13.000 e pomislih sad imam pravu makinu , jest klinac u par dana od kupnje ode elektronika na bosh pumpi , ustanovilo se i da mi bregaste ne valjaju i to sve 4 , klackalice i hidro podizači 24 kom svaki , prednji ovjes redovito odlazio svakih 4-6 mjeseci , šta da kažem o navikanim tim njemcima na kraju . Sad imam c 5 iz 2002g 2.2 hdi naspram audia ovo je svemirski brod bez ikakvih kvarova do sada , a pljuje se po njemu redovito i govori kako je sranje od auta
 

Dalibor

Dado Tornado
dok sam jednom bio kod servisera pričao jedan kako mu redovito svake godine na A4 odlazi lamela, možda i još nešto sad se više ne sjećam, ali redovito svake godine od kada ga je kupio mjenja komplet kvačila :)

tada sam još imao citroena, i sjećam se da sam pomislio "sva sreća da nemam audi" :grin:
 

Pepi

New member
Evo ja imam C5 2.0 HDI, kupio ga novog 2001.g., a do sada sam prešao 100000 km. Po zimi ga ne vozim, stoji u garaži i redovito ga svake godine vozim na servis. Da ne govorim kako me oni koji me poznaju stalno pitaju da li bih ga prodao. Naravno da ne, jer je auto super, udoban je, nemam nikakvih problema, a i da ga želim prodati, tražio bih više nego u oglasnicima za istu godinu, a imaju preko 250000 km. Znam da bi tada i mene sumnjivo gledali oni koji me ne poznaju kad bih tražio višu cijenu.
Mislim da ipak ima još ljudi poput mene koji imaju aute s malo pređenih km u više godina i rdovito održavane:).
 

Automatic

Well-known member
Imao hrpu auta visoke klase ali citrona me oduševila ,jedina razlika između audija i citroena je što je audi skuplji za održavanje i kod kupovine,našarafil sam ih se hrpu a prednji ovijes kad ode bolje ga prodat jer je nenormalno skup potrošni materijal.Kad sam kupovao auto probao sam A8,omegu 3.0,BMW 5,607 ,,probao sam C5 i ostali su odpali i po udobnosti i po cijeni.Mogu samo dodat da još nisam imao auto 3.0 a da tak malo troši.Ima citro neke je..okucije ali sve je to sitno.Ko god da kupi C5 neće požalit ni po kvaliteti ni po cijeni.Zašto plačat skuplje kad može jeftinije i kvalitetnije(samo što je narod naučen ako skuplje plati misli da je bolje)
 

andrej

New member
da ne otvaram novu temu ;) djeluje mi ovdje pravo mjesto za pitanje

Naime namjeravam mijenjat svoj Hyundai i30...

Trenutno gledam (žena viče da uzmem) C5, 2010 godina, 1.6hdi piše airdream na njemu, karavan... ima sve brdo opreme (navigacija, Bluetooth itd)

bio bih zahvalan za vaša mišljenja, preporuke i na što da obratim posebnu pažnju... traže za auto 94.000 kn, ali odmah u startu spomenuli neki dogovor... znaci ide i niže cijena...

hvala unaprijed na odgovorima

p.s. karavan verzija
 

bjelivuk

Well-known member
Uredništvo foruma
Što se hidraulike tiče, moje osobno mišljenje je, ako nisi entuzijast, nemaš svoju garažu, vremena i znanja, bolje ti da je nemaš hidrauliku. :) Ona je nevjerojatno udobna i cool i zabavna sve dok nešto ne pođe naopako s njom. Prema tome, mirniji si bez nje.

Iz te klase i tog godišta jedino su C5 i Mondeo dva stroja za koje bih dao novce. C5 u startu ima plus, jer je povoljniji, unutrašnjost je mnogo naprednija od konkurencije, i ovjes je mekši, što je opet kako tko voli, itd.

Meni osobno je 1,6 na tom autu preslab. Naglašavam, meni. :cool: Iako nisam ljubitelj natjeravanja i brzine. Zato ga moraš probati, pa vidjeti odgovara li tvom stilu i potrebama. :)

Ako je auto propisno održavan, vlasnik nije bio netko tko ga je gazio i možeš si ga priuštit, uzmi. Nakon i30-ke bit će ti to gospodski preporod.

Za neke "univerzalne" probleme koje te mogu i ne moraju zadesiti. :D prolistaj forum i tuđa iskustva. To vjerojatno već jesi... ;)
 
Ja imam C5 2.2 HDI i taj motor mi se čini taman za ovaj auto. Ubrzanja su solidna(ništa pretjerano) i kod prestizanja sasvim dovoljno potegne. Nisam vozio 1.6 motor, ali prema mojim iskustvima sa 2.2. taj 1.6 mi se čini preslab za ovakav auto.
Inače do sada nisam imao nikakvih problema u ove dvije godine.
 

ivannavi

New member
Malo smijesno pitanje, ali evo.

Imam C5 2009.god exclusive. Ima onu opciju da se vrata zakljucavaju cim auto predje par metara sto je super.

E sad, ako ostavim auto upaljeno i izadjem iz njega, kako cu otkljucati ostala ne-vozaceva vrata ili prtljaznik? Podesio sam da se vozaceva vrata (za/o)otkljucavaju neovisno od ostalih.

Trenutno ih otvorim tako sto otvorim suvozaceva vrata pa zatvorim jer to otkljuca sva vrata. Kad otvorim svoja vrata, samo su vozaceva otkljucana. A otkljucavanje preko kljuca ne radi kada je auto upaljeno.
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Pa moraš imat tipku za otključavanje svih vrata. Aj potraži, kod radia ti mora bit
 

ivannavi

New member
Pa moraš imat tipku za otključavanje svih vrata. Aj potraži, kod radia ti mora bit
Ima, znam za nju. Ali pazi ovo. Ja po navici uvijek prvo otvorim vozaceva vrata. I onda ne mogu nikako otkljucati ostala vrata. Moraju mi ih otvoriti iznutra ili ja kroz prozor.
 

Automatic

Well-known member
iskreno nije mi vazna hidraulika
Nemoj bez hidraulike ,ak ti se niš nebu kvarilo neš znal da imaš auto.Inače meni se hidraulika nije nikad pokvarila niti sam imao kakav problem.Mislim da je 1.6 možda malo slab za c5.Bez hidraulike i jačeg motora to bu samo pol C5(šala).
 

pokra89

Well-known member
ovako ljudi, novi sam, pa ako sta bubnem nemojte zamjeriti,a nadam se da pisem u pravoj temi, jer ne mogu nista sta se tice kupovine ili savjeta.

Uskoro planiram nabaviti auto, nazalost polovno, prvo mi je namjera bila ili focus, ili peugeot 308 ili citroen c4. Odluka je pala na c4. Medutim, kako auto planiram kupiti na duzi rok, a tu podrazumijevam i prosirenje obitelji, shvatio sam da ce bi kroz dogledno vrijeme ta klasa auta biti mala, pa sam odlucio uzet c5. Nije bilo nikakve dvojbe, zaljubio sam se na prvi pogled, i niti jedno drugo vozilo mi nije ni blizu c5-ice.

E sada, molim pomoc sviju, a posebno onih koji imaju ovo vozilo. Na internetu se moze naci na stotine nekih testova, tablica popularnosti, sigurnosti itd, a mene zanima ZASTO je c5 gotovo na svima njima pri samome dnu? Nisu u pitanju samo njemacki testovi pa da se mogu pricati neke urote protiv francuza ili citroena, vec gotovo na svakome od njih, bez obzira odakle je i ciji je, c5 je lose plasiran. Sto je uzrok tome? Isplati li se ovo vozilo uopce kupovati ako ima 100 000+ kilometara? Razmisljam o 2.0 hdi, modificirani model 2011.godina. Hvala svima na odgovorima
 

Profiler07

Well-known member
autobild je testirao novog C5 i imaju ljudi samo rijeci hvale za njeg cak ga nazivaju francuz njemackog kvaliteta :),sto se tice hidraulike,elektronike i ostalog kazu da je to najbolji citroen koji je ikad napravljen.Takodje skoro je bio i c6 u rubrici polovnjaci i stvarno je kako oni kazu pouzdan auto jedinu primjedbu su imali na buku u kabini i koroziju na kuglama(stara prica)
 

nik13

New member
Ma ja sam samo dala primjer znam da nebu niko tu reko da je b6 bolji,pa to i ja vidim razliku u kvaliteti a tek oni svi živi gumbiči hehe,e sad me zanima dal svaki ima tu hidrauliku il nema,ak nema možda bolje uzet bez? I pikiram automatika al mučime to kaj onda kod njega nema onog povremenng propuhivanja :-D
Hidro ovijes nemaju svi, ali to je najbolji dio auta uz motor, uzivam u voznji tog auta, a ostalo, svaki auto je danas pouzdan ako ga odrzavas, i to je to.

nebi tu ni uzimala,gledala sam ima ih ok na mobile.de dobrih se nađe 2010g i do 50tkm :)
Sto se tice kupnje u Njemackoj, treba biti oprezan jer i tamo skidaju kilometre, naime takav auto se ne kupuje da bi stajao u garazi, pogotovo u njem, to su auti za putovanja, a njemci puno putuju i na posao, uglavnom provjeriti kilometre jer da cete naci jeftin a super auto sa malo kilometara, za manju cjenu nego tu, tesko probao sam.

sad kak sam rekla vozim pasata karavan 94to godište i jako dobro baratam s njim ni ogrebotine a već ga vozim punih 9god vrijeme je za novog ljubimca :) ma koliko ste mi svi pomogli oko odgovora i nedoumica dobit ćete i video i slike,al prvo parkiranje to mi je "bolest" pogotovo bočno i rikverc,neke se neznaju ni sa smartom parkat jedino c5 ima gepek pa ću tu morat malo poradit na parkiranju :) do sad vozila sve sa ravnom guzom hehehe
Nas ima mjerenje parking prostora, i senzore, tako da nema problema sa parkingom, uglavnom ga draga vozi..kaze da je super zadovoljna
 

ptomakic

New member
Pozdrav svima, u fazi sam pred kupovinu C5 2.0 hdi 120kw manualni mjenjač.. star je 3 godine i ima 60-ak tis km.. Od opreme vidim da neki auti imaju naknadno ugrađenu navigaciju i display za radio je stavljen dolje ispod radija... da li tko ima iskustva s tim? kako funkcioniraju radio i naknadno ugrađena navigacija (original citroen)?

Na što bih trebao pripaziti pri kupovini?

Svaki savjet ili info je dobrodošla.

LP
Petar
 

Silentshoot

Active member
Meni samo nikako nije sjelo ovo ne centrirano pozicioniranje displaya, kao da je sve ispalo i ravnoteže...totalno me odbija ova nesimetričnost...
 
Na vrh